Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul
 Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54
 Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 

Achizitie 4x4 ieftin (SsangYong Kyron?)

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#19
belogerer

belogerer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,560
  • Înscris: 14.03.2008

View Postbelogerer, on 16 iunie 2021 - 17:32, said:

mananci mult maro. de la unul care are freelander de 3 ani. si care stie masina de cel putin alti 3. si daca gasesc un v6 in bani buni il cumpar cu ochii inchisi...

singura defectiune a fost bobina de inductie care a picat pe drum. 150 lei bobina si 200 lei tractarea pe platforma ca nu stiam ce are. mai nou troncane bieletele antiruliu ca bucuresti... 60 lei bucata plus manopera...

in rest lucrari de intretinere obligatorii la o masina care are 20 ani...

masina este tanc. dar are 20 ani. si un calcai al lui ahile. rezolvat vascocuplajul si revizionata mai duce 20 ani fara probleme indiferent ce zi zic haterii

#20
MariusEXxTREME

MariusEXxTREME

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 15.07.2020
Ssang-Yong parca dadusera faliment sau ceva de genul.. https://www.zf.ro/bu...ngyong-19810014

#21
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011
Nu a dat faliment. E în reorganizare, caută cumpărător.

#22
cristian_g21

cristian_g21

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 16.06.2021
Multumesc tuturor pt raspunsuri.
Am fost si am vazut 3 masini in ultimele zile.
Outlander din 2006 2.0i, manual, 4x4 permanent fara reductor
Forester din 2001 2.0i, manual, 4x4 permanent cu reductor
Ssangyong Kyron 2008, 2.0d, automat, 4x4 la buton cu reductor
Toate 3 la pretul de 3000€. Toate 3 in stare (aparent) buna, spre foarte buna. Am petrecut aproximativ 1 ora cu fiecare, am apucat sa le conduc putin, doar pe asfalt.

La capitolul finisaje interioare, confort, spatiu, etc. mi-a placut fosrte tare kyron, chiar nu ma asteptam. Outlanderul este si el destul de aproape, dar nu la fel de spatios. Foresterul pe de alta parte nu mi-a placut deloc, zgomot la rulare, greierasi, si destul de stramt pentru gabaritul meu.
La condus in schimb se inverseaza locurile, foresterul se tine superb pe drum, outlanderul e "meh" si la polul opus kyronul se simte ca un autobuz + vizibilitatea in spate nu e foarte buna si pune probleme la parcari, noroc de senzori.

In principiu outlanderul iese din schema pentru ca nu are reductor, nici nu m-a atras cu ceva, foresterul e prea inghesuit si oricum pt ce drum am de parcurs ar trebui inaltat putin, ceea ce presupune o investitie considerabila imediat dupa achizitie.

Ssangyong kyron in continuare pare sa bifeze cam toate punctele, totusi nu m-a convins 100% si mai caut si alte variante. Daca are cineva informatii despre sau vreo experienta cu acest model ar fi de mare ajutor.


#23
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011
Din alea 3 eu aș merge pe un Subaru Forester. Dar în stare bună.

Edited by neur0, 22 June 2021 - 10:35.


#24
danamada

danamada

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 08.12.2009

View Postcristian_g21, on 20 iunie 2021 - 23:10, said:

Multumesc tuturor pt raspunsuri.
Am fost si am vazut 3 masini in ultimele zile.
Outlander din 2006 2.0i, manual, 4x4 permanent fara reductor
Forester din 2001 2.0i, manual, 4x4 permanent cu reductor
Ssangyong Kyron 2008, 2.0d, automat, 4x4 la buton cu reductor
Toate 3 la pretul de 3000€. Toate 3 in stare (aparent) buna, spre foarte buna. Am petrecut aproximativ 1 ora cu fiecare, am apucat sa le conduc putin, doar pe asfalt.

La capitolul finisaje interioare, confort, spatiu, etc. mi-a placut fosrte tare kyron, chiar nu ma asteptam. Outlanderul este si el destul de aproape, dar nu la fel de spatios. Foresterul pe de alta parte nu mi-a placut deloc, zgomot la rulare, greierasi, si destul de stramt pentru gabaritul meu.
La condus in schimb se inverseaza locurile, foresterul se tine superb pe drum, outlanderul e "meh" si la polul opus kyronul se simte ca un autobuz + vizibilitatea in spate nu e foarte buna si pune probleme la parcari, noroc de senzori.

In principiu outlanderul iese din schema pentru ca nu are reductor, nici nu m-a atras cu ceva, foresterul e prea inghesuit si oricum pt ce drum am de parcurs ar trebui inaltat putin, ceea ce presupune o investitie considerabila imediat dupa achizitie.

Ssangyong kyron in continuare pare sa bifeze cam toate punctele, totusi nu m-a convins 100% si mai caut si alte variante. Daca are cineva informatii despre sau vreo experienta cu acest model ar fi de mare ajutor.

Salutare, vad ca multi si-au dat cu parerea pe aici inca putini s-au urcat intr-un Kyron sau stiu cu ce se mananca, majoritatea se leaga de marca fara sa aprofundeze subiectul. Masina face parte din ultimii mohicani ai masinilor 4x4 veritabile, Este body on frame, punte rigida pe spate, cele automate au cutie 5G-Tronic 722.6 de MB (o cutie cu 5+2 viteze care echipeaza printre altele Mercedes G, Grand Cherokee, Wrangler si un reductor cu raport 1:2.48 si ambreiaj electro-magnetic, ce permite schimbarea 4x4 in mers. Motorul este OM664950, de asemenea de inspiratie MB. Din punctul meu de vedere in off-road celelalte doua pe care ai fost sa le vezi sunt o gluma pe langa Kyron.

La capitolul piese nu ai de ce sa iti faci mari probleme, daca masina a fost intretinuta nu prea pica chestii importante, au o usoara sensibilitate in zona injectoarelor dar nu este un capat de tara. Alta problema este in zona cuplajelor vacumatice de la rotile din fata unde intra apa, ruginesc si nu mai cupleaza.

Legat de roti, poti pune cu incredere jante de 16 in locul celor de 18 si cu niste AT-uri rezolvi multe.

Legat de tinuta de drum, este normal sa nu se comporte ca o masina gandita pentru sosea, are unghiurile de viraj un pic mai mici, confortul unei masini cu punte rigida pe spate este clar inferior unei masini cu brate. O poti compara ca si confort insa cu Terrano 2, Patrol sau Land Cruiser din aceeasi perioada.

Nu cred ca vei gasi una foarte buna la 3000 eur. Noi am dat pe una cu 80.000 km 5800 eur. Daca vrei sa vezi cum ar trebui sa se comporte una in mintile ei sau orice informatii referitoare la acest model te astept cu un semn.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate