Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bicicleta noua scapata pe foaia medie
Last Updated: Jul 12 2021 15:45, Started by
til
, Jun 13 2021 08:51
·
0
#1
Posted 13 June 2021 - 08:51
Salutare,
am luat recent un Sprint Apolon Pro 2020 care scapata pe foaia medie, cand ma ridic din sa sa fortez o urcare sau un demaraj. Sau cand plec si eu mai cu entuziasm de pe loc, ori incerc sa-i ridic putin roata fata. Am reusit sa o fac sa se tina ceva mai bine, strangand surubelul mic din spatele schimbatorului spate, in felul asta parca am intarit intinzatorul lantului. Dar tot scapata. Schimbatoarele sunt reglate perfect, schimba sus-jos, de la cel mai mic la cel mai mare, atat la pinioane cat si la foi. Am vorbit cu vanzatorii, le-am trimis angrenajul si lantul, au trimis altele noi (la lant am mici dubii), degeaba. Are componenetele corecte, conform cu specificatiile (schimbatoare Acera fata, Deore spate, angrenaj Acera). Aveti idee de la ce ar putea fi? https://www.sprint-b...O-275quot1.html Quote FrameALLOY ForkROCKSHOX, FS XC30 TK CROWN ADJUST 27.5" Head partsFEIMIN, FP-H868-PX, 1 1/8"-1.5" TAPERED WITH 30mm HandlebarZOOM MTB-AL-320BTFOV (ISO-M) (31.8), 720mm, RISE: 20mmx 6 DEG. Handle stemFSA, 175-4697N, OS-190 STEM LX, +/-6 , 31.8mm BrakesSHIMANO, DISC BRAKE SET/J-kit, BL-MT200 Crank setSHIMANO, FC-MT210-3, FOR REAR 9-SPEED, 2-PCS FC, 175MM PedalsALLOY Front derailleurSHIMANO, FD-M3000, ACERA, TOP-SWING DUAL-PULL, FOR REAR 9-SPEED, BAND-TYPE(34.9MM) Rear derailleurSHIMANO, RD-M591-L-SGS, DEORE, 9-SPEED, TOP-NORMAL, DIRECT FreewheelSHIMANO, CASSETTE SPROCKET, CS-HG200-9, 9-SPEED, 11-13-15-17-20-23-26-30-36T ShiftersSHIMANO, SHIFT LEVER, SL-M3000, ACERA ChainKMC,X9-93 NPGY, 1/2"x11/128" WheelWHEEL 27.5"-584 Mach1 TiresSCHWALBE, 27.5x2.25 SaddleSELLE ITALIA X3 Seat postZOOM, SP-C255 (ISO-M), ALLOY, 31.6x350mm Attached Files |
#2
Posted 13 June 2021 - 09:14
Buna intrebare. Care ar fi cuvantul corect in limba Romana?
Adica foaia scapa priza la lant si se invarteste nitel in gol, pana il apuca din nou. Face trosc, ciobeste dinti (de-ai foii), turteste oo iar daca as scoate-o pe la munte probabil mi-ar ciobi si mie niste dinti. |
#3
Posted 13 June 2021 - 09:21
Ține tot de reglajele schimbătorului. Sunt multe șurubele acolo, fiecare din ele trebuie ajustat până obții comportamentul corect. Îți recomand să cauți un atelier, poți deregla schimbătorul dacă nu știi ce faci.
|
#4
Posted 13 June 2021 - 09:38
Exact asta spun si vanzatorii (e luata online). I-am rugat sa-mi spuna un service in care ei au incredere, in zona Bucuresti-Ploiesti si ma duc acolo.
Nu vreau sa bravez, dar cred ca stiu toate acele surubele. Intreb totusi aici, ca poate e ceva care-mi scapa. Cele despre care stiu sunt: - reglaj intindere cablu - sunt doua, unul la schimbatorul spate, altul sus la maneta. Fac acelasi lucru, ambele. Le-am reglat, schimba de la ultimul la primul pinion foarte bine. La fel la foi, si nu atinge lantul in mers. - suruburile limitatoare de sus si jos. Nu am umblat, pentru ca pare sa nu fie nevoie. Schimbatoarele lucreaza bine intre extremele necesare si nu a trecut vreodata lantul dincolo de foi sau pinioane. - acel surubel din dosul schimbatorului spate, care intareste intinzatorul si cumva repozitioneaza schimbatorul spate, permitandu-i sa abordeze pinioane mai mari - daca e cazul. L-am strans la maxim. Cand am luat-o era la minim. Eu ma gandesc ca poate e lantul prea lung, dar nimeni pana acum nu mi-a pomenit de posibilitatea asta. Iar lantul e cu cheita si nu pare ca se poate umbla la nituri. Nu sunt un munte de om, am doar 67 de kile si uneori mai compensez tragand de ghidon ca sa apas mai tare pe pedala. La bicla veche, ca la asta nu am cum, decat daca sunt pe foaia mare. |
#5
Posted 13 June 2021 - 09:41
Pune una sau mai multe poze cu macaraua.
Am avut aceeasi problema la First Bike 26 king si trebuiau stranse sau slabite doua suruburi, L sau H. Parca am intins mai bine sufa metalica. Asta in urma cu vreo 10 ani. Edited by foreverbanned, 13 June 2021 - 09:42. |
#6
Posted 13 June 2021 - 09:52
de regula cand sare lantul peste dinti este problema de uzură. dintiinu-s orientati in spate?compara cei de pe foaia medie cu celelalte foi.
fa test foaia medie si in spate cu viteza3daca mai sare |
#7
Posted 13 June 2021 - 10:04
uzura cum a zis colegu sau poate ai ceva reglaj si la roata de spate, la butuc - si poti sa mai intinzi de acolo lantul.
poate intinzatoru de lant e slab, uzat, de proasta calitate si nu tine la tensiune mai poti sa ii pui un ghidaj de lant, langa foaie, sigur ajuta: [ https://freerider.ro/wp-content/uploads/2017/05/IMG_2272.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by smoke, 13 June 2021 - 10:04. |
#8
Posted 13 June 2021 - 10:07
foreverbanned, on 13 iunie 2021 - 09:41, said:
Pune una sau mai multe poze cu macaraua. Am avut aceeasi problema la First Bike 26 king si trebuiau stranse sau slabite doua suruburi, L sau H. Despre suruburile L/H... nu stiu ce sa zic... Ele permit deja sa schimb pe toate cele trei foi. Iar problema e la foaia din mijloc, deci departe de limitele setate ale schimbatorului. EMPP, on 13 iunie 2021 - 09:52, said:
de regula cand sare lantul peste dinti este problema de uzură. dintiinu-s orientati in spate?compara cei de pe foaia medie cu celelalte foi. fa test foaia medie si in spate cu viteza3daca mai sare Da, foaia medie arata ca dracu, dar asa-i acum designul. Cica sa agate mai usor lantul, sa schimbe usor. Mie mi-a amintit de foaia medie cu care am cumparat vechea mea bicla. Si aia scapata, dar pentru ca era super uzata. In schimb asta e stirbita din nastere. La fel e stirbita si cea mare, dar fiind mai mare nu scapa. La cea mica au "umblat" doar putin. Poze si va garantez ca nu e defect de fabrica, asa cum crezusem inital. Attached Files |
#10
Posted 13 June 2021 - 10:17
Trebuie sa ma uit daca se pot schimba foile separat.
Dar ziceam si mai sus. Angrenajul de pe bicla era nou. Ca sa ma linisteasca au trimis angrenaj, identic (Acera), nou si acela. Face aceleasi figuri. Si nu e cel mai slab de la Shimano... au gama mai joasa de atat. Pe de alta parte pe bicla veche am Shimano SIS de aproape 15 ani (bicla are 30) si inca merge bine. |
|
#11
Posted 13 June 2021 - 10:20
Fix cum a scris EMPP: dintii sunt distrusi.
Iar asta face ca zalele sa sara peste cand nimereste pe respectivii dinti. Attached Files |
#13
Posted 13 June 2021 - 10:23
Din textul tau, am inteles ca sare o foaie inapoi cand dai pe cea medie, de asta am scris despre reglarea suruburilor si a cablului.
ericmario, on 13 iunie 2021 - 10:21, said:
Ce drac de uzură la o bicicletă nouă? Vezi ce am incercuit in poza apoi da-ti cu parerea in felul tau caracteristic. |
#14
Posted 13 June 2021 - 10:29
Da, asa am zis si eu initial.
DAR: Sunt noi (aveau vopseaua pe ei) si sunt conform cu pozele de pe site-uri. De exemplu, foaia medie e in a doua poza de aici: https://www.bike24.c...acera chainring Uite si o poza gasita pe net cu un angrenaj identic cu al meu: Attached Files |
#15
Posted 13 June 2021 - 10:32
Schimba lantul si foia, dupa un timp lantul se uzeaza si se intinde.
|
|
#17
Posted 13 June 2021 - 10:36
Da, dar la foaia ta, cei doi dinti sunt prea scurti si sunt unul dupa altul.
Fa o proba cu un set de foi ieftin si vezi daca face la fel. |
#18
Posted 13 June 2021 - 10:39
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users