Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Placute frana G30 530 xDrive
Last Updated: Jul 23 2021 11:44, Started by
SarajeVo
, Jul 19 2021 18:17
·
0
#1
Posted 19 July 2021 - 18:17
Bună seara!Am o nelămurire și doresc a cere și părerea voastră.
530 D Xdrive G30, urmează service schimbul de placute(mi a apărut în computerul de bord). Masina o dețin de 4 luni deci este primul service al meu cu ea. Locuiesc în Germania, am cerut oferte la reprezentante dar și la service-uri normale. Întrebarea este ce sa aleg și ce este cel mai ok deoarece am văzut ca părerile sunt împărțite. Pe original în reprezentanta unde înlocuirea plăcuțelor fata/spate ma duce la 840 euro sau aftermarket ATE intr un service normal unde totul costa undeva ~550€. Mentionez ca nu vorbesc de bani aici ci de faptul dacă sunt aceleași performante pe aftermarket ATE sau oricare alt producător de top la un preț mai redus. Multumesc! |
#2
Posted 19 July 2021 - 18:23
ATE sunt fie producatorul OEM fie mai bun decat el. Nici un producator de vehicule nu isi fabrica propriile placute (sau multe alte elemente) ci le comanda la furnizori branduite. Ia linistit ATE. Cat e separat manopera si cat ti se cere pe placute?
|
#4
Posted 19 July 2021 - 18:31
Mai bine faci un drum pana in Romania.
Iesi mai ieftin, iar de 550 EUR schimbi placute + discuri ATE |
#5
Posted 19 July 2021 - 18:54
sebulbus, on 19 iulie 2021 - 18:23, said:
ATE sunt fie producatorul OEM fie mai bun decat el. Nici un producator de vehicule nu isi fabrica propriile placute (sau multe alte elemente) ci le comanda la furnizori branduite. Ia linistit ATE. Cat e separat manopera si cat ti se cere pe placute? |
#6
Posted 19 July 2021 - 19:01
De ce este japca ? esti in Germania. Alte preturi la manopera ca doar de aceea te-ai dus si tu acolo.
Sa nu crezi ca la reprezentanta in tara preturile sunt mici.Tu ai ales o marca premium. Preturi pe masura. |
#7
Posted 19 July 2021 - 20:04
SarajeVo, on 19 iulie 2021 - 18:17, said:
Bună seara!Am o nelămurire și doresc a cere și părerea voastră. 530 D Xdrive G30, urmează service schimbul de placute(mi a apărut în computerul de bord). Masina o dețin de 4 luni deci este primul service al meu cu ea. Locuiesc în Germania, am cerut oferte la reprezentante dar și la service-uri normale. Întrebarea este ce sa aleg și ce este cel mai ok deoarece am văzut ca părerile sunt împărțite. Pe original în reprezentanta unde înlocuirea plăcuțelor fata/spate ma duce la 840 euro sau aftermarket ATE intr un service normal unde totul costa undeva ~550€. Mentionez ca nu vorbesc de bani aici ci de faptul dacă sunt aceleași performante pe aftermarket ATE sau oricare alt producător de top la un preț mai redus. Multumesc! Unde stai in Germania? Daca esti pe langa Mannheim/BW iti dau un numar de telefon de la un mecanic roman. Nu merge la reprezentanta ca te usuca aia de bani. Si da, ATE sunt bune Edited by Bucifon, 19 July 2021 - 20:06. |
#8
Posted 19 July 2021 - 20:05
Aoleu mama, 840 euro schimb de placute, cat o masina SH.
Du-te la aia cu 550 ca nu-i o problema. Sau le poti cumpara tu daca accepta sa platesti doar manopera. La banii astia iti iei scule si le schimbi singur... |
#10
Posted 20 July 2021 - 00:56
Sunt foarte ok ATE, am pus pe atatea masini si le recomand cu incredere.
La placute, strict la placute, diferentele la controlul calitatii la placutele care primesc vs cele care nu primesc stanta BMW nu justifica diferenta de pret. Edited by reventon, 20 July 2021 - 00:57. |
|
#11
Posted 20 July 2021 - 02:04
SarajeVo, on 19 iulie 2021 - 18:17, said:
... Masina o dețin de 4 luni ... Imitial ma si gimdeam cum de schimbi placutele la un BMW de 4 luni Si nu-i garantie Eu folosesc placute ATE de peste 10 ani si sint multumit de ele. Insa nu pot compara rabla mea, cu masina ta. Pretentiile tale legate de masina, trebuie sa fie de minim 10 ori mai mari, fata de ce pretentii am eu de la rabla mea. Edited by florin71_skoda, 20 July 2021 - 02:06. |
#13
Posted 20 July 2021 - 12:37
florin71_skoda, on 20 iulie 2021 - 02:04, said: Cam induci lumea im eroare. Spune si tu ca ai cumparat un BMW SH fabricat in anul yyyy cu zz kilometri reali/nereali la bord, sau da-i pace si nu mai specifica timpul. Imitial ma si gimdeam cum de schimbi placutele la un BMW de 4 luni Si nu-i garantie Eu folosesc placute ATE de peste 10 ani si sint multumit de ele. Insa nu pot compara rabla mea, cu masina ta. Pretentiile tale legate de masina, trebuie sa fie de minim 10 ori mai mari, fata de ce pretentii am eu de la rabla mea. |
#14
Posted 20 July 2021 - 12:59
Sa o stapinesti sanatos.
Pe mine placutele originale m-au tinut 90.000 si cele puse in locul lor, cam 60.000. Deci in total am facut cam 150.000 (mai mult decit ai facut tu). Prima data cind am schimbat placutele, a fost si prima interventie la rabla si m-am dus la reprezentanta. A fost prima si ultima oara cind am mers la reprezentanta. Ma costat triplu fata de un atelier normal si nu au fost nici rezultate. Discurile eu nu le-as scimba, daca nu au uzura. Trebuie masurate cu micrometru. Eu am mers cu discurile originale cam 200.000 (nu mai stiu exact) si dupaia ma mincat undeva sa le schimb si am luat teapa. Dupa 1-2 ani am pus altele si de data asta le-am nimerit. Am mintit cu placutele ATE. Acum am realizat ca discurile le am ATE si placutele le am TRW. Placutele TRW ce se fac pentru rabla mea, cica sint mai moi fata de ATE. Asa ca prefer placute TRW ca sa nu scirtiie si sa se uzeze mai repede decit discul. Prefer sa schimb mai des placutele si sa-mi menajez discurile. Dezavantajul este ca tot timpul am jantele murdare (praf negru de la placute) Edited by florin71_skoda, 20 July 2021 - 13:51. |
#15
Posted 20 July 2021 - 13:32
ATE scartaie - prea dure ; poate merg bine la bembew , nu ma pronunt. Eu le evit .
|
|
#16
Posted 21 July 2021 - 23:28
florin71_skoda, on 20 iulie 2021 - 12:59, said:
Sa o stapinesti sanatos. Pe mine placutele originale m-au tinut 90.000 si cele puse in locul lor, cam 60.000. Deci in total am facut cam 150.000 (mai mult decit ai facut tu). Prima data cind am schimbat placutele, a fost si prima interventie la rabla si m-am dus la reprezentanta. A fost prima si ultima oara cind am mers la reprezentanta. Ma costat triplu fata de un atelier normal si nu au fost nici rezultate. Discurile eu nu le-as scimba, daca nu au uzura. Trebuie masurate cu micrometru. Eu am mers cu discurile originale cam 200.000 (nu mai stiu exact) si dupaia ma mincat undeva sa le schimb si am luat teapa. Dupa 1-2 ani am pus altele si de data asta le-am nimerit. Am mintit cu placutele ATE. Acum am realizat ca discurile le am ATE si placutele le am TRW. Placutele TRW ce se fac pentru rabla mea, cica sint mai moi fata de ATE. Asa ca prefer placute TRW ca sa nu scirtiie si sa se uzeze mai repede decit discul. Prefer sa schimb mai des placutele si sa-mi menajez discurile. Dezavantajul este ca tot timpul am jantele murdare (praf negru de la placute) La initiator ii recomand Ferodo la discuri și placute Edited by 220v, 21 July 2021 - 23:31. |
#17
Posted 21 July 2021 - 23:55
La discuri nu stiu cit de bune sint Ferodo. La discuri eu as pune ceva mai premium.
Sa nu uitam ca initiatorul nu are un cazan din gama VAG si ca el prinde mult mai multa viteza fata de cit prindem noi cu rablele noastre. Parerea mea este ca cu cit masina merge mai tare, trebuie sa ai si frine mai bune. Rabla mea nu cred ca mai prinde 180km la ora, cum prindea cind era mai tinara. Un 170km/h se pare ca este maximu cel poate atingel. Dar degeaba prinde atita, ca de pe la 150km/h in sus devine instabila si drept urmare limita maxima pentru mine este de 150km/h si pe portiuni scurte mai merg si eu cu 170km/h. Asa ca eu am alte pretentii de la frine, ca nu pot merge tare. Initiatorul garantat poate depasi 200km/h fara probleme, deci are nevoie si de frine bune, mult mai bune fata de ce am eu nevoie la rabla mea. Tu cu Loganul ce viteza prinzi ( Noroc ca nu esti din Ardeal, ca altfel melcul ar merge mai tare decit Golanul tau ) |
#18
Posted 23 July 2021 - 11:44
florin71_skoda, on 21 iulie 2021 - 23:55, said:
La discuri nu stiu cit de bune sint Ferodo. La discuri eu as pune ceva mai premium. Sa nu uitam ca initiatorul nu are un cazan din gama VAG si ca el prinde mult mai multa viteza fata de cit prindem noi cu rablele noastre. Parerea mea este ca cu cit masina merge mai tare, trebuie sa ai si frine mai bune. Rabla mea nu cred ca mai prinde 180km la ora, cum prindea cind era mai tinara. Un 170km/h se pare ca este maximu cel poate atingel. Dar degeaba prinde atita, ca de pe la 150km/h in sus devine instabila si drept urmare limita maxima pentru mine este de 150km/h si pe portiuni scurte mai merg si eu cu 170km/h. Asa ca eu am alte pretentii de la frine, ca nu pot merge tare. Initiatorul garantat poate depasi 200km/h fara probleme, deci are nevoie si de frine bune, mult mai bune fata de ce am eu nevoie la rabla mea. Tu cu Loganul ce viteza prinzi ( Noroc ca nu esti din Ardeal, ca altfel melcul ar merge mai tare decit Golanul tau ) De aceea am întrebat ce ați recomanda. Frânele sunt foarte importante. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users