Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mazda 3 BL 2009
Last Updated: Apr 01 2024 14:53, Started by
WarpS
, Jun 07 2021 17:49
·
9
#19
Posted 07 June 2021 - 20:02
Friskey, on 07 iunie 2021 - 19:39, said:
Trage bine motorul ala cu cutia automata? Ma refer la situatii de genul rampa+masina incarcata. Nu prea am termen de comparatie, fiind prima masina. Dar din cate pare, lasata sa urce in ture (3000-4000), atunci intervine zvacul ei. Cutia e in 5 trepte si model realizat de Ford din ce am gasit. Pe la 120 in sus ar cam cere treapta a 6-a, pe care nu o are. Dar in oras, e foarte placut de condus. |
#20
Posted 07 June 2021 - 20:04
Motorul ala e tanc.Ce tip de cutie este ? Cutie produsa de Ford? Eu am CVT cu 4 viteze si imi place foarte mult.La km. aia poti sa zici ca masina are facut rodajul .Sa o folosesti sanatos si sa te bucuri de ea.
Edited by PiticVerde, 07 June 2021 - 20:06. |
#22
Posted 07 June 2021 - 20:15
Este cumva cutia automata prezenta la Renault si Ford cu numele de DCT si DSG pe grupul VAG?
Fane, on 07 iunie 2021 - 20:09, said:
CVT cu 4 viteze? Da este un CVT produs de Toyota din cate am inteles eu desi eu stiam ca producatorii de masini cu exceptia GM nu produc cutii automate..Asta daca am fost informat si eu corect.Unii spun ca este puturoasa,dar mie imi place sa conduc relaxat si comod de obicei ,fara sunete de motoare turate,e vorba de gusturile fiecaruia.Cutia asta se axeaza pe consum cat mai bun,pe sportivitate mai putin,acolo DSG-ul este superior.Daca vroiam masina sport imi luam BMW sau AlfaRomeo,nu mai am 19 ani de mult .Intradevar puterea motorului se simte cu adevarat in 6000 de ture cu acest CVT de care ma folosesc. Edited by PiticVerde, 07 June 2021 - 20:20. |
#23
Posted 07 June 2021 - 20:20
automatic 5-speed Ford FNR5/Mazda FS5A-EL
Asta ar fi cutia de viteze din ce am reusit sa gasesc pe internet https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda3 Modelul facelift - 2012? - ea cred ca e cea faina, Aisin in 6 trepte. Facelift-ul avand si proiectoarele de ceata circulare. 6-speed Aisin AWTF-80 SC automatic Edited by WarpS, 07 June 2021 - 20:23. |
#24
Posted 07 June 2021 - 23:44
Aisin in 6 trepte e incepand cu SkyActiv, mijloc de 2013 in Europa, eu am martie 2013, si e cea cu 4 trepte. Masina e tot 2.0 150 cp, dar sedan.
Edited by denky, 07 June 2021 - 23:45. |
#25
Posted 08 June 2021 - 07:53
Felicitari, pretul este fooooarte bun. Mai ales la rulajul ala. Nu stiu cum ai dat de ea .Eu am dat un BL 2009 cu 168000 motor 1.6 benz cu 4800 eur acum un an.Manuala. Sa ai parte de ea fara evenimente, sunt masini foarte bune, si calitate si fiabilitate.
|
#27
Posted 08 June 2021 - 11:28
S-o conduci sănătos! Din ce țară provine mașina? Cât ai dat pe ea? Ceva probleme cu rugina?
|
#28
Posted 08 June 2021 - 13:21
Mi se pare foarte bun pretul luand in considerare rulajul si cutia automata. Daca nu are probleme ascunse atunci chiar ai facut o afacere buna
|
|
#29
Posted 08 June 2021 - 14:20
neur0, on 08 iunie 2021 - 11:28, said:
S-o conduci sănătos! Din ce țară provine mașina? Cât ai dat pe ea? Ceva probleme cu rugina? Masina e din Germania si a fost adusa in tara in 2018. Rugina wise - totul e in regula. 5000 Euro. @razvaldinho - da, si mie mi s-a parut o afacere ce nu am putut sa o ratez. Din cate am reusit sa-mi dau seama, mecanic e impecabila. Doar aspectele mentionate la inceput (coltul de bara, portiera lucrata jos si oglinda fara RVM) sunt mai neplacute. Dar sistemul audio BOSE.... |
#30
Posted 08 June 2021 - 14:23
#31
Posted 17 June 2021 - 13:32
Depus actele de inmatriculare Marti, azi am ridicat noile placute + cartea de identitate.
Certificatul de inmatriculare ar ajunge saptamana viitoare, prin posta. Plusuri: stat foarte putin la rand, ba chiar am intrat inainte de programare. Minusuri: nu se poate achita cu cardul pe loc. Mi-a scapat complet taxa de nr preferentiale (45) si aveam doar taxa de inmatriculare (49) + taxa de placute (2 x 20) achitata. Dar am putut sa achit cash la ghiseu(dupa ce am fost sa scot de la bancomat) suma, ca apoi cea achitata online sa o recuperez printr-o cerere la Prefectura (vedem in cat timp vireaza banii inapoi - cei 40 lei). - programarea la inmatriculare: am prins dupa o luna si o saptamana (am facut programarea pe 9 Mai ca sa prind loc tocmai pe 15 Iunie). Urmeaza rovinieta pe un an + ITP in August si gata. Edited by WarpS, 17 June 2021 - 13:33. |
#32
Posted 28 June 2021 - 07:59
Dupa cum mentionam la inceputul topicului, aveam senzorul de RVM aprins in bord, in culoarea galbena. Asta se datora oglinzii din partea soferului, care nu avea acel senzor inclus.
Am remediat problema aceasta vineri, cand am montat o oglinda cu senzor RVM functional, din dezmembrari. Oglinda a venit cu carcasa alba, astfel ca am dus-o la un electrician pentru montaj si acolo a inlocuit carcasa "noii" oglinzi cu cea fara RVM. Operatiunea a costat 100 de lei si a constat in: Demontarea oglinzii curente si montarea celei noi. Demontarea si inlocuirea intre oglinzi a carcaselor exterioare. Demontarea + montarea mastii portierei pentru a avea access la conectorul RVM, care era ascuns in portiera si nu la vedere, langa tweeter. Oglinda a costat 500 de lei, iar cu ocazia asta am achizitionat si suportul de pahare de pe consola centrala, pentru piesa din mijloc, care delimiteaza cele doua pahare (eu credeam ca lipseste o bucata mai mare, dar lipsea doar cea incercuita cu rosu). Costul ei - 50 lei. Transportul coletului - 20 lei. Am avut ocazia sa testez functionalitatea weekendul asta, la un drum pana la Piatra Neamt si inapoi. Per total, multumit. Attached FilesEdited by WarpS, 28 June 2021 - 07:59. |
#33
Posted 15 July 2021 - 15:36
Ieri am reusit sa rezolv o problema ce nu stiam ca exista - nu aveam curent in priza din cotiera.
Am verificat mai intai siguranta corespunzatoare ei, era intreaga. Am facut schimb cu siguranta prizei de bricheta din consola centrala, aveam curent in fata, in cotiera tot nu aveam. Am mers la electrician, a scos suportul de pahare complet si a gasit problema - priza nu era mufata. Cine umblase inainte acolo, sub suportul de pahare, in dreptul franei de mana, nu s-a mai obosit sa conecteze priza la curent. Ce as vrea sa-i fac pe viitor, cand va fi ocazia: 1. reconditionare jante de vara (cele de iarna nu-mi aduc aminte daca au nevoie de atentie sau nu). 2. folie pe luneta si geamuri laterale spate 3. polish caroserie pentru curatarea zgarieturilor, pe cat se poate. Acum sa vedem ce planuri are guvernul pentru masinile mai vechi de 15 ani. A mea nu se incadreaza inca acolo, avand 12 ani. Dar, eventual in functie de nivelul lor de taxare, sa vad daca merita sa investesc in cele de mai sus sau nu, ele fiind de ordin estetic, nu mecanic. |
|
#34
Posted 22 July 2021 - 20:14
Pe langa zgârieturile pe care le avea, azi am gasit-o in parcare atinsă pe portiera dreapta față, de la un neatent/o neatentă. Mai mult mă deranjează că e ușor înfundată lovitura, nu e o zgârietură simpla.
Oh well... Weekendul trecut am fost până în județul Botoșani prin Popricani, unde la Ștefănești am făcut stânga. Albești Trușești Todireni .... Never again. Drum mai distrus decât ăla nu mi-a fost dat să întâlnesc până acum. Era sa fac și până de la o sarma înfiptă in roata și înfășurată. Aveam roata de rezerva, dar chiar nu mi-aș fi dorit să o schimb pe căldurile alea. Eu nu știam care groapa e mai mica din multitudinea de gropi, pe care sa o incalec cu 5-10km/h, iar colegii de trafic zburdau pe acolo. Regret că nu am camera de bord că sa fi înregistrat acea porțiune de drum, extraordinar de distrusă pe toată lungimea lui. Attached Files |
#35
Posted 06 August 2021 - 11:27
Am fost ieri si am schimbat carenajul rotii stanga fata, dupa ce partea din fata s-a desprins in mers si atingea roata in mers (intre roata si asfalt), pe drumul dintre Podul Iloaiei si Iasi. Zgomotul ce-l scotea era asemanator cu celui cand mergi pe banda rezonatoare. Am tras stanga, sa ma dau de pe banda rezonatoare, la fel. Am tras dreapta, la fel. Astfel ca am intrat intr-un refugiu si am constatat ca se desprinsese si facea contact intre roata si asfalt, partea din fata. Luat cutit din dotare si decupat.
Carenajul vechi era cel original, si era mult mai calitativ decat cel aftermarket pe care mi l-au achizitionat cei de la service. Si pretul a fost pe masura, 75 lei piesa, fata de +400 cea originala. S-au chinuit nitel la service sa-l monteze, nici nu avea toate gaurile corect decupate. Cu ocazia asta am facut si poze la partea ventrala a masinii. Cred ca bieleta antiruliu stanga spate s-a slabit mai tare, din ce vad in poze, ea avand un inceput mic de joc de la achizitionare. Per total, imi pare ca pare okay d.p.d.v. al uscaciunii / ruginii. Attached Files |
#36
Posted 14 August 2021 - 17:52
Trecut testul ITP azi. Am decis să îl fac de azi, că în eventualitatea in care ar fi avut probleme, sa le remediez până pe 20 August, când expiră ITP-ul precedent.
Nu mi-au spus nimic, pare totul în regula. Km pe odometrul azi, la ITP, erau 72.546. Tot azi mi-a sosit și camera de bord, 70 mai pro+ și una retrovizoare. Am sa montez cea de pe față, iar cea de pe spate după ce pun folie, poate in Septembrie. Folia se pune pe interior, nu? Attached FilesEdited by WarpS, 14 August 2021 - 17:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users