Citroen C3 2021
Last Updated: Mar 26 2024 10:44, Started by
avv15
, Jun 11 2021 13:40
·
4
#19
Posted 15 June 2021 - 22:20
Bun consumul, eu am aproape 12.000km si nu am scos sub 6 dar merg mai mult in oras.
Buburuza mea, 1.2 82cp Live CitroenC3.jpg 3.24MB 137 downloads |
#20
Posted 15 June 2021 - 23:23
CGDBZ, on 15 iunie 2021 - 22:20, said:
Bun consumul, eu am aproape 12.000km si nu am scos sub 6 dar merg mai mult in oras. Buburuza mea, 1.2 82cp Live CitroenC3.jpg |
#22
Posted 16 June 2021 - 19:45
Avantajele ( foliei negre) sunt multiple:
Edited by tioopedi, 16 June 2021 - 19:48. |
#23
Posted 23 June 2021 - 03:44
De o lună jumătate dețin și eu noul C3, echiparea Feel, fabricație 2021, 83 CP, benzină, alb nemetalizat.
M-a costat 9600 de euro plus tichetul. Am luat-o de pe stoc și a durat fix 8 zile schimbul dintre casarea celei vechi și livrarea celei noi. Am luat-o din provincie, unde experiența cu dealerul a fost excelentă. Rar am cunoscut un om atât de transparent la o vânzare. A inclus totul de la început și am plătit doar RCA-ul pe lângă prețul total. Sunt foarte mulțumit după primii 2000 km. Consumul mediu verificat la pompă e de 4.8%, la mers 85% extraurban, liniștit, preventiv și cu AC pornit cam 15-20% din timp. Am luat-o ca fiind singura mașină de familie. Locuim la țară în Prahova și e excelentă pe drumuri combinate, și bune, dar și cu gropi. Ce îmi place: *e silențioasă *foarte confortabilă în toate situațiile *are vizibilitate bună *suspensiile sunt moi, dar foarte plăcute la viteze mici (obișnuiesc să iau gropile încet) *portbagajul de 300 l e perfect pentru un cărucior + landou separat + sacoșă. Pe scurt, intră lejer tot ce e important când pleci cu un copil mic la drum *nu am avut nici o problemă în depășiri scurte pe drumuri naționale. Treptele 3-4 își fac treaba foarte bine *mașina e foarte bine echipată pentru versiunea de bază. Conexiunea Bluetooth și sistemul audio e foarte util. *are comenzi principale pe volan la îndemână *garda la sol e foarte utilă. Am testat-o pe drumuri foarte prăpădite și nu am atins cu nimic niciodată. Iar bordurile înalte din București sunt acoperite cu brio fără să urc pe ele. Pentru că nu e specificată nicăieri, am măsurat-o și cel mai jos punct e la 15.5 cm, iar punctele sensibile pe la 16-18 cm. *e înconjurată de protecții din plastic peste tot. Practic, o mică ciocnitură la bază nu ar provoca mari pagube. *scaunul și volanul se reglează pe înălțime și adâncime, fiind iarăși un plus pentru echiparea de bază (la Sandero Stepway plătești câteva sute de euro pentru asta) *sistemul start-stop e foarte util și nu abuzez de el (îl folosesc rar, când ajung în oraș sau când aștept la barieră) *direcția e chiar foarte plăcută. Volanul se întărește de pe la 60-70 kmh. Ce nu îmi place: *e ușor instabilă la vânt puternic și în curbe. Are puțin ruliu, dar nu mă deranjează, pentru că nu conduc sportiv. Nu am mers cu mai mult de 120 kmh. *plasticele se murdăresc ușor. Mă așteptam la asta, așa că nu mă plâng *mocheta de sub scaune și din portbagaj se va degrada destul de repede. Iarăși ceva la care m-am așteptat de la început. În concluzie, e o mașină mică, dar potrivită nevoilor noastre de familie. Sperăm să ne țină 10-12 ani, iar apoi să trecem la una electrică. La fel cum spunea și colegul, am pornit de la un buget de 14-15.000 de euro, cu ochii pe Vitara, Puma, Juke, am tot scăzut până la 11.000 (Stepway) și după ce am citit atâtea probleme aici și pe alte forumuri, am decis că ne limităm la 10.000 euro. Așa că a fost simplu să alegem, pentru că voiam neapărat garda la sol mai înaltă și o mașină încăpătoare, cât mai puțin sofisticată. Și am nimerit-o, ținând cont că are 3.99 m și atât de mult spațiu pentru doi adulți (1.73 și 1.57) și un bebeluș. |
#24
Posted 23 June 2021 - 09:31
Am mai mers si eu un pic cu ea saptamana trecuta, in mare e ok, comparand cu vechiul C4 tot gasesc diferente, mai ales la constructie/calitatea materialelor. Plasticele de pe usi sunt clar mai proaste, lipseste iluminarea din torpedou/ventilatia din torpedou. Materialul de pe plafon e mai nasol la atingere. Oricum, astea erau de asteptat totusi, C4 era dintr-o alta "era" a interioarelor auto, plus ca e cu o clasa mai sus.
In rest, ca dinamica, mi se pare f ok pentru gei 82-83 de cai. Intr-adevar are ceva ruliu in curbe, dar nimic de speriat, e o masina facuta sa fie comoda, nu de alergat. Ca si consum, pe vreo 4-500 km de E85 si Bucuresti am 5.3%, mers nici prea incet, nici prea repede. Edited by avv15, 23 June 2021 - 09:31. |
#25
Posted 08 July 2021 - 09:10
Am trecut si de primii 1000 km, in weekend am bagat un drum pana la Macin. Masina s-a comportat f bine, avand in vedere faptul ca am fost 4 adulti si un copil in ea am iesit cu consumul 5.6% cu ACul pornit tot timpul si mers legal (+ bara la bara pe autostrada la intoarcerea in Bucuresti).
Deocamdata nu am de ce sa ma plang, e o masina ieftina dar f ok pentru banii ei, cel putin comparat cu C4 dinainte. E mai silentioasa, inclusiv la viteza mare si nu e chiar asa de lesinata pentru cei 83 de cai. |
#26
Posted 08 July 2021 - 09:34
Bravo si drumuri bune! La cat mai multi km fara probleme!
|
#27
Posted 09 July 2021 - 21:41
dorinusss, on 23 iunie 2021 - 03:44, said:
De o lună jumătate dețin și eu noul C3, echiparea Feel, fabricație 2021, 83 CP, benzină, alb nemetalizat. M-a costat 9600 de euro plus tichetul. Am luat-o de pe stoc și a durat fix 8 zile schimbul dintre casarea celei vechi și livrarea celei noi. Am luat-o din provincie, unde experiența cu dealerul a fost excelentă. Rar am cunoscut un om atât de transparent la o vânzare. A inclus totul de la început și am plătit doar RCA-ul pe lângă prețul total. Sunt foarte mulțumit după primii 2000 km. Consumul mediu verificat la pompă e de 4.8%, la mers 85% extraurban, liniștit, preventiv și cu AC pornit cam 15-20% din timp. Am luat-o ca fiind singura mașină de familie. Locuim la țară în Prahova și e excelentă pe drumuri combinate, și bune, dar și cu gropi. Ce îmi place: *e silențioasă *foarte confortabilă în toate situațiile *are vizibilitate bună *suspensiile sunt moi, dar foarte plăcute la viteze mici (obișnuiesc să iau gropile încet) *portbagajul de 300 l e perfect pentru un cărucior + landou separat + sacoșă. Pe scurt, intră lejer tot ce e important când pleci cu un copil mic la drum *nu am avut nici o problemă în depășiri scurte pe drumuri naționale. Treptele 3-4 își fac treaba foarte bine *mașina e foarte bine echipată pentru versiunea de bază. Conexiunea Bluetooth și sistemul audio e foarte util. *are comenzi principale pe volan la îndemână *garda la sol e foarte utilă. Am testat-o pe drumuri foarte prăpădite și nu am atins cu nimic niciodată. Iar bordurile înalte din București sunt acoperite cu brio fără să urc pe ele. Pentru că nu e specificată nicăieri, am măsurat-o și cel mai jos punct e la 15.5 cm, iar punctele sensibile pe la 16-18 cm. *e înconjurată de protecții din plastic peste tot. Practic, o mică ciocnitură la bază nu ar provoca mari pagube. *scaunul și volanul se reglează pe înălțime și adâncime, fiind iarăși un plus pentru echiparea de bază (la Sandero Stepway plătești câteva sute de euro pentru asta) *sistemul start-stop e foarte util și nu abuzez de el (îl folosesc rar, când ajung în oraș sau când aștept la barieră) *direcția e chiar foarte plăcută. Volanul se întărește de pe la 60-70 kmh. Ce nu îmi place: *e ușor instabilă la vânt puternic și în curbe. Are puțin ruliu, dar nu mă deranjează, pentru că nu conduc sportiv. Nu am mers cu mai mult de 120 kmh. *plasticele se murdăresc ușor. Mă așteptam la asta, așa că nu mă plâng *mocheta de sub scaune și din portbagaj se va degrada destul de repede. Iarăși ceva la care m-am așteptat de la început. În concluzie, e o mașină mică, dar potrivită nevoilor noastre de familie. Sperăm să ne țină 10-12 ani, iar apoi să trecem la una electrică. La fel cum spunea și colegul, am pornit de la un buget de 14-15.000 de euro, cu ochii pe Vitara, Puma, Juke, am tot scăzut până la 11.000 (Stepway) și după ce am citit atâtea probleme aici și pe alte forumuri, am decis că ne limităm la 10.000 euro. Așa că a fost simplu să alegem, pentru că voiam neapărat garda la sol mai înaltă și o mașină încăpătoare, cât mai puțin sofisticată. Și am nimerit-o, ținând cont că are 3.99 m și atât de mult spațiu pentru doi adulți (1.73 și 1.57) și un bebeluș. Venind de pe un Mitsu Colt în 3 uși și fiind familist cu una bucata copil de aproape 2 ani când l-am vândut, te înțeleg perfect. Se poate trăi bine mersi și cu asemenea mașini fiind familist. Ceva mai greu, dar se poate. Felicitări pt faptul că ai gândit rațional în privința banilor alocați pentru mașină! Asemenea mașini nu merita sa fie cumpărate cu mai mult de 10-12000 de euro, pentru că sunt mașini gândite ieftin. La fel și în cazul lui Logan 3, dar asta e altă discuție. La cum spui că mergi cu mașina, cred că o sa fi f mulțumit de ea. Drumuri bune! Edited by LauCalin, 09 July 2021 - 21:42. |
#28
Posted 10 July 2021 - 07:05
Tehnologia evoluează, e normal sa ai consumuri ok.
Tot ce contează e ca ești mulțumit de alegerea facuta și masina își îndeplinește treaba |
|
#29
Posted 10 July 2021 - 07:55
"am pornit de la un buget de 14-15.000 de euro, cu ochii pe Vitara, Puma, Juke, am tot scăzut până la 11.000 (Stepway) și după ce am citit atâtea probleme aici și pe alte forumuri, am decis că ne limităm la 10.000 euro"
Asta-i o abordare corecta. S-o stapanesti sanatos! Mai ai de lucrat la asta: "Plasticele de pe usi sunt clar mai proaste. Materialul de pe plafon e mai nasol la atingere" dar odata cu varsta si experienta vine si capacitatea de a judecat lucrurile pt ce sunt ele de fapt. Fetele de usi sunt chiar ultima chestie care ar conta chiar daca acum vreo 20 de ani au devenit brusc un motiv de lauda sau chiar un criteriu de alegere a masinii. Legat de C4, in afara de insertia aia de poliuretan si plush-ul de pe maner, tot din plastic era facuta fata de usa. |
#30
Posted 11 July 2021 - 07:53
Daca vedeam rationamentul vostru in privinta lui C3, poate nu ma aruncam nici eu la un Yaris cu motor termic si CVT la aproape 16.000 Euro cu Remat (nu am avut masina de predat la rabla).
Am cochetat cu ideea unui C3 dar "romanul" din mine a zis ca e prea ieftin C3-ul si sigur nu merita ... asta este acum ... |
#31
Posted 12 July 2021 - 12:45
underb, on 10 iulie 2021 - 07:55, said:
"am pornit de la un buget de 14-15.000 de euro, cu ochii pe Vitara, Puma, Juke, am tot scăzut până la 11.000 (Stepway) și după ce am citit atâtea probleme aici și pe alte forumuri, am decis că ne limităm la 10.000 euro" Asta-i o abordare corecta. S-o stapanesti sanatos! Mai ai de lucrat la asta: "Plasticele de pe usi sunt clar mai proaste. Materialul de pe plafon e mai nasol la atingere" dar odata cu varsta si experienta vine si capacitatea de a judecat lucrurile pt ce sunt ele de fapt. Fetele de usi sunt chiar ultima chestie care ar conta chiar daca acum vreo 20 de ani au devenit brusc un motiv de lauda sau chiar un criteriu de alegere a masinii. Legat de C4, in afara de insertia aia de poliuretan si plush-ul de pe maner, tot din plastic era facuta fata de usa. Hai ca aici ne-ai prins pe 2 in acelasi raspuns. Am comentat legat de usi mai mult pentru a da un termen de comparatie altora care poate cauta aceeasi masina, cred ca ajuta sa stii care sunt diferentele mai ales la interior, unde petreci cel mai mult timp. Intre timp am mai facut 600km in weekend, masina se comporta exemplar in continuare. Consum de 5.4% pe Bucuresti-Baile Tusnad, cu mers normal/legal peste tot inclusiv autostrada si cu stat vreo... 2 ore in trafic la intors in Predeal/Busteni din cauza ploii si grindinei. Astept sa imi vina barele de portbagaj sa vedem cum se comporta cu 2 biciclete pe ea. |
#32
Posted 12 July 2021 - 12:59
Salutare și să stăpânești sănătos mașina.
N-o să-ți spun că, la banii ăștia puteai să iei Hyundai i20 cu 5 ani garanție integrală, pentru că și eu am fost plăcut surprins de C3 după un scurt drivetest, în urma căruia am fost decis în proporție de 80% să o cumpăr. M-au neliniștit 3 lucruri pe care le-am observat sau mi le-a spus vânzătorul: Cureaua de distribuție e unsă de niște gaze emanate de uleiul ars. Nu mi-a inspirat încredere, se pare că trebuie un anumit tip de ulei care să ungă cum trebuie cureaua asta, și nu vreau să stau cu frica ruperii ei. Volanul stă uneori la câteva grade spre stânga sau dreapta, atunci când mașina merge drept. Intră ciudat în viteza I, cursa e mai lungă decât la celelalte viteze și, dacă nu ești obișnuit, crezi că ai cuplat și de fapt, nu ești în viteza I. Am o curiozitate: câți km acoperă garanția trenul de rulare? Edited by takis, 12 July 2021 - 13:01. |
#33
Posted 12 July 2021 - 13:12
avv15, on 12 iulie 2021 - 12:45, said: Intre timp am mai facut 600km in weekend, masina se comporta exemplar in continuare. Consum de 5.4% pe Bucuresti-Baile Tusnad, cu mers normal/legal peste tot inclusiv autostrada si cu stat vreo... 2 ore in trafic la intors in Predeal/Busteni din cauza ploii si grindinei. Astept sa imi vina barele de portbagaj sa vedem cum se comporta cu 2 biciclete pe ea. Ce inseamna mers legal pe autostrada? 110km/h? |
|
#34
Posted 12 July 2021 - 14:52
takis, on 12 iulie 2021 - 12:59, said:
Salutare și să stăpânești sănătos mașina. N-o să-ți spun că, la banii ăștia puteai să iei Hyundai i20 cu 5 ani garanție integrală, pentru că și eu am fost plăcut surprins de C3 după un scurt drivetest, în urma căruia am fost decis în proporție de 80% să o cumpăr. M-au neliniștit 3 lucruri pe care le-am observat sau mi le-a spus vânzătorul: Cureaua de distribuție e unsă de niște gaze emanate de uleiul ars. Nu mi-a inspirat încredere, se pare că trebuie un anumit tip de ulei care să ungă cum trebuie cureaua asta, și nu vreau să stau cu frica ruperii ei. Volanul stă uneori la câteva grade spre stânga sau dreapta, atunci când mașina merge drept. Intră ciudat în viteza I, cursa e mai lungă decât la celelalte viteze și, dacă nu ești obișnuit, crezi că ai cuplat și de fapt, nu ești în viteza I. Am o curiozitate: câți km acoperă garanția trenul de rulare? 5ani / 100k km din ce vad in acte. M-am uitat si eu la i20, insa Led Line iesea semnificativ mai scump din ce am vazut in lista de preturi plus ca are garda la sol mai mica. Legat de cureaua de distributie, se schimba la 60k km din ce am vazut, tot kitul de distributie la 180k. Legat de ulei, nu stiu nimic, intotdeauna am bagat uleiul recomandat de producator si la masina anterioara (Total, fiind tot un Citroen). Nu am observat sa fie mai lunga cursa la treapta 1, toate mi se par foarte lungi dar m-am invatat cu ele totusi. Legat de volan, si mie mi se pare acelasi lucru, parca sta 1-2 grade spre stanga cand merg drept, dar nu mereu. Daca mai observ o sa arunc o intrebare si la garantie sa vedem... Nego10, on 12 iulie 2021 - 13:12, said:
Ce inseamna mers legal pe autostrada? 110km/h? 130km/h pe autostrada cu ceva depasiri 140-145. Dupa ce am terminat autostrada aveam 6.4 parca consumul mediu la dus, a scazut dupa aia pe nationale si la retur unde am stat cu motorul oprit de start/stop cel putin 30 de minute. Edited by avv15, 12 July 2021 - 14:57. |
#35
Posted 03 August 2021 - 11:21
Update dupa prima plimbare mai lunga, am bagat vreo 2200km pana in Maramures si prin zona, am ajuns la 4900km in total. Deocamdata tot merge ok, nu a facut absolut nicio problema. Masina trage ok, cat timp nu te astepti la viteze mari, pe autostrada faci depasirile mai cu planificare dar pe nationale nu ai probleme cat timp o turezi mai sanatos. Cutia e etajata chiar f ok pentru drumurile noastre fara autostrazi.
Consumul mediu pe 2200km e 5l/100km aratat in bord, la pompa nu am facut consumul pana acum. Am luat si bare de portbagaj dedicate de la Citroen ca sa putem pune bicicletele, au fost 890 de lei dar livrarea a durat f mult, initial au trimis barele gresite si am mai asteptat o saptamana si ceva ca sa vina cele corecte, in total 1 luna de asteptare. Overall ma declar multumit, singura chestie care chiar ma cam deranjeaza e faptul ca in miezul zilei se reflecta cam mult bordul in parbriz si poate fi deranjant. Attached FilesEdited by avv15, 03 August 2021 - 11:21. |
#36
Posted 03 August 2021 - 16:04
Da, reflectia bordului in parbriz ma deranjeaza si pe mine destul de mult.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users