Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model 3 LR - 2021
Last Updated: Mar 21 2024 14:21, Started by
ro_explorer
, May 17 2021 10:29
·
29
#685
Posted 21 May 2022 - 15:33
ro_explorer, on 20 mai 2022 - 14:20, said:
Capota o corectez cu un kit de vopsea pe care l-am comandat de pe amazon, la cod de culoare. Plafonul insa - pe asigurare (1200 euro un plafon - fara manopera). Ghinion de nesansa . Eu am schimbat recent parbrizul la Mazda3 si a fost cam $1500 in total ($1k parbrizul, nu se gaseste decat OEM si restul manopera si recalibrarea senzorilor). Cat timp nu-ti umfla nesimtit de mult asigurarea pe urmatorii ani (ca aici depinde de sistemul din fiecare tara, de bonusul "5 years no-claims", etc), treburile astea merg pe asigurare, dar tot e neplacut ca iti ia ceva timp. Cred ca solutia pentru cine vrea sa tina acum o masina long-term, e PPF atat pe caroserie cat si pe plafon. Edited by MembruAnonim, 21 May 2022 - 15:33. |
#686
Posted 21 May 2022 - 19:57
PPF-ul e scump ptr toata masina - cca 5000 euro. Dar da, sunt de acord ca pe termen lung poate avea efecte pozitive . Deocamdata merg pe casco.
Un avantaj la leasingul de tip "masina ca salariu" este ca ai costuri fixe indiferent ce se intampla (variatiile de gen asigurari fiind absorbite de firma), asadar, chiar daca nu e ieftin, este un cost predictibil, ceea ce face toti banii, la propriu. |
#687
Posted 23 May 2022 - 06:53
Octavian___, on 21 mai 2022 - 08:56, said:
Pe drumurle RO evit pe cat posibil la viteza sa stau prea aproape de cel din fata, daca esti departe de ala din fata, nu vede ca vrei sa-l depasesti, fiind B2 lover, si sta asa... |
#688
Posted 23 May 2022 - 08:05
wrc2007, on 23 mai 2022 - 06:53, said:
si eu, dar dupa aia apar smecherii care vad un gap..forteaza si se baga. si iar tre sa te distantezi. si pe DN si pe autostrada. wrc2007, on 23 mai 2022 - 06:53, said:
daca esti departe de ala din fata, nu vede ca vrei sa-l depasesti, fiind B2 lover, si sta asa... Se poate semnaliza si altfel intentia de trecere, nu e deloc necesar sa stai “calare” pe masina din fata. Prin folosirea semnalizarii, de exemplu, care merge de minune daca se pastreaza distanta fata de masina din fata. |
#689
Posted 23 May 2022 - 08:25
closchkutza, on 23 mai 2022 - 08:05, said:
Si ce se intampla rau daca reduci cateva secunde viteza pentru a lua distanta fata de masina din fata? closchkutza, on 23 mai 2022 - 08:05, said:
Se poate semnaliza si altfel intentia de trecere, nu e deloc necesar sa stai “calare” pe masina din fata. Prin folosirea semnalizarii, de exemplu, care merge de minune daca se pastreaza distanta fata de masina din fata. B2 loveri nu se dau cu nicio metoda. multi nici nu se uita in spate, iar semnalizarea ii lasa rece. intr-o tara cu autostrazi si experinta in folosirea lor, da..merge. dar nu la noi. asta cu semnalizarea nu e folosita decat in Franta,. te sfatuiesc ca incerci asta pe A1, sau pe A2 vara catre mare |
#690
Posted 23 May 2022 - 10:24
wrc2007, on 23 mai 2022 - 08:25, said:
B2 loveri nu se dau cu nicio metoda. Sâmbãtã pe A2 înainte de Cernavodã, veneam de la Constanța, am dat de unul CU 100 km/h, culmea tot S-Cross, pe banda 2. N-a functionat nimic, nici semnalizare, nici flash-uri (da, știu, nekulturnái, da' mã disperase!), nada. Pânã la urmã am riscat și m-am bãgat sã-l devansez pe 1. Atenție la pietricele pe A2, btw, bucata de la Borcea, unde sunt lucrãri, aveam 60 și tot vedeam la cel din fațã cum sar. |
#691
Posted 23 May 2022 - 15:41
#692
Posted 24 May 2022 - 06:21
#693
Posted 28 May 2022 - 18:40
FYI
Plecat in concediu pe calea aerului pentru 17 zile. Descarcarile la masinile electrice: 1. Tesla 2021 7X kw - de la 80% la 50% - oprit Sentry Mode, fara accesare aplicatie 2. Hyundai Kona 2020 64kw - de la 79% la 58% 3. Dacia Spring 2021 - in continuare in service de 6 luni in astepaterea pieselor de schimb- |
#694
Posted 28 May 2022 - 19:54
hnicolae, on 28 mai 2022 - 18:40, said: E ceva stricat la Kona ta.. nu am mai auzit la nimeni sa scada asa mult...am fost si eu plecat 21 zile si Kona a scazut de la 61% la 60%...tot model 2020 care nu are Bluelink. https://forum.softpe...4#entry29016402 E drept ca la mine s-a intamplat in aprilie cand temperaturile din aeroport erau mici 10-15C. A ta a stat in soare? Ma gandesc ca poate a intrat bateria in protectie si a racit-o. Edited by raven75, 28 May 2022 - 19:55. |
|
#695
Posted 28 May 2022 - 20:18
ro_explorer, on 05 septembrie 2021 - 10:23, said:
Eu inteleg ce spui dar tu nu ma asculti ce incerc sa iti spun: Exemplu de saptamana trecuta: incarc la AC pana la 80% - pe ecran, (pe OBD citesc: cell imbalance 12mV, SOC 79.8%) bag masina in garaj si o las peste noapte (necuplata). Dimineata ma duc la masina ... pe ecran arata 81% (no kidding), OBD-ul zice : cell imbalance 2mV, SOC 80.7%. Explic-o pe asta. |
#696
Posted 29 May 2022 - 11:36
SOC nu are legatura cu temperatura.
Cata energie poti scoate din celula are legatura cu temperatura. Dar astea sunt 2 chestii diferite. |
#697
Posted 07 June 2022 - 09:31
Raportul la 1an de utilizare (primii Km contorizati in masina au fost pe 4 iunie 2021):
Cele mai importante date pe care le cauta lumea: Distanta parcursa pana in prezent: 28379 Km Consum mediu pe toata distanta: 170Wh/Km status.jpg 34.06K 20 downloads SOH baterie: 77.3Kwh (original era 79.1Kwh cand era noua). Asta inseamna o degradare de cca 2.3% ceea ce e perfect in grafic. Distanta ratificata pe 100% baterie: 566Km (original era 570 cand era noua), batt.jpg 12.48K 14 downloads Costuri cu mentenanta: 0 Costuri cu energia: cca 500-600 euro (costuri la incarcatoare DC, superchargere si 3rd party combinat). Probleme aparute: camerele laterale (din aripi) inlocuite pe garantie. Plafonul din sticla crapat de la o piatra aruncata pe autostrada de masina din fata - se schimba pe asigurare. Lacul vopselei usor afectat de spalatoriile automate cu perii: urmeaza un polish general cat de curand. Interiorul cu 0 probleme, fara greierasi sau alte sunete, fara urme vizibile de uzura. Edited by ro_explorer, 07 June 2022 - 09:41. |
#698
Posted 01 July 2022 - 16:33
A trecut anul ... timpul pentru prima mentenanta: filtrele de aer . Nu miros dar nici nu vreau sa ajung in momentul ala cand o sa miroase, asadar, de la poporul prieten chinez, via Bezos: https://www.amazon.s...duct/B08N69XWMP
Cca 40eur. 20220701_162716.jpg 165.45K 41 downloads 20220701_162657.jpg 200.14K 44 downloads 20220701_162749.jpg 288.76K 44 downloads Sa vad cand imi fac timp sa le montez - nu ar trebui sa imi ia mai mult de 10-15 minute. |
#699
Posted 07 July 2022 - 23:25
Filtrele au fost montate - este un miros fresh in masina , ceea ce imi place.
Ce nu imi place este ca desi pe ele scrie HEPA si au date de testate pentru particule diverse, fiind si cu carbune activ inauntru, totusi, mirosurile de la unele fumigene intra in habitaclu. Nu stiu daca e OK sau nu dar in ultimii 1400Km (facuti ieri si azi) am simtit asta cu cateva ocazii. Revenind la jurnal, inca o calatorie lunga fara probleme: Calatoria in sine : ~1300 Km (~640Km in fiecare directie plus fataiala pe la destinatie). Date metrice (pe o directie - identic si invers): Screenshot 2022-07-07 231710.jpg 7.73K 44 downloads Durata calatorie : ~7H:30M dus, ~7H intors, inclusiv pauzele de masa/buda (timp in care am si incarcat). Am incarcat strict la superchargere, costurile totale fiind de 838sek (cca 80 eur). Cu ocazia unor discutii contrare pe topicul despre "masina electrica , multumesc dar ", am masurat si consumul mediu la 130Km/h: Screenshot 2022-07-07 231749.jpg 132.56K 59 downloads Cam asta e ... coafura rezista. |
|
#700
Posted 09 July 2022 - 21:55
Software update azi.
Cele mai importante detalii: Vizualizari cu update din FSD (neanuntate in log, dar vizibile) - masinile celelalte nu mai au forma de "tesla generic" ci au forme distincte, cu geamuri (pe FSD beta au si stopuri, semnalizari si portiere deschise/inchise). Bara de energie consumata/regen ingrosata (probabil ca sa stimuleze condus econom) Screenshot 2022-07-09 213953.jpg 134.44K 35 downloads Pentru comparatie, asa erau randate celelalte masini inainte: Screenshot 2022-07-09 215216.jpg 40.41K 43 downloads Si inca 2 chestii pe care le-au anuntat in update log: Screenshot 2022-07-09 214016.jpg 103.95K 53 downloads Screenshot 2022-07-09 214032.jpg 106.39K 48 downloads |
#701
Posted 09 July 2022 - 22:31
Imi place aia cu crosswind si headwind; in curand te pune sa te rotesti prin cartier dupa vant ca avioanele la aterizare
Ar trebui sa bage si ei crab ca la Hummer EV sa ajute cu crosswind ca sa-l ia frontal. [ https://cdn.motor1.com/images/mgl/Kj2m0/s1/gmc-hummer-ev-crabwalk.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by MembruAnonim, 09 July 2022 - 22:34. |
#702
Posted 17 July 2022 - 00:49
Inca o calatorie de vacanta de vizitat diverse ...
Short version: Screenshot 2022-07-17 004528.jpg 9.52K 53 downloads Incarcat de la superchargere pe toata calatoria, totalizand ~145 EUR. Long version: sa scot pozele si filmele de prin device-uri intai. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users