Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Perseidele

Samsung doreste ca pana in 2025 n...

Despre "Drugtest 5000"
 La multi ani @pufonel!

lichid racire Tico Daewoo

Laptop Asus nou cu ssd 980gb scri...

Multimedia, Office - AV1, x265 De...
 Platformele online schimba ordine...

Impas succesiune

Share imagini iPhone HEIC?

xiaomi se blocheaza
 Carbonaut, not great, not terribl...

Amplificare semnal GSM

Oneplus 10T

Va doriți revenirea tramvaielor p...
 

Garantie 2070 Super multiple probleme

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#19
Overplay

Overplay

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 29.03.2020
Mai intai sa ii las oleaca sa transpire ca sa vad ce zic. Oricum am facut screenshoturi la toate conversatia mea cu ei.

Si mai este si problema evidenta ca RTX 3060 e mai slaba decat 2070 Super oriunde v-ati uita pe net. Deci ei trebuie sa imi ofere o placa fie de la RTX 2080 in sus, fie de la 3060 Ti in sus. Din ce am mai intrebat, am dreptul sa refuz daca placa este mai slaba

Attached Files


Edited by Dany_Darke, 19 June 2021 - 18:33.


#20
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 113,784
  • Înscris: 07.02.2003

View PostOverplay, on 18 iunie 2021 - 12:04, said:

Am vorbit cu cei de la PCGarage si mi-au spus ca daca nu poate fi reparata si daca nu o mai au pe stoc imi primesc banii inapoi in contul lor PCGarage. Dar cu ce ma ajuta pe mine banii pe site-ul lor? De 2000 lei cat am dat pe placa, acum imi pot lua doar un GTX 1660 si asta doar daca platesc 500 lei in plus.
Nu cred ca mai poti, nu se mai gaseste, piata a fost golita de 1660 si chiar 1650-uri si nu se fabrica.... au ramas petardele 1050.
Dasca vrei ceva decent acuma cauti minim 2060.

Edited by andreic, 19 June 2021 - 19:07.


#21
Overplay

Overplay

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 29.03.2020

View Postandreic, on 19 iunie 2021 - 19:05, said:

Nu cred ca mai poti, nu se mai gaseste, piata a fost golita de 1660 si chiar 1650-uri si nu se fabrica.... au ramas petardele 1050.
Dasca vrei ceva decent acuma cauti minim 2060.
Ideea este ca ceea ce fac ei nu este tocmai legal nici din punct de vedere al propriilor conditii de garantie de pe site si nici conform legilor europene. Le-am spus ca ma duc la ANPC, astept raspunsul lor. In caz contrar, ma tin de cuvant si le fac o vizita celor de la protectia consumatorului. Eu oricum nu bag placa in garantie sa primesc banii caci in perioada asta cu 2000 de lei iau ventilatoarele de la 3070. Mai bine imi incerc norocul si sper sa cedeze. Daca nu, se rezolva si pe cale legala.

#22
FC72

FC72

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,732
  • Înscris: 06.03.2005
Stai linistit ca nu transpira nimeni, nu este chioscul de la coltul strazii care intra in paguba daca trebuie sa plateasca ceva.
Tratarea problemei nu este este personala sau cu implicatii emotionale, se incadreaza si aplica cazul la termeni si conditii, de catre un angajat care nu transpira.
Legal sunt acoperiti, ANPC nu poate face nimic, tehnic nu iti pot oferi nimic din seria RTX 3xxx pentru ca este alta tehnologie, performanta nu se poate compara sau echivala, m-as mira sa ofere asa fie si cu o plata suplimentara substantiala.
Ramane sa iti dea banii inapoi ...asta daca nu constata ca problema nu face obiectul garantiei, caz in care nu vor face nimic.
Bine daca te adresezi producatorului ai alte sanse dar vanzatorul aplica politica proprie.

#23
Overplay

Overplay

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 29.03.2020
Pai tocmai politica lor proprie spune ca mai intai se incearca inlocuirea produsului cu unul similar. Cand am intrebat, mi-au spus ca nu se procedeaza asa si singura solutie este stornarea. Pe scurt, am fost mintit pe fata, iar acum, nu au mai raspuns la mesaj dupa ce le-am zis de ANPC. Performanta este echivalenta cu noua generatie. 2070 Super este mai bun ca 3060, si mai slab decat 3070. Doamne, ce tara de doi bani avem...

Va sugerez sa cititi O.G. 21, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.. O sa va atasez si cateva articole ca sa vedeti despre ce vorbesc.

ART. 12
Consumatorii au dreptul de a pretinde agentilor economici remedierea sau inlocuirea gratuita a produselor si serviciilor
obtinute, precum si despagubiri pentru pierderile suferite ca urmare a deficientelor constatate in cadrul termenului de
garantie sau de valabilitate

Art. 10. - În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă
produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11

S-ar putea sa gresesc, dar eu asa vad lucrurile.

Edited by Dany_Darke, 21 June 2021 - 09:30.


#24
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,116
  • Înscris: 06.01.2008
[...] nu mi se pare deloc deplasat faptul ca ei incearca stornarea, si nu inlocuirea produsului cu unul care in momentul actual costa aproape cu 300% mai mult decat ce ai platit pe placa.

[...]

Edited by Dany_Darke, 22 June 2021 - 10:24.


#25
Overplay

Overplay

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 29.03.2020
Nu inteleg de ce esti asa revoltat sincer. Eu nu am facut nimic altceva decat sa aduc articole din legislatie si sa postez proprii termeni de garantie ai magazinului. Multumesc mult ca speri ca ANPC sa-mi dea peste nas. Sper sa ti se intample si tie sa ramai in perioada asta, cu preturile care sunt, fara placa video. Sunt curios daca mai spui asta.

Nu am fabulat nimic, am adus dovezi si articole din lege. Articolele sunt din legislatia romana, nu din cea europeana, dar asa sunt eu, infatuat, nu? Nu conteaza ce mai zic probabil, caci vei spune oricum ca n-am dreptate, asa ca-ti urez o zi frumoasa.

Si apropo, nu scrie NICAIERI in nici o lege, europeana sau romana, ca daca e diferenta mare de pret intre produsele cu capacitati similare, are loc stornarea. Asa ca te rog frumos sa nu te mai iei de mine doar pentru ca incerc sa obtin putina dreptate.

PS: Nici acum nu au raspuns cei de la PCGarage, daca tot vrei sa stii.

Si apropo, care placa vreau eu de este de 4 ori mai scumpa? Am cerut cumva placa de 8000-9000 de lei? Eu nu cred, dar in fine. Parerea ta e parerea ta

#26
megastorm

megastorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 22.04.2013
Îți înțeleg problema și frustrarea, doar că ei sunt acoperiți cumva, nu cred că i poate obliga cineva sa ți oferă alta placa dacă ei sunt dispuși să ți dea banii înapoi.Greșesc? Datorită problemei actuale cu gpu s , clar că asta nu te ajuta cu nimic.


Ai putea sa încerci să o vinzi pe olx, mai ales ca e in garanție, și să l lași pe următorul să constate defectul, sau poate la el nici nu se manifesta. (Nu cred că dai efectiv țeapă, dar nici etic nu e...)


#27
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,177
  • Înscris: 25.01.2007
Da pai vad ca unora le place sa fie ...., intorc dosul si o cer.
Ce faci cu produsele cu termen de garantie mare si inflatie mare, care e foarte posibil sa urmeze. O sa-ti convina sa primesti bani de bomboane pe ceva  ce a costat  o gramada de bani? De data asta a fost inflatie de 300%+ doar in cazul GPU dar nu e exclus sa vedem  ceva generalizat in urmatorii ani. USA e la marginea prapastiei.

Cand cumperi ceva cu termen de garantie 3, 4, 5 ani te astepti  sa folosesti acel produs macar acel numar de ani si de aceea asta e ordinea normala, repararea, inlocuirea si in ultima instanta stornarea, cu acordul cumparatorului.

Dupa ideile unora nu s-ar poate inlocui nici un produs pentru ca in majoritatea cazurilor  dupa 2 ani apare deja generatia mai noua care inlocuiteste generatia veche. Vezi GPU, Telefoane, Televizoare, Lapropuri, .....

Edited by andreyvsjoker, 22 June 2021 - 10:23.


#28
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,662
  • Înscris: 08.02.2011
Eu intotdeauna am primit banii inapoi pe toate chestiile ce nu se pot repara. Asta poate fi de multe ori in avantajul clientului, ca nu-i si in situatia de fata nu-i problema magazinului.

#29
FC72

FC72

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,732
  • Înscris: 06.03.2005
Nu exista performante similare, nu se pot evalua performantele intre generatii, nu exista vreo metodologie care sa ateste ce inseamna peformanta, nu intereseaza pe nimeni din punct de vedere tehnic sau comercial, cate fps scoate una sau alta in vreun joc.
Insa pot spune ca sunt tehnologii diferite au alte functii si facilitati, deci nu se pot compara sau echivala pentru a inlocui cu altceva mai nou.Nici nu se pune problema sa ofere vreun 3060 din aceste motive, nici nu se discuta "performanta".

#30
Sm1th

Sm1th

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 17.05.2021
In ultimii 2-3 ani PcGarage-ul aplica o politica  paguboasa clientului in privinta garantiei, nuu recunosc defectul sau iti invalidează garanția prin diferite metode. De evitat!
Din pacate in acest caz sunt acoperiti legal

#31
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,177
  • Înscris: 25.01.2007
Oricat de hotarat spui aceste prostii FC72, tot prostii raman.  Cea mai apropiata echivalenta a lui 2070 Super este 3070 chiar dupa numele producatorului cipului sau 3070ti.

De ex. un telefon vechi poate in inlocuit cu un telefon nou din aceeasi familie, serie. Mie mi s-a intamplat acest lucru dupa 2 ani. Normal ca telefonul nou avea un procesor mai bun, o camera mai buna, mai mult Ram pentru ca tehnologiile evolueaza.

PS: NU are ce sa caute la drept administrativ acest topic. Poate comercial sau poate civil.

Edited by andreyvsjoker, 22 June 2021 - 10:30.


#32
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,842
  • Înscris: 28.06.2005
Sunt puțin offtopic, dar tot pe subiect. :D

Acum ceva vreme mi-a murit o plăcuță RAM. Deși era pe stoc la vânzător (fix același model) și la un preț mai mic decât cel cu care am cumpărat eu, opțiunea magazinului a fost de a-mi storna suma.

#33
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,177
  • Înscris: 25.01.2007

View Postsfantu.dracu, on 22 iunie 2021 - 10:35, said:

Sunt puțin offtopic, dar tot pe subiect. Posted Image

Acum ceva vreme mi-a murit o plăcuță RAM. Deși era pe stoc la vânzător (fix același model) și la un preț mai mic decât cel cu care am cumpărat eu, opțiunea magazinului a fost de a-mi storna suma.
Te-au fraierit :). Obligatia lor e sa te intrebe, tu ca si cumparator trebuie sa accepti solutia. Eventula solutia poate fii sa iti trimita inapoi produsul defect, daca asta alegi.

#34
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,842
  • Înscris: 28.06.2005
M-am ofticat atât de tare, că am cumpărat plăcuța mai ieftin și am mai luat și altceva de diferență.

#35
mkscorpion0

mkscorpion0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,804
  • Înscris: 26.10.2017
Caz concret la mine:
- am cumparat un produs care costa x lei. Dupa un an s-a defectat si nu mai putea fi reparat. Comerciantul m-a sunat si mi-a zis ca imi da banii inapoi ca asta este singura solutie. Mi-a zis din start ca a facut stornare (fara sa ma intrebe) deoarece a primit negatie de la service. L-am contactat pe mail si i-am zis ca nu voi repeta deci sa citeasca cu atentie pt ca este singurul mail pe care il voi trimite, nu stau sa ma targuiesc.

"Legea prevede foarte clar, un produs defect aflat in garantie si care nu poate fi reparat, va fi in prima instanta inlocuit daca exista pe stoc cu un produs identic sau cu performante si caracteristici similare, cel putin egale cu cele ale produsului initial. Daca clientul nu doreste inlocuirea, magazinul este obligat la restituirea sumei platite. Noul produs beneficiaza de garantie conform legii incepand din acel moment avand durata prevazuta de lege."

Aveau pe stoc produs din urmatoarea serie insa avand un pret de 4 ori mai mare. Decat sa plateasca o amende care sa ii usture, mi-au inlocuit produsul.

Edited by mkscorpion0, 22 June 2021 - 10:56.


#36
Overplay

Overplay

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 29.03.2020
Multumesc mult pentru exemplul tau @mkscorpion0 . Incepeam sa cred ca sunt singurul care vede lucrurile asa.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate