Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Volkswagen Polo
#19
Posted 24 June 2021 - 18:03
Ce te ataci asa omule ?
Nu cumva esti veve boi ? E vorba de niste chestii inutile bagate pe gat sa ridice pretul la cer Unii o inghit Altii nu Asta-i tot |
#20
Posted 24 June 2021 - 18:23
Măi oameni buni și răi, nu mă atac că nu am de ce și nu mă luați cu fanboisme ca sunt fumate din grădiniță. Voi când nu mai aveți ce zice, o dați cu bagabonțeli d-astea de 2 lei. Am postat o stire dar pe voi vă freacă altceva, am zis ce...
Iată ce zice DEX, printre altele: premiéră s. f. Activitate încercată pentru prima dată, noutate Deci, au pus ăștia o alexcrist, on 24 iunie 2021 - 17:59, said:
Repet încă o dată: că face "niște" chestii în plus ține doar de evoluția tehnologiei. Dar nu orice funcție mică e o revoluție și o premieră. Oricum, aveam pretenții la tine... Edited by Z_E_U_S, 24 June 2021 - 18:25. |
#21
Posted 24 June 2021 - 18:46
Leo2006, on 24 iunie 2021 - 16:51, said:
Observ ca s-a renuntat la butonele fizice de la climatizare. Posibil sa le fi pus pe volan. Z_E_U_S, on 24 iunie 2021 - 17:58, said:
Omule, nu-ți bagă nimeni mâna-n buzunar, cine vrea, cumpără, cine nu, NU! Dar problema ”de fond” e alta, și se numește VW. Dacă nu punea ălea, era nasol. Acum că le-a pus, e nașpa. Dracu vă mai înțelege? TruculMagic, on 24 iunie 2021 - 16:56, said: In portbagaj chiar. Cum sa le puna pe volan ? |
#22
Posted 24 June 2021 - 18:51
Am avut Polo din 2018, varianta Comfortline cu motorul 1.0tsi 95cp.Pentru oras supermasina...dar de 2 persoane.In spate se sta destul de inghesuit, usa de acces e micuta.Motorul foarte reusit.La drum lung cam zgomotoasa peste 120-130km/h.
|
#23
Posted 24 June 2021 - 18:52
#24
Posted 24 June 2021 - 19:14
ericmario, on 24 iunie 2021 - 18:52, said:
Cui îi pasă? ... ericmario, on 24 iunie 2021 - 18:52, said:
Cumperi mașina că-ți place sau cumperi caracteristicile, deși mașina nu-ți place? Apropo, cui îi pasă? Tie, pare că da... ericmario, on 24 iunie 2021 - 18:46, said:
... Tu ești avocatul VW ... Zău așa, în fond el a postat o știre preluată de pe un site (obscur?) iar voi ați tăbărât ca hienele pe bietul om. raducut123, on 24 iunie 2021 - 18:51, said:
Am avut Polo din 2018, varianta Comfortline cu motorul 1.0tsi 95cp.Pentru oras supermasina...dar de 2 persoane.In spate se sta destul de inghesuit, usa de acces e micuta.Motorul foarte reusit.La drum lung cam zgomotoasa peste 120-130km/h. Cam toate astea din grupa mică au spatele înghesuit (pentru alte persoane). Oricum, consider că cine își ia o tiriboanță d-asta știe exact cum stau lucrurile. Pentru mine și soție e tot ce trebuie (1.0 TSI, 6 trepte). Are portbagaj destul pentru 3 trolere+3 rucsacuri iar pe bancheta spate ne rămâne destul loc liber. Să nu uităm de cuplul bunișor și consumul mic Încă un aspect: din toți meseriașii de s-au luat (aiurea) de inițiator, oare nimeni n-a observat că imaginile de la mașina din discuție sunt de la un R? Nașpa... Edited by mihalexmihalex, 24 June 2021 - 19:08. |
#25
Posted 24 June 2021 - 19:43
Z_E_U_S, on 24 iunie 2021 - 16:44, said: Evident. Însă ar trebui să ne gândim la un lucru: pe producător îl doare la bască de Romania. Și de alte țări din lumea a treia. Z_E_U_S, on 24 iunie 2021 - 17:06, said: Eh, hai, lăsați, lăsați... Încă ceva: tu ai citit cu atenție ce scrie acolo? Noul Volkswagen Polo introduce o premieră pentru mașinile din clasa mică, poate vira, frâna și accelera automat cu ajutorul IQ.DRIVE Travel Assist. |
#26
Posted 24 June 2021 - 19:54
IQ Drive asta necesita ca soferul sa tina volanul sau permite manevrele respective fara sa atingi volanul? Ca asa este o autonomie de nivel 2, pe care o gasesti si pe Clio (automat si cu un pack de siguranta), Yaris Hibrid, si multe alte citadine mai echipate, unde masina va tine banda si viteza cu efort minim din partea soferului.
|
#27
Posted 24 June 2021 - 20:43
#28
Posted 24 June 2021 - 22:43
Detest politica Volkswagen de a pune pe touch butoanele pentru climatizare . Posibil sa fie o chestie de obisnuinta, dar tot nu agreez.
|
|
#29
Posted 24 June 2021 - 23:08
Adevarata revolutie ca fi când vor fi disponibile masini complet autonome, sa-i spui "du-ma in locul X" si ea sa te duca, fara ca tu sa atingi un volan, buton, maneta etc. Bine, asta ar insemna disparitia a cateva zeci de milioane de locuri de munca ale soferilor profesionisti si ar calca pe orgoliu cateva sute de milioane de soferi amatori, dar asta e progresul tehnologic, csf, ncsf
Insa pana atunci cred ca masina cu anumite functii asistate si altele lasate pe seama soferului devine mai periculoasa pe termen lung. Pentru ca soferul se va deconcentra, isi va pierde din atentie, crezand ca masina il va scoate din orice situatie. In parte chestia asta se intampla la pilotii de avioane, dar ei sunt cateva mii la nivel mondial si sunt instruiti mult mai bine decat soferul mediu, chiar si profesionist. (Cred ca tema asta merita alt topic, dar asta vor decide moderatorii. Pana una-alta, puteti sa ma contraziceti daca aveti argumente). |
#30
Posted 24 June 2021 - 23:22
O mașină cu adevărat autonoma nici n-are volan, pentru ca n-ar putea fi condusa de un om. Pentru ca de exemplu n-ar mai exista semafoare, mașinile comunica între ele și trec una pe lângă alta prin intersecții fără să se oprească, în linie dreaptă accelerează și frânează simultan, etc. Un șofer uman n-ar putea conduce în asemenea situații.
Avantajul e ca poate ar dispărea în sfârșit blocajele de trafic. Edited by KiloW, 24 June 2021 - 23:23. |
#31
Posted 24 June 2021 - 23:24
pufonel, on 24 iunie 2021 - 23:08, said:
Adevarata revolutie ca fi când vor fi disponibile masini complet autonome, sa-i spui "du-ma in locul X" si ea sa te duca, fara ca tu sa atingi un volan, buton, maneta etc. Bine, asta ar insemna disparitia a cateva zeci de milioane de locuri de munca ale soferilor profesionisti si ar calca pe orgoliu cateva sute de milioane de soferi amatori, dar asta e progresul tehnologic, csf, ncsf Mașina sau șoferul? Pentru că toți producătorii își declină responsabilitatea, normal de altfel. |
#32
Posted 25 June 2021 - 08:39
#34
Posted 25 June 2021 - 09:50
ericmario, on 24 iunie 2021 - 23:24, said:
pufonele, în caz de accident, poate mortal (shit happens), cine va răspunde penal? Mașina sau șoferul? Pentru că toți producătorii își declină responsabilitatea, normal de altfel. |
#35
Posted 25 June 2021 - 10:56
radunic, on 25 iunie 2021 - 09:50, said: Își declină responsabilitatea azi. Situația descrisă de pufonel - mașina ia toate deciziile fără intervenția persoanelor transportate, nu mai există șofer - înseamnă că răspunderea va fi la producător. Sau la service dacă a lucrat prost și asta a dus la accident. |
#36
Posted 25 June 2021 - 11:57
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users