Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...

Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet
 Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 

Renault 1.0 Tce 90CP vs VW 1.0 TSI 95 CP

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,247
  • Înscris: 01.07.2007
Salutare,

Va propun un versus intre doua dintre cele mai intalnite motoare turbo cu 3 cilindri pe piata auto autohtona:
Renault 1.0 Tce 90 CP: https://www.ultimate...o-5-TCe-90.html
vs
Volskwagen 1.0 TSI 95CP: https://www.ultimate...0-TSI-95HP.html

Am ales cele doua motoare pe doua modele de clasa mica: Clio, respectiv Fabia. Tinand cont ca, aceste motoare reprezinta alegerea multor proprietari de masini noi de clasa mica (si nu numai), ar fi interesant sa stim parerile acestora referitoare la experientele privind exploatarea acestora sau daca sunt experiente ocazionale (test-drive, de la un prieten, etc.) cu acestea.

De asemenea, ma intereseaza si cum sunt costurile de intretinere, experiente reale ale detinatorilor.

Multumesc anticipat.

#2
mannyx92

mannyx92

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 15.04.2017

 gabrolio, on 05 mai 2021 - 08:03, said:

De asemenea, ma intereseaza si cum sunt costurile de intretinere, experiente reale ale detinatorilor.
Pai fiind vorba DOAR de intretinere (fara eventuale reparatii si probleme comune) poti foarte simplu sa intri pe un site de piese auto, sa selectezi auto in cauza si sa vezi cat costa diverse piese.

#3
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,316
  • Înscris: 29.01.2008
Costurile de întreținere depind și de fiabilitatea unor componente, iar motoarele sunt prea noi pentru a vedea așa ceva, în special 1.0TCe. Acesta înlocuiește motorul 0.9TCe care nu a avut probleme, dar să nu uităm de 1.2TCe care nu a fost prea reușit.

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
TCe-ul vine cu injectie indirecta, deci nu vor exista depuneri pe supape si poti monta (mai simplu) gpl. Dpmdv asta e diferenta majora.
In rest, cheltuielile uzuale de intretinere ar trebui sa fie cam la fel.

Edited by MembruAnonim, 05 May 2021 - 10:18.


#5
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,329
  • Înscris: 15.10.2007
mi se ridica parul pe mana cand aud intrebari de genu..la cat se rica costurile de intretinere la o masina noua.....indiferent de valoarea de achizitie.

circulati mai fratilor cu transportul in comun, caci daca va puneti intrebari de genu asta sigur nu aveti bani sa intretineti nici macar un Sh-ca nou.

#6
marcone

marcone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 947
  • Înscris: 21.03.2004

 addelin, on 05 mai 2021 - 10:16, said:

TCe-ul vine cu injectie indirecta, deci nu vor exista depuneri pe supape si poti monta (mai simplu) gpl. Dpmdv asta e diferenta majora.
In rest, cheltuielile uzuale de intretinere ar trebui sa fie cam la fel.

tce 0.9 si 1.0 au injectie indirecta mulltipunct pe cand tce 1.2, 1.3 au injectie directa.
Strict intre cele doua din titlul comparatie n-as alege pe niciunul, trebuie sa mai fie producatori care ofera motoare normal aspirate in clasa mica.
Downsizingul cu supraalimentare  plus GPF sunt  solutii prietenoase cu bugetul producatorlui, nu cu buzunarul consumatorului.

Edited by marcone, 05 May 2021 - 11:43.


#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai topicul este despre 1.0TCe si evident ca despre el vorbeam ca are injectie indirecta.

#8
marcone

marcone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 947
  • Înscris: 21.03.2004

 addelin, on 05 mai 2021 - 11:34, said:

Pai topicul este despre 1.0TCe si evident ca despre el vorbeam ca are injectie indirecta.
Asa e, am completat raspunsul.

#9
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,957
  • Înscris: 06.04.2007
TSI vine cu dezavantajele injectiei directe ,adica pe termen lung dupa spusele colegilor apar depuneri pe supape.
Eu n-am vazut niciun tsi 1.0 desfacut din cauza asta.
Ca dinamica si performate generale, 1.0 tsi 95 cp da clasa la 1.0 tce 90 cp.
Ca intretinere same shit.

#10
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Cred că Reno e mai scump la întreținere acum. De când au trecut în tabăra Castrol, un litru de ulei e 80-90 de lei în reprezentanță.

#11
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,957
  • Înscris: 06.04.2007
Cum arata Castrolu ala?
Eu stiam ca folosesc 5w30 , chiar si Cacastrol sa fie, nu e mai mult de 35-45 lei litrul nici in reprez.


#12
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,196
  • Înscris: 08.12.2006
-

Edited by cuculea, 06 May 2021 - 16:21.


#13
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006

 Octavian___, on 06 mai 2021 - 15:25, said:

Cum arata Castrolu ala?
Eu stiam ca folosesc 5w30 , chiar si Cacastrol sa fie, nu e mai mult de 35-45 lei litrul nici in reprez.
Poleit cu aur pare să fie.

Attached Files


Edited by BadBoyBlue, 06 May 2021 - 16:26.


#14
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,957
  • Înscris: 06.04.2007
Bataie de joc, pe fata. Astia de la Ford macar la capitolu ulei nu sunt nesimtiti (dar compenseaza cu altele... )

Chiar te pune pe ganduri, ordinari.

Ca detaliu, chiar intra spre 5 litri??

Edited by Octavian___, 06 May 2021 - 18:34.


#15
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
4,2 litri.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate