Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul Volkswagen Polo
Last Updated: Aug 20 2021 17:18, Started by
Z_E_U_S
, Jun 24 2021 16:33
·
0
#37
Posted 25 June 2021 - 12:17
Asta este fraza cheie din postarea colegului:
"Dacă sistemul IQ.DRIVE Travel Assist este activ, tempomatul predictiv, ACC și ghidarea adaptivă pe bandă funcționează împreună, conform descrierii. Cu alte cuvinte, Polo frânează, accelerează și controlează direcția automat, în cadrul limitelor sistemului. Cu toate acestea, șoferul trebuie să păstreze mâinile pe volan, el fiind întotdeauna responsabil pentru evaluarea situației din trafic și controlarea comportamentului autovehiculului." Este pur si simplu un sistem care integreaza toate aceste functii. Ele exista separat si sub diferite variante pe multe masini din clasa unui Polo dar probabil ca la acest moment nici un model nu are un astfel de sistem integrat complet. Nu inteleg de ce atata iritare pentru o simpla informatie? Intrebarea este daca acest sistem o sa fie |
#38
Posted 25 June 2021 - 20:19
ericmario, on 24 iunie 2021 - 20:43, said:
Până la 210 km/h! Păi Polo ăsta prinde 210 numai când cade din avion. Cuget că nu e bine să tragem concluzii pripite. Actualele POLO cu motor 1.0 TSI, prind fără probleme această viteză. Uite, să nu zici că vorbesc prostii: https://youtu.be/sav1VTiyOcA?t=114 neur0, on 24 iunie 2021 - 19:43, said:
Probabil că la fel cum mă doare pe mine la bască de respectivul producător, de gunoaiele produse de el și de adunatura de degenerati care populează țara respectiva. ... neur0, on 24 iunie 2021 - 19:43, said:
... E perfect pentru handicapați, pentru persoanele care nu pot reacționa eficient la stimuli vizuali, pentru cei cu deficiente cognitive. wld-ro, on 24 iunie 2021 - 22:43, said:
Detest politica Volkswagen de a pune pe touch butoanele pentru climatizare . Posibil sa fie o chestie de obisnuinta, dar tot nu agreez. 100% de acord cu tine. Nici mie nu-mi place genul ăsta (la fel, Golf 8), în loc să-ți vezi de drum, trebuie să cauți touchul... Sper să revină asupra deciziei (idioate?) la FL. gabrieln2016, on 25 iunie 2021 - 12:17, said:
... Nu inteleg de ce atata iritare pentru o simpla informatie? ... gabrieln2016, on 25 iunie 2021 - 12:17, said: Intrebarea este daca acest sistem o sa fie |
#39
Posted 25 June 2021 - 20:43
Z_E_U_S, on 25 iunie 2021 - 20:19, said:
Cuget că nu e bine să tragem concluzii pripite. Actualele POLO cu motor 1.0 TSI, prind fără probleme această viteză. Uite, să nu zici că vorbesc prostii: https://youtu.be/sav1VTiyOcA?t=114 Te inseli. Conform VW, actualul Polo (ala nou) are viteza maxima constructiva de 195 km/h in cel mai bun caz. Asta cu motorul cel mai potent adica ala de 110CP. |
#42
Posted 26 June 2021 - 09:00
Exact
Polo e ca orive veve Minte la consum, la specificatii si consuma ulei Dar, baga pe ea niste sisteme facute in China cu 500$ si creste pretul masinii cu 5000 EUR |
#43
Posted 26 June 2021 - 21:42
#44
Posted 27 June 2021 - 09:16
#45
Posted 28 June 2021 - 10:31
Z_E_U_S, on 25 iunie 2021 - 20:19, said:
Să fie ce? Continuă-ți ideea... In rest, Polo a fost, este si probabil o sa fie si pe mai departe o masina reusita. Din cate stiu eu ultimul model a ajuns sa fie mai generos in dimensiuni decat Golf IV. De pret nu-mi dau cu parerea, toate modelele noi de la toti producatorii sunt din ce in ce mai scumpe. Cine-si permite cumpara, cine nu are destule alte variante. |
#46
Posted 28 June 2021 - 13:19
gabrieln2016, on 25 iunie 2021 - 12:17, said:
Asta este fraza cheie din postarea colegului: "Dacă sistemul IQ.DRIVE Travel Assist este activ, tempomatul predictiv, ACC și ghidarea adaptivă pe bandă funcționează împreună, conform descrierii. Cu alte cuvinte, Polo frânează, accelerează și controlează direcția automat, în cadrul limitelor sistemului. Cu toate acestea, șoferul trebuie să păstreze mâinile pe volan, el fiind întotdeauna responsabil pentru evaluarea situației din trafic și controlarea comportamentului autovehiculului." Este pur si simplu un sistem care integreaza toate aceste functii. Ele exista separat si sub diferite variante pe multe masini din clasa unui Polo dar probabil ca la acest moment nici un model nu are un astfel de sistem integrat complet. Nu inteleg de ce atata iritare pentru o simpla informatie? Intrebarea este daca acest sistem o sa fie a ajuns acest sistem foarte ieftin asta fiind si motivul pentru care este pus acum si pe masinuta asta. |
|
#47
Posted 28 June 2021 - 17:42
Naijax, on 26 iunie 2021 - 09:00, said:
... Polo e ca orive veve Minte la consum, la specificatii si consuma ulei ... ericmario, on 26 iunie 2021 - 08:52, said:
... LE. La cum arată 208... AWE, on 25 iunie 2021 - 20:43, said:
Te inseli. Conform VW, actualul Polo (ala nou) are viteza maxima constructiva de 195 km/h in cel mai bun caz. Asta cu motorul cel mai potent adica ala de 110CP. Conform, neconform, ți-am dat link. gabrieln2016, on 28 iunie 2021 - 10:31, said:
...Din cate stiu eu ultimul model a ajuns sa fie mai generos in dimensiuni decat Golf IV... Edited by Z_E_U_S, 28 June 2021 - 17:42. |
#48
Posted 28 June 2021 - 17:46
#49
Posted 28 June 2021 - 17:49
Rămâne cum am stabilit: STRUGURI ACRI!
Și nu e o rușine să recunoști că ”nu-ți plac” tinichelele ăstora din cauza prețului mai mare... |
#50
Posted 28 June 2021 - 17:59
Nope
Pentru mine, singurul veve acru ar fi fost Phaeton Aia supranumita - the world's best totally unnecessary car Mi-ar fi placut una dar, nici macar acra nu mai e E inexistenta Polo, nici macar la etc. nu poate fi bagata |
#51
Posted 28 June 2021 - 21:10
|
#52
Posted 28 June 2021 - 21:32
Z_E_U_S, on 28 iunie 2021 - 17:42, said:
Conform, neconform, ți-am dat link. Mi-ai dat un link cu un video in care putea fi un Polo modificat, cu un stage 1 il faci sa mearga peste 200 dar daca producatorul spune ca din fabrica in cel mai bun caz viteza constructiva e 195 km/h, aia e. Oricum pentru viteze de peste 200, n-as alege Polo chiar daca poate sa ajunga la vitezele alea. |
#53
Posted 29 June 2021 - 07:21
lasa ca ii pun si eu link cu dulapuri care merg pe autostrada cu 240 desi constructiv viteza maxima e mai mica de 195, dar na minte putina ce sa faci.
|
#54
Posted 19 August 2021 - 22:26
200km/h real (cat are modelul din clip, 1.0 116CP) echivaleaza cu 215-220km/h pe bord. Daca era si fals-plat in coborare se duce peste in treapta 5pt manual. Oricum cat e noua se duce putin peste. 195km/h este viteza maxima pentru noul model care are puterea de 110CP pentru a indeplini noile norme de poluare la care oricum VAG e inaintea tuturor in UE.
Nu este chiar noul Polo este un facelift. Sunt si masini din clasa compacta care nu au asistenta dar in clasa mica. Nu se compara sistemul de asistenta VAG cu cel de la Hyundai/Kia. Cand VAG avea radar Hyundai avea o camera care devenea inutila cand ploua, era ceata sau la primul gainat. Radarul de la VAG doar in conditii de viscol puternic avea probleme cand aveai 5cm de gheata si zapada pe radar. Un sistem de genul vede cateva masini in fata ta. In anumite situatii franeaza inainte sa intelegi ce se intampla evitand astfel accidentele de tip carabol. Aceste sisteme sunt foarte utile, doar un om limitat poate sa afirme ca sunt pentru "handicapati". Pentru supermenii posesori de fier vechi le mentionez se pot dezactiva. Sunt aceiasi oameni care afirmau despre cutia automata ca este pentru "handicapati" si ca motorul in 1l/3 cilindri este drujba etc .... Cumva ii inteleg cand ii vad pe strada, e plina groapa asta de gunoi numita Romania de asemenea indivizi (motiv pentru care Romania are cel mai mare numar de morti pe sosele din UE, se cred piloti de curse nu soferi). Toate aceste sisteme electronice de asistenta au devenit obligatorii in UE si conteaza destul de mult in testele NCAP. Acesta este si motivul pentru care un model de 5*NCAP din 2015 ar obtine in 2021 3*. Tot din acelasi motiv si Kia Ceed a fost declasata 2* iar noul Logan are doar 2* desi este mai sigur decat vechiul model care avea 3*. Butoanele touch cred ca nimeni nu le indrageste dar apar la tot mai multe modele. Bine macar ca volanul a ramas cu butoane fizice. Modelul cu touch din prezentare are echipare de top, are climatronic, are si comenzi vocale iar majoritatea folosesc modul auto. Atingi rar butoanele dar da sunt foarte greu de folosit chiar si la ID/Golf 8 care le are mai sus cumva in campul vizual. Sunt multe chestii care sunt mai greu de folosit la noile modele. Nu e doar obisnuinta, pur si simplu e mai dificil. Probabil ca in 5 ani asa o sa fie toate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users