Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema Service - Preturi diferite

IP Camera HikVision nu o gasesc i...

Cand devine un film clasic?

Cu mașina spre Budapesta ...
 Ridicare act de identitate cu pro...

Calorifere + incalzire in pardose...

Sfat achizitie laptop buget 1500-...

Boxe Devialet
 Mai poarta careva papuci prin oras?

Amortizoare - 2024 - gaz / ulei ?...

Calatorie Bucuresti - Timisoara, ...

Țuica are gust ciudat
 Copii nascuti in Romania

Felicitari Republica Moldova pent...

Ușa exterioara care scar5...

Decizie dificila intre doua model...
 

Probleme setari smart tv SHARP

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
vj_flo

vj_flo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 03.05.2011
Buna tuturor,

de 3 sapatamani am achizitionat un Televizor LED Smart SHARP 50BL3EA Ultra HD 4K, HDR, 126 cm.
Toate bune, functioneaza bine, pana la un moment. La aproximativ 3-4 zile, isi pierde setarile de internet, dupa ce este stins.
Apare ca si conectat la reteaua wireless, insa fara semnal. Scrie "Conectata, fara internet". Am incercat si conexiune de pe telefon,
functie de hotspot, fara rezultat. In plus, isi pierde si functia de asociere/oglindire cu orice alt dispozitiv.
Mentionez ca in tot acest timp, wireless-ul imi functioneaza pe orice alt dispozitiv (telefon, laptop,tableta), asadar exclud probleme la router.
Singura solutie a fost sa dau restart din fabrica la tv, porneste cu toate de la zero, cateva zile e totul bine, apoi reapare problema.
Oare ce sa fie? Pot rezolva din vreo setare care-mi scapa, sau singura solutie e sa merg cu el innapoi la magazin, si probabil sa-l duca in service?

Multumesc!

#2
james_tont89

james_tont89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 25.11.2015
sper ca nu l-ai cumparat de pe CEL.ro, daca da asta este ramai cu TV stricat.

incearca cu un update firmware

#3
vj_flo

vj_flo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 03.05.2011
L-am cumparat din Altex.

#4
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,912
  • Înscris: 22.02.2014
Retur si altul nou.

#5
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,490
  • Înscris: 08.02.2011
Daca-i luat online dai retur, daca-i din magazin ramai cu el pe cap.  In service nu ii vor face nimic, produsul e functional.

Edited by modoran, 10 May 2021 - 18:46.


#6
DuskGerman

DuskGerman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,516
  • Înscris: 12.07.2019
Inainte de toate vreau sa zic ca modoran are dreptate, din punctul lor de vedere produsul este perfect functional, cred ca ma intelegi ca nu or sa testeze aia televizorul cateva zile la utilizare normala sa vada daca merge.
Problema 2 este ca ai facut fix ce am facut eu in toamna 2020, am cumparat folosind adresa altex.ro si termenul lor de retur este de 14 zile, eu aveam impresia ca este 30 de zile ca la emag.
Nu, este fix 14 zile cat precizeaza legea din Romania.
Daca era 30 de zile returnam produsul cumparat si gata.

Acum motivul pentru care am postat pe subiect, eu am vrut sa cumpar TV sharop, ca teoretic ele vin cu Android, cu ecran VA.
M-am documentat nitel despre ele, citesc reivew pe emag, te uiti la review pe youtube.

O sa citesti mesajul meu peste ani de zile, o sa zici multumesc ca doar aia iti face, adica ca nu ai probleme mai ciudate cu el.

Si ca si in cazul produsului cumparat de mine in Octombrie, ai depasit alea 14 zile in care puteai returna, asa ca ai 2 variante.
1 - Service sau te obisnuiesti cu resetarea respectiva.
2 - Vinzi pe olx si cumperi altceva.

Din pacate ai cumparat de la altex, asa am patit si eu cu produsul respectiv.
La emag am dat retur un TV.

#7
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,957
  • Înscris: 14.11.2004
Da-l retur daca este in cele 14 zile, valabil si pentru cumparaturile fizice. Daca nu, fa poze la erori si du-l in service, isi bat cei de acolo capul cu el. Dar musai sa ai ceva la mana sa nu vina cu clasica placa "resetat, testat, aparatul functioneaza in parametri"

#8
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,439
  • Înscris: 15.07.2008

View Postvj_flo, on 10 mai 2021 - 17:41, said:

Buna tuturor,
...
Singura solutie a fost sa dau restart din fabrica la tv, porneste cu toate de la zero, cateva zile e totul bine, apoi reapare problema.
Oare ce sa fie? Pot rezolva din vreo setare care-mi scapa, sau singura solutie e sa merg cu el innapoi la magazin, si probabil sa-l duca in service?
...
Multumesc!
Te-ai uitat la actualizari? Nu cumva ai actualizarile pe automat? (la aplicatii sau/si sistem). Mai exista si actualizari cu buguri. Nu stiu ce sistem de operare are al tau dar eu am patit-o pe un Android 9 TV. Dupa o actualizare cu bug mi-a tampit Chromecast, a luat-o razna aplicatia de Youtube etc. Eu am oprit toate actualizarile automate pentru aplicatii, fac doar actualizari manuale, se strica ceva dezinstalez actualizarea iar la sistem actualizarea este pusa in asteptare (adica merg pe versiunea din fabrica).

#9
vj_flo

vj_flo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 03.05.2011
L-am cumparat din magazinul Altex, in urma cu 25 zile. Are android 9 TV. Actualizarile nu sunt pe automat.

#10
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,045
  • Înscris: 06.09.2004

View PostDuskGerman, on 10 mai 2021 - 19:34, said:

........asa ca ai 2 variante.
1 - Service sau te obisnuiesti cu resetarea respectiva.
2 - Vinzi pe olx si cumperi altceva.


@initiator: mai ai o solutie, daca nu rezolvi cu garantia. Cred ca e cea mai buna.
Pui cablu intre tv si router.

#11
vj_flo

vj_flo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 03.05.2011
La o cautare mai bine prin meniu, am descoperit ca aveam bifat `setare automata a canalelor`. Am dezactivat aceasta functie, si surpriza, de atunci tv-ul nu-si mai pierde setarile cate i le fac.
Sper sa se mentina si de acolo sa fi fost problema.
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si sugestii!

Topic inchis.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate