Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
YOU BRD
Last Updated: Mar 08 2024 17:22, Started by
zyppster
, Jul 08 2021 07:28
·
34
#37
Posted 23 September 2021 - 13:54
#38
Posted 24 September 2021 - 09:33
o sa ma duc si eu saptamana viitoare sa cer unul
m-am plictisit sa tot astept .... le-ai cerut ceva ? sau spus ceva banuiesc ca cardul nu expirase inca (platesc cu telefonul frecvent) |
#39
Posted 24 September 2021 - 16:44
Le-am spus ca vreau sa pot folosi google pay si sa imi dea mastercard in loc de visa. mi-au emis card mastercard iar apoi au dezactivat cardul visa.
|
#40
Posted 29 September 2021 - 09:42
Distracția începe când schimbi telefon mobil și nu mai poți să te înregistrezi online ca până acum .
Nu trimit SMS . După ce apeși de câteva ori că nu ai primit te stopează de tot cu înregistrarea . Din motive de securitate .😃 Zice să mă duc la banca fizica . Nu mă duc acolo,sa fie sănătoși . Edited by GingisHan2015, 29 September 2021 - 09:42. |
#41
Posted 29 September 2021 - 09:50
mie daca imi trebuie ceva aman...ce aman....insa tot ma duc.
nu imi place sa las lucurile ne-rezolvate de obicei. O sa ma duc astazi si sa încerc preschimbarea cardului VISA in MASTERCARD cu motivul ca am nevoie de GooglePay Edited by Mihai_3, 29 September 2021 - 09:51. |
#43
Posted 05 October 2021 - 18:36
Ți-l schimba fără probleme, și eu am cerut schimbare din visa in Mastercard. Îl lasă pe ăla activ până îți ajunge in agenție noul card Mastercard după îți închide visa. Nici nu te taxează pt schimbare.
|
#44
Posted 11 October 2021 - 16:25
st3fan18: am fost la agentie astazi (Pta. Iancului) si mi-a spus ca singura soluție este sa îmi închidă pachetul de acum (eu am: card zi de zi) si sa creeze unul nou .....
si la tine a fost la fel ? |
#45
Posted 11 October 2021 - 17:39
Salut.
Am căutat acum actele. Da, așa au făcut, au închis pachetul respectiv și au deschis altul cu Mastercard. Cardul Visa l-au lăsat activ până a ajuns Mastercard in agenție. Doar că în astea câteva zile, la tranzacții se aplica comisionul standard. ( Retragere de numerar de ex cu cardul visa) De asemenea, eu am închis după o lună pachetul respectiv și am trecut la gold, am fost in altă agenție și cei de acolo au trimis solicitarea către agenția unde am deschis contul pt modificari, posibil sa țină cont și de asta. 🙃 |
#46
Posted 12 October 2021 - 08:38
Aplicatia a inceput sa se miste mai bine, dar tot nu au implementat partea de "Scan a barcode" la platile catre furnizori.
|
|
#47
Posted 26 October 2021 - 07:12
Începând de azi funcționează Google Pay și cu card visa de la BRD. 😇
|
#48
Posted 26 October 2021 - 12:16
faceți update la aplicație si puteti înrola cardul VISA in GooglePAY .....
doamne cati ani au trecut pana sa se intample asta ! |
#49
Posted 29 October 2021 - 15:50
Ce hotomani sint astia de la BRD !
"Multumim ca te-ai alaturat comunitatii YOU BRD! Avem o veste buna pentru tine. Comisionul de administrare a serviciului YOU BRD ramane zero pana pe data de 30 iunie 2022. Ulterior acestei date, se vor aplica aceleasi conditii financiare de care ai beneficiat pentru serviciul de mobile si internet banking MyBRD. Intre timp, lucram continuu la imbunatatirea aplicatiei si te tinem la curent cu toate functionalitatile noi care apar." |
#50
Posted 30 October 2021 - 15:50
in secunda când o sa imi ceara comision pentru ce plan am la ei .... am si plecat de la ei.
SCURT fara discutii. |
#51
Posted 30 October 2021 - 17:45
Nu o sa fii tarifat atâta timp cât ai pachet activ ( card de zi cu zi de ex) și MyBRD era inclus.
|
|
#52
Posted 31 October 2021 - 11:30
sa speram ca asa este, intradevar acel pachet il am "Card Zi de Zi"
abea astept un motiv real sa plec de la ei |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users