Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nelimitat M fără perioadă contractuală
Last Updated: Aug 17 2021 09:18, Started by
lelali
, May 27 2021 19:54
·
0
#19
Posted 27 May 2021 - 21:47
Daca te portezi contractul se reziliaza automat, evident nu pierzi numarul.
Daca reziliezi prin trecere pe prepaid, nu. Daca reziliezi fara sa ceri trecere pe prepaid, da. |
#20
Posted 27 May 2021 - 21:57
Te-au prostit repede si de 3 ori inca
- intai cu perioada contractuala - cu tariful lunar - cu optiunea antivirus taxabila si de care nu ti-au zis |
#21
Posted 27 May 2021 - 22:04
Cu tariful a zis că e 8 dar e promoție și plătesc 6. "Ca la prepay".
Cu antivirusul la fel, gratuit prima lună, apoi taxabil dar pot dezactiva. Cu perioada mi-am luat-o. Dar, repetăm mâine figura, încă nu știu cum să mă cheme, Vasilica, gigica, dar până dimineață mă hotărăsc. |
#23
Posted 28 May 2021 - 05:17
#24
Posted 28 May 2021 - 13:34
Punctual pt initiator:
1.portezi Daca cer taxe reclamatie Ancom si se rezolva 100% Da, au tupeu jegos cu 50% taxe, toti iti zic sa te intimideze 2.zicea alt user o varianta cartela prepay Digi , de proba pentru verificare semnal Excelenta idee, recomand. 3.optiunea antivirus se poate dezactiva la cerere la 1234 4.Solutia portarii iti ofera si alte beneficii 5.La Telekom sa merita sa ramai doar daca nu ai semnal de la alti operatori 6.Fa-ti cont pe my account pe mobil si la detalii abonament iti scrie daca ai perioada contractuala. 7.Daca te intereseaza portare Digi iti recomand userul @catalinman Iti ofera dublu beneficii ca pe sit |
#25
Posted 28 May 2021 - 13:59
Cică să verific în aplicație stadiul sesizării, aplicația spune că nu există cereri deschise.
S-o ocupa același angajat care a înțeles fără perioadă contractuală. Cum pot verifica semnalul într-o zonă? Doar cu prepay activ sau există și alte metode? @csachiri: - am dezactivat toate drăciile, sper să nu mai am surprize. - apare perioada. Screenshot_20210528_145917.jpg 62.85K 70 downloads Mulțumesc pentru recomandare! |
#26
Posted 28 May 2021 - 14:37
@lelali, portează, nu mai sta la discuții, sunt neserioși, zicala cea veche li se potrivește mănușă : "vulpea își schimbă părul dar năravul ba"
lelali, on 28 mai 2021 - 13:59, said: Cum pot verifica semnalul într-o zonă? Doar cu prepay activ sau există și alte metode? Personal aș apela la cunoștințe (rude, prieteni, vecinii) pentru a verifica acoperirea și calitatea rețelelor. Edited by A-ONE, 28 May 2021 - 14:39. |
#27
Posted 28 May 2021 - 15:17
In call center mint de ingheata apele.
Daca suni de 5 ori pentru aceeasi problema primesti 5 raspunsuri diferite. Oameni buni feriti-va de Telekom ca dracu' de tamaie ! Edit: daca nu mint, sunt foarte prost pregatiti ! |
#28
Posted 28 May 2021 - 19:50
A-ONE, on 28 mai 2021 - 14:37, said:
@lelali, portează, nu mai sta la discuții, sunt neserioși, zicala cea veche li se potrivește mănușă : "vulpea își schimbă părul dar năravul ba" Pentru Orange și Digi e necesar sim activ prepay , 5 euro +tva la portocalii sau 2 euro la albaștri. Personal aș apela la cunoștințe (rude, prieteni, vecinii) pentru a verifica acoperirea și calitatea rețelelor. La orange se găsesc simuri gratis care sunt valabile 7 zile La Vodafone se găsesc simuri gratis care sunt valabile 30 de zile poate chiar mai mult La Digi 2 euro simul aprox 11 lei La Telekom sim gratis încărcare 3 euro aprox 15 lei valabilitate 30 de zile Edited by daniel_vodafone, 28 May 2021 - 19:50. |
|
#29
Posted 28 May 2021 - 20:31
Daniel, @lelali s-a portat din Vodafone (lipsă semnal în zona de interes personal) Telekom i-a dat țeapă, cu Orange și Digi "posibil" să ai dreptate .
Te rog să citești cu atenție toate postările, nu pe sărite . Edited by A-ONE, 28 May 2021 - 20:36. |
#30
Posted 07 June 2021 - 10:52
Gata, au rezolvat problema băieții de la telekom.
Ce sesizare am făcut eu, ce răspuns primesc. Buna ziua! Sesizarea Dvs a fost solutionata. Contractul a fost incheiat cu acordul Dvs, iar pentru rezilierea acestuia este necesar sa transmiteti o solicitare scrisa, conform contractului. Va multumim pentru intelegere! Echipa Telekom Se găsesc cereri de portare pe prepay pe net, nu? |
#31
Posted 07 June 2021 - 11:10
Portarea se poate face online, sau în reprezentanța operatorului dorit.
|
#32
Posted 08 June 2021 - 17:08
Păi online o să o fac. Așa cum am început, așa termin.
Abia aștept refuz sau costuri suplimentare. |
#33
Posted 08 June 2021 - 17:14
Indiscretie: au trecut 14 zile de cand ai incheiat abonamentul?
|
|
#34
Posted 08 June 2021 - 18:17
Da.
Am verificat costurile (mă taxează suplimentar pentru MMS-uri), atunci am observat că este pe 24 de luni. Și când a venit curierul, tot doar costuri am verificat. O să le reamintesc (am specificat și în sesizare) că acordul a fost pentru abonamentul fără perioadă contractuală, probabil de aceea nici nu am primit oferta pe mail, așa cum scrie în regulamentul contractelor încheiate la distanță. Ciudat e că în aplicație nu îmi apare nici o soluționare a sesizării, am doar un sms în care mi se spune hai, sictir, cucoană, că ai semnat. Încă un motiv să continui. Ca semnal e ok, sper să accepte portarea la prepay tot în rețeaua lor. |
#35
Posted 08 June 2021 - 18:26
Aoleoo, esti imtr-o mare confuzie.
Trecerea de pe abonament pe cartela in aceeasi retea nu este portare !!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users