Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Asigurare marita pentru un accident inexistent
Last Updated: Aug 22 2022 13:20, Started by
Soryka
, Jun 23 2021 20:30
·
0
#19
Posted 24 June 2021 - 06:37
Probabil. Si cum scopul a fost sa genereze un folos necuvenit este si inselaciune, dar fata de alt subiect pasiv. Si daca nu era destul de fun, faptele astea comise printr-un singur demers infractional pot duce la situatia in care una din infractiuni este absorbita in cealalta astfel ca incadrarea finala e o enumerare mai mica de fapte incriminate. Pai sa nu fie fun dreptul penal?
|
#20
Posted 24 June 2021 - 08:37
Am reintrat pe site-ul BAAR şi m-am distrat din nou. Dacă nu eşti atent ai impresia că acolo este un lagăr.
Spicuiesc rânduri din site: "doar la adresa mentionata in C.I./B.I. a/al titularului, emisa de autoritatile romane si aflata in termen de valabilitate, sau la adresa mentionata in declaratia notariala autentica / atestata de avocat" "ati refuzat preluarea plicului si plata, erori legate de adresa si numarul de telefon furnizate, etc.), acesta nu va mai fi retransmis prin curier (indiferent de firma de curierat)" "verificarea video la distanta a identitatii" "sa fiti contactat(a) prin apel video, in timpul caruia se va realiza o fotografie cu fata dvs. si cartea de identitate in original, prin care sa ne asiguram ca dvs. sunteti titularul" "Important!!! Din ratiuni de siguranta pentru operatorii nostri, nu ii veti putea vedea in timpul apelului video" "validarea se face prin intermediul unui cod unic de securitate" Probabil unii dintre angajaţii acestui "birou" sunt tensionaţi şi puţin obsedaţi de securitate şi siguranţă. Acolo unde există angajaţi cu probleme pot apărea şi situaţii precum cea descrisă de OP. Merită pornită acţiunea cu ajutorul unui avocat curajos şi bineintenţionat. Este de datoria fiecăruia să ia atitudine faţă de abateri pentru ca acestea să nu se generalizeze şi să ne transforme societatea într-un haos. |
#21
Posted 24 June 2021 - 09:00
misto ar fi sa se descopere o adevarata afacere,faci accident si nu vrei sa apari,bagi unu la nimereala
|
#22
Posted 24 June 2021 - 09:39
ceanu1980, on 24 iunie 2021 - 09:00, said:
misto ar fi sa se descopere o adevarata afacere,faci accident si nu vrei sa apari,bagi unu la nimereala Și tata are clasa B5 deși n-a fost implicat în accidente în ultimii ani. Mie mi-au emis polița pe adresa veche - deși acum 9 ani am schimbat toate actele. La zăoan i-au emis polița cu datele motocicletei greșite. Haiducie pt. hoție. |
#23
Posted 24 June 2021 - 10:45
Eu zic sa mearga in instanta. E un precedent prea periculos sa il lase asa. Plus, ca sa aiba inregistrata o dauna, cei de la asigurari au avut o gramada de hartii de "confectionat" = fals in inscrisuri oficiale. Ori se inmoaie si o dau la "greseala", ori e nasoala povestea pentru ei.
|
#24
Posted 24 June 2021 - 16:17
mergi in instanta si cere acolo sa vezi dovezile! nu mai dati sfaturi ca nu merita, ca nu are rost...altfel riscam oricare dintre noi sa trecem prin asta! aceste cotcarii se vor inmulti daca nu luam atitudine!!!
@ initiator, iti doresc bafta sa continui in demersul tau de a te adresa instantei! |
#25
Posted 24 June 2021 - 21:47
Multumesc tuturor pentru raspunsuri!
Ca actualizare: azi am incercat de mai multe ori sa sun la asigurator. Ori raspunde robotul si zice ca linia e ocupata, ori suna si nu raspunde nimeni. Mai incerc si maine si revin cu update. |
#27
Posted 25 June 2021 - 01:00
Euroins din pacate. Mi-am facut o singura data la ei si am patit asta . M-am lecuit
|
#28
Posted 25 June 2021 - 10:31
|
|
#29
Posted 25 June 2021 - 13:41
Nu ajută la rezolvarea problemei, dar sesisez o posibilă inadvertență: accident în dec 2018, deci cel mai probabil dauna plătită în 2019; în cazul ăsta retrogradarea clasei B/M ar fi trebuit să apară încă de la RCA încheiat în 2020. Dacă totuși dauna a fost plătită târziu, în 2020, atunci e posibil ca clasa B/M să fi scăzut abia la RCA încheiat în 2021.
Soryka, Clasa B/M în polița din 2020 a fost corectă ? Cere de la sigurătorul tău din 2018 copie după amiabilă sau PV, documentul în baza căruia au deschis dosarul de daună. Nu cred că obții de la BAAR așa ceva. De ce m-am lovit eu, apropo de bazele de date de la asigurători: -an de an când operatorul bagă datele în calculator e totul OK, dar când se tipărește polița apare un număr mai vechi al mașinii; de fiecare dată polița trebuie corectată manual (de către asigurător) -într-un an clasa B/M a bătut pasul pe loc; după multe telefoane (și de la mine, și de la broker) și amenințări (cu reclamații, că altceva ce ?), au corectat; se pare că ultimul asigurător nu înregistrase ceva corect, și de asta nu creștea bonusul. |
#30
Posted 25 June 2021 - 21:07
Soryka, on 25 iunie 2021 - 01:00, said:
Euroins din pacate. Mi-am facut o singura data la ei si am patit asta . M-am lecuit Pe ăștia-i cred în stare să pună malus din burtă doar ca să le dai mai mulți bani. De Carpatica am scăpat cumva (oare Carabulea o fi liber?). Dacă punem focusul pe nemernicii ăștia, poate scăpăm dracu' și de ei. |
#31
Posted 26 June 2021 - 12:09
Quote Nu ajută la rezolvarea problemei, dar sesisez o posibilă inadvertență: accident în dec 2018, deci cel mai probabil dauna plătită în 2019; în cazul ăsta retrogradarea clasei B/M ar fi trebuit să apară încă de la RCA încheiat în 2020. Dacă totuși dauna a fost plătită târziu, în 2020, atunci e posibil ca clasa B/M să fi scăzut abia la RCA încheiat în 2021. Corect. Dauna in decembrie 2018, platita in mai 2019 si vizibila pe RCA-ul incheiat in 2020. Problema am sesizat-o dupa un timp si am tot amanat rezolvarea ei. Abia acum m-am pus pe dat telefoane. |
#32
Posted 07 July 2021 - 13:20
sebulbus, on 23 iunie 2021 - 22:26, said: Ceri sa ti se transmita o copie dupa constatarea amiabila pretins completata de tine/dosarul de dauna in care se pretinde ca ai fost vinovat si ca vei face plangere penala. Nu stii incadrarea, o vor stabili cei in drept, tu vei reclama situatia de fapt. O sa ii inmoaie. Incadrarile sunt simple: fals in declaratii, uz de fals, fals in inscrisuri oficiale, fals informatic. Ultima nu are pedeapsa complementara sub forma de amenda, se pedepseste doar cu bulau. Edited by wolfmanro, 07 July 2021 - 13:20. |
#33
Posted 11 July 2021 - 00:30
Soryka, on 23 iunie 2021 - 20:30, said:
Anul asta cand mi-am refacut asigurarea, am vazut ca in loc sa imi scada clasa bonus malus, aceasta a crescut. Sau aveai bonus si a crescut sa zicem de la 2 la 4? Daca cumva ai bonus, atunci nu te-a penalizat nimeni. Daca ai descoperit un pret mai mare la Euroins/City sau chiar alt asigurator, tine cont ca din toamna s-au majorat tarifele standard, indiferent de clasa Bonus/Malus. Edited by nniki, 11 July 2021 - 00:30. |
|
#35
Posted 07 September 2021 - 01:35
Quote Clasa Bonus/Malus poate avea ori bonus ori malus. Sa inteleg ca tu aveai malus si a crescut sa zicem de la 1 la 3? Sau aveai bonus si a crescut sa zicem de la 2 la 4? De la B1 am ajuns la M1. > Quote Cum s-a finalizat tărășenia? Mi-ar placea sa am un deznodamant. Pe oriunde sun sunt redirectionat mi se spune ca nu am sunat unde trebuie, ori ca nu imi pot da informatiile, ori ca trebuie sa vin in persoana, ori pur si simplu mi se zice sa incec in alta parte ca ei nu au acces la informatiile pe care le cer. De cele mai multe ori nu mi se raspunde oricum, trebuie sa sun foarte foarte mult timp. Am fost la un sediu Euroins si oamenii habar nu aveau pe ce lume traiesc. Imi tot ziceau sa verific ce am primit de la BAAR. Oamenii nu voiau sa inteleaga ca ce am primit de la BAAR nu corespunde cu realitatea. Nu am avut suficient timp sa ma implic si am lasat-o moarta o perioada. Edited by Soryka, 07 September 2021 - 01:35. |
#36
Posted 07 September 2021 - 07:00
Depune sesizări scrise la asigurător, aștepți 30 de zile, după care depui o noua sesizare la anpc/asf, funcție de răspunsul lor, depui o plângere la poliție.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users