![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Viitorul masinilor Audi din 2026

#55
Posted 23 June 2021 - 17:56

Peste 5 ani o sa mergem toți cu electrice pe miile de km a României. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LZjiEggYglM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si eu care aveam in plan sa iau un 1.9tdi din ala cu litere rosii si sa ii fac un stage 2 ![]() |
#56
Posted 23 June 2021 - 18:40

Energia electrică poate fi transportată pe distanțe destul de lungi, cu pierderi, evident. Motivele pentru care Sahara nu e plină de panouri solare sunt diverse. Rentabilitatea mașinilor electrice depinde de multe lucruri, în principal de prețul combustibilului, dar ar fi mult mai rentabil dacă ai avea niște panouri electrice pe casă și ai încărca mașina de la ele. eu zic ca e discutabila treaba in functie de cat te costa panourile si de faptul ca trebuie sa incarci masina ziua cand de fapt ea ar trebui sa fie pe strada. Ca sa o poti incarca noaptea de la panou ar trebui sa ai o baterie de stocare mai mare ca bateria masinii sau macar mai mare decat consumul zilnic plus ce consumi pentru casa altfel ce iei pe mere dai pe pere.
Oare ăștia flower power stiu ca la noi la sate lumea încă ara cu calul? o sa are cu un cal cu baterii sau cu trotineta electrica. Probabil cu tractoare electrice cu care tragi 3-4 brazde si stai o ora la incarcat. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/53hlxbCWo9s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] pentru ro explorer care vrea sa ne spuna ca o sa ne dam cu camioanele electrice si ca si merg. E un camion de 50t masa totala care zic ei ca e modificat din diesel in electric cu baterii de 300kWh si a pierdut doar 700kg la sarcina utila dar e doar pentru gunoi, e foarte similar cu Volvo si viitorul Tesla truck. Bun doar ca sunt cateva probleme in video. Se duc cu camionul gol si ala zice ca are demaraj. misto dar e gol. Si spune ca are nevoie de o pauza de incarcare si apare un camion care facuse niste "errands" prin town si era cu bateria la 30% la pranz. Evita sa spuna range-ul dar m-am uitat pe harta ca zice ca face drumul intre Gardermoen si Moss si are nevoie de reincarcare ori in gardermoen ori in moss. Distanta intre ele este 108km si aparent un drum e facut gol deci am nimerit destul de bine, nu poate sa faca un drum dus intors cu o baterie decat un drum gol unul plin si nici ala full dupa care pac o pauza lunga de masa si reincarcare, noroc ca merg incet dupa cum zice ca sa economiseasca kilowatii. Camionul e nou, zice ca are 6 luni. O intrebare ar fi cat o sa reziste bateriile la ciclurile astea de o incarcare full overnight si inca una la pranz in fiecare zi? Vreo 3 ani? Cat va fi range-ul catre sfarsit cand bateria va fi spre 70%? Va trebui incarcat la fiecare tura de 108km nu? Ca altfel nu mai ajunge inapoi. Cat e costul bateriilor care se vor duce dracului dupa cat? 150,000km? Un camion diesel tine catre 900,000km deci va trebui sa schimbe vreo 6 baterii pentru aceeasi durata de viata. Si dieselul daca nu e stricat sasiul se repara prin schimbarea setului motor si merge alti 900,000km. Ce dracu o sa faca cu milioanele de tone de baterii moarte? Pe drum se opresc la o statie sa ne arate ca ar putea sa il reincarce si de la alte statii si in fundal in cele cateva minute trec zeci de camioane. Daca toate ar fi electrice si ar trebui sa se opreasca la incarcarea de la pranz cate locuri de incarcare trebuie? O alta mare problema pe care evident norvegia nu o are pentru ca are surplus de energie este cresterea consumului. In mod clar daca inlocuiesti masinile cu unele electrice ai nevoie de curent mai mult. In functie de tara si de trafic inseamna intre 50% si 100% consumul actual. De unde vine energia asta ca hidro ai cata ai nu poti face alte rauri, eolian iarasi e cat e nu toti au locuri de coasta pe care sa le umple de mori de vant si solarul e cam frectie pentru europa, doar statele din sud italia, spania au potential dar nu prea il folosesc. Singura sursa e combustibilul fosil sau nuclear. Edited by chilly willy, 23 June 2021 - 18:48. |
#57
Posted 23 June 2021 - 19:03

Ești tu hater cu calculele astea.
Important e sa trecem toți pe electric și sa nu mai omoram animale. Nu îmi spune ca ești și alb și asupresti rasa neagra. 😱 Uitați ce de bine fac electricele pentru mediu: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LZjiEggYglM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#59
Posted 23 June 2021 - 19:28

Ești tu hater cu calculele astea. Important e sa trecem toți pe electric și sa nu mai omoram animale. Nu îmi spune ca ești și alb și asupresti rasa neagra. �� Uitați ce de bine fac electricele pentru mediu: au uitat si de cobalt. In baterii e mai mult cobalt decat litiu. Bateriile fara cobalt (LiFePO4) sunt mult mai grele la aceeasi capacitate decat cele cu cobalt. Tre sa faca si un documentar cum o sa extraga cobaltul din congo cu copii si munca fortata si cat de bine o sa faca mediului asta. Nu era mai buna o solutie de combustibil sintetic cu energie din panouri solare? Au spatiu arid acolo in nestire unde pot pune panouri solare. Oricum nu salveaza nimic facand masini electrice incarcate de la centrale pe gaz si carbune. Si la ce o sa foloseasca faptul ca se inlocuiesc niste masini in europa cand in multe alte parti nu au cum sa faca retele electrice si statii peste tot? E doar un nou biznis care va ruina in final industria auto europeana si va fi cumparata de chinezi pe nimic dupa cativa ani cand se va duce in cap. Dat fiind pretul mare al electricelor si faptul ca statul nu are cum sa mai sponsorizeze asa generos ca acum cumpararea de electrice e de asteptat ca vor scadea vanzarile. Pentru ca electricele nu au nevoie de atatea consumabile se duce dracu toata industria asta de piese de schimb si ateliere de reparatii auto ca nu mai au ce, schimbul filtrului de aer si placutelor de frana nu necesita ateliere. Se duc draculului si dealerii second hand ca nu prea mai au ce, o masina electrica cu bateriile duse nu va valora prea mult, nu stiu cine cumpara o masina de 8-10 ani si cat da pe ea stiind ca trebuie sa-i schimbe bateria. Se duce dracului si modul traditional de profit al companiilor care vand masini ieftine gen Renault care vand ieftin si scot bani din reparatii si piese de schimb. Edited by chilly willy, 23 June 2021 - 19:38. |
#60
Posted 23 June 2021 - 20:28

au uitat si de cobalt. In baterii e mai mult cobalt decat litiu. Bateriile fara cobalt (LiFePO4) sunt mult mai grele la aceeasi capacitate decat cele cu cobalt. Părerea mea e că deja e mai rentabil să cumperi o mașină electrică decât o fosilă, pe lângă faptul că prefer să dau banii la Hidroelectrica decât la talibanii de la OPEC. |
#61
Posted 24 June 2021 - 00:22

la fast charging ionity pretul curentului e 79 eurocenti/kWh adica vreo 16 euro ca sa mergi 100km cu Tesla pe autostrada dar moderat de repede. Pretul ala este valabil la Ionity doar pentru cei care vin din afara retelei. Este stupid pentru o Tesla sa incarce la un ionity (si nici nu o face) pentru ca Tesla are reteaua ei de superchargere unde pretul pe KWh este doar 1.5 fara de pretul casnic ... deci 100Km ies mult mai ieftini (cca 1/3) fata de un diesel. |
#62
Posted 24 June 2021 - 06:58

Fie că vă plac sau nu mașinile electrice, ele țin prețul petrolului la un nivel scăzut, fiindcă cei din OPEC știu foarte bine că prețul petrolului e direct proporțional cu popularitatea mașinilor electrice. https://m.hotnews.ro/stire/24878531 Peste 90% dintre minereurilor necesare pentru producerea de mașini electrice se extrag din China. La asta se adaugă criza procesoarelor. Dacă statele nu-și vor mai permite să arunce pomeni generoase pentru obsedații de mașini electrice, să vezi dublări de prețuri. |
#63
Posted 24 June 2021 - 07:32

Nu afectează pilotul român pasionat de Audi. Un 1.9 TDI cu “100.000 km reali , trăiți-ar famelia, boss” va fi in continuare in top 10 prezenta pe drumurile noastre.
La concurenta cu tigaia seria 3 și cazanul X5 ușor avariat Toate obligatoriu negre , culoarea care transpira respect și da fum looserilor cu Dacii noi. Edited by LeoT, 24 June 2021 - 07:39. |
#64
Posted 24 June 2021 - 07:36

Nu afectează pilotul român pasionat de Audi. Un 1.9 TDI cu “100.000 km reali , trăiți-ar famelia, boss” va fi in continuare in top 10 prezenta pe drumurile noastre. Nu ca salariul mediu e 400 de euro. Milioane de români au plecat din tara de foame efectiv, avem orașe pustii, sate ca în 1900 toamna, dar în 5 ani toți, dar toți o sa avem electrice. Nu mai spun cum sunt bătrânii noștri de la țară, care nu au ieșit din tara niciodată ca te apuca plânsul. Dar ce sa știe generatia flower Power? |
#65
Posted 24 June 2021 - 07:42

Scuze , dar mulți ani in viața am câștigat și mai puțin de 400 de euro . In situația aia am folosit cu încredere transportul in comun.
Exista mașini noi , Euro 6 , fiabile , cu prețuri si scheme de finanțare adaptate puterii de cumpărare din România. Și nu e vorba numai de autohtonele Dacia și Ford. Dar nah Audi e Audi. Si daca ploua norul de funingine ieșind din eșapament se observa mai greu. Avantaj Audi. Și da, RCA ul e obligatoriu Edited by LeoT, 24 June 2021 - 07:50. |
#66
Posted 24 June 2021 - 08:15

Dacia și Ford nu sunt mărci autohtone.
Stau la noi fiindcă au primit subvenții de la stat, scutiri de impozite, fabrici gratis. Ia sa fi făcut de la 0,in camp o fabrica. Remember? scutirea de la plata impozitului pe profit timp de 10 ani, scutiri de taxe vamale, taxa de drumuri și decalaj la plata TVA de cinci ani. Nenea, nu ne cumpăra nimeni mașinile, toți iau sh de afara. Lasă că băgăm taxa auto. Asta nu e economie libera de piață. |
#67
Posted 24 June 2021 - 09:04

Am înțeles , de aia cumpara romanii toate junghiurile TDI sămsărite , pentru ca Dacia și Ford nu sunt firme românești și au scutire la tva
Dacia și Ford plătesc salarii , CAS și CASS in România. Și cumpara cele mai multe componente tot de la producători din România . Care, ghici, plătesc si ei la fel. Edited by LeoT, 24 June 2021 - 09:08. |
#68
Posted 24 June 2021 - 09:27

Au făcut fabrica de la 0 pe un câmp?
Profitul rămâne în România? |
#69
Posted 24 June 2021 - 09:41

Parcă ziceai că-ți iei Phaeton. N-am zis niciodata
Nu afectează pilotul român pasionat de Audi. Un 1.9 TDI cu “100.000 km reali , trăiți-ar famelia, boss” va fi in continuare in top 10 prezenta pe drumurile noastre. La concurenta cu tigaia seria 3 și cazanul X5 ușor avariat Toate obligatoriu negre , culoarea care transpira respect și da fum looserilor cu Dacii noi. Asa-i ca esti frustrat ?
Scuze , dar mulți ani in viața am câștigat și mai puțin de 400 de euro . In situația aia am folosit cu încredere transportul in comun. Exista mașini noi , Euro 6 , fiabile , cu prețuri si scheme de finanțare adaptate puterii de cumpărare din România. Și nu e vorba numai de autohtonele Dacia și Ford. Dar nah Audi e Audi. Si daca ploua norul de funingine ieșind din eșapament se observa mai greu. Avantaj Audi. Și da, RCA ul e obligatoriu Adica recomanzi sa cumpere romanii masini in rate ? ![]() ![]()
Am înțeles , de aia cumpara romanii toate junghiurile TDI sămsărite , pentru ca Dacia și Ford nu sunt firme românești și au scutire la tva Dacia și Ford plătesc salarii , CAS și CASS in România. Și cumpara cele mai multe componente tot de la producători din România . Care, ghici, plătesc si ei la fel. Nationalistule |
#70
Posted 24 June 2021 - 10:31

Nu afectează pilotul român pasionat de Audi. Un 1.9 TDI cu “100.000 km reali , trăiți-ar famelia, boss” va fi in continuare in top 10 prezenta pe drumurile noastre. La concurenta cu tigaia seria 3 și cazanul X5 ușor avariat Toate obligatoriu negre , culoarea care transpira respect și da fum looserilor cu Dacii noi.
Am înțeles , de aia cumpara romanii toate junghiurile TDI sămsărite , pentru ca Dacia și Ford nu sunt firme românești și au scutire la tva Dacia și Ford plătesc salarii , CAS și CASS in România. Și cumpara cele mai multe componente tot de la producători din România . Care, ghici, plătesc si ei la fel. Cumperi mașină pentru tine sau pentru țară? |
#71
Posted 24 June 2021 - 10:48

adevarul e ca Audi sunt masini mai scumpe si ele emit fumul respectiv doar pentru ca sunt cumparate de oameni fara bani destui ca sa le repare ca doar nu asa au fost ele. Daca le-ar schimba piesele ar fi super ok dar cand abia daca ai avut banii de masina cu imprumut cu tot ce sa mai si repari.
Nici Dacia nici Ford nu platesc mai nimic. Au scheme de externalizare a profitului. Asa simplist daca masina face 10000 si piesele facute in tara sunt 60% din masina si cele de afara 40% ei ar trebui sa plateasca impozit pe profitul de pe cele 60% . Dar ei schimba pretul si zic ca cele 60% fac doar 30% din valoare si cele 40% valoreaza 70%. Astfel ca la ce fabrica in tara ei pretind ca merg in pierdere, abia daca platesc facturile si salariile muncitorilor si impozitul il platesc mai mare desigur pe cele 70% dar in alta tara unde le convine mai mult. Asa fac cam toate multinationalele. Si astea de telecom pretind ca merg in pierdere. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users