Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Arc cu bila pe furtunul de ulei

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
ciresel

ciresel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 31.03.2007
Bună dimineața! Am cumpărat un scuter recent, piaggio quartz. Pentru ca pornea greu, am decis sa curat carburatorul. Am observat ca în  furtunul  de ulei care întra în carburator (pt amestec) are în capăt un arc și o bila. Ce rol are acest ansamblu? Cum mai ajunge ulei în carburator dacă arcul împinge bila în orificiu? Mi e frica ca a rămâne motorul fără ulei și s a cala. Deocamdată am pus ulei direct în benzina. Culmea, când am scos benzina din rezervor, pusa de vechiul proprietar, era roșie, semn ca deja avea ulei în ea. Oare sa nu funcționeze pompa de ulei? Cum îmi dau seama. Mulțumesc


#2
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018
Fa amestecul manual ca nu-i o tragedie

#3
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007
"Arc cu bila" = supapa. Peste o anumita presiune, bila e impinsa si lichidul trece prin supapa.

#4
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Sau o supapa de sens.

Si eu zic sa faci amestecul manual.

#5
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Intre rezervorul de ulei si carburator ar trebui sa ai o pompa de ulei. Cand motorul merge, pompa baga presiune, deschide "bila", cand motorul e oprit, bila impiedica uleiul sa se scurga prin cadere libera in carburator. Ca sa verifici "artizanal" daca sistemul de ungere functioneaza, faci amestecul clasic, cu ulei in rezervor, desfaci furunul cu supapa, pornesti motorul, apoi vezi daca vine ulei pe furtun. Posibil sa fie circuitul infundat, pompa stricata, cablul ce controleaza debitul pompei functie de sarcina, dus, daca fostul proprietar a renuntat la pompa.  Nu ar fi mai simplu sa-l intrebi pe el de ce a bagat ulei in benzina?

#6
ciresel

ciresel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 31.03.2007
Curios este ca bila este înspre carburator, deci când pompa baga presiune practic împinge bila mai tare. L am întrebat și mi a zis ca asa a avut benzina, ultima data, gata preparata pt drujba. Am scos tot uleiul din rezervor și acum aștept sa vad dacă se consuma ce este pe furtun, căci este transparent.

#7
costea_nelu

costea_nelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 24.11.2010
Alimentarea cu benzina se face printr-o parte de compresie si decompresie a motorului

#8
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,485
  • Înscris: 30.08.2006
Supapa aceia pare pusa pe invers. Depresiunea din carburator determina cantitatea de ulei aspirata.

#9
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Eu nu am vazut motor in doi timpi, cu rezervor separat de ulei,fara pompa de ulei. Uleiul e injectat in galerie printr-o duza, bietul motor nu poate absorbi uleiul, darmite sa-l mai si dozeze exact, functie de regimul motorului.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate