Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Benzi dedicate transport in comun Bucuresti
Last Updated: May 11 2021 19:46, Started by
abac
, May 06 2021 09:20
·
0
#109
Posted 07 May 2021 - 11:42
#110
Posted 07 May 2021 - 15:15
KiloW, on 07 mai 2021 - 11:33, said:
Una n-o exclude pe alta. Si eu am masina, insa in oras folosesc orice alt mijloc de transport (in ordinea preferintelor bicicleta, talpa sau transport in comun). Pentru ca e mai rapid, mai practic si mai fun. Pana la birou cu bicla fac 12 minute, cu masina fac 40, ca-i plin de "burghezi" care au masini de serviciu si daca tot le au stau ca oile cu ele unul in curul altuia. Ultima oara am mers la servici cu masina in 2017, pentru ca am avut de carat 60 kile de pliante si materiale de propaganda... si mi-am blestemat zilele. Un nefericit a decis sa scrie un SMS la volan si sa se infinga in peretele unui tunel, tot orasul era muci si 4km i-am facut in 90 minute. Viata e prea scurta ca sa stai ca ti-o pierzi stand ca boul in trafic. Inteleg s-o faci cand nu ai incontro insa s-o faci de dragul unei ideologii cretine e o prostie cu lustru. Masina e pentru alte destinatii unde transportul in comun nu e nici rapid nici practic. Gen cate un orasel mic, statiune pana unde schimbi 5 trenuri cu pierdut vremea intre ele, destinatii pana unde ajunge mai repede masina decat un avion la care se adauga timpul pierdut prin aeroport + alta conexiune etc. Ce ai zis e perfect valabil intr-o tara normala. Pe aici, majoritatea formata din lenesi si/sau nespalati voteaza tot felul de infractori care le mentin sau inventeaza noi beneficii pe cheltuiala minoritatii idioate care finanteaza prin taxele platite aceste distractii, intre ale carei randuri ma gasesc. Asa ca da-mi voie sa fac un drum de 3 ori mai lent in masina mea unde nu miroase a urina, nu trebuie sa imi pazesc buzunarele si rucsacul de diversi cetateni care au adeverinte medicale ca munca le este contraindicata si unde eventual am sa ascult manele doar cand si daca o sa imi doresc. Si inca am noroc ca nu-s femeie si nu stiu cine ar fi interesat sa ma hartuiasca. De altfel si tu cred ca n-ai plecat sa locuiesti in alta tara doar ca sa fii mai aproape de diverse obiective, ci pentru ca ai gasit neajunsurile asteia in care ne gasim. |
#111
Posted 07 May 2021 - 15:30
cristian-p, on 06 mai 2021 - 11:28, said:
Dacă tot suntem așa anti-socialiști, hai să trecem la măsuri capitaliste:
De fapt, statul deja incaseaza mult prea mult din impozite pe venit/profit, tva si accize! Astea trebuie sa fie suficiente! Tb. desfiintata notiunea de taxe si impozite locale! |
#112
Posted 07 May 2021 - 15:37
Ma scuzi, cand ti-ai cumparat ultima oara si strada, ca sa te dai pe ea cu rolls-ul ala? Sau te dai cu Rolls-ul capitalist doar in curtea ta personala, ori (Doamne-fereste!) pe strazile publice, aka alea pur socialiste?
sebulbus, on 07 mai 2021 - 15:15, said:
De altfel si tu cred ca n-ai plecat sa locuiesti in alta tara doar ca sa fii mai aproape de diverse obiective, ci pentru ca ai gasit neajunsurile asteia in care ne gasim. De fapt probabil aici e problema. Masina insemna confort atunci cand si-o putea permite doar o elita. Insa cand si-o poate permite absolut oricine, confort inseamna sa nu mai ai nevoie de ea, sau in orice caz, sa te plimbi cu ea cand ai chef, pentru ca ai chef, nu ca nu ai de ales, la 9 si la 5 cand e tot proletaru' in trafic. Edited by KiloW, 07 May 2021 - 15:48. |
#113
Posted 07 May 2021 - 15:44
Hai că nu sunt așa multi aurolaci in autobuze, mai degrabă iarna, se încălzesc și ei.
Trebuie sa fim toleranți. |
#114
Posted 07 May 2021 - 16:05
#115
Posted 07 May 2021 - 16:26
KiloW, on 07 mai 2021 - 15:37, said:
'ai de mamaliga mea, cand am plecat eu, masina era un vis umed. Ghici ce mi-am luat cand am reusit sa strang prima mie de dolari Insa visele se schimba cand iti dai seama ca orele pierdute in trafic pot fi castigate si conteaza mai mult la calitatea vietii decat pretentiile unei "boierii" de fapt aflata la nivelul ultimului imigrant parlit (printre care la un moment dat ma aflam si eu) De fapt probabil aici e problema. Masina insemna confort atunci cand si-o putea permite doar o elita. Insa cand si-o poate permite absolut oricine, confort inseamna sa nu mai ai nevoie de ea, sau in orice caz, sa te plimbi cu ea cand ai chef, pentru ca ai chef, nu ca nu ai de ales, la 9 si la 5 cand e tot proletaru' in trafic. Si-n trenuri e la fel, plus o piata de desfacere pentru surdo-muti. Nu-i primul si nu-i singurul lucru in neregula cu tara asta, dar de cand majoritari au devenit parazitii, nu cei utili societatii, numai o revolutie sau un faliment mai poate schimba ceva. Democratia si-a atins limitele. Restul reglementarilor sunt doar pretexte de civilizatie care le mai aduc unora sau altora dintre noi avantaje trecatoare. |
#117
Posted 08 May 2021 - 08:09
#118
Posted 08 May 2021 - 08:48
ro_explorer, on 07 mai 2021 - 09:50, said: Asta e un adevarat strawman ... folosit foarte des. "fa tu prima data" si dupa aia fac si eu. NU ! Facem totul progresiv, piesa cu piesa, pas cu pas, impreuna, simultan. Totul se va adapta si se va aseza conform noilor poportunitati si noilor constrangeri, in acelasi timp. Doar il pune pe ala cu tramvaiul sa aduca totusi tramvaiul. Nu e normal ca asta sa fie primul pas? Personal, uneori aleg masina, alteori transportul in comun. Eu sunt acelasi. Locul a fost diferit. Am mers in Olanda de exemplu la greu cu trenul (tren non stop oriunde de oriunde la interval de 1-2 ore) iar in Croatia n-am coborat din masina decat sa merg pe jos, la fel ca in Romania. Astea fiind extremele. Nu am din fericire probleme de genul sa fiu deranjat de cineva sau alte chestii din astea deci nu prin asta a diferit locul. BTW, in Galati e pe terminate ceva frumos cu tramvaiele desi a durat ceva reabilitarea. Edited by underb, 08 May 2021 - 08:42. |
|
#119
Posted 08 May 2021 - 09:04
#120
Posted 08 May 2021 - 09:11
ro_explorer, on 07 mai 2021 - 19:34, said:
Și acum, după ce ți-ai plâns de milă, e mai ok? Si-s 100% sigur ca nu-s singurul care gandeste asa. |
#121
Posted 11 May 2021 - 13:44
ericmario, on 08 mai 2021 - 09:04, said:
Nu știu cum o fi în Bucale. In Bucale, ca si in restul oraselor mari din tara, de multe ori un tramvai cu 200 pasageri (cand nu era pandemie) statea si astepta dupa 2-3 ghertoi care habar n-aveau ca virajul la stanga nu se face de pe linia de tramvai. Adaugi inca 15 intersectii asemanatoare si uite-asa tramvaiul pierde aproape juma de ora la fiecare tura de traseu. Bamyhun, on 07 mai 2021 - 15:30, said:
Diferentierea cu cine-si permite si ce anume in captalism se face prin pretul produselor achizitionate(unii rolls nou altii dacie veche), nicidecum prin taxe(asta e chestie pur socialista) De curiozitate, cat ai platit pentru strada pe care circuli? Tot de curiozitate, asa-i ca intotdeauna parchezi in spatii private? Edited by unu999, 11 May 2021 - 13:44. |
#122
Posted 11 May 2021 - 14:00
unu999, on 11 mai 2021 - 13:44, said:
De curiozitate, cat ai platit pentru strada pe care circuli? Tot de curiozitate, asa-i ca intotdeauna parchezi in spatii private? |
#123
Posted 11 May 2021 - 19:46
ro_explorer, on 07 mai 2021 - 09:50, said:
Asta e un adevarat strawman ... folosit foarte des. "fa tu prima data" si dupa aia fac si eu. NU ! Facem totul progresiv, piesa cu piesa, pas cu pas, impreuna, simultan. Totul se va adapta si se va aseza conform noilor poportunitati si noilor constrangeri, in acelasi timp. Asta cu facem impreuna simultan suna bine ca si idee in principiu, pana vezi ce se intampla de fapt si de drept din partea autoritatilor (a se vedea de cat timp se chinuie sa faca 2-3 intrari in Bucuresti si sa lateasca centura la 2 benzi pe sens). O problema a traficului din Bucuresti e si din cauza faptului ca sunt multi care vin in Bucuresti din localitatile din jur, caz in care in 90% din cazuri nu ai nimic care sa te "ajute" sa lasi masina la intrare si sa iei transportul in comun. In afara de Straulesti unde au facut o parcare cu acces direct in statia de metrou (dar lumea parcheaza in continuare langa si pentru ca li se permite - asta e alta discutie) nu stiu sa existe ceva asemanator la intrarile in oras. Fix in situatia asta ma aflu si eu, unde am de ales intre a face cu masina 30 min pana la birou (pe vremea cand mergeam la birou) sau sa fac 1h+ chiar spre 2h pentru ca trece un autobuz o data la 30 min, trebuie sa schimb 3 trasee iar cand am incercat sa merg programul dat de ei nu avea nici o legatura cu ce se intampla in realitate. Momentan pentru Bucuresti din punctul meu de vedere exista un cerc vicios in care lumea nu prea foloseste transportul in comun (in afara de metrou si cateva linii de tramvai separate de carosabil - care la orele de varf e un haos total) pentru ca se misca greu, acesta ajunge sa se miste greu din cauza traficul samd. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users