Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 

Înregistrare in contabilitate reclama Google Ads realizata pentru un client

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
mariussoft

mariussoft

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 23.01.2010
Care e procedura prin care ma înregistrez in contabilitate cu o reclama Google Ads pe care o fac pentru un client?
Ma gândesc ca achit mai întâi in avans reclama către Google, factura o înregistrez ca intrare (serviciu) după care emit factura către client cu adaosul meu.

#2
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,544
  • Înscris: 21.03.2020
Poate ca ar trebui sa-ti intrebi contabilul sau sa-l schimbi ... Posted Image

#3
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020
In experienta mea din trecut cu digital marketing, clientul trebuie sa-ti plateasca in avans. Daca continui sa platesti tu din banii tai si sa speri ca o sa te plateasca ei la urma s-ar putea sa te arda cativa pana dai faliment. La magazin nu platesti dupa ce ai plecat cu produsele, la Netflix nu platesti dupa ce te-ai uitat la filme, la Google nu platesti dupa ce ti-au afisat reclamele. Totul se face in avans cand platesti pentru un serviciu.

#4
RoDP

RoDP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 07.05.2006
Cred că cei mai sigur și cei mai corect pentru toată lumea, și cu cea mai puțină birocrație, e să îi faci clientului unui cont de publicitate, pe care și-l plătește singur ( nu e complicat, factura e făcută din interiorul UE, cu taxare inversă, achiziție intracomunitară, știe orice contabil ). Apoi, îți dă ție drept de administrare pe contul lui, să îi poți face campaniile. Tu îi facturezi doar pentru serviciile tale.

Procedând astfel, scapi de grija că poate nu îți plătește la timp, și nici nu plimbi toți banii prin contul tău.

Vor fi și cazuri în care clientul nu va vrea să lucreze așa, pentru că nu vrea să aibă achiziții intracomunitare, sau pentru că nu vrea să plătească 2 facturi pentru același serviciu, practic. Sau poate tu vrei să faci pe firmă rulaj cât mai mare, și atunci e mai bine să îi iei toți banii și să plătești mai departe. Doar că, în acest caz, ar fi bine să îi facturezi în avans, sau cât mai des.

Din punct de vedere contabil, este factura intracomunitară cu TVA invers, dacă nu ești plătitor de TVA, trebuie să mergi să soliciți un cod de TVA pentru achizițiile intracomunitare, la ANAF. Și apoi depui, red că declarația 091, cu facturile primite pentru a plăti TVA-ul pe care ei nu îl încasează. Asta înseamnă că la costul pe care îl vezi la plată, trebuie să iei în calcul și cei 19% pe care îi vei plăti separat ca TVA.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate