Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

cea mai potrivita banca pentru ce...

La multi ani @liviu_np!

Opel Insignia sau Renault Talisman
 Parintii si cariera copiilor - ca...

Stand up sau autoironir,concetate...

Antene gsm Medgidia

Criza alimentara, criza apei, cri...
 achizitie auto nou de la dealer

Contor trifazic/pompa de caldura

Prima masina - 0 experienta la vo...

e-distributie Muntenia s-a "m...
 Livrare Hyundai i30 2022 cu DCT

Brother - Eroare scanare A9

Achizitie auto

Procedura Preschimbare nr verzi p...
 

Schimbare la masina electrica - negociere?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#19
Neaceasca85

Neaceasca85

    Forumist din Slatina, Olt

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 80,666
  • Înscris: 14.10.2008
Eu electrica tot pentru oras o vad. Pentru orase gen Bucuresti sau mai mari, unde mai mult se sta decat se merge. Mai fain electric decat carburant ars degeaba la semafoare si in "imbuteliaje".

Dar in afara orasului dieselul taica, umplut cu motorina in prealabil din oras, ce daca sunt benzinarii si in afara, multe sunt in rural unde poate se ia curentul sau nu este OMV, cum vreau eu.

#20
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007
Nu inteleg ce cauta trollii anti-ev pe un post unde un om cere info despre cumparare ev? Curatam putin cu niste report? E treaba omului pe unde merge cu ea, oras, extraurban, pe luna, marte ...

Edited by onzaueb, 11 July 2021 - 20:09.


#21
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 934
  • Înscris: 06.08.2006
Pentru o negociere eficientă sugerez așa:
- ceri oferte de la cât mai mulți dealeri
- o sa constați diferențe destul de mari (câteva mii de euro)
- te duci cu oferta cea mai buna la dealerul din orașul tău și o pui pe masa - soliciți sa dea la fel sau ceva in plus.

Te sfătuiesc sa iei varianta cu bateria mai mare - o sa ai nevoie pentru confortul tău - sa nu stai din 2 in 2 zile la încărcat.

#22
rhadoo_ds

rhadoo_ds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,118
  • Înscris: 19.02.2007
Da .. nasol cu Kona .. ani lumina după id3 .. de aia fac ~600km cu un plin in oraș cu AC pornit .. și în afara la mers legal ..
In  10.000 km parcurși (~70% in afara și restul in oras) in 2 luni am o medie de 12.1 kWh/100 km .. am consumat ~ 1.21 MW ..
Nu am făcut rabat de la AC .. cel puțin 500km sunt doar pe Sport .. iar drumurile in afara au fost cu familia (soția și 3 copii) și bagajele aferente.
Ne-au încăput tot timpul bagajele .. inclusiv căruț cu landou pt bebe, și nu a stat nimeni cu bagaje la picioare vreodată 😄.
Eu pe Highway+Navi am dat 25.100 euro cu tichet rabla la 1500 Ron ..
Am avut un eUp înainte pt 1 an și 12.000 km .. nu pot sa zic că sunt străin de electrice VW .. și am testat un id3 pt ~50km .. și nu mi-a plăcut:
- pompa de căldura opțională, indiferent de echipare. O să simți lipsa la iarna .. Orice model de Kona Electric are pompa de căldura inclusa!
- aplicație inferioara celei de la Hyundai pentru control mașină de la distanță .. plus că trebuie plătită după 1 an ..
La Hyundai e gratuita, merge mult mai repede .. și da mult mai puține erori de conectare comparativ cu cea de la VW.
- prea joasa pentru nevoile mele/drumurile noastre
- lipsa camera marșarier la id3 .. inclusa la toate modelele Kona Electric .. de ajutor pt soție ..
- senzația oferita de bordul îngust și cumva poziționat mai jos ..
- pornire mașină/climatizare din cheie .. in cazul in care nu e semnal la telefon in zona

Edited by rhadoo_ds, 11 July 2021 - 20:17.


#23
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,582
  • Înscris: 01.03.2013

View Postrhadoo_ds, on 11 iulie 2021 - 20:13, said:

prea joasa pentru nevoile mele/drumurile noastre
15 cm la ID.3 vs. 16 cm la Kona

#24
rhadoo_ds

rhadoo_ds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,118
  • Înscris: 19.02.2007
Cred că cm ăla face diferența pt drumul pe care circul eu .. cu Kona am atins o data drumul la intrarea de pe strada .. cu id3 atingeam de fiecare data ..
Cred că la Kona .. garda la sol sub spoiler fata e mai mare decat la id3 ..
Cifrele din specificații sunt date la cel mai jos punct .. și la Kona bateria e mai lăsată decât restul mașinii ..
Dar unghiurile de atac și degajare sunt mai bune la Kona ..
Poate așa trebuia să mă exprim..

Edited by rhadoo_ds, 11 July 2021 - 20:21.


#25
revenco_andrei

revenco_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 26.04.2005
Hai sa nu incepem din nou Posted Image).

ID.3 si Kona sunt amandoua masini electrice foarte ok, insa as sugera mai astepti putin - eu am optat pentru Kona in ideea in care in momentul in care am facut achizitia, la pretul negociat (25.000 Euro pentru Highway + Navi) aveam cel mai bun raport intre autonomie si cost, iar varianta Pro S de la ID.3 (practic bateria cea mai mare) ajungea la aproape 40.000 Euro. Acum cred ca este posibil sa il obtii cu ceva negociere + tichetele rabla si rabla plus pe la 28000-29000, ceea ce o face foarte atractiva.

Mai bine incearca sa vezi exact la ce pret iese acel Pro S sau mai asteapta cateva luni - oricum preturile la masinile astea au tot scazut si vor mai scadea.

...sau ar putea chiar sa mai apara ceva optiuni interesante

Edited by revenco_andrei, 11 July 2021 - 20:25.


#26
Salieri99

Salieri99

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 28.02.2012

View PostDeenman, on 11 iulie 2021 - 19:14, said:

La Nurvil Valcea primesti cele mai bune oferte pentru VW. cu mult mai bine decat orice dealer din Buc.

ID3 e ani lumina in fata Konei. In plus pt astia ce comenteaza, cu ce primesti de 23.000euro, defapt e vorba de ce economisesti de 23.000euro, pentru ca la un rulaj de 10.000km pe an in oras cheltui ~6000 lei pe combustibil.

Inca 200-250 euro pe revizie anuala pt garantie.

La electrica ai jumate din consumul ala cu incarcare unde vrei tu, daca ai acasa e si mai ieftin, iar la revizie ai doar inspectie, fara ulei si filtre (doar filtru  habitaclu).

Deci pe an salvezi cam 500 e combustibil + 250 euro revizie= 750 euro pe an.

5 ani de condus -  3750 euro
10 ani de condus electrica - 7500 euro

Evident, la un rulaj mai mare de 10.000km pe an, economia creste.

După 10 ani mai sunt bune bateriile? Cât costă înlocuirea lor?

#27
Waffle

Waffle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 24.02.2014

View Postonzaueb, on 11 iulie 2021 - 20:08, said:

Nu inteleg ce cauta trollii anti-ev pe un post unde un om cere info despre cumparare ev? Curatam putin cu niste report? E treaba omului pe unde merge cu ea, oras, extraurban, pe luna, marte ...

Multam fain, nu prea inteleg nici eu.

View PostFujitsu, on 11 iulie 2021 - 20:11, said:

Pentru o negociere eficientă sugerez așa:
- ceri oferte de la cât mai mulți dealeri
- o sa constați diferențe destul de mari (câteva mii de euro)
- te duci cu oferta cea mai buna la dealerul din orașul tău și o pui pe masa - soliciți sa dea la fel sau ceva in plus.

Te sfătuiesc sa iei varianta cu bateria mai mare - o sa ai nevoie pentru confortul tău - sa nu stai din 2 in 2 zile la încărcat.

Interesanta abordare, asa am sa incerc sa procedez(la moment am trimis la 8 dealeri din tara si astept raspuns pe saptamana ce urmeaza. Sper sa mai fie tichete disponibile altfel nu imi stau in pret.

In functie de oferte incerc sa ma orientez pe varianta de 58 kw daca fondurile permit.


View Postrhadoo_ds, on 11 iulie 2021 - 20:13, said:

Da .. nasol cu Kona .. ani lumina după id3 .. de aia fac ~600km cu un plin in oraș cu AC pornit .. și în afara la mers legal ..
In  10.000 km parcurși (~70% in afara și restul in oras) in 2 luni am o medie de 12.1 kWh/100 km .. am consumat ~ 1.21 MW ..
Nu am făcut rabat de la AC .. cel puțin 500km sunt doar pe Sport .. iar drumurile in afara au fost cu familia (soția și 3 copii) și bagajele aferente.
Ne-au încăput tot timpul bagajele .. inclusiv căruț cu landou pt bebe, și nu a stat nimeni cu bagaje la picioare vreodată ��.
Eu pe Highway+Navi am dat 25.100 euro cu tichet rabla la 1500 Ron ..
Am avut un eUp înainte pt 1 an și 12.000 km .. nu pot sa zic că sunt străin de electrice VW .. și am testat un id3 pt ~50km .. și nu mi-a plăcut:
- pompa de căldura opțională, indiferent de echipare. O să simți lipsa la iarna .. Orice model de Kona Electric are pompa de căldura inclusa!
- aplicație inferioara celei de la Hyundai pentru control mașină de la distanță .. plus că trebuie plătită după 1 an ..
La Hyundai e gratuita, merge mult mai repede .. și da mult mai puține erori de conectare comparativ cu cea de la VW.
- prea joasa pentru nevoile mele/drumurile noastre
- lipsa camera marșarier la id3 .. inclusa la toate modelele Kona Electric .. de ajutor pt soție ..
- senzația oferita de bordul îngust și cumva poziționat mai jos ..
- pornire mașină/climatizare din cheie .. in cazul in care nu e semnal la telefon in zona

La varianta de Highway + navi primesti adaptive cruise control?  Cu exceptia copiilor ai avut pasageri in spate? Cum s-au simtit? As fi curios sa stiu de la cineva care are experienta clara cu masina. Mie in test drive mi se parut penibil (genunchii mi se atingeau de banca din fata care avea plastic dur in zona respectiva si dupa cateva minute de frecat in stanga-dreapta simteam o usoara durere deja).
Pretul achitat de tine include rabla plus? Altfel oferta ar fi super, evident.

Cum ai procedat in achizitia ta? Ai folosit mai multe reprezentante pentru a primi cel mai ideal pret? Care a fost reprezentanta Hyundai la care ai primit cea mai buna oferta.

Ma pui pe ganduri , poate trimit ceva solicitari la Hyundai de pret Posted Image

Multam fain!

#28
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 934
  • Înscris: 06.08.2006

View PostSalieri99, on 11 iulie 2021 - 20:30, said:

După 10 ani mai sunt bune bateriile? Cât costă înlocuirea lor?
Mai sunt bune, da. Vezi ofertele de electrice SH din 2011-2012.

#29
rhadoo_ds

rhadoo_ds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,118
  • Înscris: 19.02.2007

View PostSalieri99, on 11 iulie 2021 - 20:30, said:



După 10 ani mai sunt bune bateriile? Cât costă înlocuirea lor?
Din respect pentru colegi .. nu o sa îți hrănesc nevoia de afirmare ..
Sunt electrice de peste 10 ani pe drumuri .. și nu au schimbat inca bateriile .. și vorbim despre baterii de acum 10 ani .. cu management termic poate un pic inferior ..

View PostWaffle, on 11 iulie 2021 - 20:32, said:



Multam fain, nu prea inteleg nici eu.



Interesanta abordare, asa am sa incerc sa procedez(la moment am trimis la 8 dealeri din tara si astept raspuns pe saptamana ce urmeaza. Sper sa mai fie tichete disponibile altfel nu imi stau in pret.

In functie de oferte incerc sa ma orientez pe varianta de 58 kw daca fondurile permit.




La varianta de Highway + navi primesti adaptive cruise control?  Cu exceptia copiilor ai avut pasageri in spate? Cum s-au simtit? As fi curios sa stiu de la cineva care are experienta clara cu masina. Mie in test drive mi se parut penibil (genunchii mi se atingeau de banca din fata care avea plastic dur in zona respectiva si dupa cateva minute de frecat in stanga-dreapta simteam o usoara durere deja).
Pretul achitat de tine include rabla plus? Altfel oferta ar fi super, evident.

Cum ai procedat in achizitia ta? Ai folosit mai multe reprezentante pentru a primi cel mai ideal pret? Care a fost reprezentanta Hyundai la care ai primit cea mai buna oferta.

Ma pui pe ganduri , poate trimit ceva solicitari la Hyundai de pret Posted Image

Multam fain!
Hyundai Tulcea .. aproape de tine 😉
In spate a stat și soția la unele drumuri lungi cu bebe .. și în fața ei alt adult .. nu s-au plans de spatiu nici una .. soția are 170 cm .. celălalt adult tot atât.
La urma urmei ... Depinde de nevoile tale și de drumurile parcurse .. eu am vrut cea mai mare autonomie, cu cea mai buna eficienta la cel mai accesibil buget pt mine ..
Eu in 4 luni merg cat mergi tu într-un an .. deci suntem cu nevoi diferite ..

#30
Waffle

Waffle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 24.02.2014

View PostSalieri99, on 11 iulie 2021 - 20:30, said:

După 10 ani mai sunt bune bateriile? Cât costă înlocuirea lor?

Am facut destul de mult research si vorbit cu multi prieteni cu masini electrice(ce e drept majoritatea au Zoe) iar bateriile sunt in stare perfecta dupa 8-9 ani si peste 100k km la bord(92-95% SOB). Cred( nu stiu exact) ca un motor ICE se degradeaza mai mult in aceiasi perioada? De inlocuit am fost si eu interesat dar nu e prea posibil(politica producatorilor e aceiasi ca la cele pe combustie, specificatii mai bune numai la achizitionarea modelelor noi). Exista 2 exceptii (in cunostinta mea) , ZOE au oferit upgrade-uri pentru cei care inchiriau bateriile , si Leaf pot fi upgradate in europa(firma olandeza 'after-market' ce au preluat inlocuirea lor si facut parteneriate si cu alte firme din Anglia. Posibil pe viitor sa se extinda? ). Daca esti curios cauta Muxsan. Ei pretind ca vor sa extinda gama de masini ce vor avea baterii inlocuite/upgradate in plan. Daca e prosper sunt convins ca vor mai aparea si altele.

Iar legat de bateriile vechi(cred ca era cineva care mentiona mai devreme ce vom face cu ele) e foarte interesant sa vezi ca aceste firme la inlocuirea bateriilor , le transforma in acumulatori pe cele vechi pentru stocarea energiei de la panourile solare .

View Postrhadoo_ds, on 11 iulie 2021 - 20:42, said:

Din respect pentru colegi .. nu o sa îți hrănesc nevoia de afirmare ..
Sunt electrice de peste 10 ani pe drumuri .. și nu au schimbat inca bateriile .. și vorbim despre baterii de acum 10 ani .. cu management termic poate un pic inferior ..

Hyundai Tulcea .. aproape de tine ��
In spate a stat și soția la unele drumuri lungi cu bebe .. și în fața ei alt adult .. nu s-au plans de spatiu nici una .. soția are 170 cm .. celălalt adult tot atât.
La urma urmei ... Depinde de nevoile tale și de drumurile parcurse .. eu am vrut cea mai mare autonomie, cu cea mai buna eficienta la cel mai accesibil buget pt mine ..
Eu in 4 luni merg cat mergi tu într-un an .. deci suntem cu nevoi diferite ..

Interesant. Modelul tau are tot plastic dur pe spatele banchetelor din fata?
Nu sunt foarte inalt nici eu (181 cm) , dar le-am resimtit puternic.

Da intr-adevar , autonomia masinii e mai mult decat decenta pentru uzul zilnic sa fiu sincer (aici ma refer la ID3 cu 45kwh) iar pentru perioada cat sunt plecat am incarcator in fata blocului unde locuiesc. In tara inca nu, poate ii conving pe parinti sa monteze la casa lor un wall charger, sa vedem.

In cazul meu e deja un pic de 'moft' autonomia mai mare , mai mult folosita in drumurile prin europa(vacante/etc) , pe care nu le fac oricum mai mult de 2-3 pe an. Si evident ajuta si la revanzare daca ma voi decide pe viitor.

Le trimit solicitare celor de la  Tulcea. Sa inteleg ca pretul a inclus si rabla plus la tine?

Edited by Waffle, 11 July 2021 - 20:54.


#31
bullterrorist

bullterrorist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,657
  • Înscris: 18.10.2007

View Postcostaan, on 11 iulie 2021 - 19:37, said:

Avem 9 luni de iarnă
Optează pentru autonomia maxima pe aeroterma pornită...
Ia în calcul și temperaturile joase. Geruri de -15 saptamani....nu vor mai fi...cred....dar încălzirea globală sigur a adus friguri o luna in plus. Citeste facturile la gaze dacă nu mă crezi.

mai degraba 9 saptamani de iarna

#32
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,874
  • Înscris: 12.10.2005
Pentru oferte la Hyundai încearcă Proleasing Ploiești.  Nu răspund la mail (nu sunt singurii, majoritatea preferă discuția în showroom sau măcar telefon). Mai poți studia e2008/eMokka/eC4. E aceeași mașină, alegi varianta care îți place estetic.

#33
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,582
  • Înscris: 01.03.2013

View PostFord4, on 11 iulie 2021 - 18:13, said:

Eu zic sa revii la Hyundai. Problema principală la electrice este autonomia iar la ID3 este mult mai mică decât la Kona

Colegul Ford4 face afirmatia de mai sus pentru ca el are o anumita agenda personala:

View PostFord4, on 06 martie 2021 - 11:38, said:

urasc firma VW.

View PostFord4, on 04 februarie 2021 - 13:43, said:

sunt hater VW in particular si al Germaniei in general

Eu in calitate de posesor de ID.3 58 kWh iti spun ca exagereaza, din motivele aratate mai sus.

Problema principala la orice masina, indiferent de tipul de propulsie, este sa corespunda nevoilor si dorintelor utilizatorului.
Masina perfecta nu exista. Cred ca am mai zis si eu si altii treaba asta.

Da, Kona 64 kWh are autonomie mai mare decat ID.3 58 kWh...

Dar ID.3 este mai spatioasa si mai placuta la condus. Se simte solida si bine inchegata si "smooth" (nu stiu cum sa traduc asta... rafinata ?).

Una este o masina de clasa B (supermini) cu aspect de "SUV", iar celalta este o masina de clasa C (compacta).

Voi spuneti ca ati incaput 2 adulti 3 copii in Kona...
Eu va spun ca in cei aproape 5000 Km cat am umblat cu ID.3 prin tara, toamna / iarna / primavara / vara, niciodata nu am fost in situatia de a zice "mai bine luam Kona in loc de ID3".

Mie personal imi place mult mai mult cum se conduce ID.3. Se simte mai solid, mai inchegat, mai matur. Directia este mai bine calibrata. Propulsia ("tractiune spate") este o solutie mai potrivita pentru EV-uril decat "tractiunea fata". Kona are directia mai moale si are torque steer la accelerari bruste. Mie nu-mi place.

Daca doresti datele de contact ale unui agent de vanzari de la o reprezentanta VW cu care m-am inteles foarte bine si care mi-a facut reducere la ID.3 First Edition, contacteaza-ma prin mesaj privat aici pe forum.

#34
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,721
  • Înscris: 04.02.2011

View Postrevenco_andrei, on 11 iulie 2021 - 20:23, said:


Mai bine incearca sa vezi exact la ce pret iese acel Pro S sau mai asteapta cateva luni - oricum preturile la masinile astea au tot scazut si vor mai scadea.

...sau ar putea chiar sa mai apara ceva optiuni interesante
Prețurile vor scădea dar va scădea la un moment dat și subvenția.
Pe de o altă parte este enervant că nici un producător nu oferă camere de înregistrare cum oferă Tesla.

#35
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Ca sa-ti faci o idee, de la Nurvil poti sa primesti 4-6% reducere in plus fata de PBN/PBV si alte reprezentante din Buc.

Poti sa intrebi aici, e prezent si aici pe forum Al-Bundy:

Vezi cu cat a luat-o ce s-a negociat, etc:

https://vwforum.ro/t...ro-plus/page/3/

Daca ai primit oferta de 23000 euro undeva la Valcea o sa primesti cam aceasi oferta la 21500-22000euro, insa trebuie sa vada ca esti interesat.

Edited by Deenman, 11 July 2021 - 22:08.


#36
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,721
  • Înscris: 04.02.2011

View Postkolfleading, on 11 iulie 2021 - 22:02, said:



Dar ID.3 este mai spatioasa si mai placuta la condus. Se simte solida si bine inchegata si "smooth" (nu stiu cum sa traduc asta... rafinata ?).

Simplu.. La ID.3 te sui la volan și de multe ori te dai jos mai odihnit decât ai fost când te-ai suit. Asta e impresia mea. Atunci am zis DA la ID.3.
Îmi lipsește portbagajul pe mașină, însă ador opțiunea de suport de biciclete. Fiecare cu nevoile sale. A meritat "storsul" portofelului, zic eu.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate