Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Diversitate vs. pret bun la achizitia produselor

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
Bylly00

Bylly00

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,729
  • Înscris: 27.06.2015
In general producatorul cauta sa isi vanda marfa si automat incearca sa gaseasca parteneri noi si cat mai multi. Daca pleci la drum cu un partener trebuie sa ii oferi corectitudine, altfel ai vandut acum ceva si pe urma nu mai vinzi nimic, pe termen lung e o practica lipsita de sens. Daaar, pe undeva ai dreptate si tu, doar ca nu reprezinta pozitia oficiala a producatorului si a unui agent informetat, care astazi e la ei si maine nu mai e; poti fi dezinformat in felul acesta.

#20
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,510
  • Înscris: 02.09.2006

View Postdexterash, on 04 mai 2021 - 14:19, said:

Nu toti sunt rupti in cur precum aia care asteapta discounturi de 70%. Daca ai un eveniment peste 2 zile si ai nevoie de haine, nu amani evenimentul ca sa prinzi tu nu-stiu-ce discount peste o luna. Astea's cacaturi de clienti saraci - care trebuiesc, evident, evitati, ca-s mai pagubosi decat orice altceva.

De altfel, asta e prima intrebare: ce fel de clienti targetezi cu afacerea? Si, in functie de asta, te gandesti si la stocuri & co.
Draguta, daca ai un eveniment peste doua zile, nu te apuci sa-ti comanzi trening nou on line! Te duci in piata si-l cumperi pe loc!

#21
lucianburjuiul

lucianburjuiul

    Unserious member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,615
  • Înscris: 12.06.2010

View Postdexterash, on 04 mai 2021 - 15:07, said:

Aha, sunt sigur ca este asa, pentru ca s-au nascut cu garderoba gata facuta. Si, mai mult, nefiind ocupati sa faca bani / fiind someri, au timp si chef sa alerge discounturile, in loc sa-si vada de trait viata.

Pui frumos articolul la favorite, unele site-uri iti trimit automat update cand scad preturile. La altele intri cand iti aduci aminte, daca a scazut pretul ai libertatea sa cumperi. Nu ridici pietre de moara, nu faci efort, nu te stresezi, nu dureaza mult. Ce e greu in asta? Unde ti se pare ca se opreste viata din loc!?

#22
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Cred ca avem viziuni foarte diferite despre ce fac, in realitate, oamenii cu bani cu timpul lor. Nu-i problema, asta e - fiecare e liber sa creada ce vrea, inclusiv faptul ca isi pun produse la favorite, alerte de preturi, intra din cand in cand pe 200 de siteuri s.a.m.d.

#23
lucianburjuiul

lucianburjuiul

    Unserious member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,615
  • Înscris: 12.06.2010
Exagerezi.
Ia-o ca pe o constatare. Intre un om bogat si unul sarac care vor sa cumpere acelasi lucru, in majoritatea cazurilor bogatul il va cumpara mai ieftin. Din simplul fapt ca are mai multe oportunitati.

#24
gdirtu

gdirtu

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 04.06.2021
Salut,

Problema de rezolvat aici, e intr-adevar stocul.

Chiar avand produse diversificate, daca ai prea putine, firma va fi afectata - clientii isi vor gasi produsele in alta parte.
Daca ai produse prea multe (diversificate sau nu), firma iarasi va fi afectata pentru ca vei avea bani blocati in produse care se vand prea incet sau nu se vand.

Imagineaza-ti peste cateva luni cand tot vei acumula produse care nu se vand. Pe de o parte vei avea bani blocati, iar pe de alta parte va trebui sa platesti pentru stocarea lor, chiar daca le tii in apartamentul in care locuiesti (chirie si utilitati). Sa spunem ca de fiecare data achizitionezi 5 produse din care 4 se vand. Tot timpul vei mai adauga la portofoliul tau inca un produs care nu se vinde, iar cantitatea asta tot va continua sa creasca.

Ce faci cand apare pe piata un model de succes, dar tu nu il poti achizitiona pentru ca ai banii blocati in stocuri care nu se vand?

Solutia e sa nu decizi in locul clientului. Inainte de a achizitiona marfa, posteaza pe conturile tale de social media fotografii cu noile produse si lasa clientii sa aleaga. Posteaza 20 de produse diferite si achizitionaza-le doar pe cele de pe primele 5 pozitii. Asa iti vei mari probabilitatea de vanzare.

Alt lucru care il poti face, e sa faci parteneriate cu firme care ofera produse complementare. Exemplu: bijuterii, esarfe. Atat firmele voastre vor castiga cas si clientii.

Sper sa te ajute.

Succes,
GD

#25
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020
Daca n-ai lansat inca firma, nu te grabi. Fa studiu de piata. Ai stock local de produse? Incearca sa vinzi din ele pe olx / facebook marketplace / instagram. Cu putini bani iti promovezi anunturile si vezi daca exista demand, daca vrea lumea sa le cumpere, daca sunt interesati. In felul asta vezi si ce se vinde mai bine.
Daca ai trecut de asta si vrei sa treci la pornirea afacerii, cel mai important lucru este imaginea.
Imaginea buna ti-o creezi printr-un website modern, atragator, usor de folosit, intuitiv, insa si prin marketing.
Pe prima parte cauta un designer experimentat in UI si UX (User Interface si User Experience). Iti trebuie cineva priceput in domeniu, care te va costa mai mult dar vei avea rezultate mai bune. Website-ul este ca un tur turistic. Tu trebuie sa conduci utilizatorul unde vrei tu, nu trebuie sa-l lasi pe el de cap sau sa-l bagi in confuzie totala prin design prost. Un designer experimentat in UX intelege pattern-urile de comportament al clientilor si stie cum sa-ti aranjeze site-ul astfel incat sa conduca utilizatorul unde vrei tu. Lucrez de ani buni in design si ti-o spun din experienta - nu incerca sa-ti faci tu site. Exista peste tot website buildere unde te joci cateva ore si iti faci website, dar nu o sa rezolvi nimic cu asta. Site-ul in sine este o parte, insa cum aranjezi elementele este un intreg alt domeniu care ia ani sa-l stapanesti.
Dupa asta trebuie sa te ocupi de marketing. In zilele noastre marketing-ul digital e cea mai buna modalitate, insa ai grija pe ce platforme decizi sa dai banii. Si aici la fel, cauta un marketer profesionist care stie cu ce se mananca si stie cum sa-ti transforme nevoile in realitate. Personal ti-l recomand pe stedro.ro , dupa ce ii vezi cv-ul iti dai seama de ce il recomand, dar poti sa alegi pe cine vrei. In functie de publicul tau tinta, vei avea de ales intre mai multe platforme de marketing - pe facebook se potrivesc anunturi cu tinta populatia mai inaintata in varsta, 30-40+. Pe instagram stau multi tineri. Pe youtube e hit or miss, in general prind bine serviciile online dar daca ai buget mare poate merita sa promovezi si afacerea ta (planul de marketing ti-l face expertul). In locul tau as pune mare accent pe google ads si targetarea site-urilor din aceeasi niche, adica daca cineva intra pe un site si isi cauta geanta de piele, hop apare si anuntul tau acolo. Cum au zis si cei de mai sus, fa-ti marketerul si designerul sa colaboreze, astfel faceti o campanie de marketing punctata pe discount-uri. Ca sa intelegi ce zic, trebuie sa intelegi ca niciodata ofertele "1+1 gratis", "cumpara 2, il primesti pe al 3-lea gratuit", "reducere 50% la comenzi peste 100lei" nu sunt asa cum par. Companiile care conduc astfel de oferte nu pierd bani din asta, ci castiga mai multi decat in mod normal. Asta iti va explica marketerul, de asta e important sa alegi pe cineva care stie ce face.

Tine minte, chiar daca dai mai multi bani, alege profesionisti. Daca te uiti la bani si incerci sa-l alegi pe cel mai ieftin, o sa alegi un incepator care nu are foarte multa experienta si o sa-ti conduca o campanie de markeing cum a invatat el pe youtube sau la facultate, adica in final exista 3 outcome-uri: ori dai faliment, ori o sa ajungi sa platesti pana la urma expert si sa dai mai multi bani, ori o sa ramai pe profit foarte mic pana te dai batut.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate