![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Prima data la volanul unui autoturism electric

#73
Posted 11 July 2021 - 01:11

Nu usor usor ci deodata ajungem acolo. Am vorbit mereu prin prisma experientei proprii. Voi ati extrapolat la "restul populatiei de pe continent" ... eu nu am spus nici o clipa asa ceva .. am vorbit strict in nume propriu.
Statistic vorbind insa (educates guess), sunt foarte multi in europa de vest care conduc pe sablonul meu , caci nu sunt unicat in lume ... asadar pot spune cu suficienta certitudine (si aici specific treaba asta) ca peste 95% din posesorii de Tesla in particular si peste 95% din posesorii de masini electrice cu autonomie reala de peste 400Km in general sunt in situatia de a nu avea nici o problema legata de punctele 1, 2 si 3 aduse in discutie. Edited by ro_explorer, 11 July 2021 - 01:11. |
#74
Posted 11 July 2021 - 01:20

Cam cât la sută din posesorii de autoturisme din Europa de Vest sunt acei foarte mulți la care faci referire ?
Apropo, aici îi incluzi și pe cei care și au luat hibride pt că erau subvenționate, dar nu le au băgat măcar o dată în priză ? E un raport, parcă de la ADAC, care menționează asta. |
#75
Posted 11 July 2021 - 01:21

Nu usor usor ci deodata ajungem acolo. Am vorbit mereu prin prisma experientei proprii. Voi ati extrapolat la "restul populatiei de pe continent" ... eu nu am spus nici o clipa asa ceva .. am vorbit strict in nume propriu. Statistic vorbind insa (educates guess), sunt foarte multi in europa de vest care conduc pe sablonul meu , caci nu sunt unicat in lume ... asadar pot spune cu suficienta certitudine (si aici specific treaba asta) ca peste 95% din posesorii de Tesla in particular si peste 95% din posesorii de masini electrice cu autonomie reala de peste 400Km in general sunt in situatia de a nu avea nici o problema legata de punctele 1, 2 si 3 aduse in discutie. cea mai mare problema e daca a 2-a masina nu e acasa si bateria nu e incarcata suficient pt o urgenta, in cazul asta cel mai rapid e cu taxi/uber, asa ca nu e treaba. Edited by _-livio-_, 11 July 2021 - 01:22. |
#76
Posted 11 July 2021 - 01:30

Cam cât la sută din posesorii de autoturisme din Europa de Vest sunt acei foarte mulți la care faci referire ?
Apropo, aici îi incluzi și pe cei care și au luat hibride pt că erau subvenționate, dar nu le au băgat măcar o dată în priză ?
despicam firul in 4 degeaba pt ca tu ai luat cazul tau si l-ai pus ca universal valabil,
si bateria nu e incarcata suficient pt o urgenta, Am mereu cel putin 250Km autonomie in masina ... asa cum aveam si cu masinile anterioare - aia e limita mea de liniste. E o chestie de preferinte personale, nimic altceva. Am grija ca mereu cand ajung acasa dupa un drum lung sa ajung cu masina cu cel putin 30%, tocmai ca sa am cu ce ma deplasa in cazul in care apare o urgenta in prima ora dupa ce parchez (caci intra direct la incarcat, fara discutie). Edited by ro_explorer, 11 July 2021 - 01:43. |
#77
Posted 11 July 2021 - 01:46

pentru ca se intampla, cum la fel se intampla sa trebuiasca sa bag benzina dupa ce plec de acasa in functie de drumul ce urmeaza, cum si telefonul mai ajunge in power save mode samd.
|
#78
Posted 11 July 2021 - 01:50

pentru ca se intampla, Din punctul asta de vedere este mai usor sa tii o electrica incarcata mereu decat un ICE pentru simplul motiv ca nu trebuie sa te duci la benzinarie pentru asta ... o faci acasa, e un automatism: parchezi, bagi cablul ... simplu. Edited by ro_explorer, 11 July 2021 - 01:54. |
#79
Posted 11 July 2021 - 02:00

da, dar intelege ca aici vorbim la modul general, nu de tine si de mine, iar noi nu reprezentam toata populatia.
cat despre telefon si laptop.... mai iesi si tu din casa mai mult de o ora, mai ales prin zone cu semnal slab. in teorie asa e, in practica n-o sa se intample chiar asa. Edited by _-livio-_, 11 July 2021 - 02:02. |
#80
Posted 11 July 2021 - 02:17

da, dar intelege ca aici vorbim la modul general, nu de tine si de mine, iar noi nu reprezentam toata populatia. Nu știu cei cu leaf cum au șablonul de utilizare... dar pot vorbi despre comunitatea Tesla însă. ABC - always be charging. Poți sa atragi în discuție și utilizatorii de kona de aici de forum dacă vrei ca sa afli mai multe detalii. Eu nu reprezint nimic în afara persoa ei mele dar ești liber sa explorezi.
cat despre telefon si laptop.... mai iesi si tu din casa mai mult de o ora, mai ales prin zone cu semnal slab. Edited by ro_explorer, 11 July 2021 - 02:18. |
#81
Posted 11 July 2021 - 02:29

#82
Posted 11 July 2021 - 03:39

Sa spui ca cutia automata e bulshit și mașina electrica se manevrează greu - astea sunt expresia unui caracter retrograd, și a refuzului (sau a incapacității) de a adopta tehnologii noi și moderne.
Dacă ar fi sa ne luam după teoria expusă, am conduce cu toții Dacia 1310 ca in anii ‘90. |
#83
Posted 11 July 2021 - 04:01

De ce ti se pare asa grea lipsa ambreiajului? De obicei in maxim 10 minute te obisnuiesti. Oricum e mai fain cu automata.
|
|
#84
Posted 11 July 2021 - 05:28

Trei probleme la automata:
1 Accelerarea gresita prin calcarea pedalei gresite. Se intampla mai frecvent decat s-ar crede. https://www.janoffla...refront-crashes 2. Franarea brusca atunci cand soferul uita ca nu are ambreiaj, vrea sa schimbe viteza si calca frana cu piciorul stang. Exista marturii chiar pe acest forum ca se intampla. 3 - numai la cele care au auto-hold activat: aduci masina aproape de zid/gard/alta masina, opresti si vrei sa o mai muti cativa centimetri. Ca sa plece, apesi acceleratia si nu mai ai timp sa franezi pana te proptesti in obstacol. Cu functia dezactivata nu o patesti, fiindca piciorul e deasupra franei ![]() La electrica, incarcarea acasa e scumpa. Platesti cogenerare, certificate verzi si acciza, iar pretul pe kilometru devine mai mare ca pe benzina sau motorina. |
#85
Posted 11 July 2021 - 05:50

Am EV de 1 an , am incarcat-o doar acasa, consuma in jur de echivalentul a 1,5 l de combustibil. Cum sa fie scump acasa ?
Si o sa mai scad costul cand pun in functiune panourile solare( 6 kWp). Edited by csi1, 11 July 2021 - 05:54. |
#86
Posted 11 July 2021 - 05:59

n-am auzit de nici un caz in care sa fie mai scump per km cu electricitate decat cu benzina/motorina.
|
#87
Posted 11 July 2021 - 06:05

Trei probleme la automata: 1 Accelerarea gresita prin calcarea pedalei gresite. Se intampla mai frecvent decat s-ar crede. https://www.janoffla...refront-crashes 2. Franarea brusca atunci cand soferul uita ca nu are ambreiaj, vrea sa schimbe viteza si calca frana cu piciorul stang. Exista marturii chiar pe acest forum ca se intampla. 3 - numai la cele care au auto-hold activat: aduci masina aproape de zid/gard/alta masina, opresti si vrei sa o mai muti cativa centimetri. Ca sa plece, apesi acceleratia si nu mai ai timp sa franezi pana te proptesti in obstacol. Cu functia dezactivata nu o patesti, fiindca piciorul e deasupra franei ![]() La electrica, incarcarea acasa e scumpa. Platesti cogenerare, certificate verzi si acciza, iar pretul pe kilometru devine mai mare ca pe benzina sau motorina. Punctele 1 și 2 sunt obișnuințe ale utilizatorului care se pot adapta .. Punctul 3 se rezolva cu dezactivare de AutoHold. Iar afirmația că încărcatul de acasă e scump pentru că plătești tot ce ai enumerat acolo .. e dezinformare totala. Eu plătesc cu toate taxele și certificatele și accizele 0.7 Ron pe kWh. 0.7 Ron x 12kWh/100 km = 8.4 Ron pentru 100 km .. adică e că și cum as consuma 1.47 litri la 100 km cu o benzinara .. Cum puteți arunca propoziții fara sens .. mă depășește .. informațiile sunt la liber și oricine le poate afla .. |
#88
Posted 11 July 2021 - 07:09

Adică? Sa stea tot timpul la încărcat una singură în același timp ce alimentează? Nu le prea ai cu fizica asa-i? Eolienele si fotovoltaicele nu vor fi puse pe autovehicule. Aportul energetic e asa mic incat complica inutil constructia caroseriei fara rost. Suprafata disponibila pentru a fi expusa la soare (situatia ideala) e prea mica. Enerfia adunata in 5 ore o consumi in cateva zeci de minute (cel mult) daca nu mai rapid. Dar de legile lui Kirchoff ai auzit? No.... Alea iti arata cum circula electronii intr-un circuit in care sunt mai multe surse si consumatori. N-ai nevoie de 2 baterii (una la incarcat, alta in folosinta) Acumulatorul de tractiune de pe masina este sursa si consumator, in functie de cum circula electronii prin el (ies sau intra) Referitor la a doua baterie, e adevarat ca sistemul electric de pe masina necesita 12V si asta se asigura (de obicei) cu o a doua baterie care e tinuta incarcata de catre cea de tractiune.
La electrica, incarcarea acasa e scumpa. Platesti cogenerare, certificate verzi si acciza, iar pretul pe kilometru devine mai mare ca pe benzina sau motorina. Pune 0.8lei/kwh pret final acasa cu toate taxele.(dar sunt destule persoane care inca au 0.65 lei/kwh tarif) 16 lei/100km cu electrica.(worst case) 30 lei/100km cu ICE (5L/100km extraurban "best case" dar poti avea 63 lei... 9L/100km urban) Edited by radurus, 11 July 2021 - 07:19. |
#89
Posted 11 July 2021 - 07:18

Fara suparare... Nu le prea ai cu fizica asa-i? Eolienele si fotovoltaicele nu vor fi puse pe autovehicule. Aportul energetic e asa mic incat complica inutil constructia caroseriei fara rost. Suprafata disponibila pentru a fi expusa la soare (situatia ideala) e prea mica. Enerfia adunata in 5 ore o consumi in cateva zeci de minute (cel mult) daca nu mai rapid. Dar de legile lui Kirchoff ai auzit? No.... Alea iti arata cum circula electronii intr-un circuit in care sunt mai multe surse si consumatori. N-ai nevoie de 2 baterii (una la incarcat, alta in folosinta) Electricele de clasa medie/mica au consum ce 13-20kwh/100km Pune 0.8lei/kwh pret final acasa cu toate taxele.(dar sunt destule persoane care inca au 0.65 lei/kwh tarif) 16 lei/100km cu electrica. 30 lei/100km cu ICE (5L/100km extraurban dar poti avea 9L/100km urban) Defapt o masina ICE de greutatea unei electrice consuma mult peste consumurile astea, doar si de aici iti dai seama de superioritatea motorului electric la absolut toate capitolele. Mai ramane problema bateriei care inca e grea ca naiba. Ca idee la o Tesla Model 3 bateria are aproximativ 450kg la un Audi E-tron e cam 700 kg, ca in modulul de baterii sunt multe componente nu doar bateria de laptop. |
|
#90
Posted 11 July 2021 - 07:23

are, se numeste frana si e mai la stanga de unde e acceleratia. daca ai probleme cu gasitul ei poate nu e cea mai buna idee sa conduci. ![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users