Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model 3 LR - 2021
#577
Posted 17 January 2022 - 13:35
Sunt foarte faine alea made in China. Am analizat una in detaliu si progresele in materie de finisaje sunt imense. Vorbim de detalii aici.
|
#578
Posted 17 January 2022 - 19:53
Daca esti asa de chitibusar cu "tolerante si alinieri" perfecte, trebuia sa iti iei lexus. Cica aia sunt maniaci cu precizia. Chiar nu face lexus nimic electric?
Cand intrat pe piata cu Lexus, concurenta a luat pentru studiu cateva exemplare, reverse enginering.. si americanii constatasera ca nu au cum sa-i copieze, pentru ca liniile lor de asamblare erau cu ordine de marime mai slabi la precizie. |
#579
Posted 17 January 2022 - 20:41
Dar nu e vb sa fie chitibusar, realitatea e ca sunt ceva defecte la care nu te-ai astepta la masina asta, sunt spuse si de altii, poate nu asa categoric.
Adica sa n-o dam pe extreme, colegu a aratat ceva ce s-a relatat si de alti posesori de Tesla, masina in sine e super faina pt ce a fost facuta, dar pica la aspecte secundare. Sa faci din asta o ironie pt faptu ca a spus ce a vazut si il deranjeaza ...esti un ironic finut... |
#580
Posted 17 January 2022 - 21:17
#581
Posted 18 January 2022 - 02:55
ro_explorer, on 17 ianuarie 2022 - 13:35, said:
Am analizat una in detaliu si progresele in materie de finisaje sunt imense. Vorbim de detalii aici. Daca e sa observ ceva, am observat asta la BMW (am cautat pe internet mai multe poze si la mai multe am vazut imbunatura aia ca la mine, inclusiv in poza de pe wikipedia) Foarte, foarte rapida masina aia a lor; doua saptamani a durat de cand a dat comanda pana ce i-a fost livrata. Inca se obisnuiesc cu ea ca mi-au scris azi: "We need to charge Tesla on the way quickly, so can ping you when we are almost done?" Edited by MembruAnonim, 18 January 2022 - 03:09. |
#582
Posted 18 January 2022 - 09:00
MembruAnonim, on 18 ianuarie 2022 - 02:55, said:
[...]Daca e sa observ ceva, am observat asta la BMW [...] 20220118_105437.jpg 169.91K 47 downloads |
#584
Posted 18 January 2022 - 09:34
ro_explorer, on 17 ianuarie 2022 - 13:09, said:
Am demontat tot ce e de demontat ca sa indrept/aliniez panelurile laterale (mai precis, aripa fata si portierele de pe dreapta). La portiere lipseste un unghi de reglaj la balamale, unde sunt niste gauri perfect circulare in elementele de prindere si in cazul carora niste gauri ovale care sa permita cateva grade de reglaj ar fi rezolvat problema. La modelele facute in China (am studiat un Model 3 si un Y asamblate acolo) acele elemente lipsesc de asemenea (gaurile tot perfect rotunde sunt) dar sunt aliniate perfect. Ceea ce difera intre cele 2 tipuri de masini (si garantez ca absolut toate model 3 iesite de la freemont au aceeasi problema, caci se vede cu ochiul liber daca stii unde sa te uiti) este alinierea stalpilor A si B, lucru care iese direct din matrita. Cei 2 stalpi au o toleranta mai mare la matritele din Freemont si muuult mai mica la cele din China. Daca imi pun mintea as putea sa aliniez perfect panourile, dar asta ar presupune sa demontez ambele portiere de pe dreapta si sa ovalizez gaurile care sa imi permita miscarea cu pricina. Cea mai mare problema e la stalpul A, deci teoretic doar demontand si modificand balamalele de la portiera dreapta fata ar rezolva problema - dar e pur si simplu o chestie de OCD la momentul asta - nu consider ca merita efortul. Am impresia ca te-ai uitat doar la partea de pe usa. Pe stalp vad gauri patrate, si oricum si alea rotunde au un mic grad de libertate, altfel ar fi mult prea greu de bagat usa in ele. Chiar si o usa montata perfect in timp se lasa, de-aia trebuie sa existe posibilitate de reglaj. Si oricat de perfect ar fi jigging-ul la asamblarea caroseriei, tolerante de ordinul a 2-3mm sunt normale si sunt acoperite de plaja de reglaj a balamalelor. Sau se ajusteaza prin deformare daca nu ajunge. E si asta o tehnica, dezvolt alta data. Oricum, pentru fata-spate, sus-jos, colt in sus/jos ai tot ce trebuie pe stalp. Doar probleme de genul Muchia de jos/sus inauntru/afara sunt mai dificil de obtinut. Ce mai vad e ca au folosit cea mai ieftina balama posibila, iar genul asta de balama ii obliga sa echipeze usa montata pe caroserie. Mai important, asta inseamna ca la orice revopsire ulterioara a usii trebuie refacut aliniamentul. Solutia consacrata e aia cu demontare unde astea au boltul ala fix. In felul asta fiecare parte a balamalei ramane montata pe elementul suport si pastreaza reglajele. Si nu vad blocator pe filete. [ https://a.allegroimg.com/original/03ea9b/7e8143a14f67ade659cc3e326daa/Tesla-3-zawiasy-drzwi-lewy-prawy-przod-tyl-komplet - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#585
Posted 18 January 2022 - 10:39
MembruAnonim, on 18 ianuarie 2022 - 02:55, said:
Eu n-am ochiul asa format ca tine pentru Tesla; Inca un reper de nealiniere se gaseste la ambele portiere spate, unde portiera "se pierde" in aripa spate. Forma complexa a elementelor si tolerantele de fabricatie nu permite un aliniament perfect decat cu eforturi f mari. sebulbus, on 18 ianuarie 2022 - 09:34, said:
Am impresia ca te-ai uitat doar la partea de pe usa. Am sa pun o poza cu partea dreapta cand o sa fie masina cat de cat prezentabila (acum, cu vremea asta, nici nu ajung cu ea OK de la spalatorie). Edited by ro_explorer, 18 January 2022 - 10:40. |
#586
Posted 18 January 2022 - 10:53
ro_explorer, on 17 ianuarie 2022 - 13:09, said:
Am demontat tot ce e de demontat ca sa indrept/aliniez panelurile laterale (mai precis, aripa fata si portierele de pe dreapta). Asta e mașină de 60k, nu? Îmi amintești de un vecin care scosese tot ce se putea scoate la mașină s-o antifoneze. Aia fiind Dacia 1310, totuși! No offense, știu că e mașină bună în general da' nu mi se pare acceptabil "DIY" la banii ăștia! Dacă mai pui în balanță și problema cu bateria și povestea cu interfața grafică, începe să sune a iTesla! https://gadget.ro/ap...elurile-vocale/ ro_explorer, on 18 ianuarie 2022 - 10:39, said:
Ma gandeam sa fabric niste saibe... 👍 Acuma nu te supăra, că ne știm demult, da' cred că la Logan nu meștereai atât! Edited by garett, 18 January 2022 - 10:55. |
|
#587
Posted 18 January 2022 - 11:00
garett, on 18 ianuarie 2022 - 10:53, said:
What the...duck?? Asta e mașină de 60k, nu? Oricum, dupa cum ai mentionat, mai tare ma doare lipsa de ergonomie de la interfata noua decat alinierea portierei. Daca as si chitit pe tinut masina asta "a la long" as alinia-o la milimetru (plus ceva PPF peste tot). Asa, incerc doar sa invat cat mai mult pe ea si sa o mentin in stare cat mai apropiata de stock. Orice bani as baga in ea extra nu mi-i recuperez deloc, asadar, un polish pe an (dupa sezonul rece) si multi Km. Apropos de baterie, sunt in proces de deep discharge in trepte. Consum cate cca 10-15% pe zi si apoi o las sa doarma. A recuperat ca prin minune 1Kwh deja in estimarile BMS. Acum sunt la 20%. O cobor pana la 5% si apoi o incarc la 100% sa vad ce minune se intampla. Edited by ro_explorer, 18 January 2022 - 11:15. |
#588
Posted 18 January 2022 - 16:37
buntzi, on 18 ianuarie 2022 - 09:00, said:
E chestie de unghi. Dacă faci poze de unde trebuie da, așa pare. Curbura stâlpului e diferită de curbura aripii. Dacă faci poza drept însă... 20220118_105437.jpg La F30 (seria3 precedenta) pare mai ok facut dupa cum se vede in poza aici. KiloW, on 18 ianuarie 2022 - 09:03, said:
La Mazda cx30 are ceva asemănător la stâlp (chiar mult mai "urat") și e un feature de aerodinamica, ceva gen redus zgomotul. Edited by MembruAnonim, 18 January 2022 - 16:44. |
#589
Posted 18 January 2022 - 18:27
La F30 problema reala de fitment e bara fata, care-i foarte usor de pus anapoda doar din cat de mare-i plaja de reglaj, si apoi pretind toti papagalii ca-i facuta praf o masina la care poate doar s-a inlocuit un far sau s-a dat jos pentru revopsire. Am citit ceva de genul pe un grup din ala de experti.
ro_explorer, on 18 ianuarie 2022 - 10:39, said:
Am dat portiera dreapta jos de tot. Let me guess. Daca nu ti-a luat o zi de injurat s-o pui la loc, ai demontat-o din suruburile de pe usa, adica balamaua a ramas pe stalp. |
#590
Posted 18 January 2022 - 19:56
Da, ai ghicit. Am vrut doar sa vad unde/cum as putea modifica pentru aliniere. După ce am văzut am pus la loc .
|
#591
Posted 18 January 2022 - 20:34
#592
Posted 19 January 2022 - 06:42
ro_explorer, on 18 ianuarie 2022 - 11:00, said:
[...]Eu am dat banii aia pe tehnologie, nu pe detaliile de asamblare. [...]Multora nici nu le pasa.[...] |
#593
Posted 19 January 2022 - 13:27
ro_explorer cred ca stia cu un an inainte ce anume trebuie sa "bibileasca" la noua masina (era f bine informat despre toate problemele aparute la masini fabircate in US).
Stiu asta pentru ca l-am intrebat inainte daca e sigur de M3 avand in vedere ca se lansa si Polestar. Deci asta ca o "masina de 60k ...nu ar trebui sa umbli la ea", a fost asumata, dinainte de a o cumpara . Eu sunt curios doar daca ai avut probleme pana acum cu meterialul folosit pentru scaune. Am inteles ca sunt f sensibile la solutii banale gen "dezinfectant de maini", etc. |
#594
Posted 19 January 2022 - 14:21
buntzi, on 19 ianuarie 2022 - 06:42, said:
Mult prea mulți clienți dispuși să treacă cu vederea aspectul ăsta al detaliilor de asamblare. zippo123, on 19 ianuarie 2022 - 13:27, said:
Eu sunt curios doar daca ai avut probleme pana acum cu meterialul folosit pentru scaune. Am inteles ca sunt f sensibile la solutii banale gen "dezinfectant de maini", etc. Le curat cu o carpa inmuiata in apa atunci cand spal masina. Eventual pun putin sapun in apa unde inmoi carpa. Nu am folosit nici un fel de alte chimicale caci nu a fost nevoie. Pe partea de baterie. Am terminat calibrarea. Nu sunt 100% multumit de rezultat . Am dus bateria la 5%. Am lasat masina sa doarma vreo 2 ore, apoi am pus-o la incarcat pe AC/11KW si am lasat-o pana la 100%. A durat 7 ore toata treaba (ultima ora a tras f putina energie, cca 3-6KW, cu indicatorul de baterie la 100% - probabil ca facea egalizare de elementi). Energia raportata la 5% era de 4.8Kwh si a incarcat 71.5 KWh. Practic, un total de 76Kwh, ceea ce ar fi oarecum conform asteptarilor. Totusi, acum BMS-ul imi arata nominal full pack: 74.5 KWh si o autonomie ideala maxima de 545Km (fata de 570 cand era noua). Nici nu stiu cum sa interpretez numerele astea: Daca ma iau dupa distanta ideala maxima, am degradare de 4.3% Daca ma iau dupa valoarea NFP din BMS, am degradare de 5.81% Daca stau sa calculez cu mana energia estimata ramasa la 5% , plus cea bagata pana la 100%, da o degradare de 4.9% . Oricum, am sa consider 6% (worst case plus margin) ca fiind degradarea dupa 7 luni si 20.000 Km, ceea ce e cam maxim dpdv statistic. Sunt curios cum o sa evolueze aceasta degradare in continuare. Sper sa se plafoneze. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users