Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cursuri inot apa netratata

Telefoane vechi, fixe si mobile c...

Sa desparțim cuvintele in cuvinte

Apartament complex rezidential no...
 [UNDE] reciclare cd / dvd

Foliere geamuri

Microsoft Defender

cartela Internet Europa
 Sondaj EV

Testerul pe VAG arata devieri la ...

Aparat ieftin pentru sigilat pung...

Hyundai elantra 2024 Highway, 6MT.
 Interpretare XML

PPCEnergy - Emiterea facturii in ...

Telefon Nou de la Digi

La multi ani @creativestar!
 

Router-ul de la RDS, predat acum 6 ani, încă apare că ar fi la mine în casă...

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,006
  • Înscris: 18.09.2008
De la început, vrea să spun că nu sunt hater Digi, sunt chiar mulțumit de serviciile lor, dar am o problemă care mă râcâie.

Acum trei săptămâni, am vrut și eu să dau comandă de un router WiFi 6, mi-a zis un amic de el. Am zis că dacă e 3 lei/lună, de ce nu?! Zis și făcut, intru la ei pe site, dau comandă și îmi zice că am numărul maxim de device-uri. OK, sun la ei, explic situația, doamna de la call-center îmi face ea comanda, sunt chemat să ridic comanda și, surpriză, router-ul vechi tot figura că ar fi la mine acasă.

Router-ul în chestiune e un WDR3600, care a fost predat cand am schimbat din UTP in Fibra Optica. Acum am un ONT care are si functie de router, un Huawei. Imi aduc aminte perfect si data in care s-a facut trecerea, dar nu mai gasesc PV-ul. Deh, aia e.

Îi explic domnului din punctul de prezență că router-ul nu are cum să mai fie la mine în casă, că am fibră optică și că am primit în schimb un ONT. El îmi spune că sunt mulți care au rămas cu acel router. Eu îi zic că nu e cazul meu. Din păcate, și aici e și vina mea, recunosc, nu mai găsesc copia mea de la PV-ul de predare al echipamentului, doar de la primire.

Îmi zice că voi fi sunat în maxim 24 de ore, că se rezolvă. Trec 48 de ore, nu sunt sunat, sun eu la call-center. ”Păi nu sunt 48 de ore, că-s 30 de zile, c-o fi, c-o păți.” Comanda la router este de 7 zile și poate fi prelungită cu maxim 7. A trecut o săptămână, am tot așteptat, nimic. Îmi tot spuneau că vor ”urgenta”. E o boală de-a lor mai veche, o știu de dinainte să am Internet de la ei, 2008 sau ceva.

Azi sun iar, pentru că ar fi ultima zi lucrătoare când aș putea ridica router-ul. De data asta am zis să încerc logic să le explic că router-ul nu mai e la mine. Le-am spus că router-ul nu mai e la mine și că se poate verifica în log-uri, că ONT-ul nu e în mod bridge și unde exact s-a mai conectat din 2015 și până azi MAC-ul router-ului vechi. Că mă gândesc că nu l-au aruncat, l-au dat la alții să-l folosească. A zis că vor verifica și voi fi sunat.

Aștept să văd dacă mă sună cineva azi. Eu, unul, am ceva îndoieli, dar sper să fie așa. Nu mi-e de router, că îl cumpăr din eMAG, dar vreau să rezolv problema, pentru că nu e OK ce se întâmplă. Pe de o parte mă invită să fac prelungire, pe de altă parte se întâmplă asta.

Eu zic ca dacă nu plătesc serviciile, nu pot invoca ca am 30 de zile din momentul in care ei ma somează că îmi taie net-ul.

#2
SPX808

SPX808

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 18.06.2016
Pai si lor le cad mainile daca cauta PV-ul? Nu ar trebui ca acesta sa fie in sistem la ei, scanat si arhivat?

#3
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,006
  • Înscris: 18.09.2008

 SPX808, on 14 mai 2021 - 12:33, said:

Pai si lor le cad mainile daca cauta PV-ul? Nu ar trebui ca acesta sa fie in sistem la ei, scanat si arhivat?

Ei tot zic ca il cauta. Noi l-am tot cautat, am alocat ceva timp. Mi-ar fi placut sa imi dea router-ul, si sa caute ei in continuare procesul verbal singuri.

Mi-a spus si cel din punctul de prezenta, ca ar fi vazut ceva in sistem, dar nu este sigur. Cumva, ei nu ma cred ca am predat router-ul, desi abia asteptam sa scap de el si m-am plans si aici pe forum, de bun ce era.

Acum am stat sa caut pe forum, daca am facut postare pe 1 Aprilie 2015, data la care am predat router-ul, sa spun ca mi-au montat astia de la Digi Fibra, ca stiu ca era ceva topic deschis.

BAM!!!

Poate vedem Digi_Helper, si ma ajuta

 miki07, on 02 aprilie 2015 - 08:56, said:

Si eu am fost ieri instalat. Au luat WDR-ul (fericire mare) si au pus un Huawei. Merge foarte bine net-ul (deocamdata). Am pastrat si UTP-ul, ca nu se stie...

Edited by miki07, 14 May 2021 - 12:37.


#4
SPX808

SPX808

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 18.06.2016
Si pe astia ii omoara hartogaraia, "gigantul" RDS. Nu ma mira. Anul trecut, in stare de urgenta, am incheiat un contract cu ei, cica "online". De cinci ori a refacut tipa aia contractul, nefiind in stare sa imi respecte doleantele pe care le-am exprimat de la inceput.

Multa bafta sa rezolvi problema. In mod normal, dupa logica mea, pe langa PV, ar trebui ca modificarea sa se fi facut si in sistem, dar daca ei nu "vad"...

#5
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,006
  • Înscris: 18.09.2008

 SPX808, on 14 mai 2021 - 12:46, said:

Multa bafta sa rezolvi problema. In mod normal, dupa logica mea, pe langa PV, ar trebui ca modificarea sa se fi facut si in sistem, dar daca ei nu "vad"...

Mulțumesc! Eu acum sper să vadă Digi_Helper și să facă ei cumva să îmi dea router-ul noi, Apoi să caute cât vor ei procesul verbal. Nu e vina mea că nu l-au înregistrat în sistem, deși eu trag pe urma chestiei astea.

#6
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,277
  • Înscris: 26.06.2009
Operatorul (Digi) poate sa spuna ca nu a gasit PV-ul (ceea ce poate fi adevarat - "pe vremuri" se semna o hartie de mana, mai uitau tehnicienii sa le proceseze, etc). Dar clientul trebuia sa isi pastreze dovada ca l-a predat. In cel mai rau caz il platesti de nou si asta este :-)

#7
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,006
  • Înscris: 18.09.2008

 Xman_ghio, on 14 mai 2021 - 12:55, said:

Operatorul (Digi) poate sa spuna ca nu a gasit PV-ul (ceea ce poate fi adevarat - "pe vremuri" se semna o hartie de mana, mai uitau tehnicienii sa le proceseze, etc). Dar clientul trebuia sa isi pastreze dovada ca l-a predat. In cel mai rau caz il platesti de nou si asta este :-)

Da, hartia aia de mana. Ei nu spun ca nu l-au gasit, spun ca il vor cauta, sau il cauta. O sa mai cautam si noi. Da, macar sa imi dea un pret pentru router-ul vechi, ca il platesc si aia e.

#8
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,683
  • Înscris: 29.12.2016

 miki07, on 14 mai 2021 - 12:24, said:

Din păcate, și aici e și vina mea, recunosc, nu mai găsesc copia mea de la PV-ul de predare al echipamentului, doar de la primire.

Trebuie sa gasesti acel PV. Asa cum l-ai pierdut tu il poate pierde si agentul care l-a intocmit, sau angajatii care trebuiau sa se ocupe de operarea lui, lucru care probabil ca s-a si intamplat daca acel echipament inca apare la tine.
Fara acel PV nu te poate ajuta nimeni, este vorba de un echipament cu serie si nimeni nu-si va lua raspunderea sa il scoata de pe contul tau, pentru ca ar intra automat in gestiunea lui. De asemenea daca exista datorii (sau echipamente nepredate, sau se depaseste numarul de device-uri, etc...), nu poti lua echipament nou pana nu rezolvi litigiul, nu se poate negocia aici, cine incalca procedura isi risca serviciul. Din cate stiu eu cred ca nici macar nu permite baza de date livrarea unui echipament in plus.
Ce a mai ramas de facut daca nu se gaseste acel proces verbal, este sa faci o reclamatie la ei, si se va cauta aparatul fizic dupa serie, daca a aparut pe undeva in cadrul companiei, si atunci se poate rezolva situatia. Alte solutii nu exista, in afara de achitarea echipamentului.

PS. Achitarea echipamentului consta intr-o penalizare de pierdere echipament, si pretul este trecut in contractul initial semnat, la clauze. Penalizarea nu are legatura cu faptul ca aparatul e nou sau are 5 ani vechime.

Edited by 2Unlimited, 14 May 2021 - 13:02.


#9
SPX808

SPX808

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 18.06.2016
Sa zicem ca se ajunge aici, dar nu stiu daca plata se face "de nou". Ar trebui platit doar un pret redizual, avand in vedere vechimea si ca echipamentul este cam depasit.

#10
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,006
  • Înscris: 18.09.2008

 2Unlimited, on 14 mai 2021 - 12:57, said:


OK, hai sa o luăm altfel. Eu am PV de primire, l-am găsit pe acela. Router-ul ăla are un MAC. Nu poți să filtrezi în log-uri să vezi unde a fost ultima oară conectat acel router și când? Eu zic că poți, dar sunt un profan, nu mă pricep. Dacă ar verifica că acel router e la altă adresă, sub un alt contract... nu s-ar putea rezolva. Încă o dată, nu mă pricep, zic și eu, așa...

#11
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009
Si eu am patit-o cu digi, e drept ca au trecut ceva ani de atunci. Inca se statea la cozi de aproape o ora ca sa iei sau oredai/schimbi un echipament sau ceva in contract. Predasem telefonul fix, imi luasem unul mai destept. Noroc ca am pastrat pv de predare. Dupa alta asteptare de o ora le-am dat pv-ul, au facut copie si m-au iertat.
Asa ca nu uitati:
S-o fi inceput digitalizarea Romaniei doar "hartiile, actele , vorbeste, e sfinte" !!!

#12
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,006
  • Înscris: 18.09.2008

 SPX808, on 14 mai 2021 - 12:57, said:

Sa zicem ca se ajunge aici, dar nu stiu daca plata se face "de nou". Ar trebui platit doar un pret redizual, avand in vedere vechimea si ca echipamentul este cam depasit.

Ei ar trebui să caute seria router-ului să vadă dacă se află pe alt proces verbal. Mai exact, dacă l-au luat de la mine și l-au dat la altcineva. Eu le tot sugerez lucrurile astea la telefon, dar se pare că nu rezolv. Una peste alta, vor să mai semnez un nou contract cu ei. O voi face, doar dacă se rezolvă problema.

#13
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,424
  • Înscris: 03.04.2004
Sunt patit si eu cu echipamente de la ei de 2 ori predate si dupa mai bine de 6 luni m-au sunat sa ma intrebe de ce nu le dau echipamentul, noroc cu PV-ul pastrat altfel eram bun de plata.
Acum sa nu fiu carcotas, am patit-o si la Orange cu ONT-ul lor o singura data, tot la 6 luni m-au sunat desi echipamentul fusese predat in Shop -> la fel, noroc cu hartia.

Deci posibil sa aiba o gestiune de slaba calitate facuta a echipamentelor returnate de clienti.

Edited by emanu900, 14 May 2021 - 13:04.


#14
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,006
  • Înscris: 18.09.2008

 altuser09, on 14 mai 2021 - 13:03, said:


Mătușa mea m-a întrebat la ce le mai trebuie calculatoare, dacă ei nu sunt în stare să găsească dovada în sistem...

 emanu900, on 14 mai 2021 - 13:04, said:


Da, eu mai caut PV-ul acasă. Îl am în fața ochilor, văd cum l-a semnat mătușa mea, dar nu îl găsesc fizic.

#15
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,720
  • Înscris: 15.06.2004

Quote

Mai exact, dacă l-au luat de la mine și l-au dat la altcineva.
Pai daca au trecut 6 ani e posibil ca Routerul ala sa nu ma ifie la nimeni.
Si PV-ul ala - cred a era scris de mana, nu ?
Sigur nu l-a introdus nimeni in calculator.

Legat de Digi Helper - in loc sa astepti sa vina el pe topic de ce nu-i dai PM ?
Dar vezi ca sunt aceleasi persoane care raspund si la Relatii Clienti.

#16
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,683
  • Înscris: 29.12.2016
De aceea explic mai departe. Acel echipament, deoarece apare pe abonamentul tau, cu seria de MAC, nu poate fi folosit nicaieri in reteaua RCS-RDS. Desi fizic este probabil in alta parte, scriptic poate fi intr-un singur loc, si ai mentionat ca inca apare pe contul tau.
Acel aparat reziliat in mod normal ar fi trebuit sa ajunga la magazie, nu la alt client, si agentii nu ar avea de ce sa-l ia ei, caci orice angajat stie ca echipamentele nepredate si ramase pe clienti sunt inutile (decodoare, routere, telefoane mobile, CAM-uri, etc...).

PS. Daca au trecut 6 ani e nasol. Echipamentul ala poate sa fie casat...
Eventual sa fie cautat dupa serie in programul de inventariere.
Fa o sesizare si cere numar de inregistrare, si macar afli daca trebuie sa-l achiti sau daca s-a gasit pe undeva.

Edited by 2Unlimited, 14 May 2021 - 13:11.


#17
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,006
  • Înscris: 18.09.2008

 eiffel, on 14 mai 2021 - 13:07, said:


Avem PM de o saptamana, i-am dat si lui quote la mesaj.

Da, dar poți vedea dacă după data de 1 aprilie 2015 a mai fost activ pe undeva. Mă gândesc că nu l-au aruncat imediat. Dacă, da... nasol moment.

 2Unlimited, on 14 mai 2021 - 13:08, said:

De aceea explic mai departe. Acel echipament, deoarece apare pe abonamentul tau, cu seria de MAC, nu poate fi folosit nicaieri in reteaua RCS-RDS. Desi fizic este probabil in alta parte, scriptic poate fi intr-un singur loc, si ai mentionat ca inca apare pe contul tau.
Acel aparat reziliat in mod normal ar fi trebuit sa ajunga la magazie, nu la alt client, si agentii nu ar avea de ce sa-l ia ei, caci orice angajat stie ca echipamentele nepredate si ramase pe clienti sunt inutile.

Dar ei pot verifica că el nu a mai fost activ în rețeaua RCS-RDS după 1 aprilie 2015, nu? Asta, dacă e cum spui tu.

Dacă e cum spui tu, iei log-uri și te uiți. Router-ul a fost ultima oară în rețea pe 1 aprilie.

Iei contul meu Digi, și vezi că pe 1 aprilie, ai venit, din proprie inițiativă și mi-au pus fibră optică.

Vezi că după 1 aprilie router-ul nu a mai negociat PPPOE și nu a mai fost în rețeaua ta. Și cam aia e.

Ca dacă router-ul ăla nu a mai văzut internet după 1 aprilie 2015, și nu poate fi folosit la altă adresă, e clar că la ei, din moment ce eu am alt echipament care face negocierea PPPOE și nu mai am UTP, ci fibră.

Edited by miki07, 14 May 2021 - 13:16.


#18
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,683
  • Înscris: 29.12.2016
Nu ai inteles. Routerul acela fiind pe contul tau nu putea fi folosit in alta parte. Avand in vedere acest aspect, este logic ca acel router nu a mai functionat in reteaua RCS de la 1 aprilie 2015. Ei sustin ca dupa ce a fost scos din uz, nu l-ai mai predat. Tu le dovedesti contrariul prezentand procesul verbal de predare cu seria echipamentului. Nu te ajuta cu nimic faptul ca el nu a mai functionat. Te ajuta doar daca se va gasi pe undeva, fizic, dupa serie...

Din nou recomand sesizare facuta telefonic, cu notarea numarului de sesizare.

Edited by 2Unlimited, 14 May 2021 - 13:23.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate