Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bateriile masinilor electrice
Last Updated: Oct 30 2023 12:57, Started by
Bursul
, Jun 23 2021 16:11
·
18
#1243
Posted 13 July 2022 - 17:24
Nu venea ala la TED cu cifre dublate din pix ...
Si oricum am tot vazut niste articole in ultimul timp spunand aceleasi lucruri. https://www.automark...u-a-106381.html Edited by ech, 13 July 2022 - 17:41. |
#1244
Posted 13 July 2022 - 18:43
Discuție din seria "profetul meu e mai bun decât al tău".
N-o mutam la aria de religie? |
#1245
Posted 13 July 2022 - 18:53
ech, on 13 iulie 2022 - 17:24, said:
Nu venea ala la TED cu cifre dublate din pix ... ech, on 13 iulie 2022 - 17:24, said:
Si oricum am tot vazut niste articole in ultimul timp spunand aceleasi lucruri. https://www.automark...u-a-106381.html |
#1246
Posted 14 July 2022 - 08:16
#1247
Posted 14 July 2022 - 08:28
#1248
Posted 14 July 2022 - 09:24
Da, in funcție de interese. Nu fiindcă ar fi vorba de adevăr.
|
#1249
Posted 15 July 2022 - 05:24
Cred că cel puțin 1/2 din proprietarii de EV au și fotovoltaice. Mixul ăla pică..
|
#1250
Posted 15 July 2022 - 07:16
nici nu mai mentionez cat de prost poate calcula, sa specifici ca hybrid e varianta ideala.
cand ai worst of 2 worlds. pe langa asta, daca aduni consumurile (EV+ICE), vei vedea ca va consuma mai mult ca un ICE (din cauza greutatii), deci vei folosi ambele surse de poluare in plus. lipsa de spatiu, cost de productie marit nici nu mai zic.. dar calculele sunt facute probabil cu multi ani in urma, cand era alta pondere de accept la EV, alt procent in surse de energie, samd |
#1251
Posted 15 July 2022 - 08:25
#1252
Posted 15 July 2022 - 08:44
CRG, on 15 iulie 2022 - 05:24, said:
Cred că cel puțin 1/2 din proprietarii de EV au și fotovoltaice. Mixul ăla pică.. Norvegia are multi proprietari de EV dar curentul in unele zone ale Norvegiei este atat de ieftin incat nu merita investitia de FV. Defapt multi au trecut de la ICE la EV pentru ca s-au schumpit si aici carburantii (de exemplu anul trecut pretul la motorina era la jumate fata de aceiasi perioada de acum). De exemplu, ma uit acum in aplicatia de la furnizorul de electricitate si pretul este de 9øre/kWh. adica undeva la 0,04 RON/kWh. La pretul asta la electricitate nici nu merita sa-ti pui FV. Edited by tehnics, 15 July 2022 - 08:48. |
|
#1254
Posted 18 July 2022 - 08:18
o solutie
https://www.autoweek...b-ev-batteries/ Volkswagen is one of several companies working on fast-charging infrastructure that relies on a power storage container (PSC), and it has just opened a station in Saxony, Germany. The container is composed of 96 cell modules, taken from pre-production versions of the all-electric VW ID.3 and ID.4—cars that are usually crushed rather than sold—with a net capacity of 570 kWh. |
#1255
Posted 18 July 2022 - 15:37
Norvegia e cel mai "prost" exemplu de ales, nu toti au petrolul lor...ia sa vedem la vecinul Suedia:
media luna trecuta 2.5eur/kwh cu varfuri in anumite intervale orare de 5eur/kwh |
#1256
Posted 18 July 2022 - 15:57
pexic, on 18 iulie 2022 - 15:37, said:
Norvegia e cel mai "prost" exemplu de ales, nu toti au petrolul lor...ia sa vedem la vecinul Suedia: media luna trecuta 2.5eur/kwh cu varfuri in anumite intervale orare de 5eur/kwh Tine mult de energia verde si in special cea hidro pe langa cea eoliana. Norvegia are multe power-planturi prin scurgerea apei de ploaie de pe versanti. Cu cat ploua mai mult, cu atat energia e mai ieftina. Link Edited by tehnics, 18 July 2022 - 16:01. |
#1257
Posted 23 July 2022 - 09:11
(bad post)
Edited by kolfleading, 23 July 2022 - 09:12. |
|
#1258
Posted 07 October 2022 - 11:34
Temperatura bateriei vs. recuperare energie la decelerare: Studiu de caz pe Model Y Performance. Las link-ul catre postarea celor de la A2mac1: https://www.linkedin...=member_desktop
1661859634497.jpg 121.85K 21 downloads MY Performance nu poate recupera energie la temperatura bateriei sub 1 °C si abia la 25 °C permite recuperarea la puterea maxima de 88 kW. Asta duce la un consum mai mare cu 11 % pe ciclul WLTC la 0°C si cu 42 % mai mare la -10 °C (temperaturi ale mediului ambiant). |
#1259
Posted 24 March 2023 - 09:25
Am zis sa nu mai deschid un topic nou caci deja aria asta arata ca o salata.
Asadar, Amprius, un dezvoltator de baterii pentru industria aeronautica, tocmai a anuntat disponibilitatea comerciala pentru elementi Li-Ion cu anod pe baza de siliciu cu o densitate energetica de 500Wh/Kg https://www.business...latform-is-Here Prin comparatie, o baterie de Tesla model 3 de exemplu, are densitate specifica de 265Wh/Kg. Practic, ne uitam la posibilitatea de dublare a capacitatii bateriillor pastrand aceeasi masa => autonomie dubla. Viitorul suna bine. Si press-release-ul de la producator: https://ir.amprius.c...latform-is-here |
#1260
Posted 24 March 2023 - 09:32
Sweet.
Fara trade-off la durata de viata? La bateriile tradiționale asta o problema, siliciul la anozi cresc densitatea energetica însă le făceau sa se umfle și sa tină mai puțin. Poate au găsit un workaround. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users