Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

RCA dublat
 Poziție maxima .

Montaj plafoniera baie

Flicker ecran laptop

recomandare stomatolog (implant) ...
 Șomaj retroactiv

Caut vila/pensiune pentru majorat

Probleme amplificator

Copa paulino alcantara (Filipine)
 Toyota C-HR este sau nu pentru of...

One Number - Vodafone

Panou plan care curge

Formatare conditionata tabel exce...
 

Noua Skoda Fabia IV - Informatii si fotografii oficiale

- - - - -
  • Please log in to reply
151 replies to this topic

#145
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
E vorba că nu mai ai motoare gen Fabia 2 vRS cum are un prieten de 180 cp....acum maxim 110 și mașinile mai grele.

#146
Cumulus

Cumulus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,884
  • Înscris: 08.01.2010
Se poate depasi cu orice motor, dar, la fel de bine, tii cont de ce ai sub capota si te bagi sau nu in depasire. Motorul aspirat de 1 litru e arhisuficient sa te misti prin oras sau sa mergi cu 80km/h pe drumuri nationale sau 120km/h pe autostrada. Asta in majoritatea tarilor. La noi poti lua 1.0TSI cu care, daca ai probleme sa depasesti, inseamna ca nu prea ai ce cauta pe sosea.

#147
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,768
  • Înscris: 16.08.2016

 utopium, on 09 decembrie 2021 - 21:44, said:

Nu mai ajung airbagurile in ziua de azi ca sa iei 5 stele ... iti trebuie sisteme avansate de detectare a pietonilor/biciclistilor, franare automata, etc. Octavia mea 3 are 5 stele, are airbag si la genunchi pentru sofer, dar dupa noile standarde NCAP nu stiu daca ar mai lua macar 4.
Probabil 2-3 stele maxim :) Cel mai bun exemplu e ZOE. De la 5 stele a coborât la...

#148
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,884
  • Înscris: 16.10.2018
Eu consider că nu are rost să discutăm discuții... Cât ar fi luat una de 7 ani acum, cât va lua asta peste 7 ani, ce ar fi fost dacă, etc. Important e momentul actual. Jos pălăria în fața Skoda pentru că nu s-a ieftinit la mălai. Fiecare producător știe (sau ar trebui să știe) cerințele de siguranță atunci când proiectează un nou model. A știut și Dacia dar a ales să pună faruri lambo în locul elementelor de siguranță, degeaba țipă unii pe aici.

 SpeedDemon, on 10 decembrie 2021 - 08:29, said:

E vorba că nu mai ai motoare gen Fabia 2 vRS cum are un prieten de 180 cp....acum maxim 110 și mașinile mai grele.
Am înțeles că există posibilitatea a 150 cai cu 1.5 TSI. Echiparea vrs nu a fost nici pe Fabia III.

 vanitty, on 10 decembrie 2021 - 07:57, said:

ce super motor. 1.0 cu 93Nm si 80 cp. cu asta daca vrei sa faci o depasire a unui tir de exemplu, constati ca se termina motorul, pana sa treci de jumatatea tirului..
Vezi că te pici!

#149
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,631
  • Înscris: 03.01.2007

 SpeedDemon, on 10 decembrie 2021 - 06:38, said:

E o realitate, personal nu prea mi se mai par așa relevante stelele NCAP cat scorul ăla de passenger protection unde zic eu că o mașină decenta are 85%+, Clio 5 având 96% in 2019.

 _R_A_D_U, on 10 decembrie 2021 - 10:15, said:

Eu consider că nu are rost să discutăm discuții... Cât ar fi luat una de 7 ani acum, cât va lua asta peste 7 ani, ce ar fi fost dacă, etc. Important e momentul actual.
Si eu cred ca, cel putin pana la un punct, se cam exagereaza cu stelele EURONCAP. Ca si cu critica la adresa Daciilor. Se exagereaza cu EURONCAP-ul pentru ca deja se pune un accent extrem de mare pe protectia activa a partenerilor de trafic, care cantareste in anumite cazuri (ca la Stepway si Logan) la fel de mult ca protectia oferita ocupantilor. Iar cine sta prost la capitolul asta este depunctat drastic, chiar daca masina ofera o protectie buna soferului si pasagerilor. Si am doua exemple. Primul: masina mea, cumparata de noua in 2018, avea la testarea EURONCAP cinci stele, cu protectie de vreo 95% pentru pasageri si cam 85% pentru copii.  Neavand sisteme de siguranta active de genul radarelor, detector de unghi mort, AEB etc., azi ar fi pe picior de egalitate cu Sandero, obtinand 2 stele. Al doilea: anul acesta am cautat o masina noua sotiei, cu garda la sol mai mare. Optiunile erau Stepway, Puma, Kona si Crossland. Am facut test drive cam in vremea cand s-a anuntat scorul la Stepway, celebrul doua stele. Agentul de dealerul Ford evident ca si-a scos in afta masina (testata dupa VECHILE standarde), cu patru ori cinci stele. Celelalte trei modele erau vandute de acelasi dealer, unde mergeam la service la revizii si intretinere. Asa ca l-am intrebat pe un inginer de acolo care este povestea cu cele doua stele de la Stepway. iar omul mi-a zis franc: daca dam de o parte putinatatea dispozitivelor de securitate activa de protectie a participantilor la trafic, din punctul de vedere al protectiei pasagerilor, Loganul si Stepway ar avea pe standardele de dinainte de 2020 cam patru stele spre cinci. Iar interesul lui era sa imi vanda masina mai scumpa, nu cea mai ieftina. Am ales Kona fix pentru aceste dispozitive de siguranta activa. Dar protectia pasagerilor in caz de accident este buna (poate nu chiar foarte buna) si la Stepway, fara discutie. Asta ca sa fim cinstiti si cerebrali.

#150
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 25.11.2018
Nu am putut să răspund la timp dar o fac acum. Fabia concurează cu Renault Clio nu Sandero. La NCAP Fabia o sa ia probabil 5* deci merita oricand 1500e în plus. Până și Clio are 5* și diferența de pret nu e așa mare comparat cu Sandero. Skoda are discounturi care trec de 2000e. La Dacia niciodată. Nu poți da vina pe francezi că Dacia nu este mai bună din moment noi românii produceam modele in 2000 cu tehnologie de 1980 și jumatate erau furate întregi sau piese.

#151
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 25.11.2018
Se pare ca a scos 5*...un model reușit.

#152
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 01.07.2007
https://www.automark...oda-107005.html

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate