Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Problema TGB 2t

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
condorugalben

condorugalben

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.11.2009
Salutare. Scuterul e TGB 2t 50cc-
Pornește  la sfert și pe cric se turează ok, roata se învârte maxim. Totul perfect. Când mă sui pe el merg 1-2 metri și moare motorul. Simptomul e ca la mașină când vrei să pleci de pe loc cu treapta a 5. Am dat capacul jos la variator și cu motorul pornit, pe cric, cureaua urcă și coboară normal. Mă sui pe el, pleacă de pe loc normal și brusc moare motorul. Am schimbat carburator nou, role și platou cu saboți ambreiaj nou. Nu s-a schimbat nimic. Ceva idei dacă aveți, că sunt în impas. Mulțumesc anticipat.

#2
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 01.12.2018
Face la fel si in rampa si in panta?

#3
BaXXon

BaXXon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 18.04.2021
Schimba rolele pt inceput.

#4
mitica13

mitica13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 05.04.2007
Sa nu fie arcul de la variator, slabit (decalit) sau rupt.
In cazul asta cureaua urca prea repede pe fulii, si moare motorul.
Cu capacul jos, pune pe cineva sa plece cu el, si urmareste cureaua.
Arcul e sub fulia din spate, langa ambreiaj.

Edited by mitica13, 21 June 2021 - 11:23.


#5
costea_nelu

costea_nelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 24.11.2010
Poate fi si o alimentare deficitara cu benzina, verifica circuitul de alimentare

#6
mitica13

mitica13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 05.04.2007
Initiator, ai rezolvat problema?

#7
condorugalben

condorugalben

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.11.2009
Salutare tuturor. Rolele originale cu care l-am cumpărat la 0 km le-am schimbat la 3000 de km, deoarece dârdâia un pic la plecare. Le-am cântărit și aveau 10 grame așa uzate. Am cumpărat maxim ce am găsit. 8.3 grame . Am acum 5000 km la bord ( deci doar 2000 am mai făcut) și a făcut problema asta din senin. Aștept comanda de role de 11 grame care se pare că vine de afară.(comandă la unimotors). Arcul mare de la ambreiaj este de culoare  roșie și nu e rupt. După ce vin rolele noi, fac probă și dacă tot nu vrea, voi schimba și arcul de la ambreiaj, să nu cumva să fie decălit.(mulțumesc dl. mitică).
Mulțumesc pentru promptitudinea cu care ați răspuns și vă țin la curent cu ce voi face. A și plouat aproape zilnic și nu am mai coborât la el.

#8
condorugalben

condorugalben

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.11.2009
vă salut. Am pus role de 11 grame și tot nu vrea. Pe cric (cu capacul dat jos), ambalez , cureaua urca la variator , coboară la ambreiaj, parfum tot. Îl dau jos de pe cric merg 2- 3 metri și moare motorul. Fiind capacul dat jos am văzut cureaua că nu mai e urcată sus .Las motorul un pic la relanti sa își revină, turez, merg 2 metri și moare. Voi încerca și varianta cu arcul de la ambreiaj. O zi bună.

#9
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,199
  • Înscris: 08.01.2021
Pai rolele mai grele decât cele originale mai rău fac, nu mai bine la problema ta.
Ai de unde sa faci rost de un alt cdi sa faci un test sa vezi dacă merge mai bine?

#10
mitica13

mitica13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 05.04.2007
Nu i-ti dai seama in gol, daca cureaua urca cand si cat trebuie.
De aia spuneam sa faci un test in sarcina.
Sa nu ai surpriza, ca dupa aia 2 metri, cureaua sa urce brusc.

#11
condorugalben

condorugalben

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.11.2009
Salutare. Am cumpărat 2 arcuri de ambreiaj galben și albastru. Am făcut probă cu cel galben și rezultatul este același. Parcă acum și pe cric începe să moară motorul. Cred că e cazul să apelez la un mecanic. Sunt sigur că e o chichiță mică. Rezumat : carburator nou schimbat, platou saboți și arc nou ambreiaj schimbat, cdi racing schimbat, role variator schimbat. Precizez că pornește la sfert și la ultima probă pe cric, turat maxim începe sa se gâtuie. Dacă mă îndrumă cineva către un mecanic, care să și poată veni la domiciliu, rămân dator de cinste. Scuterul are 5000 km și nu cred că are ceva grav. La o altă probă făcută am mers 1 km fără probleme și brusc începe să dea semne de oprire. Nu pot depista problema. O să încerc să fac și un video , dar nu știu dacă pot să îl urc pe site.
O zi bună tuturor.

Edited by condorugalben, 07 July 2021 - 18:30.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate