Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia limiteaza la 180 kmph toate modelele din 2022
Last Updated: Oct 24 2021 16:51, Started by
abac
, Apr 29 2021 21:00
·
0
#55
Posted 29 April 2021 - 22:40
Sandero stepway 1.0 90 are in clip doar 3.800 rpm la 180 km pe bord
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C1FmJwZifvw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sandero normal si Logan au si caroseria mai joasa si garda la sol mai mica ca Stepway, iar motorul de 1.0 100 mai multa putere Deci din punctul asta de vedere masinile sunt reusite Clio cu 1.0 tce 100 prinde peste 200 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3Ohjwu_RCLI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#56
Posted 29 April 2021 - 22:42
#57
Posted 29 April 2021 - 22:42
kyrre, on 29 aprilie 2021 - 22:35, said: Trebuia sa te bagi si tu cand batea vantul din spate. Duster e SUV, are suprafata mare in sectiunea frontala, franeaza aerodinamic mai puternic. Cu un turism mic poti prinde 200 km/h si cu 105 CP. Desigur conteaza si raportele din cutia de viteza. Avand in vedere ca acceleratia e redusa ( la una grea cu atat mai mult), se poate prefera o viteza maxima redusa din angrenaj dar cu un cuplu la roti mai mare pt. acceleratie mai buna. |
#58
Posted 29 April 2021 - 22:44
Sint curios, este cineva printre voi, care s-ar simti in siguranta cu mai putin de 300 - 400CP, pe un DN?
|
#59
Posted 29 April 2021 - 22:46
jiovrica-ciobanoiu, on 29 aprilie 2021 - 22:44, said:
... Later edit: .... apoi (dupa multi ani) ... cu 65 ... apoi 115 .... apoi 120 .... apoi 225 ... apoi 400 ... e ok cu toate .. dar e cel mai cool cu multe sute Edited by ro_explorer, 29 April 2021 - 22:50. |
#60
Posted 29 April 2021 - 22:52
#61
Posted 29 April 2021 - 22:58
De acord dar, va intreb, ati citit tot threadul? Adica unii sint gata sa va contrazica
|
#62
Posted 29 April 2021 - 22:58
1. Cu 100 de euro te scapă băieții de limitare.
2. Oricum, nu duce Dacia viteza asta. 3. Cică din 2025 vor să limiteze la 160km/h. In ritmul ăsta, când o sa ies la pensie, mașinile vor merge doar in marșarier. 4. Nu merg cu mai mult de 150km/h și doar accidental, am limitator de viteză in dreapta care urlă mai tare decât sirena de poliție, mă costă mai mult divorțul decât amenda și, mai nou, și-a făcut și extensie de twitter pe bancheta din spate... |
#63
Posted 29 April 2021 - 22:58
Daca vreti .. "senzatii tari" ... lasati naibii mercedesurile BMW samd ...
- Dodge Viper : [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/17/Aewroi.jpg/640px-Aewroi.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] senzatii plus febra musculara! -Donkervoort D8 GTO [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/17/Donkervoort_D8_GTO.JPG/640px-Donkervoort_D8_GTO.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 375 cp ptr < 700 kile , adica 1,8 kg/cp ..... hm .... Si finis coronat :[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bd/Shelby_Cobra_427_%28539467867%29.jpg/640px-Shelby_Cobra_427_%28539467867%29.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Shelby Cobra 427, 500 cp .... "clasica". Cica nu prea se gasesc firme de asigurare care sa "riste" , Ca sa fiu cinstit unu cu asa ceva sau cu precdenta .. are m multe tigle lipsa de pe casa! Da cica asigura senzatii tari ..... ori ori ! Sunt similare masinilor de curse din anii 60 .. cand se cam murea in curse !!! A da Cobra aia era masina de curse in 68! Sau daca sunteti mai moderati .. Smart Roadster! Insa lasati Loganu in pace .. si Dacia . Astea sunt ptr fameilii, picnic, obor samd ... adica oameni familitsi "responsabili" Daca va vreti macho ai mai duri Cobra!!!! Originala de curse! Puttei sa tratati pe aia cu 911 de fatalai! Iar cu un JS ..... 320 cp in 1934?! 220 pe ora? 2,5 tone?!!! [ https://www.classicdriver.com/sites/default/files/styles/two_third_slider/public/cars_images/feed_543091/poster_1824.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cu franele alea? Cu suspensiile alea .... ?! Senzatii !!! |
#64
Posted 29 April 2021 - 23:03
|
#65
Posted 29 April 2021 - 23:24
#66
Posted 29 April 2021 - 23:32
connectorxp, on 29 aprilie 2021 - 21:51, said:
Fix pix. Pe Duster 1.2 TCe 125CP nu am reusit sa trec de 175 pe Autobahn, conditii de vreme calma. Poate TCe 150 sa ajute mai mult, dar de la 160 ai senzatia ca zbori. aerodinamica de frigider, de aia, eu am mers cu 192 viteza indicata un GPS, cu astra H cu motor de 110 CP |
#67
Posted 29 April 2021 - 23:42
jiovrica-ciobanoiu, on 29 aprilie 2021 - 22:58, said:
De acord dar, va intreb, ati citit tot threadul? Adica unii sint gata sa va contrazica Prea multi se uita doar la cai si 0-100 si sfarsesc in pomi. Strategia mea mereu in NFS/Forza era sa aleg masina care se conduce cel mai ok si nelovindo deloc/pastrand linia optima ies timpi super buni. In viata reala unde nu ai respawn strategia asta functioneaza si mai bine. @Ghita_Bizonu, alea sunt pur si simplu solutii sa te sinucizi cu stil. Cel putin Viper-ul normal stiu ca e cam cea mai "mortala" masina. Donkevortul dupa ce ca e periculoasa rau e si urata cu spume. Cobra se gaseste la greu ca replica, dar oricum si alea sunt destul de sinucigase. Sunt destule masini in care te poti bucura de viteza in siguranta dar nu in alea. Imi place grav Viper-ul dar inteleg problema masinii aleia. Poti sa fii in pericol maxim la 250 sau sa fii in deplina siguranta, conteaza mult cu ce atingi viteza aia. Dacia e chiar ok pana pe la 150, daca nu e ok mai devreme inseamna ca e defecta, neechilibrate rotile, presiuni gresite, etc. Nu stiu ce pretentii ai de la o masina sa te simti in siguranta la o viteza anume. Eu intr-un fel sunt destul de pretentios si tot mi se pare ok, da, nu poti vira Dacia, aia e alta problema. Ghita_Bizonu, on 29 aprilie 2021 - 22:58, said:
Cu franele alea? Cu suspensiile alea .... ?! Senzatii !!! Comunistii aveau o idee buna, limitasera viteza maxima legala in functie de masina...dar acum ar fi lipsa de egalitate. Edited by SpeedDemon, 29 April 2021 - 23:46. |
#68
Posted 30 April 2021 - 00:52
asta e ca in bancul ala cu trabantul care a primit amenda de 200 km/h si cere procesul verbal ca sa poata vinde masina.
|
#70
Posted 30 April 2021 - 05:16
Dacă ii obliga și sa meargă pe prima banda când au sub 40 km/ h i-a terminat...
|
#71
Posted 30 April 2021 - 05:53
Limitarea la Dacie e doar o extensie a politicii Reno. Autorul articolului a dezvoltat pe tema Dacia pentru ca e roman. Desi articolul e scris in engleza, viziunea e romaneasca.
Motivul limitarilor astea e vechi si nu are de a face cu siguranta doar ca nu prea era acceptabil in trecut. Nu in Europa. Are de a face cu reducerea costurilor de productie (chestie care nu va afecta Dacia). Un model proiectat pentru a putea sustine si viteze mari are cost mai mare atat de dezvoltare cat si de productie, indiferent de motorizarea pe care o alegi pe modelul ala. Rezultatul real e scaderea sigurantei si confortului, nu cresterea sigurantei. Un model dezvoltat din start pentru a putea rula si cu o viteza de 220kmph de exemplu va fi mai sigur (stabilitate, frane, directie) si mai confortabil (macar acustic) la 120kmph decat unul dezvoltat pentru a nu depasi 180Kmph. Revenind la siguranta si la Dacia - daca ii preocupa siguranta aveau suficiente lucruri de imbunatatit la viteze la care ai sanse de supravietuire si la care mergi cel mai mult (era sa zic stai cel mai mult ) intr-o astfel de masina. Limitarea la 180 nu schimba mai nimic la Dacia. Bineinteles ca situatia are si un background politic. O anumita obisnuinta de a face lucrurile intr-un anume fel si de a-ti considera clientii respectiv concetatenii implicit ori niste incapabili sau inconstienti care au nevoie 24/7 de dadaca ori de oameni certati cu legea care au nevoie 24/7 de un big brother. Saracul Orwell... BTW, in afara de suedezi si francezi, care mai sunt de stanga prin Europa? Vorbesc de tari unde exista producatori auto. Treburile astea sunt destul de nuantate dar ideea de baza ramane. Exista simt iar unde nu exista suficient simt exista lege. Dar, rar sau poate niciodata, mai exista si momente cand un override poate fi necesar si e bine sa il ai. Asta la modul general, nu in cazul asta particular. Iar asta nu place deloc stangii. De aia se tinde incet incet spre controlul direct, nemijlocit si fara drept de apel al actiunilor individului. Pentru binele aocietatii, evident. Nu zic ca Reno sau Volvo fac neaparat politica dar oamenii aia care iau astfel de decizii au niste biasuri bazate pe societatea in care traiesc si in care s-au format. Edited by underb, 30 April 2021 - 06:07. |
#72
Posted 30 April 2021 - 06:13
Ar fi bine sa faceți o distincție între viteza maximă pe care o poate atinge mașina si viteza maximă cu care se poate rula constant pe timp indelungat. O mașină in zona 100 cp (prin zona înțeleg +/- 10%, zona 100 cp e intervalul 90 - 110) poate atinge in anumite condiții peste 180 km/h iar dacă mai dai si de o vale chiar peste 200 kmph. Dar fiti realisti, pana la aproximativ 160 kmph mașina trage bine, dupa se duce lent si foarte lent spre viteze superioare. Din acest motiv, scade 10 kmph din acei 160 (pentru o rezerva reala) si obtinem o zona de confort de pana la aproximativ 150 kmph cu care poti rula constant dacă traficul permite.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users