Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Noul Volkswagen Polo

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#19
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,224
  • Înscris: 13.03.2017
Ce te ataci asa omule ?
Nu cumva esti veve boi ?

E vorba de niste chestii inutile bagate pe gat sa ridice pretul la cer
Unii o inghit
Altii nu

Asta-i tot Posted Image

#20
Z_E_U_S

Z_E_U_S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 720
  • Înscris: 15.01.2020
Măi oameni buni și răi, nu mă atac că nu am de ce și nu mă luați cu fanboisme ca sunt fumate din grădiniță. Voi când nu mai aveți ce zice, o dați cu bagabonțeli d-astea de 2 lei.  Am postat o stire dar pe voi vă freacă altceva, am zis ce...
Iată ce zice DEX, printre altele:
premiéră s. f. Activitate încercată pentru prima dată, noutate
Deci, au pus ăștia o ”premieră” noutate pe o mașină mică? Adică este vreo mașină mică ce are FIX toate caracteristicele ăsteia?

View Postalexcrist, on 24 iunie 2021 - 17:59, said:

Repet încă o dată: că face "niște" chestii în plus ține doar de evoluția tehnologiei. Dar nu orice funcție mică e o revoluție și o premieră.
Păi, după logica ta, nimic nu este ”premieră”. Că și Tesla a venit cu ”evoluția tehnologiei”. Și exemplele pot continua. Sau să înțeleg că singura ”premieră” a fost descoperirea roatei/roții. Iar de atunci, toate s-au păstrăgălit datorită ”evoluției tehnologiei”.
Oricum, aveam pretenții la tine...

Edited by Z_E_U_S, 24 June 2021 - 18:25.


#21
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostLeo2006, on 24 iunie 2021 - 16:51, said:

Observ ca s-a renuntat la butonele fizice de la climatizare. Posibil sa le fi pus pe volan.
Sau în portbagaj.

View PostZ_E_U_S, on 24 iunie 2021 - 17:58, said:

Omule, nu-ți bagă nimeni mâna-n buzunar, cine vrea, cumpără, cine nu, NU! Dar problema ”de fond” e alta, și se numește VW. Dacă nu punea ălea, era nasol. Acum că le-a pus, e nașpa. Dracu vă mai înțelege?

Tu ești avocatul VW, sau ce-i cu panica asta pe tine?

View PostTruculMagic, on 24 iunie 2021 - 16:56, said:


In portbagaj chiar. Cum sa le puna pe volan ?
Gând la gând! Posted Image

#22
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,186
  • Înscris: 12.09.2013
Am avut Polo din 2018, varianta Comfortline cu motorul 1.0tsi 95cp.Pentru oras supermasina...dar de 2 persoane.In spate se sta destul de inghesuit, usa de acces e micuta.Motorul foarte reusit.La drum lung cam zgomotoasa peste 120-130km/h.

#23
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostZ_E_U_S, on 24 iunie 2021 - 18:23, said:

Adică este vreo mașină mică ce are FIX toate caracteristicele ăsteia?
Cui îi pasă?
Cumperi mașina că-ți place sau cumperi caracteristicile, deși mașina nu-ți place?

#24
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

View Postericmario, on 24 iunie 2021 - 18:52, said:

Cui îi pasă?
...
Poate mie, ție... unora, altora.

View Postericmario, on 24 iunie 2021 - 18:52, said:

Cumperi mașina că-ți place sau cumperi caracteristicile, deși mașina nu-ți place?
Poate e cineva care o ia doar să impresioneze vecinii cu pejouri nașpa.
Apropo, cui îi pasă? Tie, pare că da...

View Postericmario, on 24 iunie 2021 - 18:46, said:

...
Tu ești avocatul VW
...
Cum ești tu al altora...

Zău așa, în fond el a postat o știre preluată de pe un site (obscur?) iar voi ați tăbărât ca hienele pe bietul om.

View Postraducut123, on 24 iunie 2021 - 18:51, said:

Am avut Polo din 2018, varianta Comfortline cu motorul 1.0tsi 95cp.Pentru oras supermasina...dar de 2 persoane.In spate se sta destul de inghesuit, usa de acces e micuta.Motorul foarte reusit.La drum lung cam zgomotoasa peste 120-130km/h.

Cam toate astea din grupa mică au spatele înghesuit (pentru alte persoane). Oricum, consider că cine își ia o tiriboanță d-asta știe exact cum stau lucrurile. Pentru mine și soție e tot ce trebuie (1.0 TSI, 6 trepte). Are portbagaj destul pentru 3 trolere+3 rucsacuri iar pe bancheta spate ne rămâne destul loc liber. Să nu uităm de cuplul bunișor și consumul mic

Încă un aspect: din toți meseriașii de s-au luat (aiurea) de inițiator, oare nimeni n-a observat că imaginile de la mașina din discuție sunt de la un R? Nașpa...

Edited by mihalexmihalex, 24 June 2021 - 19:08.


#25
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011

View PostZ_E_U_S, on 24 iunie 2021 - 16:44, said:


Evident. Însă ar trebui să ne gândim la un lucru: pe producător îl doare la bască de Romania. Și de alte țări din lumea a treia.
Probabil că la fel cum mă doare pe mine la bască de respectivul producător, de gunoaiele produse de el și de adunatura de degenerati care populează țara respectiva. :)


View PostZ_E_U_S, on 24 iunie 2021 - 17:06, said:


Eh, hai, lăsați, lăsați...



Încă ceva: tu ai citit cu atenție ce scrie acolo?
Noul Volkswagen Polo introduce o premieră pentru mașinile din clasa mică, poate vira, frâna și accelera automat cu ajutorul IQ.DRIVE Travel Assist.
E perfect pentru handicapați, pentru persoanele care nu pot reacționa eficient la stimuli vizuali, pentru cei cu deficiente cognitive.

#26
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
IQ Drive asta necesita ca soferul sa tina volanul sau permite manevrele respective fara sa atingi volanul? Ca asa este o autonomie de nivel 2, pe care o gasesti si pe Clio (automat si cu un pack de siguranta), Yaris Hibrid, si multe alte citadine mai echipate, unde masina va tine banda si viteza cu efort minim din partea soferului.

#27
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostZ_E_U_S, on 24 iunie 2021 - 17:58, said:

De la ce viteză intră, până la care, etc...
Până la 210 km/h!
Păi Polo ăsta prinde 210 numai când cade din avion.

#28
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,110
  • Înscris: 04.09.2013
Detest politica Volkswagen de a pune pe touch butoanele pentru climatizare . Posibil sa fie o chestie de obisnuinta, dar tot nu agreez.

#29
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,867
  • Înscris: 28.11.2006
Adevarata revolutie ca fi când vor fi disponibile masini complet autonome, sa-i spui "du-ma in locul X" si ea sa te duca, fara ca tu sa atingi un volan, buton, maneta etc. Bine, asta ar insemna disparitia a cateva zeci de milioane de locuri de munca ale soferilor profesionisti si ar calca pe orgoliu cateva sute de milioane de soferi amatori, dar asta e progresul tehnologic, csf, ncsf :P

Insa pana atunci cred ca masina cu anumite functii asistate si altele lasate pe seama soferului devine mai periculoasa pe termen lung. Pentru ca soferul se va deconcentra, isi va pierde din atentie, crezand ca masina il va scoate din orice situatie. In parte chestia asta se intampla la pilotii de avioane, dar ei sunt cateva mii la nivel mondial si sunt instruiti mult mai bine decat soferul mediu, chiar si profesionist. (Cred ca tema asta merita alt topic, dar asta vor decide moderatorii. Pana una-alta, puteti sa ma contraziceti daca aveti argumente).

#30
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,181
  • Înscris: 08.01.2021
O mașină cu adevărat autonoma nici n-are volan, pentru ca n-ar putea fi condusa de un om. Pentru ca de exemplu n-ar mai exista semafoare, mașinile comunica între ele și trec una pe lângă alta prin intersecții fără să se oprească, în linie dreaptă accelerează și frânează simultan, etc. Un șofer uman n-ar putea conduce în asemenea situații.
Avantajul e ca poate ar dispărea în sfârșit blocajele de trafic.

Edited by KiloW, 24 June 2021 - 23:23.


#31
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postpufonel, on 24 iunie 2021 - 23:08, said:

Adevarata revolutie ca fi când vor fi disponibile masini complet autonome, sa-i spui "du-ma in locul X" si ea sa te duca, fara ca tu sa atingi un volan, buton, maneta etc. Bine, asta ar insemna disparitia a cateva zeci de milioane de locuri de munca ale soferilor profesionisti si ar calca pe orgoliu cateva sute de milioane de soferi amatori, dar asta e progresul tehnologic, csf, ncsf Posted Image

pufonele, în caz de accident, poate mortal (shit happens), cine va răspunde penal?
Mașina sau șoferul?
Pentru că toți producătorii își declină responsabilitatea, normal de altfel.

#32
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postericmario, on 24 iunie 2021 - 18:46, said:

Gând la gând! Posted Image

Nu ma mira  Posted Image

#33
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
@ericmario: IT-istul, firește…

#34
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,033
  • Înscris: 09.08.2005

View Postericmario, on 24 iunie 2021 - 23:24, said:

pufonele, în caz de accident, poate mortal (shit happens), cine va răspunde penal?
Mașina sau șoferul?
Pentru că toți producătorii își declină responsabilitatea, normal de altfel.
Își declină responsabilitatea azi. Situația descrisă de pufonel - mașina ia toate deciziile fără intervenția persoanelor transportate, nu mai există șofer - înseamnă că răspunderea va fi la producător. Sau la service dacă a lucrat prost și asta a dus la accident.

#35
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postradunic, on 25 iunie 2021 - 09:50, said:


Își declină responsabilitatea azi. Situația descrisă de pufonel - mașina ia toate deciziile fără intervenția persoanelor transportate, nu mai există șofer - înseamnă că răspunderea va fi la producător. Sau la service dacă a lucrat prost și asta a dus la accident.
Sigur, la fel cum raspund producătorii de armament pentru crimele prin împușcare.

#36
LeoT

LeoT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 690
  • Înscris: 07.08.2019

View Postericmario, on 25 iunie 2021 - 10:56, said:

Sigur, la fel cum raspund producătorii de armament pentru crimele prin împușcare.
Posted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate