Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
YOU BRD
Last Updated: Mar 08 2024 17:22, Started by
zyppster
, Jul 08 2021 07:28
·
34
#379
Posted 08 December 2022 - 09:09
piedone_1988, on 07 decembrie 2022 - 19:18, said:
Am transmis un mail celor de la BRD referitor la problema notificărilor și am primit următorul răspuns: ”Buna ziua, Va multumim ca ati apelat la serviciile BRD-Groupe Société Générale. Referitor la mesajul dumneavoastra, dorim sa va comunicam faptul ca in momentul de fata, prin intermediul aplicatiei YOU BRD nu se pot valida tranzactiile online cu cardul. Echipele noastre lucreaza cu prioritate la remedierea situatiei. Va recomandam sa accesati butonul “Generate code” / "Genereaza cod", optiune pe care o puteti utiliza pentru primirea codului 3D Secure prin SMS. Pentru orice nelamuriri, va invitam sa apelati serviciul de banca la distanta, MyBRD Contact, la numerele de telefon : Tel: 021 302.6161 ; 0800 803 803 ; *22622 (*banca), unde, dupa o prealabila identificare, operatorii va stau la dispozitie pentru a va prelua solicitarea. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru inconvenientele create.” Mersi pentru veste. Intr-adevar, nu puteau sa anunte undeva in cadrul aplicatiei, ca tot avem sectiunea de Notificari / Mesaje ? Sau sa aiba un website cu starea serviciilor, asemeni celor de la ING. |
#380
Posted 08 December 2022 - 12:56
Din câte se pare este cam complicat pentru ei să anunțe, preferă să avem surprize...neplăcute, evident.
|
#381
Posted 10 December 2022 - 18:54
Făcut astăzi update la 7.7.7 iar notificările au revenit.
In sfârșit... |
#382
Posted 10 December 2022 - 20:12
#384
Posted 12 December 2022 - 11:52
Am primit si eu azi primele notificari din You BRD dupa mai bine de 2 ani de cand o folosesc. La 5 dimineata ca a tras Netflix banii pe abonament, pe la 9 cand am incarcat de test un cont Revolut am primit instant notificare pentru aprobare tranzactie, dar, dupa ce am platit la Lidl nimic, doar clasic cu verfiicare manuala a sumelor blocate.
Inca ceva, daca dai click pe o notificare de tranzactie deja efectuata, cum a fost aia de la Netflix, nu se incarca nimic, pur si simplu o pagina alba. Edited by Rares95, 12 December 2022 - 11:53. |
#385
Posted 13 December 2022 - 13:11
Probabil primesti doar notificari pentru aprobarea tranzactiilor online cu cardul si notificari privind cursul de schimb la platile in alta valuta.
|
#386
Posted 13 December 2022 - 19:21
Au revenit si la mine notificările pentru aprobare plati dar după dezinstalarea aplicatiei si inregistrare iar.
|
#387
Posted 01 January 2023 - 22:34
Buna. A facut cineva refinantarea pe 36 de luni la cardul de credit brd? Dureaza mult procesul ?
Multumesc |
#388
Posted 12 January 2023 - 15:11
E vreo problema cu youbrd ? Nu pot intra in cont nici din aplicatia mobila nici de aplicatia web (adica intri si primesti mesajul "clasic" cu ups !)
|
|
#390
Posted 12 January 2023 - 15:52
nucutza, on 12 ianuarie 2023 - 15:11, said:
E vreo problema cu youbrd ? Nu pot intra in cont nici din aplicatia mobila nici de aplicatia web (adica intri si primesti mesajul "clasic" cu ups !) |
#391
Posted 16 January 2023 - 19:13
You BRD este cea mai slaba aplicatie dintre toate....
|
#392
Posted 23 January 2023 - 12:11
#393
Posted 23 January 2023 - 12:39
andupustiu, on 13 decembrie 2022 - 19:21, said:
Au revenit si la mine notificările pentru aprobare plati dar după dezinstalarea aplicatiei si inregistrare iar. La mine apare notificarea, apăs pe ea, aprob cu FaceID, îmi apare bifa cu verde (totul e ok), revin in aplicație/pagina web, nu se întâmpla nimic, generez cod, introduc codul pe care o primesc prin sms (nu se introduce singur, nu îmi apare la sugestii), revin in aplicație/ browser, văd ca totul este in regula. Pentru ce mai trimit notificăriile push dacă sunt inutile? (in cazul meu) |
|
#394
Posted 07 February 2023 - 11:01
Salutare,
Stie cineva daca (in sfarsit) au introdus scanarea codurilor de bare pentru plata facturilor? Asa cum e in aplicatia MyBRD Mobile? Sau inca trebuie sa introduci "de mana" toate detaliile de plata, asa cum era si in primele versiuni de YouBRD? |
#395
Posted 07 February 2023 - 11:14
Pe mine pentru CEZ(Curent) mă pune să bag cod client, e singura opțiune.
Edited by Rares95, 07 February 2023 - 11:15. |
#396
Posted 01 March 2023 - 13:09
Salutare tuturor!
A reusit cineva sa activeze aplicatia YOU BRD in ultimele saptamani pe vreun iphone? Va intreb deoarece intampin urmatoarea problema: Din start precizez ca folosesc un iphone 12 Pro avand ultima versiune a sistemului de ios 16.3.1. In urma cu aproximativ 3 saptamani aplicatia mi-a dat o eroare(absolut nimic nou pentru YOU BRD) si mi-a cerut sa reiau procesul de inregistrare! Si din acel moment incep problemele si anume: Incerc sa ma inregistrez in aplicatie si introduc adresa de mail, primesc pe mail codul de verificare si merg mai departe, fac poza la cartea de identitate, trec la recunoasterea faciala, apoi mi se cere sa continui in aplicatia YOU BRD, trec la pasul urmator, aplicatia imi introduce automat CNP-ul, urmand ca eu sa introduc numarul de telefon incepand cu 72.......(aplicatia introduce automat +40). Dau continua si aici apare eroarea Ups, a aparut o problema. Te rugam sa incerci din nou! Am tot reincercat dar nimic, apare aceeasi eroare in acelasi punct! Am fost in doua sucursale BRD pentru a activa aplicatia, dar primesc aceeasi eroare. Mi s-a spus ca vor comunica mai departe si vor reveni cu un raspuns dar nu m-a mai contactat nimeni! Le-am trimis mail in care am raportat problema impreuna cu un printscreen precum si modelul telefonului si versiunea sistemului de operare, la fel nu m-a contactat nimeni! Am sunat in call center, la fel nimic!!(trebuie sa recunosc ca am avut o discutie telefonica mai aprinsa, dar absolut civilizata!) De aceea va intreb daca ati reusit sa activati aplicatia in ultima vreme pe iphone! Mai precizez ca am dezinstalat respectiv am sters aplicatia cu stergerea tuturor datelor din telefon ale aplicatiei dar degeaba! Nu stiu daca pe android sunt aceste probleme! Edited by sanuap, 01 March 2023 - 13:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users