Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Asus ROG - Probleme mari wi-fi

Recomandare Apartament

reparatie zgarietura bara spate

Lipire XPS de hidroizolație ...
 Detectare dispozitiv de ascultare...

Detectare posibile dispozitive de...

suport/cutie fixare SSD in locul ...

Popcorn stradal
 De ce ard asa de violent masinile...

Sfat achizitie bicicleta MTB

Imi tot apare ipconfig

Degresant auto eficient
 Pistol care sa pulverizeze vopsea...

Cursuri inot apa netratata

Telefoane vechi, fixe si mobile c...

Sa desparțim cuvintele in cuvinte
 

Router-ul de la RDS, predat acum 6 ani, încă apare că ar fi la mine în casă...

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#37
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Au rezolvat in sensul că au găsit, ori au rezolvat prin scripte? 😜

#38
Scienttificus

Scienttificus

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 25.03.2021
Eu nu pot să înțeleg de ce la RDS se face atât tam tam pentru un rahat de echipament nepredat ! Chiar și dacă abonatul ar fi mințit și nu l-ar fi predat, ce mare chestie reprezintă acel ONT pentru Digi ?

La altă companie când am reziliat un contract, nu l-am predat GPON-ul pentru că m-a ajutat o persoană care lucrează la ei și l-a șters pur și simplu din aplicația internă, iar astfel nu a mai figurat nicăieri pe acel ID de client. Deci care e problema de nu se putea face și la RDS la fel ? Sau așa mare e comunismul cu prostia aceea de RDS DB 5 că nu permiteți să ștergeți un banal echipament din ea ?

Sunteți penibili, sincer !
Dacă se dorea, se ștergea și de pe client, și din inventar și din aplicația de gestionare a stocurilor și era gata tot bâlciul. Doar că știu că la Digi nu se vrea de regulă a se face nimic, mai repede stau și caută în arhive PV-uri de n ani, înloc să facă din soft o treabă de câteva minute.....De parcă acel ONT ar fi valorat 1 milion de dolari !

#39
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,759
  • Înscris: 06.03.2018
Pai cum sa șteargă din baza de date , când dânșii au preluat o companie (AKTA) cu tot ce tine iar faza cu stersul nu este destul de ok. Dacă 10sau 20 fac ca prietenul tău...

Pana la urma este un bun , ce nu-ți aparține...
În cazul de fata , a fost doar o eroare și o incompetenta umana.

Edited by StefanRO, 05 July 2021 - 04:48.


#40
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,277
  • Înscris: 26.06.2009
Daca ti l-au dat in custodie de ce sa il stearga?!? Romanisme din astea nu prea mai merg…

#41
anndrei86

anndrei86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 631
  • Înscris: 16.04.2008

View PostScienttificus, on 04 iulie 2021 - 23:46, said:

Eu nu pot să înțeleg de ce la RDS se face atât tam tam pentru un rahat de echipament nepredat ! Chiar și dacă abonatul ar fi mințit și nu l-ar fi predat, ce mare chestie reprezintă acel ONT pentru Digi ?

La altă companie când am reziliat un contract, nu l-am predat GPON-ul pentru că m-a ajutat o persoană care lucrează la ei și l-a șters pur și simplu din aplicația internă, iar astfel nu a mai figurat nicăieri pe acel ID de client. Deci care e problema de nu se putea face și la RDS la fel ? Sau așa mare e comunismul cu prostia aceea de RDS DB 5 că nu permiteți să ștergeți un banal echipament din ea ?

Sunteți penibili, sincer !
Dacă se dorea, se ștergea și de pe client, și din inventar și din aplicația de gestionare a stocurilor și era gata tot bâlciul. Doar că știu că la Digi nu se vrea de regulă a se face nimic, mai repede stau și caută în arhive PV-uri de n ani, înloc să facă din soft o treabă de câteva minute.....De parcă acel ONT ar fi valorat 1 milion de dolari !

Poate la compania la care ai reziliat au trecut GPON-ul cu taxa zero sau ceva de genul asta. Mi se pare total aiurea ca un simplu angajat sa aiba posibilitatea de a sterge un echipament din gestiune. Asta ar insemna ca daca lucrezi acolo poti sa furi vreo 2-3 sute de GPON-uri si pur si simplu le stergi din gestiune. Nu mai stie nimeni nimic de ele, nu te poate gasi nimeni, totul este perfect.

#42
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 10.12.2006
Pe vremea cand am lucrat eu cu RDS se schimba pe fibra in oras, toate aparatele adunate de la clienti erau aruncate unul peste altul in niste tarcuri mari. Nu stiu ce altceva puteau face cu ele decat sa le caseze.

#43
anndrei86

anndrei86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 631
  • Înscris: 16.04.2008
Asta-i cu totul altceva. Se poate casa un echipament, dar nu se va sterge din gestiune. Va ramane cu mentiunea ca a fost casat si probabil se va sterge de pe contul clientului.

#44
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 10.12.2006
Dar daca nu dai vechitura te pun sa o platesti. Cand ei de fapt o arunca la gunoi ulterior.

#45
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,277
  • Înscris: 26.06.2009
Again: ce fac ei cu “vechitura” nu e treaba ta! E proprietatea lor, il ai in custodie si trebuie returnat. Asa cum ai tu poti sa iti dai foc la masina proprietate personala daca ai chef, la fel si ei. E fix treaba lor! A ta este sa predai inapoi echipamentul.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate