Ultimul film vazut (II)
Last Updated: Mar 27 2024 13:10, Started by
argonaut
, Jul 19 2021 21:22
·
60
#217
Posted 08 April 2022 - 18:56
Fantastic Beasts, ăsta ultimul, cu Dumbledore, n-am putut sa-l termin nici gratis, vraişte, pierdere de vreme. Primul a fost cum a fost, un pic peste Harry Potter, dar ultimele doua sint clar sub. Si cica astea ar trebui sa atraga si un public adult, yeah, alta data.
|
#218
Posted 10 April 2022 - 08:15
Umma (2022), un film usurel in toate privintele, horror, ethnic stuff, wokism, dar care merita vazut pentru ca nu ti-s bagate pe git (men white bad, asian, black woman good and powerful). Plus, un model de film nescump, dar nici facut in garaj, sa-ti para rau si de 10 minute daca pierzi cu el, chiar ieri seara a fost un film la fel, Midnight Special, pe Pro Cinema, la care nu-mi pare rau ca m-am uitat.
Si un shoutout to Bridge to Terabithia (2007), un film care mi-a scapat la vremea lui, ăsta si cu Dust Factory (2004) ar trebui incluse in programa scolara, de vazut si de discutat la clasa a 4-a sau a 5-a, in loc de prostiile la care eram noi obligati sa facem comentarii literare. |
#219
Posted 12 April 2022 - 15:52
Last Survivors (2022), neasteptat de bun pentru in film la care m-am uitat doar ca sa vad ce mai face Alicia Silverstone (arata si ea mai bine decit ma asteptam). Middle of the road TV thriller despre nebunia prepper-ilor.
|
#221
Posted 17 April 2022 - 14:06
The Northman, o prostie de film facut intr-un garaj (studioul de editare) si doua soproane (decoruri), am vazut cotete de gaini (tot din lemn) mai fistichii decit resedinta "regelui" vikingilor, ăsta a costat 70 de milioane de dolari??
Merita vazut doar daca n-ai nici un fel de asteptari de la el, dar filmul asta era asteptat de suprematisti ca a doua Venire, ca in sfirsit un film ne-woke (deci conform adevarului istoric) despre vikingi. OK, n-are negri in el, dar i-a facut pe vikingi de zici ca indienii (aia din America) sau Dothraki au fost civilizatii luxuriante comparativ cu ei. |
#222
Posted 19 April 2022 - 21:36
The Adam Project - un film bun de văzut de tați împreună cu băiețeii lor - 6,5
King Arthur: Legend of the Sword - slab, scremut, un film de Guy Ritchie mai slab decât celelalte - 6,0. |
#223
Posted 23 April 2022 - 15:07
All the Old Knives (2022), 9*, dovada ca nu ai nevoie decit de un scenariu bine scris, niste actori buni si niste exterioare din Europa ca sa ai un film reusit. No action, just story, daca intreaba cineva.
Apropo, dilema acarului (Trolley problem) ar trebui predata la scoala, don't play God. Edited by hellmarvel, 23 April 2022 - 15:18. |
#224
Posted 26 April 2022 - 14:18
The Purge (2013) si Forever Purge (2021), filme cu idee de plecare buna (care ar suride multora) dar care sint facute praf de dezvoltarea actiunii, asa ca in loc sa arate ce kakat ar fi dac-ar fi asa, de fapt au efectul contrar: ce bine ar fi daca o zi pe an ar fi legal sa platesti poliţe.
Mai sint si alte filme in seria asta, dar n-am de gind sa ma mai obosesc cu ele, am vazut destul. |
#225
Posted 26 April 2022 - 17:56
Safe Inside (2019), film de televiziune cu un twist (nu sint genul meu dar daca nu ma spoileream cu el poate nici nu ma uitam). Comfy, pe partea sensibiloasa a lucrurilor, merita sa-l pomenesc aici.
|
#226
Posted 02 May 2022 - 08:13
The worst person in the world - 9 norvegian, foarte bun, despre o tanara care da cu piciorul sanselor care ii apar in viata
Happening - 9 frantuzesc, actrita principala e romanca si a castigat cu acest rol premiul cea mai buna actrita si César de cea mai buna speranta feminina. |
|
#228
Posted 02 May 2022 - 17:25
ti-am raspuns in privat. recomand happening, L'événement, este foarte bun.
Edited by Catalinr, 02 May 2022 - 17:26. |
#229
Posted 04 May 2022 - 10:40
The Kill Team 6/10
https://trakt.tv/mov...-kill-team-2019 Mi-a captat atenția până la final, dar nu mi-a transmis nimic. Nu știu dacă mi-a plăcut sau nu. 6.9 pe scara Richter 7/10 https://trakt.tv/mov...hter-scale-2016 Chiar mi-a plăcut. Unul dintre puținele filme românești cu inceput, intriga, punct culminant si sfarsit. Filmele romanesti de regula sunt prea… seci, cu o poveste “de suprafata”, fara deznodamant. |
#231
Posted 08 May 2022 - 01:18
Hunter Killer 7/10
https://trakt.tv/mov...ter-killer-2018 Un film plin de clișee și asemănător ca stil cu Olympus has fallen, însă mi-a plăcut. Nu știu dacă datorită lui Butler sau pentru că îmi plac filmele/serialele cu nave/submarine. Wrath of Man 6/10 https://trakt.tv/mov...ath-of-man-2021 Regular TV Movie. Nu e rău deloc, dar tot un film precum cele difuzate de PRO acum 15 ani e. Acțiune multă și poveste cusută cu ață albă. Surprinzător e că Statham nu a avut parte de atât de multă acțiune, așa cum eram obișnuit. Force of Nature 4/10 https://trakt.tv/mov...-of-nature-2020 Holy shit! În ce penibilitate de film s-a băgat Mel Gibson. Nu prea are legătură cu titlul. Tot un TV movie, tot cu multă acțiune… dar penibil de slab. L-am terminat doar pentru că mi-a fost lene să încep altul la ora asta. |
|
#232
Posted 08 May 2022 - 08:48
Infinite (2021), un borş interesant cu idei din mai multe filme (Matrix, Highlander, Jason Bourne, actiune gen Mission Impossible) cu un rol care-l prinde bine pe Mark Wahlberg. Not a bad watch.
|
#233
Posted 14 May 2022 - 13:01
Operation Mincemeat - bazat pe fapte reale. Planul prin care aliatii ii pacalesc pe nazisti in privinta loculului debarcarii din 1943. Cam diluat, se putea sari peste povestea de dragoste.
7 pt actori, atmosfera si pt ca-mi place genul asta de filme. The Northman - supraevaluat. Nu stiu din ce cauza, dar nu mi s-a parut ceva iesit din comun. In multe momente este chiar plictisitor. 6 cu indulgenta. |
#234
Posted 16 May 2022 - 09:58
The Time Traveler's Wife (2009), pentru ca incepe azi (de fapt a inceput ieri, pe HBO) serialul. Cam romanţos si de inima albastra, sper ca serialul sa mai taie din zahar.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users