Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Benzi dedicate transport in comun Bucuresti
#55
Posted 06 May 2021 - 17:39
Pai toți ne dorim cat mai puține mașini in oraș, e logic. Am pretins eu altceva? Încurajarea transportului public are acest scop, de a reduce nr de mașini din oraș.
Reducerea e benefică din toate punctele de vedere, atât dpdv al poluării cât și al fluenței, eficienței, reducerii accidentelor etc |
#56
Posted 06 May 2021 - 17:41
bladhaund, on 06 mai 2021 - 17:23, said:
Creșterea texelor este o măsură cât se poate de socialistă. Iar ideea de "merge cu mașina doar cine-și permite taxele puse de noi" e o formă de oligarhie. Dacă susținem o teorie, măcar să o susținem asumat și știind ce înseamnă. Nu intelegi principii economice... Cresti taxele cand sunt prea multe masini sau le micsorezi in momentul cand sunt putine. N-are nicio legatura cu comunismul sau oligarhia... cauta argumente care se sustin. |
#57
Posted 06 May 2021 - 17:57
lucifer76, on 06 mai 2021 - 16:58, said:
O tampenie sinistra!!! In oras la mine au implementat rahatul asta si e nasol. Din doua benzi a ramas doar una pentru masini si biciclete. Trec tramvaiele si autobuzele din an in paste, dar banda e blocata. Nu mai zic ca a devenit extremde periculos sa merg cu bicicleta pe acolo, masinile nici nu prea mai au loc sa ma ocoleasca. In toata europa civilizata ai benzi dedicate pentru autobuze, cel putin in marile orase. Dar strainii sunt niste idioti sinistrii, sa deschida carnetelul si sa ia niste notite de la romani, este? |
#58
Posted 06 May 2021 - 18:03
Flat, on 06 mai 2021 - 17:39, said: Pai toți ne dorim cat mai puține mașini in oraș, e logic. Am pretins eu altceva? Încurajarea transportului public are acest scop, de a reduce nr de mașini din oraș. |
#59
Posted 06 May 2021 - 18:06
Totul se rezuma la spatiu si specificul locului.
Daca iei o banda si o dedici transportului in comun, raman mai putine benzi pentru ceilalti, deci poti avea trafic semnificativ mai ingreunat acolo. Se pun intrebarea daca merita. Ar putea merita acolo unde traficul de autobuze este mare, altfel daca ai o banda dedicata pe care circula un autobuz la cateva minute sau mai rar, rezulta ca masura e gresita din start. Nu-mi inchipui ca ar exista in Bucuresti de exemplu suficiente strazi largi, 3 benzi pe sens si pe distante cat de cat semnificative, 1 km sa zicem, pe deasupra fara masini parcate lateral. Posibil insa pe portiuni de bulevard, si mai ales doar la anumite ore si sensuri. De ex, 6-9 dimineara de luni pana vineri inclusiv, pe un anumit sens, sau 15-18.30 pe celalalt sens sau amandoua, astea depinzand de fluxul de masini pe portiunea respectiva la orele de varf. Camere automate, fara discutie, amenda +poza in plic ptr. proprietar (ceea ce ar duce la amortizarea rapida a chltuielilor...). Trebuie deci sa ai de unde sa rezervi banda, dar cum strazile sunt inguste, pe deasupra pline de masini parcate, va fi foarte greu de rezolvat. In orase mai mici sau acolo unde e spatiu sau nu e aglomerat, se poate, dar atunci de ce sa o mai faci acolo daca nu e imperios necesar? |
#60
Posted 06 May 2021 - 18:23
abac, on 06 mai 2021 - 17:57, said:
In toata europa civilizata ai benzi dedicate pentru autobuze, cel putin in marile orase. Rosebud09, on 06 mai 2021 - 18:06, said:
Ar putea merita acolo unde traficul de autobuze este mare, altfel daca ai o banda dedicata pe care circula un autobuz la cateva minute sau mai rar, rezulta ca masura e gresita din start. Acum arata putin diferit, tramvaiele au banda separata. Teoretic ar trece 3 linii de tramvai pe aici, unul la 10 minute, 2 la 15. Practic, trec destul de rar, mult prea rar pentru a le aloca banda separata. |
#61
Posted 06 May 2021 - 18:30
bladhaund, on 06 mai 2021 - 18:03, said:
Aprecierea pe care o faci nu are nicio valoare. Numărul de mașini e irelevant, contează densitatea mașinilor. Tu vrei să scadă numărul că ai ceva cu ideea de transport individual, ieși odată din debara. Ai presupus gresit. Lasa covrigul si misca-ti fundul pe bicileta! Miscarea face bine pentru sanatate! |
#62
Posted 06 May 2021 - 19:34
bladhaund, on 06 mai 2021 - 09:49, said:
Toate sunt concepte care maschează (prost) unica idee: obstrucționarea deținerii de vehicule individuale, Singurul fel în care se poate curăța un pic aerul orașului e reducerea numărului de mașini. |
#63
Posted 06 May 2021 - 19:35
AlexEn, on 06 mai 2021 - 09:30, said:
Fara educatie (facuta si cu forta daca trebuie prin aplicare de amenzi) Aplicarea de amenzi nu inseamna forta,stimata doamna Forta,strict in contextul dat,era reprezentata de duba gri,inscriptionata MILITIA (daca ati sti cat imi lipseste duba aia TV in ultimul timp). AlexEn, on 06 mai 2021 - 09:30, said:
In Amsterdam nu mergea nici naiba pe banda pentru transportul in comun chiar daca era coloana pe strada. Aia cum or reusi? Nu numai in Amsterdam. Cum reusesc?Simplu.prin educatie (scoala,familie,anturaj) dar asta-i de natura genetica,din pacate pentru noi.Si prin sabia lui,nu stiu ce divinitati aduleaza ei,care-i deasupra capului lor si este reprezentata de amenzile consistente,oprobiul public si suspendarea si/sau limitarea temporara a unor drepturi si libertati. Edited by adisz, 06 May 2021 - 19:36. |
#64
Posted 06 May 2021 - 19:35
lucifer76, on 06 mai 2021 - 18:23, said:
Hai sa nu ne mai cacam pe noi comparandu-ne cu Europa civilizata. La noi strazile sunt inguste, am dat ca exemplu ca ramane o singura banda pentru masini. Daca facem benzi dedicate doar de dragul de a bifa asta pe o lista, nu se va schimba nimic. Stai s avezi ce fain este cand si singura banda ramasa se blocheaza cand cineva vrea sa faca la stanga. |
|
#65
Posted 06 May 2021 - 19:42
abac, on 06 mai 2021 - 09:20, said:
La modul pe banda respectiva sa circule pe langa in transportul in comun: - - t - - - - - pompieri Acum e corect. |
#66
Posted 06 May 2021 - 20:07
bladhaund, on 06 mai 2021 - 18:03, said:
Aprecierea pe care o faci nu are nicio valoare. Numărul de mașini e irelevant, contează densitatea mașinilor. Tu vrei să scadă numărul că ai ceva cu ideea de transport individual, ieși odată din debara. ce aș putea să am cu transp individual? nimic ideea este că transportul individual este evident o soluție inadecvată pentru a transporta sute de mii sau chiar peste milion de oameni într-un oraș precum bucurești, din motive evidente de bottleneck și blocaj de aceea orașele au nevoie de transport alternativ, pentru ca fiecare mijloc de transport să fie optimizat. și toți cei 1 milion de oameni să aibă fluență în tranzit lucru ce nu se poate face decât dacă 600.000 folosesc metroul, 200.000 transportul în comun de suprafață, 10.000 biciclete, 40.000 taxiuri și vreo 150.000 mașini.. ideal ar fi să folosească cât mai puțini mașini pentru că este cea mai ineficientă metodă de transport, cari după tine 2 tone de fiare și ocupi 10m2, când ai putea să folosești o bicicletă de 10kg care ocupă ff puțin spațiu sau într-un tramvai poți să ai 300 sau 500 de oameni în 50m2 |
#67
Posted 06 May 2021 - 20:27
abac, on 06 mai 2021 - 09:20, said:
Ziceau ieri la tv ca se fac benzi dedicate pentru transportul in comun in Bucuresti. Minunat, o sa aiba iar smecherii pe unde sa depaseasca coloana de prosti. Benzile alea fara camere de recunoastere placute de inmatriculare care sa trimita amenda automat proprietarului masinii (da, proprietarului, care ori plateste ori da in gat soferul), nu valoreaza absolut nimic. In estenta este o idee buna daca este corect implementata. La modul pe banda respectiva sa circule pe langa in transportul in comun: - biciclete - taxi, uber, bolt, etc. - scootere (doar electrice) - motociclete (doar electrice) - masini cu minim 3 ocupanti - masini plug-in hybrid si electrice indiferent de numarul de ocupanti |
#68
Posted 06 May 2021 - 21:01
lucifer76, on 06 mai 2021 - 18:23, said:
Hai sa nu ne mai cacam pe noi comparandu-ne cu Europa civilizata. La noi strazile sunt inguste, am dat ca exemplu ca ramane o singura banda pentru masini. Daca facem benzi dedicate doar de dragul de a bifa asta pe o lista, nu se va schimba nimic. Stai s avezi ce fain este cand si singura banda ramasa se blocheaza cand cineva vrea sa faca la stanga. Corect. Trebuie umblat la temelie, luate toate masurile din vest, nu doar asta. 1. Desfiintat locurile cu dedicatie de la ADP si limitat permise de parcare de resedinta unul pe adresa -> Se raresc masinile. 2. Parcare stradala cu plata la automat sau aplicatie pentru cei fara permise de resedinta -> se raresc masinile 3. Angajat 200 de parcangii pe bicicleta cu imprimanta la cingatoare care sa dea doar amenzi de parcare toata ziua -> se raresc masinile. 4. Subventii pentru filme sa puna la dispozitia angajatilor biciclete si sa ii plateasca pe km ca sa vina cu bicicleta la serviciu -> se raresc masinile. 5. Constructie masiva de piste de biciclete la standarde europene cu semafoare si tot tacamul, inclusiv prin sacrificarea unei benzi de circualtie auto -> se raresc masinile 6. Camere de trafic care sa amendeze circulatia pe banda de autobuz, trecutul pe rosu, depasit viteza si sa trimita amenda automat acasa proprietarului masinii -> se raresc masinile Deci aici suntem de acord, copierea vestului trebuie facuta pe pachet complet ca sa functioneze, nu luat doar masuri scoase din context. Reducerea traficului este o suma de factori si o suma de actiuni. Octavian___, on 06 mai 2021 - 20:27, said:
N-o sa aibe pe unde sa treaca smecherii pt ca aceste benzi nu se vor face niciodata. Se vor face, ca nu e dupa cum vrea catelus cu parul cret, ci se joaca dupa cum canta comisia europeana. Edited by abac, 06 May 2021 - 21:01. |
#69
Posted 06 May 2021 - 21:52
abac, on 06 mai 2021 - 21:01, said:
Corect. Trebuie umblat la temelie, luate toate masurile din vest, nu doar asta. De ce nu te-ai duce direct la legislația din vest? Ooo, nu se poate? Dar cu măsurile cum rămâne? Flat, on 06 mai 2021 - 20:07, said:
ce aș putea să am cu transp individual? nimic ideea este că transportul individual este evident o soluție inadecvată pentru a transporta sute de mii sau chiar peste milion de oameni într-un oraș precum bucurești, din motive evidente de bottleneck și blocaj de aceea orașele au nevoie de transport alternativ, pentru ca fiecare mijloc de transport să fie optimizat. și toți cei 1 milion de oameni să aibă fluență în tranzit lucru ce nu se poate face decât dacă 600.000 folosesc metroul, 200.000 transportul în comun de suprafață, 10.000 biciclete, 40.000 taxiuri și vreo 150.000 mașini.. ideal ar fi să folosească cât mai puțini mașini pentru că este cea mai ineficientă metodă de transport, cari după tine 2 tone de fiare și ocupi 10m2, când ai putea să folosești o bicicletă de 10kg care ocupă ff puțin spațiu sau într-un tramvai poți să ai 300 sau 500 de oameni în 50m2 Și stai în chirie? Îmi amintești cumva de Baronul de Münchhausen. |
|
#70
Posted 07 May 2021 - 06:27
cristian-p, on 06 mai 2021 - 11:28, said: Dacă tot suntem așa anti-socialiști, hai să trecem la măsuri capitaliste:
|
#71
Posted 07 May 2021 - 06:49
Ma scuzati, dar de ce ar circula taxi-urile pe banda respectiva, iar ceilalti nu? Restul nu suntem oameni? Si la mine in oras se fac benzi de autobuze, dar, la fel, au voie si taxi-urile. Care e logica?! Sa fii santajat sa iei taxiul, desi ai masina?
Iar faza cu minimum 3 ocupanti, la fel, mi se pare o mizerie comunista imputita. Ce urmeaza, sa ne bage pe cate unu in chirie cu forta daca avem prea multe camere la casa?! Am vazut cum e in unele tari occidental-europene, au ajuns niste carpe umane, ii bate ploaia si vantu-n gura pe bicicleta, ajung la serviciu transpirati si imputiti, cu zoaie pe ei, ca in unele zone au interzis pana si autobuzele, chiar si electrice. Si atat de spalati pe creier sunt, incat le place. Practic s-au dat cu 100 de ani in urma si traiesc ca in Bangladesh, cu bicicleta (si poate apare curand si ricsa). Meanwhile, chinezii rad de noi. Se dezvolta, dar natural, si desi o fac organic, fara restrictii, tot ajung la electrice si transport in comun, pentru ca sunt implementate frumos, de drag, ca intr-un capitalism, nu ca intr-un gulag comunist imputit, cum e UE. Edited by Notsure, 07 May 2021 - 06:51. |
#72
Posted 07 May 2021 - 06:57
abac, on 06 mai 2021 - 21:01, said: Corect. Trebuie umblat la temelie, luate toate masurile din vest, nu doar asta. 1. .. ... ... ... ... 6. Camere de trafic care sa amendeze circulatia pe banda de autobuz, trecutul pe rosu, depasit viteza si sa trimita amenda automat acasa proprietarului masinii -> se raresc masinile ...... Se vor face, ca nu e dupa cum vrea catelus cu parul cret, ci se joaca dupa cum canta comisia europeana. Aprooo de smecheri/amenzi. In Arad acu vreo doi ani pe bulevardu principal s-a deschis un supermarket vizavi de Mall, pe partea cu mallu s-au reconfigurat benzile, pana atunci pe dreapta erau parcate masini, nu mai stiu daca era parcare sau opreau asa la smecherie pe drum. Cert e ca o perioada de vreo doua luni s-au pus constant pe dat amenzi, se plimbau politaii constant in zona aia. Nu tu sistem de supravechere si d-astea, direct la fata locului, am vazut si doua-trei echipaje Dupa campania aia de dat amenzi au trecut vreo doi ani, nu mai vezi pe nimeni parcat acolo (era plin in trecut) rar, f rar cate unu se mai risca, dar e liber. Adica vreau sa zic ca se poate daca te tii de o treaba, lumea se invata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users