Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Benzi dedicate transport in comun Bucuresti
#37
Posted 06 May 2021 - 11:28
Dacă tot suntem așa anti-socialiști, hai să trecem la măsuri capitaliste:
Edited by cristian-p, 06 May 2021 - 11:29. |
#38
Posted 06 May 2021 - 11:30
genius, on 06 mai 2021 - 11:27, said:
Să aud/văd părerea ta nu google maps . Și implementarea , ăf cors ! Edited by melcmiop, 06 May 2021 - 11:37. |
#39
Posted 06 May 2021 - 11:33
unu999, on 06 mai 2021 - 11:23, said:
Pai tu ce preferi? Sa fii blocat in ambuteiaj ca pasager al autobuzului, sau sa fii blocat in ambuteiaj cu autoturismul personal? De asta lumea nu prea foloseste transportul in comun. Insa cu benzi dedicate, situatia o sa se schimbe. Merg numai cu masina acum pe motiv de virus. Foarte bine pot sa stau si in autobuz, tramvai. Mai ma uit si la aspectul economic, inainte de pandemie imi luam un abonament si rezolvam. Eu am prins si vremurile cand autobuzele (alea cu butelie de gaz deasupra) mergeau cu usile deschise cu calatori ciorchine, am vazut si situatia asta extrema cand se merge cu masina personala pe motiv de pandemie. Sunt de acord sa se faca ceva, cum spunea un coleg, care traverseaza Bucurestiul ca sta la Dudu, cu geamurile inchise deja te ustura nasul. cristian-p, on 06 mai 2021 - 11:28, said:
Hai să nu mai fim așa egali ca în comunism și să meargă cu mașina proprie doar cine-și permite! |
#40
Posted 06 May 2021 - 11:54
melcmiop, on 06 mai 2021 - 11:30, said:
... soferii care considera ca traficul e aglomerat sa ia transportul in comun cu plata calatoriei prin sms sau taxi. Taxiurile au voie pe banda unica. |
#41
Posted 06 May 2021 - 12:00
born2lose, on 06 mai 2021 - 11:54, said:
eu nu prea inteleg diferentierea asta pentru taxiuri - taxiul ocupa mai putin spatiu decat masina mea personala? polueaza mai putin? transporta mai multe persoane? de ce ar avea prioritate taxiul? Pentru ca taxiul nu ocupa un loc de parcare timp de 8 ore la destinatie. Favorizeaza fluidizarea traficului prin numarul scazut de masini parcate in zonele de birouri. |
#42
Posted 06 May 2021 - 12:07
e_bulu, on 06 mai 2021 - 11:19, said:
Nu e deloc! Da, da! Inclusiv la alea cu doua benzi! exact la alea cu 2 benzi facem sens unic deci 1 banda biciclete 2 bus 3 masini sens unic 4 banda bus invers (contrasens) la strazile cu 1 banda pe sens facem sens unic si lasam bicicletele cu tot cu bus pe aceeasi banda, aia e |
#43
Posted 06 May 2021 - 12:09
Fluidizarea transportului in comun nu se poate face fara aplicarea unor restrictii celorlalte masini.
Pe unde e linie de tramvai suprapusa cu traseu de autobuz, cele doua ar putea circula pe calea de rulare a tramvaiului. In codul rutier ar trebui interzisa complet circulatia masinilor private pe linia de tramvai (taxiurile ar putea fi exceptate). Dispar ambuteiajele create de "jmekerii" care fenteaza coloana pe linia de tramvai. Apar spatii libere, care pot fi folosite si de politie/ambulanta/pompieri. Pe strazile cu mai mult de 2 benzi pe sens, fara linie de tramvai, banda 1 sa fie dedicata transportului in comun. Pe strazile cu 2 benzi pe sens, banda 1 sa fie accesibila masinilor private numai in zona intersectiilor in care e permis virajul la dreapta. Pe strazile cu circulatie intensa, oprirea interzisa. Desfiintarea benzii obligatorii catre dreapta si incadrarea pe benzi conform codului rutier, fara alte reglementari suplimentare. Pe unde se poate, virajul la dreapta sa se faca prin bretele. Primarul care va implementa cele de sus va avea toata stima mea Transportul in comun va deveni o alternativa atractiva numai atunci cand se vor indeplini conditiile: - punctualitate. Se poate obtine doar cu "cale libera", fara masini-obstacol - capacitate suficienta de transport - frecventa mare, la 5-10 minute pe traseele aglomerate, 15-20 minute la cele mai putin incarcate - confort - asta depinde si de transportator, dar si de pasageri, care ar trebui sa se spele (mai) frecvent Multi ar renunta la masina in situatia asta. Nu mai ai restrictiile de la volan, ajungi la ora dorita la destinatie, nu ai nici o raspundere in trafic si scapi de mult stres. Eu, cel putin, asa as face. Daca se aplica si niste constrangeri financiare (taxe, parcare, impozit, amenzi aplicate la orice abatere), sunt sigur ca si mai multi ar schimba tabara. Eu nu ma numar printre ei, daca nu se indeplinesc cele trei conditiil de mai sus. In felul asta, muti ocupantii masinilor mici, inghesuite in trafic, in autobuze/troleibuze/tramvaie care au un regim mult mai predictibil. In acelasi timp, se micsoreaza numarul masinilor private si, implicit, aglomeratia. Se poate, dar nu-i deloc usor sa elimini sentimentul de inferioritate sociala pe care-l traiesc multi posesori de masini care nu concep sa se aseze in tramvai. Mai bine singuri in afumatoarea lor decat sa se amestece cu plebeii din autobuz. |
#44
Posted 06 May 2021 - 12:23
danvlas, on 06 mai 2021 - 12:09, said:
- punctualitate. Se poate obtine doar cu "cale libera", fara masini-obstacol - capacitate suficienta de transport - frecventa mare, la 5-10 minute pe traseele aglomerate, 15-20 minute la cele mai putin incarcate "calea libera" ajuta si la capacitatea de transport. Intr-un anumit interval de timp, un tramvai/autobuz va putea face mai multe ture de traseu pe benzi dedicate decat atunci cand e blocat in ambuteiaj. Mai multe ture de traseu inseamna calatorii mai rapide, interval mai scurt de succedare, dar si mai multi pasageri transportati cu acelasi numar de angajati si de vehicule. Benzile dedicate ajuta si la punctul 2 scris de tine, fara a mari costurile pentru sistemul de transport in comun. Edited by unu999, 06 May 2021 - 12:26. |
#45
Posted 06 May 2021 - 12:59
Bai, eu mor de necaz atunci cand unii cauta solutii de fluidizare a traficului si altii incurajeaza productia si comertul de autoturisme.
|
#46
Posted 06 May 2021 - 13:06
In Cluj sunt benzi dedicate de peste un an (mijloace de transport in comun, taxi doar cu client si biciclete/trotinete). Dintre cei care nu au voie pe acolo, cel mai des vad masini din alte judete, care nu stiu de benzile alea (si eu am facut un pocinog dinasta acum vreo 5 ani in Budapesta, nu mi-am dat seama), dar in general rar vezi smecheri care sa intre pe ele. Ocazional mai sta politia in boscheti si ii vaneaza.
|
|
#47
Posted 06 May 2021 - 13:40
danvlas, on 06 mai 2021 - 12:09, said:
In codul rutier ar trebui interzisa complet circulatia masinilor private pe linia de tramvai (taxiurile ar putea fi exceptate). Dispar ambuteiajele create de "jmekerii" care fenteaza coloana pe linia de tramvai. Pai e simplu, tragi o linie continua cu vopsea alba pe langa linia de tramvai si nu mai are nimeni voie pe linia de tramvai. Intereseaza pe cineva? Nicivorba. Pentru ca nu ii intereseaza de amenzi, colectarea lor este infima in Romania, si oricum sunt prea multi ca sa ii opreasca politia pe toti si oricum politia nu are unde sa ii traga pe dreapta sa ii amendeze ca ar bloca complet circulatia. Deci singura metoda e sa pui garduri ca la vite daca cu vorba buna nu se poate. D-aia zic si ca trebuie camere care sa trimita amenzile automat proprietarului masinii. Cand nu merge cu vorba buna trebuie scos biciul. Edited by abac, 06 May 2021 - 13:49. |
#48
Posted 06 May 2021 - 14:18
Incalcarea liniei continue nu e sanctionata in nici un fel in codul rutier, daca nu e insotita de alta abatere. Asa ca solutia e modificarea textului legii (fie in privinta liniei continue, fie a circulatiei pe linia de tramvai).
|
#49
Posted 06 May 2021 - 14:39
Ia depaseste pe linie continua sa vedem cum nu este sanctionata fapta.
Cum dreaq sa nu fie sanctionata? Inclusiv la semafor cand s-au terminat benzile de selectie intrerupte si incepe linia continua, faci buba la portofel daca o traversezi. Edited by abac, 06 May 2021 - 14:40. |
#50
Posted 06 May 2021 - 15:37
born2lose, on 06 mai 2021 - 11:54, said:
eu nu prea inteleg diferentierea asta pentru taxiuri - taxiul ocupa mai putin spatiu decat masina mea personala? polueaza mai putin? transporta mai multe persoane? de ce ar avea prioritate taxiul? |
#51
Posted 06 May 2021 - 16:58
abac, on 06 mai 2021 - 14:39, said:
Ia depaseste pe linie continua sa vedem cum nu este sanctionata fapta. Cum dreaq sa nu fie sanctionata? Inclusiv la semafor cand s-au terminat benzile de selectie intrerupte si incepe linia continua, faci buba la portofel daca o traversezi. La semafor... zi-mi tu articolul care ma sanctioneaza, ca eu nu l-am gasit. |
|
#52
Posted 06 May 2021 - 16:58
abac, on 06 mai 2021 - 09:20, said:
Ziceau ieri la tv ca se fac benzi dedicate pentru transportul in comun in Bucuresti. |
#53
Posted 06 May 2021 - 16:59
Adica sa te invat codul rutier? Nu am nici timp nici chef.
|
#54
Posted 06 May 2021 - 17:26
cristian-p, on 06 mai 2021 - 11:28, said:
Dacă tot suntem așa anti-socialiști, hai să trecem la măsuri capitaliste:
Flat, on 06 mai 2021 - 12:07, said:
exact la alea cu 2 benzi facem sens unic deci 1 banda biciclete 2 bus 3 masini sens unic 4 banda bus invers (contrasens) la strazile cu 1 banda pe sens facem sens unic si lasam bicicletele cu tot cu bus pe aceeasi banda, aia e Ideile tale au aplicabilitate doar în localități turistice și orășele universitare. Adică comunități care au peste 90% același tip de ocupație specializată și sunt de dimensiuni mici. Aplicate la o comunitate mare cu ocupații diverse ar duce la o catastrofă în trafic. Sigur că ideile tale au un unic numitor comun: cum ai putea goni mașinile din oraș. Nu e necesar să te chinui cu pretexte despre benzi cu X și Y. E mai onest să propui o cotă de mașini, unde cota e maxim 1 mașină la 50 de cetățeni sau să propui direct interzicerea mașinilor. Adică, la fel ca mai sus, e onest să ne asumăm și să declarăm direct ce vrem, fără pretexte eco. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users