![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul Volkswagen Polo

#1
Posted 24 June 2021 - 16:33

Noul Volkswagen Polo introduce o premieră pentru mașinile din clasa mică, poate vira, frâna și accelera automat cu ajutorul IQ.DRIVE Travel Assist. Sistemul favorizează deplasarea pe șosele de mare viteză. Sistemul se bazează pe fuziunea dintre tempomatul adaptiv (ACC) și ghidarea adaptivă pe bandă, îmbinate pentru ghidare laterală și longitudinală. Datorită sistemului bazat pe camera video pentru afișarea indicatoarelor rutiere Dynamic Road Sign Display, Polo „știe” cât de repede are voie să meargă.
Utilizând tehnologia cu senzori radar, detectează de asemenea dacă în fața sa apare un autovehicul mai lent. În acest caz, Polo este frânat de sistem, păstrând astfel întotdeauna distanța corectă și sigură de urmărire. În momentul în care în față nu mai sunt alte mașini, Volkswagen accelerează din nou. Cu cutiile de viteze manuale cu 5 și 6 trepte, IQ.DRIVE Travel Assist poate fi utilizat de la o viteză de 30 km/h până la viteza maximă (210 km/h). Dacă Polo este echipat cu o cutie de viteze cu 7 trepte și ambreiaj dublu (DSG), sistemul de asistență este disponibil deja începând de la 0 km/h. De la 0 la 210 km/h: IQ.DRIVE Travel Assist poate prelua controlul asupra direcției, frânării și accelerării Va exista de asemenea și un sistem de tempomat predictiv – anticipativ – ACC în combinație cu sistemul de navigație și cutia de viteze cu ambreiaj dublu (DSG). Printre altele, acesta va permite autovehiculului să reacționeze la curbe sau limite de localități și să reducă viteza. Sistemul de menținere a benzii de rulare Lane Assist scanează zona din fața mașinii Polo utilizând aceeași cameră din parbriz precum sistemul de afișare a indicatoarelor rutiere Dynamic Road Sign Display. Prin urmare, sistemul de asistență detectează marcajele benzilor și corectează direcția imediat ce este detectată o părăsire neintenționată a benzii. Dacă sistemul IQ.DRIVE Travel Assist este activ, tempomatul predictiv. ACC și ghidarea adaptivă pe bandă funcționează împreună, conform descrierii. Cu alte cuvinte, Polo frânează, accelerează și controlează direcția automat, în cadrul limitelor sistemului. Cu toate acestea, șoferul trebuie să păstreze mâinile pe volan, el fiind întotdeauna responsabil pentru evaluarea situației din trafic și controlarea comportamentului autovehiculului. https://www.promotor...assist-18878984 Sunt curios care vor fi prețurile de plecare și ce motorizări vor arunca pe caroserie. [attachment=2536602:Volkswagen-Polo-2022-800-04.jpg][attachment=2536603:Volkswagen-Polo-2022-800-06.jpg][attachment=2536604:Volkswagen-Polo-2022-800-0f.jpg][attachment=2536605:Volkswagen-Polo-2022-800-09.jpg][attachment=2536606:Volkswagen-Polo-2022-800-11.jpg] |
#2
Posted 24 June 2021 - 16:42

Gadgetul ăla de asistență rutieră e absolut inutil în România.
|
#3
Posted 24 June 2021 - 16:44

Sigur e noul Polo? La exterior nu reușesc sa-l diferențiez fata de generația anterioară .
|
#4
Posted 24 June 2021 - 16:44

neur0, on 24 iunie 2021 - 16:42, said:
Gadgetul ăla de asistență rutieră e absolut inutil în România. Citez: ”Sistemul favorizează deplasarea pe șosele de mare viteză” iar noi nu avem așa ceva. Și nici nu vom avea. Edited by Z_E_U_S, 24 June 2021 - 16:47. |
#5
Posted 24 June 2021 - 16:51

Observ ca s-a renuntat la butonele fizice de la climatizare. Posibil sa le fi pus pe volan.
|
#6
Posted 24 June 2021 - 16:55

LeoT, on 24 iunie 2021 - 16:44, said:
Sigur e noul Polo? La exterior nu reușesc sa-l diferențiez fata de generația anterioară . Chiar si interiorul arata cam la fel, probabil diferentele sunt mai mult tehnice decat estetice. Oricum presupun ca intr-o varianta medie de echipare si cu motorizare de minim 100CP o sa sara de 20k. |
#7
Posted 24 June 2021 - 16:56

LeoT, on 24 iunie 2021 - 16:44, said:
Sigur e noul Polo? La exterior nu reușesc sa-l diferențiez fata de generația anterioară . Mergi la oftalmolog. Leo2006, on 24 iunie 2021 - 16:51, said:
Observ ca s-a renuntat la butonele fizice de la climatizare. Posibil sa le fi pus pe volan. In portbagaj chiar. Cum sa le puna pe volan ? |
#8
Posted 24 June 2021 - 16:56

Leo2006, on 24 iunie 2021 - 16:51, said:
Observ ca s-a renuntat la butonele fizice de la climatizare. Posibil sa le fi pus pe volan. https://youtu.be/Nc2hJ-eEe8w?t=449 |
#9
Posted 24 June 2021 - 17:03

Z_E_U_S, on 24 iunie 2021 - 16:33, said:
Noul Volkswagen Polo introduce o premieră pentru mașinile din clasa mică În altă ordine de idei, movul ăla e interesant. Oare rămâne în paleta de culori finală, sau e doar pentru pliante? |
#10
Posted 24 June 2021 - 17:05

alexcrist, on 24 iunie 2021 - 17:03, said:
Premieră la VW, poate. Alte mărci au deja de câțiva ani, inclusiv treburi cu recunoașterea semnelor de circulație. Că o fi mai avansat la Polo, poate, că deh, generație nouă, evoluează. Dar premieră nu e. În altă ordine de idei, movul ăla e interesant. Oare rămâne în paleta de culori finală, sau e doar pentru pliante? Da exemple de masini de clasa mica. |
#11
Posted 24 June 2021 - 17:06

alexcrist, on 24 iunie 2021 - 17:03, said:
Premieră la VW, poate. Alte mărci au deja de câțiva ani, inclusiv treburi cu recunoașterea semnelor de circulație... alexcrist, on 24 iunie 2021 - 17:03, said:
Premieră la VW, poate. Alte mărci au deja de câțiva ani, inclusiv treburi cu recunoașterea semnelor de circulație. Că o fi mai avansat la Polo, poate, că deh, generație nouă, evoluează. Dar premieră nu e. Încă ceva: tu ai citit cu atenție ce scrie acolo? Noul Volkswagen Polo introduce o premieră pentru mașinile din clasa mică, poate vira, frâna și accelera automat cu ajutorul IQ.DRIVE Travel Assist. Edited by Z_E_U_S, 24 June 2021 - 17:07. |
|
#12
Posted 24 June 2021 - 17:21

Kia Rio e prima care-mi trece prin cap. Smart Cruise Control, Intelligent Speed Limit Warning (care cu SCC adaptează și viteza pilotului), LKAS și Lane Following Assist.
Și Suzuki Swift are ACC și detectarea semnelor de circulație. Nu-s sigur dacă menține și banda, că-n specificații scrie doar de avertizare la depășirea benzii. Mi-e lene să sap mai mult. Opel Corsa are și ACC, și menținerea benzii. Nu știu de semne, mi-e lene să caut prea adânc. Mai căutați și voi. Dar deja 3 exemple cred că-s destule pentru ”premieră în clasa mică”. Edited by alexcrist, 24 June 2021 - 17:23. |
#13
Posted 24 June 2021 - 17:21

#14
Posted 24 June 2021 - 17:40

#15
Posted 24 June 2021 - 17:46

Nu pricep de ce va contrati aiurea
Oricum, dotarile alea sunt inutile pentru borseta aia Le baga doar sa ridice pretul si mai mult conform politicii veve |
#17
Posted 24 June 2021 - 17:58

Naijax, on 24 iunie 2021 - 17:46, said:
Nu pricep de ce va contrati aiurea Oricum, dotarile alea sunt inutile pentru borseta aia Le baga doar sa ridice pretul si mai mult conform politicii veve Omule, nu-ți bagă nimeni mâna-n buzunar, cine vrea, cumpără, cine nu, NU! Dar problema ”de fond” e alta, și se numește VW. Dacă nu punea ălea, era nasol. Acum că le-a pus, e nașpa. Dracu vă mai înțelege? LeoT, on 24 iunie 2021 - 17:53, said:
Si Peugeot 208 are recunoasterea semnelor de circulatie plus mentinere banda. Cred ca la echiparea Allure pack in sus. Si adaptive cruise control pentru GT Foarte bine dacă le are. Ziaristul ăla zice că nu are nimeni ce au ăștia... Citește cu atenție detaliile... De la ce viteză intră, până la care, etc... |
#18
Posted 24 June 2021 - 17:59

Nu prea văd ce te ataci așa. Eu doar am comentat o formulare idioată specifică știrilor bombastice.
![]() ![]() Repet încă o dată: că face "niște" chestii în plus ține doar de evoluția tehnologiei. Dar nu orice funcție mică e o revoluție și o premieră. Edited by alexcrist, 24 June 2021 - 18:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users