Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

YOU BRD

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
642 replies to this topic

#379
WarpS

WarpS

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,455
  • Înscris: 30.07.2009

View Postpiedone_1988, on 07 decembrie 2022 - 19:18, said:

Am transmis un mail celor de la BRD referitor la problema notificărilor și am primit următorul răspuns:
”Buna ziua,
Va multumim ca ati apelat la serviciile BRD-Groupe Société Générale.
Referitor la mesajul dumneavoastra, dorim sa va comunicam faptul ca in momentul de fata, prin intermediul aplicatiei YOU BRD nu se pot valida tranzactiile online cu cardul. Echipele noastre lucreaza cu prioritate la remedierea situatiei.
Va recomandam sa accesati butonul “Generate code” / "Genereaza cod", optiune pe care o puteti utiliza pentru primirea codului 3D Secure prin SMS.
Pentru orice nelamuriri, va invitam sa apelati serviciul de banca la distanta, MyBRD Contact, la numerele de telefon : Tel: 021 302.6161 ; 0800 803 803 ; *22622 (*banca), unde, dupa o prealabila identificare, operatorii va stau la dispozitie pentru a va prelua solicitarea.
Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru inconvenientele create.”

Mersi pentru veste. Intr-adevar, nu puteau sa anunte undeva in cadrul aplicatiei, ca tot avem sectiunea de Notificari / Mesaje ? Sau sa aiba un website cu starea serviciilor, asemeni celor de la ING.

#380
piedone_1988

piedone_1988

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 23.09.2022
Din câte se pare este cam complicat pentru ei să anunțe, preferă să avem surprize...neplăcute, evident.

#381
WarpS

WarpS

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,455
  • Înscris: 30.07.2009
Făcut astăzi update la 7.7.7 iar notificările au revenit.

In sfârșit...

#382
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,577
  • Înscris: 26.06.2010

View PostWarpS, on 10 decembrie 2022 - 18:54, said:

Făcut astăzi update la 7.7.7 iar notificările au revenit.

In sfârșit...

La mine tot nu apar notificarile de aprobare a platilor din aplicatie.

#383
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 08.08.2018
Si la mine au revenit, nu pot sa cred :)

#384
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,433
  • Înscris: 18.01.2020
Am primit si eu azi primele notificari din You BRD dupa mai bine de 2 ani de cand o folosesc. La 5 dimineata ca a tras Netflix banii pe abonament, pe la 9 cand am incarcat de test un cont Revolut am primit instant notificare pentru aprobare tranzactie, dar, dupa ce am platit la Lidl nimic, doar clasic cu verfiicare manuala a sumelor blocate.
Inca ceva, daca dai click pe o notificare de tranzactie deja efectuata, cum a fost aia de la Netflix, nu se incarca nimic, pur si simplu o pagina alba.

Edited by Rares95, 12 December 2022 - 11:53.


#385
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 08.08.2018
Probabil primesti doar notificari pentru aprobarea tranzactiilor online cu cardul si notificari privind cursul de schimb la platile in alta valuta.

#386
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,577
  • Înscris: 26.06.2010
Au revenit si la mine notificările pentru aprobare plati dar după dezinstalarea aplicatiei si inregistrare iar.

#387
the_blue_raven

the_blue_raven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 03.12.2021
Buna. A facut cineva refinantarea pe 36 de luni la cardul de credit brd? Dureaza mult procesul ?

Multumesc

#388
nucutza

nucutza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 14.12.2001
E vreo problema cu youbrd ? Nu pot intra in cont nici din aplicatia mobila nici de aplicatia web (adica intri si primesti mesajul "clasic" cu ups !)

#389
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,520
  • Înscris: 13.03.2005
S-o fi rusinat sau o ramas fara acces la internet?

#390
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,433
  • Înscris: 18.01.2020

View Postnucutza, on 12 ianuarie 2023 - 15:11, said:

E vreo problema cu youbrd ? Nu pot intra in cont nici din aplicatia mobila nici de aplicatia web (adica intri si primesti mesajul "clasic" cu ups !)
Merge si pe 4G Orange si pe WIFI DIGI. Cu toate ca, de la ultimul update dupa ce treci de autentificare biometrica/PIN sta ceva timp cu ecran negru pana afiseaza soldul.

#391
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,118
  • Înscris: 10.07.2013
You BRD este cea mai slaba aplicatie dintre toate....Posted Image Posted Image Posted Image

#392
NFS01

NFS01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,402
  • Înscris: 16.03.2011
Bine ca e gratis acum

 NFS01, on 23 ianuarie 2023 - 12:10, said:

Bine ca e gratis acum,as spune ca si banca are probleme,platesti facturi fara comfirmare doar pe serie si nr? la o cafea cere pin?


#393
adrian8572

adrian8572

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 28.04.2011

 andupustiu, on 13 decembrie 2022 - 19:21, said:

Au revenit si la mine notificările pentru aprobare plati dar după dezinstalarea aplicatiei si inregistrare iar.

La mine apare notificarea, apăs pe ea, aprob cu FaceID, îmi apare bifa cu verde (totul e ok), revin in aplicație/pagina web, nu se întâmpla nimic, generez cod, introduc codul pe care o primesc prin sms (nu se introduce singur, nu îmi apare la sugestii), revin in aplicație/ browser, văd ca totul este in regula. Pentru ce mai trimit notificăriile push dacă sunt inutile? (in cazul meu)

#394
acvaristul

acvaristul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,538
  • Înscris: 27.09.2006
Salutare,

Stie cineva daca (in sfarsit) au introdus scanarea codurilor de bare pentru plata facturilor? Asa cum e in aplicatia MyBRD Mobile?
Sau inca trebuie sa introduci "de mana" toate detaliile de plata, asa cum era si in primele versiuni de YouBRD?

#395
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,433
  • Înscris: 18.01.2020
Pe mine pentru CEZ(Curent) mă pune să bag cod client, e singura opțiune.

Edited by Rares95, 07 February 2023 - 11:15.


#396
sanuap

sanuap

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 03.04.2020
Salutare tuturor!
A reusit cineva sa activeze aplicatia YOU BRD in ultimele saptamani pe vreun iphone?
Va intreb deoarece intampin urmatoarea problema:
Din start precizez ca folosesc un iphone 12 Pro avand ultima versiune a sistemului de ios 16.3.1.
In urma cu aproximativ 3 saptamani aplicatia mi-a dat o eroare(absolut nimic nou pentru YOU BRD) si mi-a cerut sa reiau procesul de inregistrare! Si din acel moment incep problemele si anume:
Incerc sa ma inregistrez in aplicatie si introduc adresa de mail, primesc pe mail codul de verificare si merg mai departe, fac poza la cartea de identitate, trec la recunoasterea faciala, apoi mi se cere sa continui in aplicatia YOU BRD, trec la pasul urmator, aplicatia imi introduce automat CNP-ul, urmand ca eu sa introduc numarul de telefon incepand cu 72.......(aplicatia introduce automat +40). Dau continua si aici apare eroarea Ups, a aparut o problema. Te rugam sa incerci din nou!
Am tot reincercat dar nimic, apare aceeasi eroare in acelasi punct!
Am fost in doua sucursale BRD pentru a activa aplicatia, dar primesc aceeasi eroare. Mi s-a spus ca vor comunica mai departe si vor reveni cu un raspuns dar nu m-a mai contactat nimeni!
Le-am trimis mail in care am raportat problema impreuna cu un printscreen precum si modelul telefonului si versiunea sistemului de operare, la fel nu m-a contactat nimeni!
Am sunat in call center, la fel nimic!!(trebuie sa recunosc ca am avut o discutie telefonica mai aprinsa, dar absolut civilizata!)
De aceea va intreb daca ati reusit sa activati aplicatia in ultima vreme pe iphone!

Mai precizez ca am dezinstalat respectiv am sters aplicatia cu stergerea tuturor datelor din telefon ale aplicatiei dar degeaba!
Nu stiu daca pe android sunt aceste probleme!

Edited by sanuap, 01 March 2023 - 13:09.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate