Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II
 Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea
 Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?
 Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 

Cum se adauga produse handmade in gestiune?

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
mad88

mad88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 08.01.2008
Buna ziua, va rog daca ma poate ajuta cineva sa inteleg cum se adauga produsele handmade in gestiune, am cumparat cu factura materiale din care voi face niste decoratiuni, cum le adaug in gestiune sa le pot vinde ? Multumesc

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Poti face bon de productie, sau borderou de achizitie. Depinde cum vrei sa incadrezi munca.

#3
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,224
  • Înscris: 13.03.2017
Hmmm ...
Asta e cam treaba de contabil

- cumperi materiile prime si faci nota de intrare-receptie
- faci bon de consum pentru cantitatea folosita la realizarea produselor
- produsele realizate le evidentiezi cu bonul de predare-primire
- produsele se transfera in magazin cu aviz de expeditie
- la magazin se intocmeste nota de intrare-receptie cu amanuntul
- le vinzi

Simplu ca buna ziua Posted Image

#4
mad88

mad88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 08.01.2008
Multumesc pt raspins, dar mentionez ca sunt 0 la notiuni de contabilitate, iar pana reusesc sa discut cu contabilul care nu prea are chef de incepatori sper sa aflu mai multe de la dvs.

Vreau sa incadrez munca prin cea mai simpla metotda daca am de ales :)

Am cumparat 5kg de sarma de cupru si 40 siraguri de margele semipretioase din care voi face aproximativ 6 bonsai decorativi pe care vreau sa ii vand.  Despre bon de productie nu am gasit informatii ci despre bon de consum, este acelasi lucru?

View Postpasilla, on 31 mai 2021 - 16:41, said:

Poti face bon de productie, sau borderou de achizitie. Depinde cum vrei sa incadrezi munca.


#5
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View PostNaijax, on 31 mai 2021 - 17:05, said:

Simplu ca buna ziua Posted Image
Nici nu se putea mai simplu :)
Mai sunt si alte etape/situatii, care pot da dureri de cap.

#6
mad88

mad88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 08.01.2008
Multumesc pt informatii, pt mine e cel mai complicat lucru, am senzatia ca trebuie sa muncesc la hartii mai mult decat la produsul in sine :))


Am sa caut informatii despre fiecare in parte,
sincer nu stiu unde se opreste treaba mea si incepe a contabilului, dar la cel mai mic abonament mi-e jena sa il intreb si "cat e ceasul"

View PostNaijax, on 31 mai 2021 - 17:05, said:

Hmmm ...0
Asta e cam treaba de contabil

- cumperi materiile prime si faci nota de intrare-receptie
- faci bon de consum pentru cantitatea folosita la realizarea produselor
- produsele realizate le evidentiezi cu bonul de predare-primire
- produsele se transfera in magazin cu aviz de expeditie
- la magazin se intocmeste nota de intrare-receptie cu amanuntul
- le vinzi

Simplu ca buna ziua Posted Image


#7
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Postmad88, on 31 mai 2021 - 17:16, said:

Multumesc pt informatii, pt mine e cel mai complicat lucru, am senzatia ca trebuie sa muncesc la hartii mai mult decat la produsul in sine Posted Image)
Nu e numai o senzatie....

#8
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014
nu e treaba de contabil... contabilitatea primara, respectiv NIRurile tu ti le faci
deci:
simplificat.
factura > nir > fisa de magazie > raport de productie > bon de consum > fisa tehnologica > nir produs finit > fisa de magazie > factura detaliata

Edited by apocalipsul, 31 May 2021 - 17:41.


#9
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,778
  • Înscris: 12.01.2018
cei 6 bonsai nu-i ajung contabilului nici pe o masea.eu as vinde fara firma cel putin pana vad care-i treaba si cati vand.
sa nu te trezesti ca ti-ai facut de toate dar nu vinzi nimic si numai ai de plata

#10
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Postapocalipsul, on 31 mai 2021 - 17:41, said:

simplificat.
Cred ca omul e deja in avion Posted Image

#11
ina2605

ina2605

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 20.09.2020

View Postmad88, on 31 mai 2021 - 17:11, said:

... contabilul care nu prea are chef de incepatori ...


View Postmad88, on 31 mai 2021 - 17:16, said:

.... la cel mai mic abonament mi-e jena sa il intreb si "cat e ceasul"

HAOLEU.... Așa contabil sensibil la piele ? Posted Image Ai semnat deja contract ?! Posted Image

#12
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,867
  • Înscris: 28.11.2006
Poti lua produsele in regim de consignatie si sa le vinzi asa. Mama e mester popular si toate muzeele etnografice la care vinde marfa asa o primesc. Nu stiu daca merge in cazul tau, dar merita sa intrebi.

#13
mad88

mad88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 08.01.2008
Ms, dar am trecut de stagiul asta, am vandut suficient de mult incat sa mi se ceara cod tva, iar preturile sunt mari 200$-1000$ bucata, probabil voi incepe sa fac si alte tipuri de produse


 EMPP, on 31 mai 2021 - 19:08, said:

cei 6 bonsai nu-i ajung contabilului nici pe o masea.eu as vinde fara firma cel putin pana vad care-i treaba si cati vand.
sa nu te trezesti ca ti-ai facut de toate dar nu vinzi nimic si numai ai de plata


#14
Michidoo

Michidoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,425
  • Înscris: 15.01.2008

 mad88, on 01 iunie 2021 - 06:33, said:

Ms, dar am trecut de stagiul asta, am vandut suficient de mult incat sa mi se ceara cod tva, iar preturile sunt mari 200$-1000$ bucata, probabil voi incepe sa fac si alte tipuri de produse
Adica ai vandut de 60.000 euro? Felicitari! Te sfatuiesc totusi sa-ti reglezi rapid relatia cu contabilul sau sa incepi colaborarea cu altul. Cand se-ajunge deja la platitor de TVA (sau faci alta firma pe care muti activitatea), eu zic ca e absolut necesar sa ai pe cineva pe care te poti baza ca este preocupat de starea contabila a firmei tale si ca iti va raspunde la fiecare intrebare, fara sa fie deranjat. Ca sa-ti dau un exemplu de colaborare, contabilul meu trimite informari clientilor in cazul schimbarilor de legislatie (care sunt cam dese, cum bine stim), cu detalii despre cum ne afecteaza si ce (nu) trebuie sa facem. Urmand ca sa-mi raspunda la orice intrebare, in cazul in care nu pricep prea bine, desi el "traduce" legislatia pe intelesul nostru. E disponibil telefonic, pe mail sau whatsapp. Nu sunt genul sa abuzeze, nu-mi place nici mie sa-l deranjez si in niciun caz nu ne tragem de sireturi, dar cand e interesul firmei in joc, ma intereseaza sa am informatia corecta.

 pufonel, on 31 mai 2021 - 20:57, said:

Poti lua produsele in regim de consignatie si sa le vinzi asa. Mama e mester popular si toate muzeele etnografice la care vinde marfa asa o primesc. Nu stiu daca merge in cazul tau, dar merita sa intrebi.
Poti detalia un pic, te rog? Situatia mea e un pic invers. As vrea sa vand online produsele facute de o doamna (genti, in principiu) si nu ma dumiresc cum as putea sa le achizitionez de la ea. Nu are nicio forma de organizare fiscala, le vinde pe la targuri si acolo nu stiu cum se intampla, probabil se inchid ochii, pentru ca oricum ar fi, produsele ar trebui vandute cu bon fiscal. Spunea si dansa ca le vinde catre muzeu si probabil ei le iau in regim de consigantie (nu prea stiu ce inseamna asta), dar nu-mi dau seama daca asta merge pentru o cantitate mai mare si pe termen lung (magazin online). Ma gandeam sa achizitionez eu materialele pe firma si dansa sa le lucreze, dar pentru asta nu ar trebui sa-i fac contract de munca?

#15
mad88

mad88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 08.01.2008
Nu inteleg ce vrei sa spui, inteleg ca te referi la a putea vinde fara firma pana in 60.000euro/an ceea ce nu e adevarat, teoretic iti trebuie firma de la prima vanzare, ca majoritatea care au un hobby si mai si vand produsele, doar sunt tolerati, nu isi bate capul anaf pt cateva sute de lei din cand in cand, desi ar putea daca ar vrea. Ps. Nu am facut evaziune de 60.000 euro :)))



 Michidoo, on 01 iunie 2021 - 13:19, said:


Adica ai vandut de 60.000 euro? Felicitari! Te sfatuiesc totusi sa-ti reglezi rapid relatia cu contabilul sau sa incepi colaborarea cu altul. Cand se-ajunge deja la platitor de TVA (sau faci alta firma pe care muti activitatea), eu zic ca e absolut necesar sa ai pe cineva pe care te poti baza ca este preocupat de starea contabila a firmei tale si ca iti va raspunde la fiecare intrebare, fara sa fie deranjat. Ca sa-ti dau un exemplu de colaborare, contabilul meu trimite informari clientilor in cazul schimbarilor de legislatie (care sunt cam dese, cum bine stim), cu detalii despre cum ne afecteaza si ce (nu) trebuie sa facem. Urmand ca sa-mi raspunda la orice intrebare, in cazul in care nu pricep prea bine, desi el "traduce" legislatia pe intelesul nostru. E disponibil telefonic, pe mail sau whatsapp. Nu sunt genul sa abuzeze, nu-mi place nici mie sa-l deranjez si in niciun caz nu ne tragem de sireturi, dar cand e interesul firmei in joc, ma intereseaza sa am informatia corecta.



#16
Michidoo

Michidoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,425
  • Înscris: 15.01.2008
umm...am plecat de la afirmatia ta ca "am vandut suficient de mult incat sa mi se ceara cod tva". Plafonul pentru trecerea la platitor de TVA este de 300.000 lei (aprox 60.000 euro), deci inteleg ca te-ai apropiat de suma asta, de vreme ce ti se cere cod TVA. Bine, nu stiu exact cine iti cere, ca aici nu prea e cu cerutul si rugatul frumos. Regula e simpla, in luna urmatoare dupa ce depasesti plafonul trebuie sa depui decontul de TVA. De aceea iti spuneam sa tii aproape de contabil. El iti spune cand te apropii de plafon si poti decide daca mergi mai departe ca platitoare de TVA sau infiintezi alta firma pe care sa-ti desfasori activitatea in continuare ca neplatitoare de TVA.

#17
mad88

mad88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 08.01.2008
Scuze nu m-am exprimat eu cum trebuie, am vandut suficient de mult fara firma, ca hobby, in afara incat sa mi se ceara cod tva, care poate fi cod special de tva pt firma neplatitoare de tva cum e in cazul meu sau cod de tva ca nd depasesti plafonul si treci automat ca platitor :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate