Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 

Noul Volkswagen Polo

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#37
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 04.11.2016
Asta este fraza cheie din postarea colegului:

"Dacă sistemul IQ.DRIVE Travel Assist este activ, tempomatul predictiv, ACC și ghidarea adaptivă pe bandă funcționează împreună, conform descrierii. Cu alte cuvinte, Polo frânează, accelerează și controlează direcția automat, în cadrul limitelor sistemului. Cu toate acestea, șoferul trebuie să păstreze mâinile pe volan, el fiind întotdeauna responsabil pentru evaluarea situației din trafic și controlarea comportamentului autovehiculului."

Este pur si simplu un sistem care integreaza toate aceste functii. Ele exista separat si sub diferite variante pe multe masini din clasa unui Polo dar probabil ca la acest moment nici un model nu are un astfel de sistem integrat complet.
Nu inteleg de ce atata iritare pentru o simpla informatie?

Intrebarea este daca acest sistem o sa fie

#38
Z_E_U_S

Z_E_U_S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 720
  • Înscris: 15.01.2020

View Postericmario, on 24 iunie 2021 - 20:43, said:

Până la 210 km/h!
Păi Polo ăsta prinde 210 numai când cade din avion.

Cuget că nu e bine să tragem concluzii pripite. Actualele POLO cu motor 1.0 TSI, prind fără probleme această viteză. Uite, să nu zici că vorbesc prostii: https://youtu.be/sav1VTiyOcA?t=114

View Postneur0, on 24 iunie 2021 - 19:43, said:

Probabil că la fel cum mă doare pe mine la bască de respectivul producător, de gunoaiele produse de el și de adunatura de degenerati care populează țara respectiva. Posted Image
...
Cred că e de la căldură... Bea și tu o apă rece, poate îți trece.

View Postneur0, on 24 iunie 2021 - 19:43, said:

...
E perfect pentru handicapați, pentru persoanele care nu pot reacționa eficient la stimuli vizuali, pentru cei cu deficiente cognitive.
Meseriașii (ca tine), se știe, sunt zmei până la primul pom.

View Postwld-ro, on 24 iunie 2021 - 22:43, said:

Detest politica Volkswagen de a pune pe touch butoanele pentru climatizare . Posibil sa fie o chestie de obisnuinta, dar tot nu agreez.

100% de acord cu tine. Nici mie nu-mi place genul ăsta (la fel, Golf 8), în loc să-ți vezi de drum, trebuie să cauți touchul... Sper să revină asupra deciziei (idioate?) la FL.

View Postgabrieln2016, on 25 iunie 2021 - 12:17, said:

...
Nu inteleg de ce atata iritare pentru o simpla informatie?
...
Nici eu!

View Postgabrieln2016, on 25 iunie 2021 - 12:17, said:


Intrebarea este daca acest sistem o sa fie
Să fie ce? Continuă-ți ideea...

#39
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,543
  • Înscris: 12.10.2005

View PostZ_E_U_S, on 25 iunie 2021 - 20:19, said:

Cuget că nu e bine să tragem concluzii pripite. Actualele POLO cu motor 1.0 TSI, prind fără probleme această viteză. Uite, să nu zici că vorbesc prostii: https://youtu.be/sav1VTiyOcA?t=114

Te inseli. Conform VW, actualul Polo (ala nou) are viteza maxima constructiva de 195 km/h in cel mai bun caz. Asta cu motorul cel mai potent adica ala de 110CP.

#40
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Sistemul exista deja pe Clio si 208, probabil și altele :)
Premiera ar fi sa îl bage din prima varianta de echipare

#41
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Sistemul ca sistemul, dar mașina cum e?
Că doar nu o să conduci sistemul.

LE. La cum arată 208, pot ăștia de la VW să mai pună 2-3 sisteme pe Polo, dar ar fi degeaba.

Edited by ericmario, 26 June 2021 - 08:55.


#42
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Exact Posted Image
Polo e ca orive veve
Minte la consum, la specificatii si consuma ulei Posted Image

Dar, baga pe ea niste sisteme facute in China cu 500$ si creste pretul masinii cu 5000 EUR Posted Image

#43
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,999
  • Înscris: 09.08.2005

View Postericmario, on 25 iunie 2021 - 10:56, said:


Sigur, la fel cum raspund producătorii de armament pentru crimele prin împușcare.
Stai cinci minute, mai gîndește-te puțin și poate te prinzi unde ai greșit.

#44
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postradunic, on 26 iunie 2021 - 21:42, said:

Stai cinci minute, mai gîndește-te puțin și poate te prinzi unde ai greșit.
Posted Image

#45
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 04.11.2016

View PostZ_E_U_S, on 25 iunie 2021 - 20:19, said:

Să fie ce? Continuă-ți ideea...
Nu mai este cazul, @Microedge a continuat practic in locul meu, ramane de vazut daca sistemul in intregul lui o sa fie standard incepand de la primul nivel de echipare. Asta ar fi cu adevarat o premiera in clasa.
In rest, Polo a fost, este si probabil o sa fie si pe mai departe o masina reusita. Din cate stiu eu ultimul model a ajuns sa fie mai generos in dimensiuni decat Golf IV. De pret nu-mi dau cu parerea, toate modelele noi de la toti producatorii sunt din ce in ce mai scumpe. Cine-si permite cumpara, cine nu are destule alte variante.

#46
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 15.10.2007

View Postgabrieln2016, on 25 iunie 2021 - 12:17, said:

Asta este fraza cheie din postarea colegului:

"Dacă sistemul IQ.DRIVE Travel Assist este activ, tempomatul predictiv, ACC și ghidarea adaptivă pe bandă funcționează împreună, conform descrierii. Cu alte cuvinte, Polo frânează, accelerează și controlează direcția automat, în cadrul limitelor sistemului. Cu toate acestea, șoferul trebuie să păstreze mâinile pe volan, el fiind întotdeauna responsabil pentru evaluarea situației din trafic și controlarea comportamentului autovehiculului."

Este pur si simplu un sistem care integreaza toate aceste functii. Ele exista separat si sub diferite variante pe multe masini din clasa unui Polo dar probabil ca la acest moment nici un model nu are un astfel de sistem integrat complet.
Nu inteleg de ce atata iritare pentru o simpla informatie?

Intrebarea este daca acest sistem o sa fie

a ajuns acest sistem foarte ieftin asta fiind si motivul pentru care este pus acum si pe masinuta asta.

#47
Z_E_U_S

Z_E_U_S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 720
  • Înscris: 15.01.2020

View PostNaijax, on 26 iunie 2021 - 09:00, said:

...
Polo e ca orive veve
Minte la consum, la specificatii si consuma ulei Posted Image
...
Știu, sunt acri...

View Postericmario, on 26 iunie 2021 - 08:52, said:

...
LE. La cum arată 208...
Gusturile nu se discută. Pe de altă parte, n-aș lua mașină care începe cu F...

View PostAWE, on 25 iunie 2021 - 20:43, said:

Te inseli. Conform VW, actualul Polo (ala nou) are viteza maxima constructiva de 195 km/h in cel mai bun caz. Asta cu motorul cel mai potent adica ala de 110CP.

Conform, neconform, ți-am dat link.

View Postgabrieln2016, on 28 iunie 2021 - 10:31, said:

...Din cate stiu eu ultimul model a ajuns sa fie mai generos in dimensiuni decat Golf IV...
Da, e mai generos ca Golf IV. Fix cât Golf IV e Fabia III.

Edited by Z_E_U_S, 28 June 2021 - 17:42.


#48
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017

View PostZ_E_U_S, on 28 iunie 2021 - 17:42, said:

Știu, sunt acri...

Se pot indulci oricand aplicand metoda veve boi
Iei orice petarda care are pe ea doi ve si ... gata
Dai in diabet  Posted Image

#49
Z_E_U_S

Z_E_U_S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 720
  • Înscris: 15.01.2020
Rămâne cum am stabilit: STRUGURI ACRI!

Și nu e o rușine să recunoști că ”nu-ți plac” tinichelele ăstora din cauza prețului mai mare...

#50
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Nope
Pentru mine, singurul veve acru ar fi fost Phaeton

Aia supranumita  - the world's best totally unnecessary car Posted Image

Mi-ar fi placut una dar, nici macar acra nu mai e

E inexistenta Posted Image

Polo, nici macar la etc. nu poate fi bagata Posted Image

#51
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostZ_E_U_S, on 28 iunie 2021 - 17:42, said:

Gusturile nu se discută. Pe de altă parte, n-aș lua mașină care începe cu F...

Știu, sunt acri...

#52
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,543
  • Înscris: 12.10.2005

View PostZ_E_U_S, on 28 iunie 2021 - 17:42, said:

Conform, neconform, ți-am dat link.

Mi-ai dat un link cu un video in care putea fi un Polo modificat, cu un stage 1 il faci sa mearga peste 200 dar daca producatorul spune ca din fabrica in cel mai bun caz viteza constructiva e 195 km/h, aia e. Oricum pentru viteze de peste 200, n-as alege Polo chiar daca poate sa ajunga la vitezele alea.

#53
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 15.10.2007
lasa ca ii pun si eu link cu dulapuri care merg pe autostrada cu 240 desi constructiv viteza maxima e mai mica de 195, dar na minte putina ce sa faci.

#54
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
200km/h real (cat are modelul din clip, 1.0 116CP) echivaleaza cu 215-220km/h pe bord. Daca era si fals-plat in coborare se duce peste in treapta 5pt manual. Oricum cat e noua se duce putin peste. 195km/h este viteza maxima pentru noul model care are puterea de 110CP pentru a indeplini noile norme de poluare la care oricum VAG e inaintea tuturor in UE.

Nu este chiar noul Polo este un facelift.
Sunt si masini din clasa compacta care nu au asistenta dar in clasa mica.
Nu se compara sistemul de asistenta VAG cu cel de la Hyundai/Kia. Cand VAG avea radar Hyundai avea o camera care devenea inutila cand ploua, era ceata sau la primul gainat. Radarul de la VAG doar in conditii de viscol puternic avea probleme cand aveai 5cm de gheata si zapada pe radar. Un sistem de genul vede cateva masini in fata ta. In anumite situatii franeaza inainte sa intelegi ce se intampla evitand astfel accidentele de tip carabol. Aceste sisteme sunt foarte utile, doar un om limitat poate sa afirme ca sunt pentru "handicapati". Pentru supermenii posesori de fier vechi le mentionez se pot dezactiva. Sunt aceiasi oameni care afirmau despre cutia automata ca este pentru "handicapati" si ca motorul in 1l/3 cilindri este drujba etc ....  Cumva ii inteleg cand ii vad pe strada, e plina groapa asta de gunoi numita Romania de asemenea indivizi (motiv pentru care Romania are cel mai mare numar de morti pe sosele din UE, se cred piloti de curse nu soferi).
Toate aceste sisteme electronice de asistenta au devenit obligatorii in UE si conteaza destul de mult in testele NCAP. Acesta este si motivul pentru care un model de 5*NCAP din 2015 ar obtine in 2021 3*. Tot din acelasi motiv si Kia Ceed a fost declasata 2* iar noul Logan are doar 2* desi este mai sigur decat vechiul model care avea 3*.

Butoanele touch cred ca nimeni nu le indrageste dar apar la tot mai multe modele. Bine macar ca volanul a ramas cu butoane fizice. Modelul cu touch din prezentare are echipare de top, are climatronic, are si comenzi vocale iar majoritatea folosesc modul auto. Atingi rar butoanele dar da sunt foarte greu de folosit chiar si la ID/Golf 8 care le are mai sus cumva in campul vizual. Sunt multe chestii care sunt mai greu de folosit la noile modele. Nu e doar obisnuinta, pur si simplu e mai dificil. Probabil ca in 5 ani asa o sa fie toate.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate