Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

De-limitare moped 50CC 4T

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
nkrico

nkrico

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.01.2015
Salut. Sunt in proces de a imi lua categoria A - si am decis pentru a putea exersa ceva mai mult sa achizitionez si ceva cu care sa ma mai dau intre timp sa imi intru in mana. Nu am vrut ceva in 2T pentru ca sunt galagioase asa ca am mers pe modelul Junak 905 sau Fosti F50 ( modelul chinezesc de baza ). Este foarte ok pentru ce am nevoie in acest moment, singura problema este ca datorita limitarii la 45km/h cam..incurc traficul.

Am facut toate cautarile posibile - forumuri, emailuri catre producator/reseller, youtube samd - si nu reusesc nicaieri sa gasesc o varianta de a de-limita mopedul. Fara limitare pare ca poate prinde in jur de 70, ceea ce e considerabil mai safe pentru un drum national de exemplu.

Din ce inteleg, pare ca ar fi limitat electronic, prin ceva numit CDI - insa nu ma pricep deloc - daca aveti vreun sfat sau daca exista membri mai priceputi care ar fi dispusi s am ajute ( contra cost evident ) in Bucuresti as aprecia enorm.

#2
DarthBane

DarthBane

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 22.03.2021
Și zici tu că e ok să pui frână la 70 de km pe oră cu bicicleta aia cu motor ?
Și că ar fi chiar mai safe ?

#3
Log-off

Log-off

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 03.08.2008
Ala e limitat cu un motiv. Tii dreapta si nu incurci traficul.
Cata stabilitate crezi ca ai pe rotitele alea? Sa nu mai zicem de franele unui moped.
Te pui aiurea in pericol.

Edited by Log-off, 25 June 2021 - 21:18.


#4
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Întreabă pe tipul cu anunțul asta dacă te poate ajuta cumva

https://www.romauto....-905-28530.html

#5
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,179
  • Înscris: 09.01.2009
Un moped (scuter  )este  relativ  sigur  pana la  viteza  de  maxim  75 km/h.Ce  depaeste  este sinucidere  curata.Devine instabil,la viteza  de  80  km/h,poti  fii  foarte   usor  aruncat  de  pe  drum,daca  te  intalnesti  cu  un  tir  din sens opus.Eu  iti  zic  din  propria  experienta.Ca  am  mers  cu un moped  de  50 cm  cu peste  80  si senzatia  era   ff  nasoala.Aveai impresia  ca si cea mai  mica  pietricica  te   arunca   de pe  drum.Daca  vrei sa  il  delimitezi  fugi la scuter  centre  langa  liceul Sincai  si   ti-l  rezolva baietii.

#6
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,196
  • Înscris: 08.01.2021
Majoritatea scuterelor chinezești se de-restricționează electronic prin întreruperea firului mov care duce la CDI.
Pe lângă asta e posibil sa aibă și o rondela la transmisie. Însă dacă cu eliminarea restricției de la cdi ajunge deja la 65-70 aia probabil lipsește.


#7
BaXXon

BaXXon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 18.04.2021
Mai are o limitare la toba parca , garnitura dintre toba si motor are gaura mai mica , opturand evacuarea.
Daca vrei sa zburde mai tare ar trebui sa te uiti si la variator ca parca si acolo are ceva limitator .

 KiloW, on 25 iunie 2021 - 21:46, said:

Majoritatea scuterelor chinezești se de-restricționează electronic prin întreruperea firului mov care duce la CDI.

Si daca n-are fir mov ?! Nici n-am auzit de firul mov pana azi Posted Image

 cotizo_dacul, on 25 iunie 2021 - 21:40, said:

Un moped (scuter  )este  relativ  sigur  pana la  viteza  de  maxim  75 km/h.Ce  depaeste  este sinucidere  curata.Devine instabil,la viteza  de  80  km/h,poti  fii  foarte   usor  aruncat  de  pe  drum,daca  te  intalnesti  cu  un  tir  din sens opus.Eu  iti  zic  din  propria  experienta.Ca  am  mers  cu un moped  de  50 cm  cu peste  80  si senzatia  era   ff  nasoala.Aveai impresia  ca si cea mai  mica  pietricica  te   arunca   de pe  drum.Daca  vrei sa  il  delimitezi  fugi la scuter  centre  langa  liceul Sincai  si   ti-l  rezolva baietii.
N-are nika , mergeam cu 90km/h cu scuteru de 49 modificat , daca ai anvelope bune nu vechituri crapate si franele reglate , n-ai treaba . Conteaza mult si greutatea scuterului si marimea lui .

Edited by BaXXon, 26 June 2021 - 00:14.


#8
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,196
  • Înscris: 08.01.2021
E de fapt roz nu mov :) la toate e la fel, la fel cum și firul cu semnalul de kill la motor e alb cu negru.
Ma refer la 4T-uri. Dacă întrerupi rozul ala nu mai taie scânteia când depășești 45-50km/h. CDI - urile modificate nici nu au pinul în care intra celebrul fir roz.

Restricția in eșapament e la 2t-uri. Și aia chiar restricționează serios puterea, nu doar viteza maxima, dacă scapi de ea se modifica serios și demarajul. La 4T-uri n-au restricție in eșapament, nu prea e nevoie de ea. Acum 99% din scuterele 4t sunt identice, motorul e clonat după același model.

Edited by KiloW, 08 July 2021 - 08:57.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate