Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Ce capitole din matematica sunt relevante in programare?

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
Hexius

Hexius

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 16.08.2020
Ce capitole din matematica de Liceu constituie o baza necesara in programarea uzuala a unui licean care se pregateste sa dea Bacalaureatul la anul la informatica si admitere la universitate de Informatica (Liceu-Bac-Admitere Facultate). Pentru inceput vreau sa aprofundez cat mai eficient cele mai importante capitole si concepte din matematica care au relevanta pana la Facultate. Stiu ca mai departe depinde de ce vreau sa fac sau daca ma duc pe ML sau AI, Statistica variaza mult tipul de matematici folosite sau ce se va mai preda in facultate, dar deocamdata pe ce ar trebui sa imi indrept in mod special atentia pana la facultate. Ce capitole de matematica constituie baza absolut necesara de ex pentru rezolvarea tipurilor de probleme de pe PbInfo si Info Arena?
Multumesc frumos! :)

#2
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,427
  • Înscris: 10.08.2005
Acum serios, intr-o sectiune in care descrierea este "Intrebari/probleme legate de IDE-uri, compilatoare, tehnologii" tu intrebi "ce sa invat".

Am mutat eu disctutia.


Quote

Ce capitole de matematica constituie baza absolut necesara de ex pentru rezolvarea tipurilor de probleme de pe PbInfo si Info Arena?