Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Metoda de furt online (date bancare) pe OLX
Last Updated: Jun 08 2022 08:09, Started by
MitzioKurai
, Jun 18 2021 14:40
·
0
#55
Posted 02 December 2021 - 06:56
Virtual. Nu exista SIM fizic într-un telefon. Deci nu poate fi localizat.
Primele 100 apeluri sunt gratuite https://ro.eyewated....virtual-anonim/ |
#56
Posted 03 December 2021 - 21:46
Teapa, dragutule! mai simplu sau mai complicat, dar daca este cazul acele numere pot fi usor identificate! nu mai cred toate povestile. parca tu te laudai ca ai razuit de pe cardurile familiei numarul cardului si restul informatiilor! deci de la un paranoia sanatos in cazul cardurilor, crezi povestile cu numere virtuale?
apopo, nici e-sim-ul nu se afla fizic in telefon! |
#57
Posted 03 December 2021 - 22:09
Numărul sigur că poate fi identificat că îți apare in clar.
Dar utilizatorul lui nu poate fi identificat. Daca nici acum nu știi de ce nu am CVV2 pe cardurile mele, ești în urma tare cu cunoștințele tale in domeniu. Hint: unele site-uri nu cer validarea Secure3D. |
#58
Posted 26 December 2021 - 13:38
dorin_2k, on 03 decembrie 2021 - 22:09, said:
Numărul sigur că poate fi identificat că îți apare in clar. Dar utilizatorul lui nu poate fi identificat. Daca nici acum nu știi de ce nu am CVV2 pe cardurile mele, ești în urma tare cu cunoștințele tale in domeniu. Hint: unele site-uri nu cer validarea Secure3D. |
#59
Posted 21 January 2022 - 19:55
Va atasez aici raspunsul pe care l-am primit după ce o directoare a bancii cu care am discutat a reușit să împingă contestatia pana la București.
Voi ce părere aveți ? Stimate domn, Referitor la mesajul dumneavoastră din data de 18.01.2022, ne exprimăm regretul cu privire la neplăcerile întâmpinate independent de voința Băncii. BRD-Groupe Société Générale acţionează în conformitate cu recomandările organizaţiilor internaţionale VISA/MasterCard în ceea ce priveşte monitorizarea riscului asociat operaţiunilor cu carduri. Mai exact, maodul de autorizare a tranzacțiilor online și procedurile de securitate sunt implementate la nivelul instituțiilor de carduri VISA/ MasterCard, iar BRD respectă aceste reglementări. Astfel, în momentul în care se inițiază operațiuni de plată cu cardul, acestea sunt primite pentru autorizare de BRD-Groupe Société Générale, suma fiind blocată pe cont. Ulterior, tranzacția este primită în decontare de către Bancă de la societățile bancare corespondente (băncile comercianților) prin fișier electronic, prin intermediul organizațiilor internaționale Visa/MasterCard. Mai exact, o sumă blocată în urmă aprobării tranzacției nu poate fi sub nicio formă oprită de la decontare pentru că această reprezintă garanția dată băncii acceptatoare că își va încasa banii pentru suma eliberată de către bancomatul său ori pentru serviciile/bunurile vândute de comerciantul său la dată efectuării tranzacției. Prin urmare, BRD nu are posibilitatea de a interveni în acest proces sau de a refuza decontarea unei tranzacții deja autorizate, așa cum a fost cazul celei în valoare de 3.598,56 Lei efectuată pe data de 18.04.2021. Dorim să precizăm că au fost analizate cu maximă atenție aspectele semnalate de dumneavoastră precum și detaliile operațiunii, însă, cu regret vă informăm că răspunsul la Avizul de Refuz la Plată inițiat nu este favorabil pentru următoarele motive: Datele cardului au fost comunicate de către dumneavoastră ca rezultat al accesării unui link/pagini unde vi s-a solicitat furnizarea unor date confidențiale (datele cardului bancar, coduri de securitate recepționate prin SMS de la bancă) iar Dvs. ați dat curs solicitărilor și ați transmis aceste date. Subliniem că tranzacția a fost realizată cu parolă, aceasta fiind introdusă pentru autorizarea transferului, ceea ce înseamnă că v-ați dat acordul pentru efectuarea plății. În fapt prin furnizarea datelor cardului pe o platforma/link nesecurizat, o persoană rău-voitoare a efectuat o plată la comerciantul MT_Payeer. Menționăm că în conformitate cu art 2.1 din Condițiile General Bancare (CGB): Deţinătorul/Utilizatorul trebuie să asigure păstrarea în bune condiţii a cardului și a Elementelor de securitate, astfel încât acestea să nu fie pierdute, furate, deteriorate sau să între în posesia oricărei alte persoane. Dacă dumneavoastră nu ați fi furnizat altor persoane informații confidențiale, această tranzacție nu s-ar fi realizat. Potrivit CGB – 4. Autorizarea și efectuarea Operațiunilor de plată - O operațiune de plată efectuată cu Cardul de către Deținător/Utilizator trebuie să fie în mod obligatoriu Autorizată de către acesta. O operațiune este considerată autorizată și irevocabilă de către utilizatorul cardului prin exprimarea consimțământului, după cum urmează: - În cazul operațiunilor prin mijloace de comunicare la distanță (ex: Internet) prin comunicarea: numărului de card, a datei de expirare, CVV2/CVC2 sau parolă eCommerce. Deasemenea: potrivit CGB - 2. Elemente de securitate. Notificări în cazul folosirii fără drept sau altă utilizare neautorizată. 2.5. Deţinătorul/Utilizatorul are următoarele obligaţii în ceea ce priveşte utilizarea PIN-ului și parolei eCommerce, sub sancțiunea suportării integrale a prejudiciului : e) să nu comunice PIN-ul/ parolă eCommerce său altei persoane (inclusiv personalului băncii, poliţiei sau altor autorităţi); În continuare, investigațiile sunt de competența organelor abilitate ale Statului, cărora Banca le va pune la dispoziţie toate informaţiile pe care le deţine, în speranța că se vor putea identifica persoanele fraudulente. Pe această cale, dorim să vă solicităm ca pe viitor să acordați o mai mare atenție unor astfel de operațiuni și vă stăm la dispoziție pentru recomandări în vederea protejării pe viitor de eventuale fraude. |
#60
Posted 22 January 2022 - 07:50
Nota 10 pentru acest răspuns. Nu e un copy paste. E răspuns pt tine personal.
Chiar au analizat situația ta. Daca nici după 9 luni nu te-ai dumirit...e grav. |
#61
Posted 22 January 2022 - 12:10
Macar atat au analizat...
Si s-au mai lamurit unele lucruri. Si pare logic o tranzactie pentru a fi contestata trebuie procesata. Altfel daca nu e procesata nu ai ce sa contesti Aici chiar m-am lamurit. Totusi recunosc si ei partea cu persoana rau-voitoare... Am inteles si situatia cu aia 2 vloggeri...e posibil ca pe unele site-uri de pariuri sa nu iti ceara aceea parola e-commerce. Si atunci e logic ca si-au putut recupera banii din moment ce au demonstrat ca nu le apartine tranzactia ! Totusi ai si partea lor de vina ca au aparut pentru cateva secunde datele cardului pe video..dar probabil ca banca le-a dat banii pentru ca trebuia ca cineva sa mareasca cu diferite programe imaginea ca sa vada acel cod CVV/CV2 Edited by LordulCapdeMort, 22 January 2022 - 12:16. |
#62
Posted 22 January 2022 - 15:52
Pune punct frustrărilor tale. Resemneaza-te. TU ai fost vinovat de toate.
O sa te îmbolnăvești daca zilnic tot aduci în discuție situația ta. Uit-o. A fost, a trecut. 4.000 lei ai pierdut. E suficient. Nu? |
#63
Posted 22 January 2022 - 17:17
Este suficient ! Oricum nu mai am ce sa mai fac ! Doar sa merg numai înainte și sa aștept răspunsul poliței ( aici presupun ca voi primi un răspuns indiferent care va fi acela) ! Oricum m-am lămurit și cu plângerea penala..da este posibila.Nu știu ce șanse am de reusita. Și nu e ca și cum as da banca în judecata doar solicit o terta persoana un procuror sa ia o decizie în aceasta speță și mi-a confirmat și directoarea cu care am discutat ca nu crede ca se va întoarce banca împotriva mea.
Oricum ai dreptate trebuie sa ma resemnez ! Este frustrant ca și banca confirma ca ala e un escroc; și eu stiu ca e un escroc; politia știe și ea ca ala e un escroc dar cu toate asta eu rămân păgubit. Asta e viata ! Mergem înainte ! O sa recuperez dacă se poate pe alta parte dacă nu nu ! Dar nu o sa ma mai consum. Am zis doar sa va țin la curent cu ce am mai facut. De asta am si postat răspunsul detaliat al băncii ! De văzut ce informații vor furniza poliței cei de la banca dacă tot ma asigura de colaborare. Edited by LordulCapdeMort, 22 January 2022 - 17:18. |
#64
Posted 22 January 2022 - 18:36
Sigur nu te liniștești. Sigur deschizi lunar iar cate un topic ce îți va fi închis.
Nu mai trebuie sa răscolești. Ai fost pacalit de un escroc. Gata. Nu mai ai ce face. Pune-i punct. Lucrează o lună ore suplimentare și ai recuperat aia 4000 lei. |
|
#65
Posted 23 January 2022 - 09:00
Pai,...este de vina cine cere? , nu, cine accepta.
Deci nu ala este de vina, daca nu era naivul sa accepte, ala putea sa fie cel mai mare neserios/borfas/sau cum vreti sa-i spuneti, nu se pierdea nimic. Resemneaza-te! |
#66
Posted 10 February 2022 - 08:10
LordulCapdeMort, on 21 ianuarie 2022 - 19:55, said:
Va atasez aici raspunsul pe care l-am primit după ce o directoare a bancii cu care am discutat a reușit să împingă contestatia pana la București. Ok, insa politia ce a zis, cum a finalizat dosarul tau? Fa-le celor de la banca o plangere penala pt abuz. Nu te costa nimic. Plangerea o poti face si online. "Mama lor de hoti" - Morometii de Marin Preda. |
#68
Posted 11 February 2022 - 07:29
#69
Posted 11 February 2022 - 20:20
Mai conteaza....abuzul...
Ideea era sa faca plingere. sunt reclamangii de serviciu pe lumea asta. |
|
#70
Posted 15 February 2022 - 17:20
MembruAnonim, on 10 februarie 2022 - 08:10, said:
Ok, insa politia ce a zis, cum a finalizat dosarul tau? Fa-le celor de la banca o plangere penala pt abuz. Nu te costa nimic. Plangerea o poti face si online. "Mama lor de hoti" - Morometii de Marin Preda. Nu am mai primit nici un semn de la politie. Dar o sa ma interesez de stadiul cercetarilor.Ultima data asteptau raspuns de la 2 adrese. Si mi-au confirmat ca persoana respectiva a mai fost reclamata pentru fapte de genul.( ma rog in baza numarului de whatss up. dorin_2k, on 11 februarie 2022 - 07:29, said:
Care e abuzul în acest caz? Banca i-a oferit un răspuns detaliat și foarte bine documentat. I-a făcut chiar un favor. Ii putea răspunde scurt: ați încălcat TC. Nici nu m-am gandit la abuz. M-am gandit la favorizarea infractorului sau favorizarea faptuitorului(care o fi diferenta nu stiu exact), insa avand in vedere ca o tranzactie pentru a fi contestata si facut refuz de plata trebuie intai procesata lucrurile se cam bat in cap in cap. Asa cum am spus nu cred ca banca s-ar intoarce impotriva mea eu practic daca as face plangere penala solicit unei terte persoane (un procuror) sa se pronunte asupra faptului daca s-a produs sau nu o eroare si din partea bancii ca de gresit am gresit si eu evident si nu sunt ipocrit sa nu o recunosc . Si pare ca ar deveni mai interesant acum cand am recunoasterea bancii in existente unei persoane rau-voiitoare asa cum au scris in analiza detaliata a refuzului respectiv . Dar e in continuare de gandit totusi. XTH, on 11 februarie 2022 - 20:20, said:
Mai conteaza....abuzul... Ideea era sa faca plingere. sunt reclamangii de serviciu pe lumea asta. De ce ai crede ca sunt reclamangiu de serviciu ? ca nu prea inteleg. Tot ce am vrut si vreau este sa imi recupereze banii si nimic mai mult. Chiar nu ma intereseaza daca face rusul puscarie sau nu. Oricum poate scapa de justitia pamanteasca dar de justitia divina nu scapa. Asta e alta discutie. Ce intrebare as pune, daca sa zicem as avea o hartie de la politie in care ei recunosc ca am fost fraudat si certiifca acest lucru (daca o fi posibil si asta), in baza acelei hartii banca imi poate inapoia banii ? Intreb pentru ca nu stiu. Din punct de vedere logic parca asa ar fi. Dar poate au si bancile autonomiile lor. De asta rog cineva sa ma lumineze cu speta asta. Va multumesc frumos. Edited by LordulCapdeMort, 15 February 2022 - 17:21. |
#72
Posted 15 February 2022 - 21:08
Odata ce ai autorizat tranzactia, banii sau dus prin autoritatea ta.
Ca apoi ai dedus tu ca ai fost tepuit...este ca si cum ai cumparat peste de pe marginea drumului si cind ai ajuns acasa era stricat.Ce ai fi facut..., nimic, aruncai la gunoi. Ce nu te lasa sa intelegi logica evenimentului, este suma destul de mare pierduta, atit. Resemneaza-te. Un " lord" nu sta in banii aia... Seara buna! Edited by XTH, 15 February 2022 - 21:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users