Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Problema factura Vodafone

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
ceromiedo

ceromiedo

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 21.06.2019
Buna seara stimati utilizatori,vin cu o problema la dumneavoastrã cu care poate ma puteti lamuri cu un raspuns.
In 2019 am luat de la vodafone un telefon cu un abonament si anul trecut am decis sa renunt la abonament deoarece facturile veneau din ce in ce mai mari si lucrul acesta m-a enervat,totul a fost ok as putea spune asa am fost sunat de cei de la Vodafone daca chiar doresc rezilierea contractului si am spus ca da.
De atunci nu am mai primit nici o factura numarul de telefon mi l-am schimbat si am fost la cei de la Vodafone sa ii intreb daca cumva mai am ceva de plata raspunsul lor fiind nu.
Ieri mama mea a primit un telefon de la firma EOS Ksi parca prin care ii spunea acesteia sa ii contactez urgent in legatura cu o situație de la Vodafone mai multe detalii nevrand sa spuna din cauza ca nu eram titularul.
Acum as dori sa stiu daca cumva ii apelez sa intreb despre ce e vorba e o idee buna sau ce anume sa fac eu nu am mai primit din partea Vodafone nici o factura din luna noiembrie anul trecut si cei de la Vodafone cand am mers sa reincarc cartela mi-au spus ca nu am nimic de plata,nici o factura pe email prin posta nimic.
Ce credeti ca ar trebui sa fac?
Va mulțumesc pentru ajutor.

#2
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,262
  • Înscris: 01.12.2001
Ce treabă are mama? A avut abonament ea la Vodafone?
Ignora-i și atât.
Daca te suna, asculta bine și înțelege ce zic aia.
Nu ii suna tu din proprie inițiativă.

#3
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,184
  • Înscris: 26.06.2009

 ceromiedo, on 17 iulie 2021 - 22:53, said:

am fost la cei de la Vodafone sa ii intreb daca cumva mai am ceva de plata raspunsul lor fiind nu.
Raspunsul asta a fost pe vorbe, nu in scris? Acum ai aflat ca era bine sa fi fost in scris.

Eu as suna la VDF si sa intreb exact din ce cauza ai debite cesionate. Probabil ca iti dai tu seama ce ai facut: ai semnat un contract de 2 ani cu ei pentru telefonul respectiv. Contract pe care nu l-ai dus la capat si ai fost facturat cu penalizarile conform contractului. De ce nu le platesti ce ai avut de plata (100% ai primit online factura sau fizic) si ai scapat de dureri de cap?

#4
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,796
  • Înscris: 20.10.2015

 ceromiedo, on 17 iulie 2021 - 22:53, said:

numarul de telefon mi l-am schimbat

Asta nu-mi miroase chiar a inocenta

De ce si-ar schimba cineva numarul de telefon?

Intreb pentru un prieten

#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Deci a luat telefon in rate/"subventionat" si apoi a vrut sa renunte la contract. Imediat dupa si-a schimbat si numarul de telefon. In cazul asta Vodafone a vandut creanta celor de la eos ksi.

#6
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,537
  • Înscris: 15.06.2004
La Vodafone nu mai ai nimic de plata - au vandut dtoria ta la o firma de recuperari.
Cand iei un telefon pe abonament si vrei sa renunti inainte de termen  trebuie sa achiti complet acel telefon.

#7
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
O sã urmeze un drum lung plin de nervi.
Orice vei face sã nu accepți absolut nici un compromis cu firma de creanțe. Orice platã din partea ta e o recunoaștere a datoriei.

#8
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,378
  • Înscris: 08.02.2011
Ai schimbat numarul de telefon ca ala e suspendat pentru neplata, asa-i ?

Daca nu vrei sub nici o forma sa platesti, tot ce trebuie sa faci e sa nu dai nici un semn de viata 3 ani pana se prescrie datoria si sa speri ca nu incepe executarea silita impotriva ta ( destul de slabe sanse )

#9
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,736
  • Înscris: 30.08.2006
Va avea poprire pe toate conturile personale dupa ce va primi somatia de plata.

Cum eviti executarea silita
Pentru a evita inceperea executarii silite si a inconvenientelor generate de aceasta situatie, este necesar sa trimiti o notificare catre ANAF prin care soliciti medierea, in termenul de 15 zile de la emiterea somatiei de plata.
Depunerea medierii se face la ghiseul organului fiscal, iar autoritatea are la dispozitie doua zile pentru a-i transmite data si locul intalnirii. Procedura de mediere se va finaliza printr-un proces verbal, in care vor fi incluse informatii precum: obligatiile de plata ale datornicului, optiunea acestuia de a intra intr-un proces de inlesnire la plata si precizarea ca acesta are la dispozitie 15 zile pentru a-si achita datoriile sau pentru a solicita inlesnirea la plata.
In cazul in care nici dupa aceste 15 zile nu s-au platit obligatiile financiare sau nu s-a cerut inlesnirea, ANAF va pune in aplicare executarea silita.

#10
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,378
  • Înscris: 08.02.2011
Ce-i aberatia asta cu ANAF ?  Ce treaba are ANAF-ul in chestia asta ?  Nu exista datorie la stat.

#11
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,736
  • Înscris: 30.08.2006
Banuiesc ca telefonul avea un pret redus adaugat la un abonament mare cu roaming inclus pe 2 ani. Nu avea rata la telefon. Vezi cat mai ai de plata, poate e o datorie mica.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yWsqfojUviw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Leo2006, 18 July 2021 - 09:46.


#12
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Initiatorul nu ne spune nicimacar un sfert din adevar, spune doar ce vrea el sa citim, si ca se enerva profund cand avea de platit facturile. O fi facut abonamentul in decembrie 1019, in ianuarie 2020 deja era f nervos... Te pomenesti ca nici la telefon nu is-a explicat cum sta treaba, cand a fost sunat sa-l intrebe daca sigur vrea sa renunte, nici facturi restante, nici somatii de plata nu a primit, s-a bucurat ca are telefon nou, moka, pana a fost sunat de la firma de recuperatori.
KSI e demult pe piata la noi, in speta cei de la vodafone ii iubesc, deci exista stiri despre ei. Pe vremuri, cand puteau baga penalitati uriase, trageau de timp pana se apropia prescriptia, sa poata urca suma de plata. Pe atunci, multi au scapat, ca a a intervenit prescriptia. Azi, cand nu mai pot baga penalitati, se misca mai rapid, pana la prescriptie mai e, asa ca recomand initiatorului sa plateasca datoria. Daca n-o face, risca sa ajunga la tribunal inaintea prescriptiei, unde va mai plati si cheltuielile de judecata, onorariul ksi, etc.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate