Benzi dedicate transport in comun Bucuresti
Last Updated: May 11 2021 19:46, Started by
abac
, May 06 2021 09:20
·
0
#73
Posted 07 May 2021 - 07:06
La mine în sat nu se mai plimba de mult parcagii pe biciclete. Au Renault ZOE cu niște camere instalate pe acoperiș si doar patrulează pe străzi. Camerele citesc plăcile de înmatriculare ale mașinilor parcate, verifica dacă au parcarea/abonamentul plătite și dacă nu trimit direct amenda.
Însă asta cu parcarea plătită nu-i doar un mod de a aduce bani. Se desființează periodic locurile de parcare la suprafață pentru a reduce numărul de mașini, deși asta duce la scăderea încasărilor. |
#74
Posted 07 May 2021 - 07:22
cristian-p, on 06 mai 2021 - 11:28, said:
Dacă tot suntem așa anti-socialiști, hai să trecem la măsuri capitaliste:
--------------- Situatia doar se va agrava dintr-un motiv foarte simplu. Cand traficul este cel mai rau si autobuzele sunt full. La fel si statiile. Sa ii faci pe aia din masina sa abandoneze masina nu vei putea pentru ca nu vor avea cu ce sa mearga, autobuzele fiind deja full la orele la care au majoritatea nevoie de un mijloc de transport. Ca toti circula cam la aceeasi ora iar nevoia de transport ramane neschimbata. Masura e mai mult "hrana pentru suflet" servita puilor de comunisti si atat. In rest, fara marirea parcului de autobuze nu rezolva nimic. Daca 5% din cei care circula cu masina ar ateriza in statie se blocheaza tot. Vor merge mai repede autobuzele dar veti sta in statii mai mult decat stati acum in autobuz pana la destinatie. Iar povestea cu locul ocupat de un autobuz si cel ocupat de o masina, e valabil doar in trafic mixt. In trafic separat locul ocupat de autobuz e pana la vehiculul din fata lui. Sau din spatele lui. Adica urmatorul autobuz de pe banda aia. Dar, dupa cum spuneam, doar nu degeaba comunistul e comunist. Daca ar fi gandit putin, n-ar mai fi fost. |
#75
Posted 07 May 2021 - 07:35
underb, on 07 mai 2021 - 07:22, said:
Daca 5% din cei care circula cu masina ar ateriza in statie se blocheaza tot. doubt autobuzele pot prelua mii de oameni, important e să fie cadențate corect astea sunt doar scuze inventate și justificări pentru a nu renunța la mașină.. ah o să fie aglomerat, mai bine nu mai facem nimic |
#76
Posted 07 May 2021 - 07:42
abac, on 06 mai 2021 - 21:01, said:
Deci aici suntem de acord, copierea vestului trebuie facuta pe pachet complet ca sa functioneze, nu luat doar masuri scoase din context. Reducerea traficului este o suma de factori si o suma de actiuni. |
#77
Posted 07 May 2021 - 08:11
Ok, sa se copieze fara sa se gandeasca. Nu de alta, dar s-a dovedit ca nu avem ganditori.
Copiind cate o chestie razleata vor realiza ca aia nu merge fara ailalta, vor mai copia ceva, vor vedea ca tot nu e treaba oabla, vor mai copia inca ceva, etc. Pana la urma vor copia toate piesele din puzzle si vor vedea imaginea de ansamblu. Deci sa copieze. Pana acum au copiat gardurile de tramvai -> cea mai tare chestie facuta de Firea ever. Catelus cu parul cret copiaza benzile de autobuz dedicate. Sa fie intr-un ceas bun. Eu astept cu infrigurare copierea camerelor de trafic (d-alea de dau amenzi A-Z inclusiv pentru telefon frecat in trafic) cu recunoastere placute de inmatriculare si amenda direct acasa proprietarului masinii. Atunci o sa fie show adevarat. Edited by abac, 07 May 2021 - 08:12. |
#78
Posted 07 May 2021 - 08:24
Flat, on 07 mai 2021 - 07:35, said: doubt autobuzele pot prelua mii de oameni, important e să fie cadențate corect astea sunt doar scuze inventate și justificări pentru a nu renunța la mașină.. ah o să fie aglomerat, mai bine nu mai facem nimic E convenabil sa crezi si sa scrii asta. Mai ai loc de 20.000 de oameni in autobuze pe la ora 7-8? Asta peste ce transporta acum. Sau te bazezi pe scoala online? |
#79
Posted 07 May 2021 - 08:27
Ecuatia e simpla, doar putin-desteptii nu o vad:
Traficul bara la bara tine totul blocat la orele de varf. Se da la o parte traficul bara la bara de pe prima banda si se lanseaza autobuze ca racheta. In loc de 5 pe ora, 5 la zece minute. 30 de autobuze pe ora. 5 autobuze pe ora preluau 500 de pasageri intr-o ora. 30 de autobuze preiau 3000 de oameni intr-o ora. 3000 de oameni scosi din masina personala inseamna minim 2000 de masini scoase din trafic. Pe ora. Deci da, vor fi mereu natarai care ca guite ca benzi dedicate de autobuz si marirea cadentei la un autobuz la 2 minute la orele de varf nu are cum sa functioneze. |
#80
Posted 07 May 2021 - 08:31
underb, on 07 mai 2021 - 08:24, said:
Mai ai loc de 20.000 de oameni in autobuze pe la ora 7-8? Asta peste ce transporta acum. Minim 5000 de masini vs 133 autobuze... |
#83
Posted 07 May 2021 - 08:43
Ca degeaba incerci sa impingi omul intr-o directie cand in directia aia nu-l si astepti cu ceva.
danvlas, on 07 mai 2021 - 08:36, said:
Aia e cea mai mica problema. Mercedes, Otokar, are balta peste. La ce varsta se caseaza un autobuz? Ca daca cumperi in medie cateva zeci de autobuze pe an (nu in fiecare an evident) doar pentru a le inlocui pe alea scoase din uz nu inseamna ca ai marit parcul. |
#84
Posted 07 May 2021 - 08:46
Daca a fost in stare Firea sa cumpere X autobuze, inseamna ca se poate. Trebuie sa se si vrea.
Deci achizitia de autobuze e o chestiune de vointa, nu de putinta, asa ca e o non-problema. |
#85
Posted 07 May 2021 - 08:59
PS. Acum nu mult timp, varsta medie a autobuzelor vad ca era de vreo 10 ani.
Simplist, le retragi cand fac 20 de ani. Daca ai 1000 de bucati, trebuie sa iei 50 de bucati pe an in fiecare an doar pentru a pastra acea varsta medie de 10 ani. Desi nu stiu cat de ok e faptul ca jumatate dintre autobuze au mai mult de 10 ani daca tot vorbim de alternative reale. danvlas, on 07 mai 2021 - 08:46, said:
Daca a fost in stare Firea sa cumpere X autobuze, inseamna ca se poate. Trebuie sa se si vrea. Deci achizitia de autobuze e o chestiune de vointa, nu de putinta, asa ca e o non-problema. Odata cu benzile alea au spus ceva si de vointa aia de a prelua cu ceva traficul crescut de calatori care si-ar dori sa se intample? Pana una-alta, numarul de autobuze a ramas relativ constant de pe vremea lui nea nicu. Daca vrei sa eliberezi din nou strazile de masini atunci si transportul in comun va arata ca atunci cu puhoiul de oameni din statii si maimute atarnand pe afara din autobuz. Asta fara a mai avea cateva zone industriale ca destinatie principala, fara gruparea cat mai compacta a locuintelor muncitorilor unei fabrici in anumite zone ale orasului pe care ii iei pe toti odata dintr-un loc si ii muti in alt loc, fara "intreprinderi" cu program de lucru decalat. Dinamica calatorilor e cu totul alta acum. Edited by underb, 07 May 2021 - 09:08. |
#86
Posted 07 May 2021 - 09:07
Chiar nu înțeleg ce nevoie este de toate măsurile alternative, scumpe și ipocrite care maschează scopul.
Dacă scopul este "rărirea" mașinilor, atunci măsurile trebuie să fie directe: poți să îți iei mașină doar dacă îți aprobă statul cotă. E mai onest, știi direct ce vor conducătorii și nici nu ne mai insultă inteligența cu pretexte eco și de modernitate. |
#87
Posted 07 May 2021 - 09:07
Eu mi-am spus opinia in postarea #43. Daca as fi intr-o pozitie de forta si as avea parghiile necesare, aia as incerca sa fac. Fireste, sunt constient ca sunt foarte multi impotriva, in baza confortului, obisnuintei sau temerii (indreptatite) ca pentru ei asta inseamna o frana in plus.
Cand ma uit ca in civilizatie circul mult mai rapid si mai economic cu transportul in comun, parca mi-ar placea ca si in Bucuresti sa se poata circula asa. Hai sa nu luam Amsterdamul ca model. Varsovia e mai aproape si au fost si ei tot comunisti. La ei cum s-a putut si la noi nu se poate? |
|
#88
Posted 07 May 2021 - 09:20
Trecand peste restul detaliilor - un lucru ramane. Ai un numar de oameni care trebuie sa se deplaseze intr-un fel sau altul, majoritatea aproape in acelasi timp. Daca ii descurajezi sa mai foloseasca masina nevoia de transport nu dispare.
"Norocul" Bucurestiului e ca nu prea au ce sa vada turistii pe acolo si nu se ingramadesc si aia, chiar daca unii il mai incurca cu Budapesta. Legat de Varsovia, https://ec.europa.eu...sport-in-warsaw Edited by underb, 07 May 2021 - 09:17. |
#89
Posted 07 May 2021 - 09:40
bladhaund, on 07 mai 2021 - 09:07, said:
Chiar nu înțeleg ce nevoie este de toate măsurile alternative, scumpe și ipocrite care maschează scopul. Dacă scopul este "rărirea" mașinilor, Asta e doar in capul tau. Scopul e fluidizarea traficului si scaderea timpului de transport, nu rarirea masinilor. Rarirea masinilor s-ar putea sa fie parte a solutiei, insa nu e scop decat in mintea unora care vad doar neomarxisti peste tot. |
#90
Posted 07 May 2021 - 09:44
underb, on 07 mai 2021 - 09:20, said:
Trecand peste restul detaliilor - un lucru ramane. Ai un numar de oameni care trebuie sa se deplaseze intr-un fel sau altul, majoritatea aproape in acelasi timp. Daca ii descurajezi sa mai foloseasca masina nevoia de transport nu dispare. "Norocul" Bucurestiului e ca nu prea au ce sa vada turistii pe acolo si nu se ingramadesc si aia, chiar daca unii il mai incurca cu Budapesta. Legat de Varsovia, https://ec.europa.eu...sport-in-warsaw Transportul public poate prelua toata nevoia de deplasare a oamenilor si trebuie sa faca aceasta deplasare posibila, rapida, prioritara, confortabila si ieftina (dar nu gratuita, indiferent de categoriile sociale). Ca sa deplasezi prioritar oamenii, trebuie sa eliberezi drumul mijloacelor de carat exclusiv oameni. Chiar daca asta incetineste restul masinilor. Argumentul ca autoturismul meu e destinat exclusiv transportului oamenilor nu tine. Cosul de cumparaturi de la Kaufland sau sacul de cartofi sau porcul transat din portbagaj sunt marfuri Pentru un turist, Bucurestiul e un cosmar fara cap si fara coada. Varsovia am vazut-o cu ochii mei si am circulat cu tramvaiele si autobuzele lor, nu am nevoie sa citesc materiale oficiale ca sa-mi fac o parere despre traficul de acolo. Am lasat masina in parcare la hotel pe toata perioada cat am stat in orasul ala. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users