Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Benzi dedicate transport in comun Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
122 replies to this topic

#55
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
Pai toți ne dorim cat mai puține mașini in oraș, e logic. Am pretins eu altceva? Încurajarea transportului public are acest scop, de a reduce nr de mașini din oraș.

Reducerea e benefică din toate punctele de vedere, atât dpdv al poluării cât și al fluenței, eficienței, reducerii accidentelor etc

#56
cristian-p

cristian-p

    Stelist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 23.10.2013

 bladhaund, on 06 mai 2021 - 17:23, said:

Creșterea texelor este o măsură cât se poate de socialistă. Iar ideea de "merge cu mașina doar cine-și permite taxele puse de noi" e o formă de oligarhie. Dacă susținem o teorie, măcar să o susținem asumat și știind ce înseamnă.

Nu intelegi principii economice... Cresti taxele cand sunt prea multe masini sau le micsorezi in momentul cand sunt putine. N-are nicio legatura cu comunismul sau oligarhia... cauta argumente care se sustin.

#57
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018

 lucifer76, on 06 mai 2021 - 16:58, said:

O tampenie sinistra!!! In oras la mine au implementat rahatul asta si e nasol. Din doua benzi a ramas doar una pentru masini si biciclete. Trec tramvaiele si autobuzele din an in paste, dar banda e blocata. Nu mai zic ca a devenit extremde periculos sa merg cu bicicleta pe acolo, masinile nici nu prea mai au loc sa ma ocoleasca.


In toata europa civilizata ai benzi dedicate pentru autobuze, cel putin in marile orase.

Dar strainii sunt niste idioti sinistrii, sa deschida carnetelul si sa ia niste notite de la romani, este?

#58
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 Flat, on 06 mai 2021 - 17:39, said:

Pai toți ne dorim cat mai puține mașini in oraș, e logic. Am pretins eu altceva? Încurajarea transportului public are acest scop, de a reduce nr de mașini din oraș.
Aprecierea pe care o faci nu are nicio valoare. Numărul de mașini e irelevant, contează densitatea mașinilor. Tu vrei să scadă numărul că ai ceva cu ideea de transport individual, ieși odată din debara. Posted Image

#59
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,552
  • Înscris: 02.10.2009
Totul se rezuma la spatiu si specificul locului.
Daca iei o banda si o dedici transportului in comun, raman mai putine benzi pentru ceilalti, deci poti avea trafic semnificativ mai ingreunat acolo. Se pun intrebarea daca merita.
Ar putea merita acolo unde traficul de autobuze este mare, altfel daca ai o banda dedicata pe care circula un autobuz la cateva minute sau mai rar, rezulta ca masura e gresita din start.
Nu-mi inchipui ca ar exista in Bucuresti de exemplu suficiente strazi largi, 3 benzi pe sens si pe distante cat de cat semnificative, 1 km sa zicem, pe deasupra fara masini parcate lateral.
Posibil insa pe portiuni de bulevard, si mai ales doar la anumite ore si sensuri. De ex, 6-9 dimineara de luni pana vineri inclusiv, pe un anumit sens, sau 15-18.30 pe celalalt sens sau amandoua, astea depinzand de fluxul de masini pe portiunea respectiva la orele de varf. Camere automate, fara discutie, amenda +poza in plic ptr. proprietar (ceea ce ar duce la amortizarea rapida a chltuielilor...).
Trebuie deci sa ai de unde sa rezervi banda, dar cum strazile sunt inguste, pe deasupra pline de masini parcate, va fi foarte greu de rezolvat. In orase mai mici sau acolo unde e spatiu sau nu e aglomerat, se poate, dar atunci de ce sa o mai faci acolo daca nu e imperios necesar?

#60
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007

 abac, on 06 mai 2021 - 17:57, said:

In toata europa civilizata ai benzi dedicate pentru autobuze, cel putin in marile orase.
Hai sa nu ne mai cacam pe noi comparandu-ne cu Europa civilizata. La noi strazile sunt inguste, am dat ca exemplu ca ramane o singura banda pentru masini. Daca  facem benzi dedicate doar de dragul de a bifa asta pe o lista, nu se va schimba nimic. Stai s avezi ce fain este cand si singura banda ramasa se blocheaza cand cineva vrea sa faca la stanga.

 Rosebud09, on 06 mai 2021 - 18:06, said:

Ar putea merita acolo unde traficul de autobuze este mare, altfel daca ai o banda dedicata pe care circula un autobuz la cateva minute sau mai rar, rezulta ca masura e gresita din start.
https://www.google.r...!8i6656!5m1!1e2

Acum arata putin diferit, tramvaiele au banda separata. Teoretic ar trece 3 linii de tramvai pe aici, unul la 10 minute, 2 la 15. Practic, trec destul de rar, mult prea rar pentru a le aloca banda separata.

#61
cristian-p

cristian-p

    Stelist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 23.10.2013

 bladhaund, on 06 mai 2021 - 18:03, said:

Aprecierea pe care o faci nu are nicio valoare. Numărul de mașini e irelevant, contează densitatea mașinilor. Tu vrei să scadă numărul că ai ceva cu ideea de transport individual, ieși odată din debara. Posted Image

Ai presupus gresit. Lasa covrigul si misca-ti fundul pe bicileta! Miscarea face bine pentru sanatate! Posted Image

#62
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 bladhaund, on 06 mai 2021 - 09:49, said:

Toate sunt concepte care maschează (prost) unica idee: obstrucționarea deținerii de vehicule individuale,
exact asta e idea și nu cred că încearcă cineva să o mascheze.
Singurul fel în care se poate curăța un pic aerul orașului e reducerea numărului de mașini.

#63
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

 AlexEn, on 06 mai 2021 - 09:30, said:

Fara educatie (facuta si cu forta daca trebuie prin aplicare de amenzi)

Aplicarea de amenzi nu inseamna forta,stimata doamna Posted Image
Forta,strict in contextul dat,era reprezentata de duba gri,inscriptionata MILITIA (daca ati sti cat imi lipseste duba aia TV in ultimul timp).

 AlexEn, on 06 mai 2021 - 09:30, said:

In Amsterdam nu mergea nici naiba pe banda pentru transportul in comun chiar daca era coloana pe strada. Aia cum or reusi?

Nu numai in Amsterdam.
Cum reusesc?Simplu.prin educatie (scoala,familie,anturaj) dar asta-i de natura genetica,din pacate pentru noi.Si prin sabia lui,nu stiu ce divinitati aduleaza ei,care-i deasupra capului lor si este reprezentata de amenzile consistente,oprobiul public si suspendarea si/sau limitarea temporara a unor drepturi si libertati.

Edited by adisz, 06 May 2021 - 19:36.


#64
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 lucifer76, on 06 mai 2021 - 18:23, said:

Hai sa nu ne mai cacam pe noi comparandu-ne cu Europa civilizata. La noi strazile sunt inguste, am dat ca exemplu ca ramane o singura banda pentru masini. Daca  facem benzi dedicate doar de dragul de a bifa asta pe o lista, nu se va schimba nimic. Stai s avezi ce fain este cand si singura banda ramasa se blocheaza cand cineva vrea sa faca la stanga.
poate te determină să iei autobuzul?

#65
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 abac, on 06 mai 2021 - 09:20, said:

La modul pe banda respectiva sa circule pe langa in transportul in comun:

- biciclete
- taxi, uber, bolt, etc.
- scootere (doar electrice)
- motociclete (doar electrice)
- masini cu minim 3 ocupanti
- masini plug-in hybrid si electrice indiferent de numarul de ocupanti
- ambulanțe
- pompieri

Acum e corect.

#66
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006

 bladhaund, on 06 mai 2021 - 18:03, said:

Aprecierea pe care o faci nu are nicio valoare. Numărul de mașini e irelevant, contează densitatea mașinilor. Tu vrei să scadă numărul că ai ceva cu ideea de transport individual, ieși odată din debara. Posted Image

ce aș putea să am cu transp individual? nimic
ideea este că transportul individual este evident o soluție inadecvată pentru a transporta sute de mii sau chiar peste milion de oameni într-un oraș precum bucurești, din motive evidente de bottleneck și blocaj

de aceea orașele au nevoie de transport alternativ, pentru ca fiecare mijloc de transport să fie optimizat. și toți cei 1 milion de oameni să aibă fluență în tranzit
lucru ce nu se poate face decât dacă 600.000 folosesc metroul, 200.000 transportul în comun de suprafață, 10.000 biciclete, 40.000 taxiuri și vreo 150.000 mașini..

ideal ar fi să folosească cât mai puțini mașini pentru că este cea mai ineficientă metodă de transport, cari după tine 2 tone de fiare și ocupi 10m2,
când ai putea să folosești o bicicletă de 10kg care ocupă ff puțin spațiu
sau într-un tramvai poți să ai 300 sau 500 de oameni în 50m2

#67
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

 abac, on 06 mai 2021 - 09:20, said:

Ziceau ieri la tv ca se fac benzi dedicate pentru transportul in comun in Bucuresti.

Minunat, o sa aiba iar smecherii pe unde sa depaseasca coloana de prosti.

Benzile alea fara camere de recunoastere placute de inmatriculare care sa trimita amenda automat proprietarului masinii (da, proprietarului, care ori plateste ori da in gat soferul), nu valoreaza absolut nimic.

In estenta este o idee buna daca este corect implementata. La modul pe banda respectiva sa circule pe langa in transportul in comun:

- biciclete
- taxi, uber, bolt, etc.
- scootere (doar electrice)
- motociclete (doar electrice)
- masini cu minim 3 ocupanti
- masini plug-in hybrid si electrice indiferent de numarul de ocupanti
N-o sa aibe pe unde sa treaca smecherii pt ca aceste benzi nu se vor face niciodata.



#68
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018

 lucifer76, on 06 mai 2021 - 18:23, said:

Hai sa nu ne mai cacam pe noi comparandu-ne cu Europa civilizata. La noi strazile sunt inguste, am dat ca exemplu ca ramane o singura banda pentru masini. Daca  facem benzi dedicate doar de dragul de a bifa asta pe o lista, nu se va schimba nimic. Stai s avezi ce fain este cand si singura banda ramasa se blocheaza cand cineva vrea sa faca la stanga.

Corect. Trebuie umblat la temelie, luate toate masurile din vest, nu doar asta.

1. Desfiintat locurile cu dedicatie de la ADP si limitat permise de parcare de resedinta unul pe adresa -> Se raresc masinile.
2. Parcare stradala cu plata la automat sau aplicatie pentru cei fara permise de resedinta -> se raresc masinile
3. Angajat 200 de parcangii pe bicicleta cu imprimanta la cingatoare care sa dea doar amenzi de parcare toata ziua -> se raresc masinile.
4. Subventii pentru filme sa puna la dispozitia angajatilor biciclete si sa ii plateasca pe km ca sa vina cu bicicleta la serviciu -> se raresc masinile.
5. Constructie masiva de piste de biciclete la standarde europene cu semafoare si tot tacamul, inclusiv prin sacrificarea unei benzi de circualtie auto -> se raresc masinile
6. Camere de trafic care sa amendeze circulatia pe banda de autobuz, trecutul pe rosu, depasit viteza si sa trimita amenda automat acasa proprietarului masinii -> se raresc masinile


Deci aici suntem de acord, copierea vestului trebuie facuta pe pachet complet ca sa functioneze, nu luat doar masuri scoase din context. Reducerea traficului este o suma de factori si o suma de actiuni.

 Octavian___, on 06 mai 2021 - 20:27, said:

N-o sa aibe pe unde sa treaca smecherii pt ca aceste benzi nu se vor face niciodata.

Se vor face, ca nu e dupa cum vrea catelus cu parul cret, ci se joaca dupa cum canta comisia europeana.

Edited by abac, 06 May 2021 - 21:01.


#69
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 abac, on 06 mai 2021 - 21:01, said:

Corect. Trebuie umblat la temelie, luate toate masurile din vest, nu doar asta.

Păi de te-ai limita doar la măsurile din vest?
De ce nu te-ai duce direct la legislația din vest?

Ooo, nu se poate?
Dar cu măsurile cum rămâne?

 Flat, on 06 mai 2021 - 20:07, said:

ce aș putea să am cu transp individual? nimic
ideea este că transportul individual este evident o soluție inadecvată pentru a transporta sute de mii sau chiar peste milion de oameni într-un oraș precum bucurești, din motive evidente de bottleneck și blocaj

de aceea orașele au nevoie de transport alternativ, pentru ca fiecare mijloc de transport să fie optimizat. și toți cei 1 milion de oameni să aibă fluență în tranzit
lucru ce nu se poate face decât dacă 600.000 folosesc metroul, 200.000 transportul în comun de suprafață, 10.000 biciclete, 40.000 taxiuri și vreo 150.000 mașini..

ideal ar fi să folosească cât mai puțini mașini pentru că este cea mai ineficientă metodă de transport, cari după tine 2 tone de fiare și ocupi 10m2,
când ai putea să folosești o bicicletă de 10kg care ocupă ff puțin spațiu
sau într-un tramvai poți să ai 300 sau 500 de oameni în 50m2
Cât ziceai că ai plătit pentru locul tău de parcare? 10.000 euro + TVA?
Și stai în chirie? Posted Image Posted Image Posted Image

Îmi amintești cumva de Baronul de Münchhausen.

#70
e_bulu

e_bulu

    parabulum

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,352
  • Înscris: 29.12.2009

 cristian-p, on 06 mai 2021 - 11:28, said:

Dacă tot suntem așa anti-socialiști, hai să trecem la măsuri capitaliste:
  • mărim de 10 ori impozitele pentru mașini în București
  • introducem o vinietă de 10 lei pe zi în București
Hai să nu mai fim așa egali ca în comunism și să meargă cu mașina proprie doar cine-și permite!
Pai sa facem si pentru pedestri, ca si asa e suprapopulat orasul, marim de 10 ori impozitele la case/apartamente si locuieste aici doar cine-si permite.

#71
Notsure

Notsure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,206
  • Înscris: 15.05.2016
Ma scuzati, dar de ce ar circula taxi-urile pe banda respectiva, iar ceilalti nu? Restul nu suntem oameni? Si la mine in oras se fac benzi de autobuze, dar, la fel, au voie si taxi-urile. Care e logica?! Sa fii santajat sa iei taxiul, desi ai masina?


Iar faza cu minimum 3 ocupanti, la fel, mi se pare o mizerie comunista imputita. Ce urmeaza, sa ne bage pe cate unu in chirie cu forta daca avem prea multe camere la casa?!

Am vazut cum e in unele tari occidental-europene, au ajuns niste carpe umane, ii bate ploaia si vantu-n gura pe bicicleta, ajung la serviciu transpirati si imputiti, cu zoaie pe ei, ca in unele zone au interzis pana si autobuzele, chiar si electrice. Si atat de spalati pe creier sunt, incat le place. Practic s-au dat cu 100 de ani in urma si traiesc ca in Bangladesh, cu bicicleta (si poate apare curand si ricsa). Meanwhile, chinezii rad de noi. Se dezvolta, dar natural, si desi o fac organic, fara restrictii, tot ajung la electrice si transport in comun, pentru ca sunt implementate frumos, de drag, ca intr-un capitalism, nu ca intr-un gulag comunist imputit, cum e UE.

Edited by Notsure, 07 May 2021 - 06:51.


#72
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

 abac, on 06 mai 2021 - 21:01, said:



Corect. Trebuie umblat la temelie, luate toate masurile din vest, nu doar asta.

1. ..
...
...
...
...
6. Camere de trafic care sa amendeze circulatia pe banda de autobuz, trecutul pe rosu, depasit viteza si sa trimita amenda automat acasa proprietarului masinii -> se raresc masinile
......

Se vor face, ca nu e dupa cum vrea catelus cu parul cret, ci se joaca dupa cum canta comisia europeana.
Sa fie intr-un ceas bun.

Aprooo de smecheri/amenzi. In Arad acu vreo doi ani pe bulevardu principal s-a deschis un supermarket vizavi de Mall, pe partea cu mallu s-au reconfigurat benzile, pana atunci pe dreapta erau parcate masini, nu mai stiu daca era parcare sau opreau asa la smecherie pe drum.
Cert e ca o perioada de vreo doua luni s-au pus constant pe dat amenzi, se plimbau politaii constant in zona aia. Nu tu sistem de supravechere si d-astea, direct la fata locului, am vazut si doua-trei echipaje
Dupa campania aia de dat amenzi au trecut vreo doi ani, nu mai vezi pe nimeni parcat acolo (era plin in trecut) rar, f rar cate unu se mai risca, dar e liber.
Adica vreau sa zic ca se poate daca te tii de o treaba, lumea se invata.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate