![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sony Xperia Mark 10 lll
Last Updated: Feb 20 2023 11:32, Started by
sir_irwin
, Jul 05 2021 15:46
·
6

#37
Posted 19 January 2022 - 18:42

În contul meu My Orange apare ca este în flux de reparație, la ei la service apare ca a fost trimis la terți.
Am trimis doua sesizări, la care le spuneam că termenul de 15 zile a trecut conform legii, și ei îmi răspundeau că le trebuie mai multe date că nu știu ce să-mi răspundă. Am trimis codul de client și nr. de telefon și de 2 zile nu sa întâmplat nimic,nici un e-mail sau telefon primit.Asta este compania Orange care își tratează cu dispreț și în bătaie de joc clienții. Am verificat acum la Regenersis : Detalii reparatie Tip: Sony XQ-BT52 Data primirii (dd-mm-yyyy): 30-12-2021 Locul colectarii PAUNESCU BOGDAN Bucuresti Ultima modificare a statusului: 30-12-2021 Status reparatie: Expediat Am sunat la Call Center dar din pacate au terminat programul.O să sun la Orange din nou să văd ce mai spun. Edited by bogdangelu, 19 January 2022 - 18:52. |
#38
Posted 21 January 2022 - 18:58

Cănd am telefonat miercuri în Serviciu Clienți au spus că nu este reparat și să nu mă duc la magazin.Am fost ieri la magazin unde am constatat că era venit telefonul din service.
Angajații de la acel Orange Shop nu au putut să-mi spună când a venit telefonul și mă intrebau dacă am primit SMS că telefonul este reparat și pot să vin să-l ridic. Nu am primit telefon nici SMS.O bulibășala ce nu am văzut la firma Orange.În fisa reparației spune că s-a efectuat actualizare software(era deja actualizat de către mine cu aceeasi versiune) și nu sau gasit alte probleme.Deci în consecință ,am pierdut o lună neavând telefon și nu l-au reparat,înlocuit bateria asa cum credeam. |
#41
Posted 24 January 2022 - 17:48

Daca telefonul era codat, prin update de soft de regulă ți-l și decodează. Poți testa cu alta cartela, sau cu meniul de service *#*#war0anty#*#* și informații telefon, ar trebui să apară ceva gen simlock: no.
De asemenea poți testa și bateria acolo și alți senzori. |
#42
Posted 09 February 2022 - 10:29

Una dintre bubele acestui telefon este prezența butonului fizic (!!) pentru mizeria de Google assistant. Este o modă care se întâlnește și la alții, nu doar la Sony. Și nu se poate anula adică să dezactivezi complet acel buton. O idioțenie maximă.
|
#43
Posted 10 February 2022 - 13:10

Al meu se duce 2% peste noapte cu wifi activ. Este incredibila bateria, am 10 ore sot regulat.
Singurul lucru care ma nemultumeste este incarcarea, dureaza 2.30 cu incarcatorul din pachet. La specificatii apare 30W incarcare rapida, imi puteti indica un incarcator compatibil unde sa ma pot bucura de toti cei 30W ? |
#44
Posted 10 February 2022 - 17:35

Noi am luat separat de la Hama dar il folosim in excursii mai mult.Asta din exemplu de 33.La ale noastre avem un model mai slab de 20W.(incarcatoarele noastre sunt cu o singura gaura si telefoanele sunt Sony Xperia 10 III si 10 II).Prefer sa conserv bateria decat sa o forjez inutil.Acasa am ramas cu cele standard.
|
#45
Posted 11 February 2022 - 09:06

https://www.sony.ro/...cesorii/xqz-uc1
Sau oricare altul care accepta Power Delivery 3.0 si are cel putin 30W daca asta doresti! |
#46
Posted 12 February 2022 - 17:52

Al meu se duce 2% peste noapte cu wifi activ. Este incredibila bateria, am 10 ore sot regulat. Depinde și ce aplicații ai pe telefon de consumă așa de puțin. |
#47
Posted 10 March 2022 - 11:52

Indiferent cum calculezi,15 zile calendaristice sau lucratoare,în situația mea tot sa depășit termenul stipulat de Legea 449/2003 care prevede 15 zile calendaristice pentru reparatție. Sun la Serviciu clienți să văd ce este cu telefonul,îmi spune să mă duc la magazinul la care am predat telefonul că ea nu are ce informații să-mi dea.Când am atras atenția că au trecut de mult cele 15 zile calendaristice în care trebuia să-mi repare telefonul încerca să mă convinga că sunt zile lucratoare.Din zi în zi dai peste oameni slab pregatiți care nu știu să te ajute cu problemele pe care le ai. Eu am reclamat la ANPC că nu mi-au reparat telefonul în 15 zile, am cerut ca despăgubire alt telefon nou și rezoluția ANPC - Orange România mi-a stornat factura de achiziție, returnat avansul achitat și punctele thank you realocate în cont. Edited by aris86, 10 March 2022 - 11:52. |
|
#48
Posted 10 March 2022 - 11:58

Când s-a întîmplat asta ? Eu nu doream banii înapoi,doream să pastrez telefonul
![]() |
#49
Posted 10 March 2022 - 13:53

Eu am rămas cu telefonul și am primit și despăgubire.
Reclamația am depus luna trecută și ieri, ieri am primit și răspunsul de la Anpc. |
#50
Posted 11 April 2022 - 14:17

Salut,
Ieri mi-am cumparat de la mag.Sony un 10III. In pachet nu are incarcator de retea, doar USB C. Bine aste e specificat in pachet. O sa folosesc incarcatorul original de la XZ2, sunt constient ca e mai lent la incarcare. Ma bucur ca are jack pentru casti. O sa caut castile cu fir de la Z5 care se auzeau incredibil! ![]() Nu gasesc inca informatii despre maximul marimii la micoSD card suportat. Acum am unul de 256GB, dar ma gandesc ca in viitorul apropiat sa trec la 512gb daca modelul confima! In rest o sa ma ocup de el in seara asta. I-am luat si husa tot de la ei. https://www.sony.ro/...esorii/xqz-cbbt O sa-i pun si o folie pe ecran. La XZ2 am avut si am dat-o jos, vara imi parea ca estompeaza luminozitatea ecranului. acum imi pare rau. Am observat ca are zgrieturi fine pe el. Cred ca e mai facil senzorul de amprenta pe lateral. La XZ2 mai tot timplul puneam degetul pe camera pt deblocare... ![]() Eu imi doream un Xperia 1 III, dar nu m-au tinut balamalele pentru el! ![]() L.E. sunt tare curios cum se vede NetFlix si YouTube? si mai ales daca are vibratii dinamice incluse. Era o chestie interesanta, mai ales ca-i dadeam ptin pe spate pe aia care nu intelegeau de ce am ales Sony in detrimentul marcilor...comune de la noi. ![]() Edited by nessum, 11 April 2022 - 14:21. |
#51
Posted 11 April 2022 - 18:24

Astăzi am primit actualizare la versiunea 62.1.A.0.533 de 1,1 GB. Pe husa ai dat atâți bani pentru acel suport ca să vizionezi filme de pe Netflix?
O folie bună(cel puțin pentru mine) și de calitate care se montează ușor este de la Spigen https://www.emag.ro/...7/pd/D0HLWPMBM/ |
#52
Posted 11 April 2022 - 22:51

#54
Posted 15 April 2022 - 15:53

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users