![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sofer pe duba pana in 3,5 tone - la ce sa ma astept?
Last Updated: May 21 2021 08:40, Started by
xxgeoxx
, May 18 2021 19:19
·
0

#19
Posted 18 May 2021 - 20:31

Avand in vedere cele expuse de colegul speed, nu vad de ce te-ai duce afara. Daca vrei sofer de duba, poti face asta si in Romania, pe la un serviciu de curierat. Cunosti limba, noaptea dormi acasa, nu se uita nimeni la tine ca la un negru pe plantatie.
|
#20
Posted 18 May 2021 - 20:36

#21
Posted 18 May 2021 - 20:48

xxgeoxx, on 18 mai 2021 - 19:41, said:
nu stiu. voi afla zilele urmatoare, la interviu... deocamdata, radarele am inteles ca le plateste firma... Daca zice ca-ti plateste radarele, ceva miroase acolo 220v, on 18 mai 2021 - 19:51, said:
sa stea acasa.Nu se va descurca acolo.Va munci mai mult de 5-6 saptamani zi pana pe la 12-1 noaptea. Kean, on 18 mai 2021 - 20:16, said:
La varsta ta nu m-as mai incumeta sa hoinaresc prin Europa 51 de ani? Ha! La 50 am facut Bucuresti - Nordkapp - Bucuresti in 9 zile cu motoru' La 52 am fost in nordul Canadei cu motorul acolo unde vin ursii polari... Voi ce faceti la varsta aia? Asteptati pensia? Jeez! |
#22
Posted 18 May 2021 - 20:49

SpeedDemon, on 18 mai 2021 - 20:19, said:
Salut, eu sunt sofer de camion, dar stiu oarecum e treaba la duba. La duba se lucra curse express in general, de multe ori e sclavie pura, salarii mici pt faptul ca lucri in tari dezvoltate si o oboseala imensa. Depinde de firma, poate fi pretentia sa conduci 25+ de ore incontinuu, pauze foarte scurte. Eu am condus odata 15 ore masina mica si nu mai imi trebuie vreodata. Ca idee la camion te aresteaza pe loc sa te gaseasca ca ai condus 25 de ore fara pauza. In Germania e cu foi de somn, alta distractie, oricum le falsifica lumea, alte magarii, plata la dube e fie la zi fie la km. Unii prefera duba ca ajung odata pe saptamana in Romania, dar unde zici tu nu e cazul. Apoi e risc mare de teapa, macar incearca la o firma mai mare pana vezi care e treaba. Sunt niste motive pt care soferii de duba au porecle gen "necalificati", "cotetari". Poti avea pat in duba carosata, sau sa ai porumbar, nu stiu exact denumirea deasupra cabinei in duba cu prelata. La duba cu prelata se plateste mai bine, dar e riscul sa iti taie prelata, sa te rastoarne vantul. In Franta nu e voie sa dormi in duba, amenda e mare, asa ca solutia e...sa conduci chior de somn sa termini treaba in franta fara sa dormi, sau sa te ascunzi cine stie unde. E naspa pe duba, daca ai sti cate dube mergand serpuit sau care erau sa se loveasca de ceva obstacol lucrari am vazut. Am vazut si dube lovite de camioane pe marginea drumului, etc. Politia germana le zice la soferii de dube "bombe cu ceas" , se moare din cauza somnului la volan, sa conduci peste 10 ore pe zi nu e deloc ok. Stiu ca aparuse intr-o vreme pe grupurile soferesti ceva mesaje, soferul de duba condusese 36 de ore, dormise dupa 4 ore si deja dispecerul visa alta cursa lunga si era revoltat ca soferul refuza. Nu cred ca asa e peste tot dar e o realitate a vietii pe duba. Si se cheama tahograf, o sa fie si pe dube din 2024-2026. Asa ca chestie eu nu mi-as lasa copilul sa lucre pe duba. La 18 ani se poate face categoria C1, lucri pe camion 7.5 tone la program, cu tahograf. |
#23
Posted 18 May 2021 - 21:06

Dacă mergi să ai următoarele:
Încălzire staționară; Aer condiționat; GPS; Telefon de servici. Nu accepta să mergi cu telefonul tău pe post de GPS,distrugi bateria. Să ai cască pentru telefon. Să ai bidon/rezervor cu apă.Întreabă dacă mașina are butelie sau trebuie să cumperi. Cere mașina acasă cu minim juma de zi înainte ca să o cureți,pui bagaje. Stabilește clar de la început ce bani iei,când îi iei. Unii patroni vor să te plătească doar când vii acasă. Nu accepta nicicum! Salariul de România să fie pus la data stabilită pe card,fără excepții. Diurna să fie trecută în anexă la contractul de muncă altfel poți veni după 50 zile acasă și nu-ți dă 1000 euro să zicem și tu nu ai nici o dovadă că trebuie să-ți dea. Legal diurna trebuie să ți-o dea înainte să pleci dar patronii de carton se fac că plouă. În cel mai rău caz să primești minim 100 euro în fiecare zi de luni și restul când ajungi acasă. Plata este de obicei pe la 50 euro/zi,salariul de România inclus. Sunt variante, 0.07 eurocenți/km,1000 km ai 70 euro. Este ilegal plata la km dar se mai practică. După ce iei mașina fă manevre cu spatele,te dai jos și mergi în spate să vezi ce e acolo și ce ai văzut tu în oglinzi. Așa înveți cât poți da în spate Vezi că diferă oglinzile la fiecare mașină, când schimbi mașina iar trebuie să înveți că ce vezi în oglindă diferă de ce e în spate. Sfatul meu principal este următorul: Nu accepta compromisuri! Dacă nu îți dă salariul când ați stabilit nu mai muncești. Mai bine pierzi câteva sute de euro decât 1000 sau două. Fă tit posibilul când vii acasă să ai cât de puțini bani de luat. Dacă bagă motive să-ți oprească din bani să nu pierzi mult. Cere avans de câte ori poți. Bagi de exemplu o minciună,ai spart telefonul personal,să îți dea 300...400 euro să cumperi telefon. Cere bani și dacă nu ai nevoie. Mai bine să ai banii pe card decât să ai de luat. Eu personal fac aceeași treabă pe țară și am dat peste tot felul de proști,inculți,fără bun simț,mincinoși. Pot să spun sincer că mai mult de jumătate din patronii de care m-am lovit au fost măgari. |
#24
Posted 18 May 2021 - 21:15

xxgeoxx, on 18 mai 2021 - 19:41, said: nu stiu. voi afla zilele urmatoare, la interviu... deocamdata, radarele am inteles ca le plateste firma... Ma intereseaza exact legat de conditiile de trai (5-6 sapt, cat sunt pe drumuri)... La ce sa ma astept ?? Cum este "traiul" in parcarile de tiruri/dube? De acord cu tine. De aceea intreb pe cei cu experienta in ac domeniu, sa stiu la ce sa ma astept si sa incerc sa-mi dau seama daca fac fata sau nu. . 220v, on 18 mai 2021 - 20:05, said:
vezi ca trebuie sa stii limbi straine la nivel conversational la nivel foarte bine.Altfel nu te vei intelege cu lumea ete scârț, există google translate.. plus mâinile ![]() |
#25
Posted 18 May 2021 - 21:15

sloimi, on 18 mai 2021 - 21:06, said:
Dacă mergi să ai următoarele: Încălzire staționară; Aer condiționat; GPS; Telefon de servici. Nu accepta să mergi cu telefonul tău pe post de GPS,distrugi bateria. Să ai cască pentru telefon. Să ai bidon/rezervor cu apă.Întreabă dacă mașina are butelie sau trebuie să cumperi. Cere mașina acasă cu minim juma de zi înainte ca să o cureți,pui bagaje. Stabilește clar de la început ce bani iei,când îi iei. Unii patroni vor să te plătească doar când vii acasă. Nu accepta nicicum! Salariul de România să fie pus la data stabilită pe card,fără excepții. Diurna să fie trecută în anexă la contractul de muncă altfel poți veni după 50 zile acasă și nu-ți dă 1000 euro să zicem și tu nu ai nici o dovadă că trebuie să-ți dea. Legal diurna trebuie să ți-o dea înainte să pleci dar patronii de carton se fac că plouă. În cel mai rău caz să primești minim 100 euro în fiecare zi de luni și restul când ajungi acasă. Plata este de obicei pe la 50 euro/zi,salariul de România inclus. Sunt variante, 0.07 eurocenți/km,1000 km ai 70 euro. Este ilegal plata la km dar se mai practică. După ce iei mașina fă manevre cu spatele,te dai jos și mergi în spate să vezi ce e acolo și ce ai văzut tu în oglinzi. Așa înveți cât poți da în spate Vezi că diferă oglinzile la fiecare mașină, când schimbi mașina iar trebuie să înveți că ce vezi în oglindă diferă de ce e în spate. Sfatul meu principal este următorul: Nu accepta compromisuri! Dacă nu îți dă salariul când ați stabilit nu mai muncești. Mai bine pierzi câteva sute de euro decât 1000 sau două. Fă tit posibilul când vii acasă să ai cât de puțini bani de luat. Dacă bagă motive să-ți oprească din bani să nu pierzi mult. Cere avans de câte ori poți. Bagi de exemplu o minciună,ai spart telefonul personal,să îți dea 300...400 euro să cumperi telefon. Cere bani și dacă nu ai nevoie. Mai bine să ai banii pe card decât să ai de luat. Eu personal fac aceeași treabă pe țară și am dat peste tot felul de proști,inculți,fără bun simț,mincinoși. Pot să spun sincer că mai mult de jumătate din patronii de care m-am lovit au fost măgari. |
#26
Posted 18 May 2021 - 21:20

#27
Posted 18 May 2021 - 21:23

da bre într-adevăr multe probleme, per ansamblu e o meserie grea pentru ca trebuie să conduci mult, te omoară singurătatea, o sa ajungi de o sa vorbești singur prin cabină
![]() oricum daca nu ti place sa conduci ore întregi.. nu te duce. |
#28
Posted 18 May 2021 - 21:30

Colegii au explicat foarte bine care sunt riscurile dar vad ca nu a zis nimeni pe aici o optiune: baga-te sofer pe duba in tara, fa macar jumatate de an aici ca oricum nu te imbogatesti cu ce ti-o da tie pe comunitate in jumatate de an. Cand pleci prima data pe comunitate nu mai pleci ca mielu' la taiere, sa ai de livrat si adunat pachete in cine stie cate tari cand tu ai condus duba doar in parcare.
Edited by filipxxx, 18 May 2021 - 21:30. |
|
#29
Posted 18 May 2021 - 21:33

silesax, on 18 mai 2021 - 21:23, said:
da bre într-adevăr multe probleme, per ansamblu e o meserie grea pentru ca trebuie să conduci mult, te omoară singurătatea, o sa ajungi de o sa vorbești singur prin cabină ![]() |
#30
Posted 18 May 2021 - 21:37

Nu cred ca el o sa livreze pachete pe duba.., cat despre condiții, cred ca sunt mai bune cele de pe comunitate.. cel putin acolo daca vrei sa faci un duș oprești într-un peco si îl faci, aici îți torni o găleată de apă n cap daca vrei.
![]() xxgeoxx, on 18 mai 2021 - 21:33, said: ca idee... imi place sa conduc, nu asta e problema... mi-e teama de stationarile in parcari (noaptea poate fi periculos, ma gandesc, nu stiu cum e noaptea in parcarile de TIR-uri...) si ma sperie eventuala lipsa a conditiilor minime de igiena (mers la WC, sa poti face un dus pe zi mi se pare minimal...). Cu facutul mancarii nu prea le am, poate doar sa incalzesc conservaraie... ![]() |
#31
Posted 18 May 2021 - 21:44

Nu lăsa noapte dacă te culci obiectele valoroase de lângă tine!
Telefoane,GPS,portmoneu...le duci cu tine în pat. Nu mai zic dacă ai laptop și-l lași pe bord... |
#32
Posted 18 May 2021 - 22:12

Tu crezi ca ai timp sa faci dusuri cand vrei tu ? Cand opresti motorul nu stii cum sa te intinzi mai repede.E scalive curata comunitatea la dube,merge pana pe la 30-35 de ani.Am prieteni ce conduc dube,sunt sofer de "Tir",stiu ce inseamna si dormitul pe drumuri si condusul peste limita,sunt zeci de accidente mortale anual cu astfel de dube.
Apuca-te de altceva! Sau cauta pe cineva ce face distributie de colete pe afara,e o crestere imensa de in acest domeniu,e olin TikTokul de soferite cu unghii mari ce fac livrari pentru Amazon. Edited by bolo, 18 May 2021 - 22:17. |
#33
Posted 18 May 2021 - 22:55

A fost odata un grup de broscute ... care voiau sa se ia la întrecere. Telul lor era sa ajunga în varful unui turn foarte inalt. Se adunasera deja multi spectatori, pentru a urmãri cursa si pentru a le încuraja pe broscute.
Cursa urma sã înceapa. Totusi, dintre spectatori, nu credea nici unul ca vreuna dintre broscute va reusi sa ajunga in varful turnului. Tot ce se auzea erau exclamatii de genul: „Oh, ce obositor!!! Nu vor reusi niciodata sa ajunga sus!“ Sau: „Nici nu au cum sã reuseasca, turnul este mult prea înalt!“ Broscutele începura sa abandoneze ... Cu exceptia uneia singure, care se catara vioaie mai departe ... Spectatorii continuau sa strige : „E mult prea obositor! Nu va putea nimeni sa ajunga sus!“ Tot mai multe broscute se resemnau si abandonau... Doar una singura se catara consecvent mai departe. Nu voia cu nici un chip sa abandoneze! În final renuntaserã toate, cu exceptia acelei broscute care, cu o imensa ambitie si rezistentã reusi sa ajunga singura în varful turnului. Dupa aceea, toate celelalte broscute si toti spectatorii au vrut sa afle cum a reusit broscuta sa ajunga totusi în vârf, dupa ce toate celelalte se vãzuserã nevoite sã abandoneze cursa. Unul dintre spectatori se duse la broscuta sa o întrebe cum de a reusit sa faca un efort atât de mare si sa ajunga în vârful turnului. Asa s-a aflat cã... broscuta învingatoare era SURDA!!! Morala? Nu asculta niciodatã de oamenii care au prostul obicei de a fi întotdeauna negativi si pesimisti... |
|
#34
Posted 18 May 2021 - 23:22

Ai dreptate americane, o plecare de o lună sigur este cea mai bună soluție sa afle daca îi place sau nu.
|
#35
Posted 19 May 2021 - 02:07

ai mai condus in afara tarii?
te descurci cu gps? te descurci in engleza/sa alimentezi cu cardul/sa faci vigniete etc? rezisti sa conduci mult pe autostrazi/noaptea? ai grija ca se dau multe tepe de genul cand te intorci iti taie din bani ca domne ai consumat prea multa motorina,ai atins masina etc. |
#36
Posted 19 May 2021 - 07:16

Multumesc tuturor pt sfaturi. Momentan, renunt la acest tip de job. Decat sa ma intorc in vreo saptamana, mai bine mai astept. Nu ma pot obisnui cu ideea de a dormi in duba 40 de zile in parcari. Inca o data, multumesc tuturor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users