Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Passat B8 4Motion Bi-TDI

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,184
  • Înscris: 26.06.2009
De ce ti se pare absurd? Stii cum a fost intretinuta masina pana acum? Cum a fost abuzata sau nu de vechiul proprietar? In mod normal nu ar trebui la km astia sa faca asa, dar la fel de normal este sa faca daca a fost abuzata si/sau intretinuta prost.

#20
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Pai in primul rand un grup de masina RWD sau 4WD cu bias spate (Mercedes, BMW etc) e facut sa suporte in mod continuu tot cuplul motorului pe cand un grup de masina 4wd cu bias fata (toate masinile 4WD cu motor transversal) au un grup spate cat pumnul, proiectat sa suporte un cuplu limitat pentru o perioada scurta de timp. E foarte usor sa-l faci praf la o masina 4WD- de exemplu ai aderenta proasta si te infigi in acceleretatie. Iti patineaza una dintre roti spate si una pe fata dar te misti f incet (desi in bord poate ai 50kmph). Cand una dintre rotile alea care patineaza prinde brusc aderenta apare un soc teribil in transmisie.

La un RWD cu dif obisnuit stai pe loc daca n-ai aderenta.

#21
capopinciuc

capopinciuc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 22.05.2018
Ca un update, am rezolvat problema in urma cu ceva timp, 2-3 luni. Am schimbat grupul dar am pastrat calculatorul meu si a disparut zgomotul. Am luat din dezmembrari de la o masina cu aprox 10.000 km ca sa stiu ca nu o sa am probleme cu el. Pretul piesei a fost de 4000 RON + 300 Ron manopera de inlocuit + 150 lei uleiul din grup si haldex. uleiul este comun intre pompa si diferential si intra cam 700-750 ml

Din ce am aflat ulterior au fost serii de haldexuri cu probleme pe anumite serii si de asta au picat prematur pe unele masini
Poate fi inchis acest topic

#22
sneaker

sneaker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 04.04.2004
În diferențial și pompă Haldex sunt două tipuri diferite de ulei

Attached File  Screenshot 2022-06-27 at 15.46.17.png   167.18K   13 downloads

#23
ticomatic2003

ticomatic2003

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 174
  • Înscris: 30.05.2006

 Thorr, on 25 iunie 2021 - 16:44, said:

Verifica cu atentie chederele la geamurile spate si la portbagaj, o gaura minuscula poate sa produca zgomot semnificativ la viteza.
Ai facut verificarea recomandata ?! Eu la Skoda Octavia din cauza chederului la gemuletul mic din usa spate aveam un vajait asemanator.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate