Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Achizitie 4x4 ieftin (SsangYong Kyron?)
#1
Posted 16 June 2021 - 10:07
Salutare! Recent am luat permisul si am nevoie de o masina de teren ieftina.
Nu o voi folosi in oras aproape deloc, doar pt vacante si in principal am nevoie sa ma duca acasa de 2-3 ori pe luna... din bucuresti intr-un sat de munte din jud vrancea unde am de parcurs cativa km pe un drum destul de greu mai ales in conditii de iarna/ploaie abundenta. Trebuie sa fie destul de spatioasa pentru 4 persoane, sa fie confortabila pe sosea la 100-130kmh, si sa aiba ceva sisteme de siguranta (exclus conserve gen Suzuki samurai), sa nu fie foarte scump fe intretinut, si as prefera motor de max 2000cm² pt. taxe. Bugetul meu ar fi de 2000-3000€. E putin, stiu, dar totusi vad ca sunt destule variante pe piata in banii astia: santafe/tucson/forester/freelander ce-i drept multe sunt destul de obosite... si cea mai interesanta ssangyong kyron care cel putin din anunturi par destul de ingrijite, sunt destul de noi si ofera mut spatiu si dotari pentru pretul asta.. in schimb nu sunt foarte multe informatii pe net nici de rau nici de bine si m-ar ajuta niste pareri de la utilizatori. Dintre cele de mai sus ce varianta imi recomandati si ce alte modele ar trebui sa mai iau in calcul? |
#4
Posted 16 June 2021 - 11:08
Orice 4x4 in bugetul asta iti va face capul patrat din Bucuresti pana in Vrancea.
Drumul respectiv e pavat/ pietruit sau e de pamant? |
#5
Posted 16 June 2021 - 11:15
La banii astia si daca tii neaparat sa fie 4x4 eu m-as orienta spre un model popular gen Suzuki Grand Vitara, care sa aiba preturi decente la piese.
Ssangyong Kyron e ca si inexistent la noi iar producatorul a dat faliment asa ca te poti trezi cu surprize gen sa iti trebuiasca o piesa si sa dureze luni de zile pana faci rost de ea. |
#6
Posted 16 June 2021 - 11:53
Usor cu fake newsuls - Ssany Yong nu a dat faliment. Este in procedura de reorganizare, si se cauta un cumparator, deci, da, firma are probleme. Dar nu este in faliment.
|
#7
Posted 16 June 2021 - 12:06
#9
Posted 16 June 2021 - 12:32
cristian_g21, on 16 iunie 2021 - 10:07, said: ... am nevoie sa ma duca acasa de 2-3 ori pe luna... din bucuresti intr-un sat de munte din jud vrancea unde am de parcurs cativa km pe un drum destul de greu mai ales in conditii de iarna/ploaie abundenta. Orice SUV te poate duce pe ruta Bucuresti - satul bunicilor, dar NU orice masina se descurca pe drumuri desfundate. - in primul rand, cauta sa afli ce masini au vecinii tai din sat si vorbeste cu ei. Daca ei se descurca cu alea, te vei descurca si tu. - vorbim de un drum pietruit, in panta? Vorbim de niste sleauri de caruta, pe un drum de pamant? Vorbim de asfalt "rupt"? Da-ne detalii. - daca vecinii tai ajung acasa cu Loganul, atunci discutia nu are sens... ia-ti orice masina iti place din alea de mai sus si o sa fii ok. Verifica doar sa fie 4x4. - dar daca vecinii tai iti spun ca "doar tractorul urca aici iarna", atunci nu prea te vei descurca cu exemplele enumerate pana acum. Daca vrei sa folosesti masina aia si la altceva pe acolo (adica genul de iesire in natura, pe langa drumul public, pe vreun mal de apa sau prin padure), atunci ai nevoie de masina care sa aiba "reductor" (4x4low) si de niste cauciucuri adecvate. Si, cel mai important, trebuie sa te imprietenesti cu tractoristul satului. Vad ca nimeni nu a pomenit de Nissan Terrano 2 - modelul cu motorizarea de 2.7 litri. Are distributia pe pinioane (fara moarte), are reductor, are cuplu bun... pe scurt, e o masina "de teren" adevarata si care se incadreaza in bugetul propus. Sfatul meu este sa te duci la cumparaturi cu un mecanic bun langa tine... toate masinile vor fi vechi si pline de "bube". |
#10
Posted 16 June 2021 - 12:44
La banii ăia Fiat Panda 4x4.
mirc2003, on 16 iunie 2021 - 12:26, said:
Ia in calcul si Duster ph1, poate gasesti in 3k euro dar obosita. acvaristul, on 16 iunie 2021 - 12:32, said:
Vad ca nimeni nu a pomenit de Nissan Terrano 2 - modelul cu motorizarea de 2.7 litri. cristian_g21, on 16 iunie 2021 - 10:07, said: sa nu fie foarte scump fe intretinut, si as prefera motor de max 2000cm² pt. taxe. Edited by neur0, 16 June 2021 - 12:46. |
|
#11
Posted 16 June 2021 - 12:56
uhu10uhu, on 16 iunie 2021 - 11:08, said: acvaristul, on 16 iunie 2021 - 12:32, said: Edited by Dany_Darke, 16 June 2021 - 13:13. |
#12
Posted 16 June 2021 - 13:30
freelander in banii aia. musai cu volan pe stanga din fabrica. conversiile sunt niste mizerii. cauti unul in mintile lui cu mecanicul langa tine si pastrezi 5-600 euro pentru o revizie si neaparat reconditionare sau schimbare vascocuplaj. in rest masina e tanc si daca nu o pui pe burta prin cine stie ce coclauri te duce cam oriunde ai nevoie pe orice vreme.
|
#13
Posted 16 June 2021 - 13:46
cristian_g21, on 16 iunie 2021 - 10:07, said:
din bucuresti intr-un sat de munte din jud vrancea unde am de parcurs cativa km pe un drum destul de greu mai ales in conditii de iarna/ploaie abundenta. spatioasa pentru 4 persoane, confortabila pe sosea la 100-130kmh, sisteme de siguranta sa nu fie foarte scump fe intretinut, Bugetul meu ar fi de 2000-3000€. Multe au jante pe 18 - vezi cat costa un cauciuc (sau crezi ca o cumperi la acei bani cu gume noi ...) Ulei motor, cutie, grup diferential si sunt alte cantitati fata de turisme .. Motor verificat tot , sigur incandescentele sunt praf, schimbat tot ce tine de consumabile . Ce bani ai sunt pentru un turism cat de cat bun , vechi dar ok nicidecum pentru suv off road . Pentru drum greu , zapada si alte necunoscute nu ai nevoie de lux , trebuie ceva adecvat ca acolo ramai cu el cu 70 de calculatoare de tractiune si enspe mii de senzori . Sustin ideea cu Duste 1 varianta 4x4 - descalifica multe masini asa zise de teren , corect , lux in interior dar varza la tractiune . Un off road bun trebuie sa rupa pamantul sub roti incarcat full nu sa intre ceva sistem de decuplare mega electronic ca-i si dau foc acolo unde e . Pui cat intra in el si te bagi pe rampa 15% inclinatie - motorul nu are voie sa nu poata , transmisia nu are voie sa decupleze - Duster la faza aceasta ciudat dar nu cedeaza . Edited by ldpe, 16 June 2021 - 13:51. |
#14
Posted 16 June 2021 - 13:55
cristian_g21, on 16 iunie 2021 - 12:56, said:
Este drum de pamant, se formeaza santuri de la scurgerea apei, etc. Cu masini normale se ajungedestul de greu chiar si cand e uscat.. Este vorba de un drum in mare parte pietruit, portiunea care pune probleme este o panta unde este doar pamant, se formeaza santuri de la ploaie. Cu loganul se ajunge greu chiar si vara cand e uscat, toata lumea are 4x4, cele mai populare in zona sunt Suzuki Vitara, parintii mei au un Hyundai galloper. Eu imi doresc ceva putin mai modern.. sa am un minim de confort si pe asfalt.. si as vrea motor maxim 2.0 nu are rost sa platesc aproape 1000€ pe an taxe la o masina de 2-3000€... Hyundai Galloper dă clasă la capitolul off-road la orice SUV de asfalt, oricând. belogerer, on 16 iunie 2021 - 13:30, said:
freelander in banii aia. musai cu volan pe stanga din fabrica. conversiile sunt niste mizerii. cauti unul in mintile lui cu mecanicul langa tine si pastrezi 5-600 euro pentru o revizie si neaparat reconditionare sau schimbare vascocuplaj. in rest masina e tanc si daca nu o pui pe burta prin cine stie ce coclauri te duce cam oriunde ai nevoie pe orice vreme. ldpe, on 16 iunie 2021 - 13:46, said:
Sustin ideea cu Duste 1 varianta 4x4 @inițiator: Te-ai gândit și că un SUV mare va necesita un cost mai mare de întreținere, va fi mai dificil la mers cu el în oraș zi de zi? Poate ai putea lua în calcul achiziționarea unei mașini normale și pentru când te duci la țară iei un un junghi de Daihatsu Feroza de 1500 de euro. Care dă clasă pe teren oricărui SUV de asfalt si pe care îl poți parca acolo. Edited by neur0, 16 June 2021 - 14:02. |
#15
Posted 16 June 2021 - 14:34
cristian_g21, on 16 iunie 2021 - 12:56, said: Este vorba de un drum in mare parte pietruit, portiunea care pune probleme este o panta unde este doar pamant, se formeaza santuri de la ploaie. Cu loganul se ajunge greu chiar si vara cand e uscat, toata lumea are 4x4, cele mai populare in zona sunt Suzuki Vitara, parintii mei au un Hyundai galloper. Eu imi doresc ceva putin mai modern.. sa am un minim de confort si pe asfalt.. si as vrea motor maxim 2.0 nu are rost sa platesc aproape 1000€ pe an taxe la o masina de 2-3000€... - Hyundai Galloper este o clona de Mitsubishi Pajero si e o masina fantastic de buna. - Te mai poti orienta la Grand Vitara... gasesti motoare de 2 litri, masinile au 4x4 cu reductor. - Cineva te-a sfatuit sa cumperi o masina pe care sa o folosesti doar acolo. E un sfat bun. - In rest, orice masina cu reductor face fata la drumul ala de pamant. |
|
#17
Posted 16 June 2021 - 15:12
neur0, on 16 iunie 2021 - 13:55, said:
Dacă sunt cele mai populare în zonă Vitara, ti-ai pus întrebarea de ce? Poate nu poți ajunge acolo cu Qashqai sau CR-V. Sau poți, dar mai gtreu, cu mii de nervi și plastice presărate în spate. @inițiator: Te-ai gândit și că un SUV mare va necesita un cost mai mare de întreținere, va fi mai dificil la mers cu el în oraș zi de zi? Poate ai putea lua în calcul achiziționarea unei mașini normale și pentru când te duci la țară iei un un junghi de Daihatsu Feroza de 1500 de euro. Care dă clasă pe teren oricărui SUV de asfalt si pe care îl poți parca acolo. nu intentionez sa merg cu masina in oras zi de zi, lucrez foarte aproape de casa si in rest folosesc cu succes transportul in comun. am luat in calcul varianta cu 2 masini dar mi se pare un efort prea mare sa mut oameni si bagaje bagaje dintr-o masina in alta pentru 3-4 km, dupa un drum de cateva ore, mai ales pe frig/ploaie/zapada. apoi ramane problema cu parcarea, nu am unde sa las masina in siguranta la asfalt, e totusi un sat de munte, nu sunt prea multe locuri de parcare pe marginea strazii iar unde sunt e magazin, primarie, etc. si cu siguranta deranjeaza pe cineva.. iar ca si costuri nu cred ca ies mai bine cu 2 masini ori cat as neglija pe cea de la tara, la un moment dat tot o sa ceara niste bani. |
#18
Posted 16 June 2021 - 17:32
neur0, on 16 iunie 2021 - 13:55, said:
Freelander e o recomandare pentru dușmani. Oricum nu găsește în banii ăia unul în stare acceptabila. Oricum si unul în stare acceptabilă se va strica extrem de des și reparațiile vor costa mult. mananci mult maro. de la unul care are freelander de 3 ani. si care stie masina de cel putin alti 3. si daca gasesc un v6 in bani buni il cumpar cu ochii inchisi... singura defectiune a fost bobina de inductie care a picat pe drum. 150 lei bobina si 200 lei tractarea pe platforma ca nu stiam ce are. mai nou troncane bieletele antiruliu ca bucuresti... 60 lei bucata plus manopera... in rest lucrari de intretinere obligatorii la o masina care are 20 ani... Edited by belogerer, 16 June 2021 - 17:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users