![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Viitorul masinilor Audi din 2026
Last Updated: Jul 11 2021 11:37, Started by
Bursul
, Jun 23 2021 11:25
·
0

#163
Posted 29 June 2021 - 19:41

ue ti-o baga pe gat. Acum inca imping moderat dar peste cativa ani vor sa ti-o bage pana la capat.
|
#164
Posted 29 June 2021 - 20:19

Ne place sa stam in mijlocul oraselor sufocate de noxe (auto - centrale gaz - ars gunoaie - termocentrale) si sa comentam: dar eu unde imi incarc masina la bloc? pe bune? Cine te tine in mijlocul orasului intr-un bloc comunist de 10 etaje?? |
#165
Posted 29 June 2021 - 20:55

ue ti-o baga pe gat. Acum inca imping moderat dar peste cativa ani vor sa ti-o bage pana la capat. |
#166
Posted 29 June 2021 - 20:59

Stau unde am chef și merg cu ce mașină am chef. Nu mă interesează ce îți place sau nu îți place. Nu mă interesează nici ce păreri ai sau ce vrei. Din 2030 in EU o sa se vândă mașini electrice, îți faci singur calculul ce îți permiți si când îți cumperi. |
#167
Posted 29 June 2021 - 21:02

Exact, sunt perfect de-acord, dar in limita reglementărilor legale. Dacă legea interzice vânzarea de mașini diesel, aia e, ghinion. Așa cum astăzi nu poți cumpara o mașina noua fără sa respecte reglementarile in vigoare, tot așa o sa fie și cu ICE. Nu vine nimeni sa îți ia mașina din fata blocului, o duci singur la Remat când o sa te coste mai mult impozitul pe un comparat cu valoarea ei, atunci când o sa plătești taxe suplimentare când intri cu ea in diferite orașe si cartiere. Din 2030 in EU o sa se vândă mașini electrice, îți faci singur calculul ce îți permiți si când îți cumperi. ![]() |
#168
Posted 29 June 2021 - 23:09

#169
Posted 30 June 2021 - 09:21

Aa nu stiu daca te-ai gandit ca unii lucreaza in oras si nu toti au salarii grase sa aiba apartament in oras, casa la tara si bani sa se plimbe. Unii lucreaza pe salarii mici la supermarket, la banda la vreo multinationala etc. Poate ca nu au 50k sa dea pe o Tesla sau 100k pe audi. Ei stau in garsoniera si o sa-si ia tesla. Fara subventie nici spring nu isi pot lua. Nu a zis nimeni sa interzica masinile electrice, cine poate si si vrea sa-si ia dar nu e normal sa le-o bagi pe gat la toti indiferent daca le e bine sau nu. ![]() Nu e vorba aici de oamenii simpli muncitori care nu-si permit un tel nou de 1000 RON, ce sa mai vorbim de masini... ci de ceilalti cu bani insa si cu figuri in cap...
Stau unde am chef și merg cu ce mașină am chef. Nu mă interesează ce îți place sau nu îți place. Nu mă interesează nici ce păreri ai sau ce vrei. ![]() |
#170
Posted 30 June 2021 - 14:34

de fapt in acest neosocialism verde asta e doar inceputul, vor de fapt sa nu mai ai masini si nimic eventual. Am vazut ieri filmuletul asta care la inceput parea doar despre masini dar la min 9.34 a scuipat tot de fapt
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zdqw1wCMz4I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#171
Posted 04 July 2021 - 17:08

Nu prea au unde sa mai scada prea mult la pret. Deja e 132$/kwh si nu va putea sa scada sub 100 pentru ca nu pot sa scada sub pretul materialelor care insa sunt in crestere deci e posibil sa nu ajunga nici la 100$. https://www.reuters....s-idUSL1N2II222 |
#172
Posted 04 July 2021 - 19:37

de fapt in acest neosocialism verde asta e doar inceputul, vor de fapt sa nu mai ai masini si nimic eventual. Am vazut ieri filmuletul asta care la inceput parea doar despre masini dar la min 9.34 a scuipat tot de fapt [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zdqw1wCMz4I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu este o fantezie, deja este posibil in Stockholm de exemplu, unde transportul in comun este dezvoltat și nu ai nevoie de mașina in interiorul orașului. Multe familii renunța la mașina, costul asigurării, costul parcării și taxa de congestie fac din mașina personala o cheltuiala inutila. Mult mai ieftin și eficient sa folosești transportul in comun și sa închiriezi mașina când ai nevoie. Am mai spus-o, viitorul este electric si car sharing, mai ales in marile orașe. Prețurile mașinilor vor creste, așa ca nu va mai fi rentabil sa ai o mașina pe care o folosești ocazional. |
#173
Posted 04 July 2021 - 20:10

Nu prea vad car sharing de viitor, poate doar pentru cei care au nevoie ocazional.
Daca ai nevoie de masina zilnic pretul de inchiriere trebuie sa fie foarte mic, mult mai mic fata de cat e acum si la acea valoare nu cred ca pot supravietui firmele care inchiriaza. Plus ca trebuie sa fie mult mai user friendly in special faza cu asigurarea, daca ma pui sa pierd timpul facand poze si notand zgarieturile ca apoi sa stau cu frica ca am ratat una si urmeaza sa ma rupa la portofel.. |
|
#174
Posted 04 July 2021 - 22:40

Am înțeles că în Japonia producătorii sunt îngrijorați de faptul că exact marea masă de viitori clienți, adică tinerii, incep in procent tot mai mare să renunțe in a deține o mașină proprietate personală.
Acum dacă o sa vă uitați cât de aglomerate sunt autostrăzile lor, pare o idee mai buna să folosești Uber și trenurile acelea ultrarapide. Sincer eu mă desprind cu greu de ideea de proprietate dar dacă mă uit la fiică-mea, îmi dau seama că noua generație merge pe altă cale indiferent de cum îi vom "îndruma" noi. Edited by Ford4, 04 July 2021 - 22:40. |
#175
Posted 05 July 2021 - 07:34

Și e absolut normal, lumea lor fiind total diferita fata de a noastră. Iar diferențele fiind și mai mari decât dintre lumea noastră și cea a părinților.
|
#176
Posted 05 July 2021 - 09:09

Nu prea vad car sharing de viitor, poate doar pentru cei care au nevoie ocazional. Daca ai nevoie de masina zilnic pretul de inchiriere trebuie sa fie foarte mic, mult mai mic fata de cat e acum si la acea valoare nu cred ca pot supravietui firmele care inchiriaza. Plus ca trebuie sa fie mult mai user friendly in special faza cu asigurarea, daca ma pui sa pierd timpul facand poze si notand zgarieturile ca apoi sa stau cu frica ca am ratat una si urmeaza sa ma rupa la portofel.. Edited by filipxxx, 05 July 2021 - 09:11. |
#177
Posted 05 July 2021 - 09:35

Mentalitatea se schimba repede când e vorba de bani. Dacă îți cumperi mașina de 5000 eur dar te costa 3000 eur pe an taxele, asigurarea și parcarea atunci transportul in comun devine atractiv.
Astăzi este prea ieftin sa ai mașina. |
#178
Posted 05 July 2021 - 09:50

Atunci când mașinile vor fi autonome șoferii umani nu vor mai avea ce cauta în trafic. Un om nu poate conduce într-un trafic de genul asta:
https://m.youtube.co...h?v=4SmJP8TdWTU Probabil ca pe măsură ce tehnologia se perfecționează vitezele vor creste și distantele dintre mașini vor scădea, deci va fi scary... |
#179
Posted 05 July 2021 - 17:05

Am înțeles că în Japonia producătorii sunt îngrijorați de faptul că exact marea masă de viitori clienți, adică tinerii, incep in procent tot mai mare să renunțe in a deține o mașină proprietate personală. in Japonia, ca si in alte parti, cei care au contat cu adevarat ca inteligenta si daruire, au murit, demult. nowadays analfabetismul functional face stive de morti, tinerii sint impresionati doar de ceea ce vad la TV. societate pur asiatica, cu o puternica tendinta cultural-emotionala de a iesi din cotidian (se imbraca strident, se machiaza strident, stridentul este the usual daily). un tanar cu greu isi permite sa cumpere si sa intretina o masina, mai ales daca masina are mai mult de 5 ani, taxe mari, service scump, joburi destul de greu de gasit si de multe ori prost platite. |
|
#180
Posted 05 July 2021 - 18:49

nu stiu de unde au pretul astia de la reuters dar toti dau 137, poate au ei vreo sursa de baterii chinezesti. Acum pretul depinde si de calitate totusi, nu e la fel una panasonic cu una byd. https://arstechnica....he-last-decade/ https://www.statista...battery-prices/ oricum o intoarcem tendinta de plafonare a pretului e evidenta daca ne uitam la trend. Si nici nu are cum altfel, doar pretul litiului a scazut temporar pentru ca s-au deschis foarte multe exploatari dar pe masura ce creste cererea o sa creasca. Pretul restului materialelor cobalt, cupru, nichel e in crestere deci nu poti sa scazi oricat pretul. Ca se va opri la 100 sau la 95 nu e foarte relevant. Dupa ce se opreste o sa o ia in sens invers pentru ca va creste pretul materiilor prime, nu are cum altfel. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users