![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sony Xperia Mark 10 lll
Last Updated: Feb 20 2023 11:32, Started by
sir_irwin
, Jul 05 2021 15:46
·
6

#19
Posted 17 December 2021 - 12:39

E posibil si sa fie o versiune mai veche de soft care face probleme (au mai fost in trecut si au fost rezolvate cu update de soft). Afla versiunea CDA si vezi ce versiune de soft ai.
https://xpericheck.com Intri aici si cauti dupa telefon (ex. xperia 1 dual J9110 - versiunea mea ca mai sunt vreo 2 in afara de asta). Si dupa versiunea CDA vezi cand a fost updatat sosftul si cu ce veriune. Open the dialler Enter *#*#7378423#*#* and press dial Tap on Service info Tap on Software info Look for Customization Version (CDA) 1319-5068 ... Vodafone LC Not Net Locked ... 55.2.A.4.332 ... 46 days ... 1 month 1 week ago (asa apare la versiunea mea) In telefon intri in setari/despre telefon si jos de tot vezi versiunea actuala care ar trebui sa corespunda cu ce apare pe xpericheck. |
#20
Posted 17 December 2021 - 13:19

După ce l-am configurat sa updatat/actualizat.După ce l-am încarcat, la 40 ore de neutilizare dar cu internetul deschis bateria are procentaj 2%.În setări la Baterie,spune că a avut utilizare normala.Consumul cel mai mare de 1 % la avut Google.Acum are la notificari încă o actualizare,după ce îl mai încarc îi dau să se actualizeze.
|
#21
Posted 17 December 2021 - 13:44

Are versiunea 62.0.A.3.131 și pe telefon și pe https://xpericheck.com/XQ-BT52 de la ORANGE MCV care este mai veche.Telefonul o să se actualizeze la 62.0.A.3.163 care este cea mai nouă și pe https://xpericheck.com/XQ-BT52 .
|
#22
Posted 05 January 2022 - 14:39

Ok, si acum cu ultimele actualizari se consuma tot asa?
|
#23
Posted 05 January 2022 - 14:43

Da, l-am testat și și dacă am văzut că se descarcă tot așa l-am dus în service.
|
#24
Posted 08 January 2022 - 10:57

La Regenersis sau Orange? Al meu se restartează aleator, înainte cam la 26 ore, vreo 3-4 zile, acu la vreo 5 zile. Mai monitorizez, altfel ma duc la Orange.
|
#25
Posted 08 January 2022 - 11:39

La Orange,văd că durează mult cu ei. Regenersis este service-ul cu care lucrează Orange ? Văd că au recenzii proaste pe Google.
|
#26
Posted 09 January 2022 - 00:39

Știu ca au recenzii foarte proaste. Orange are și service propriu în Băneasa. O sa dau o fuga prima data la ei, la Universitate.
|
#27
Posted 10 January 2022 - 14:18

Vad că Sony au 3 sevice-uri autorizate în Bucuresti.Au service și la Bucharest Business Park, Șoseaua București-Ploiești 1A sau este sediul central.
|
#28
Posted 18 January 2022 - 13:00

Am dus și eu telefon la Orange Victoriei, au zis că îl trimit fie în Băneasa sau la parteneri. Mi-a mai zis ca nu prea se repară telefoanele Sony și fie dau altul în loc sau decizie de negație și stornare factură.
|
#29
Posted 18 January 2022 - 14:01

Să nu ai pretenții la durata reparației,al meu a ajuns în service pe data de 24.12.2021,dar l-am predat în Orange shop în 22.12.2021.Care dintre service-uri,nu știu.
|
|
#30
Posted 18 January 2022 - 14:27

Ai prins și perioada de Crăciun și anul nou. Vezi că poți face reclamație la Anpc, ca nu ți l-au reparat în 15 zile.
|
#31
Posted 18 January 2022 - 17:42

Indiferent cum calculezi,15 zile calendaristice sau lucratoare,în situația mea tot sa depășit termenul stipulat de Legea 449/2003 care prevede 15 zile calendaristice pentru reparatție.
Sun la Serviciu clienți să văd ce este cu telefonul,îmi spune să mă duc la magazinul la care am predat telefonul că ea nu are ce informații să-mi dea.Când am atras atenția că au trecut de mult cele 15 zile calendaristice în care trebuia să-mi repare telefonul încerca să mă convinga că sunt zile lucratoare.Din zi în zi dai peste oameni slab pregatiți care nu știu să te ajute cu problemele pe care le ai. |
#33
Posted 19 January 2022 - 07:26

#35
Posted 19 January 2022 - 10:25

Da, este trimis la partener, cum bănuiam. Scrie în aplicația My Orange, și le spui de termen, în caz contrar depui o reclamație la Anpc și vezi apoi ce îți răspund.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users