Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia limiteaza la 180 kmph toate modelele din 2022
#38
Posted 29 April 2021 - 22:01
SpeedDemon, on 29 aprilie 2021 - 21:39, said:
Sa fim seriosi, amenzile sunt strict pt facut bani la stat, daca s-ar dori respectarea limitelor de viteza ai merge la inchisoare pt 51/131 si toti ar merge legal. Trioul nemtesc are deja limitare la 250 km/h, chestie care Renault nu o are pe modelele sport, adica merg pana prin 265 pe gps. Renault momentan are 1.8t-ul de 225-300 caluti, 1.3t-ul de 160 cp, 1.7 bluedci 150 cp, 2.0 bluedci 200 cp, are motoare capabile de 200 km/h+ sustinut. Desiguri, 2.0 TCe (180-220-275 cp) era motorul lor cel mai serios, capabil de 260+ sustinut, dar a fost scos din productie, noul 1.8 poate dar accelereaza un pic mai greu dupa 200. Mai era 1.6t-ul 200-205-220 cp. Istoric mai era motorul de Nissan 350Z 3.5 V6 240cp, care misca bine unele Renault-uri gen Latitude. Brandul RS din cate stiu nu mai exista, doar ce se produce acum, si alea RS-line gen S-line la Audi sau M-packet la BMW, disponibila si pe 1.5dci. Dupa toate o sa fie sub numele Alpine si la Alpine nu e limitarea. Adevarata tragedie la Renault e ca nici Megane RS nu se mai produce manuala. Asta chiar a fost o decizie aiurea. Indiferent de producator,in opinia mea,nicio masina sub 200 de cp nu se simte confortabil la 200 km/h.
Edited by calinkgb, 30 April 2021 - 10:42.
|
#39
Posted 29 April 2021 - 22:07
Logan 3 atinge oficial 186kmh in versiunea și cu GPL.
Deci va pierde 6kmh. Personal cred ca trebuie limitate software mașinile in functie de locație la viteze (sau în funcție de indicatoare). Nissan Leaf oferã funcționalitatea asta când ai Cruise control on (asta am testat eu, probabil și altele ). Cam frustrant pe A2 unde sunt limitãri la 80KMH (am dat override manual) din cauza lucrãrilor. In afara de aia 200km din Germania (sau cati or fi) in care nu ai limitãri nu vad de ce nu ar fi limitate mașinile la 130kmh. |
#40
Posted 29 April 2021 - 22:09
#41
Posted 29 April 2021 - 22:11
Solutie la vitezele mirobolante exista deja implementata pe autostrazile din UK unde radarele fixe calculeaza viteza medie intre ele. Aia mi se pare miezul tinerii unui trafic in frau. Pur si simplu nu ai ce face decat sa mergi legal sau sa decartezi bani in nestire, pana la pierderea permisului.
Nu trebuie decat sa adopte cat mai multe state asta. Edited by ro_explorer, 29 April 2021 - 22:12. |
#42
Posted 29 April 2021 - 22:11
#44
Posted 29 April 2021 - 22:14
newusername123, on 29 aprilie 2021 - 22:01, said:
Indiferent de producator,in opinia mea,nicio masina sub 200 de cp nu se simte confortabil la 200 km/h. Pe masura ce creste viteza ai nevoie de mult mai multa putere pt a o sustine. Dar un 320d G30 de 190cp sau Mazda MX5 de 180 cp nu cred ca sunt naspa la 200 km/h. De Lotus-uri nici nu mai zic. mihaicl1981, on 29 aprilie 2021 - 22:07, said:
In afara de aia 200km din Germania (sau cati or fi) in care nu ai limitări nu vad de ce nu ar fi limitate mașinile la 130kmh. Oamenii interesati de viteza nu isi iau Nissan Leaf sau chestii de genul. UK are piste si circuite la tot pasul, nu mergi 50 km fara sa dai de vreun aeroport abandonat sau circuit. Si mai e aspectul ca la ei lumea isi ia masini bune si o calca pe B-roads unde sunt doar radare statice. Oricum e naspa rau natia aia la masuri antiviteza. Edited by SpeedDemon, 29 April 2021 - 22:19. |
#46
Posted 29 April 2021 - 22:20
SpeedDemon, on 29 aprilie 2021 - 21:54, said:
O zici de parca nu ar fi destui cocalari si scarbosenii de oameni cu logane si alte conserve Dacia. o picatura intr-un ocean?... newusername123, on 29 aprilie 2021 - 22:01, said:
Tu esti frustratul clasic,romanul care rade de altii,dar el are masina mai veche decat revolutia franceza. asa, si? newusername123, on 29 aprilie 2021 - 22:01, said:
toti nemtii sunt niste cocalari. nu toti. |
|
#47
Posted 29 April 2021 - 22:22
abac, on 29 aprilie 2021 - 21:00, said:
Pe mine personal masura nu ma afecteaza, nu am depasit mai mult de 5 ori in viata mea viteza asta si in niciun caz nu am depasit-o pentru ca as fi avut nevoie. |
#48
Posted 29 April 2021 - 22:26
Acum or să incerce toți să vadă dacă se poate ajunge la 180kmph. Mai bine nu anunțau...
|
#49
Posted 29 April 2021 - 22:26
mihaicl1981, on 29 aprilie 2021 - 22:07, said:
Logan 3 atinge oficial 186kmh in versiunea și cu GPL. Deci va pierde 6kmh. Personal cred ca trebuie limitate software mașinile in functie de locație la viteze (sau în funcție de indicatoare). Nissan Leaf oferă funcționalitatea asta când ai Cruise control on (asta am testat eu, probabil și altele ). Cam frustrant pe A2 unde sunt limitări la 80KMH (am dat override manual) din cauza lucrărilor. In afara de aia 200km din Germania (sau cati or fi) in care nu ai limitări nu vad de ce nu ar fi limitate mașinile la 130kmh. Incearca tu sa l depasesti cu 130 km/h pe unul care merge cu 115 km/h,cand din fata ai trafic. Incepi depasirea la Deva si o termini la Sibiu. Vitezele de Dacie pe carburator au fost in anii 90. Lumea a evoluat. 130 km/h chiar nu este o viteza mare. In Germania se merge des cu 160,180,200 pe zonele fara limitari. @demon masinile alea sunt in zona de 200cp,acum sa nu fim scartari. MX5 cred ca are putin peste o tona. Se misca al dracu de bine. Un pericol sunt aia cu masina de 120-150 de cp sau mai putin si care se baga in depasiri haotice ori duc masina spre limita superioara,desi ei nu inteleg ca prin viteza maxima constructiva nu inseamna viteza cu care poti rula cum te taie capul. Motorul este capabil sa atinga o anumita viteza daca l forjezi la maxim si are spatiu sa se intinda,dar masina devine instabila si greu controlabila din cauza dinamicii ei si a altor caracteristici de constructie. |
#50
Posted 29 April 2021 - 22:34
Si ce vor face? Vor pune niste dorei sa o impinga sa ajunga la viteza asta, sau cum?
|
#51
Posted 29 April 2021 - 22:35
Cu 105 CP pe o masina ordinara fara aerodinamica deosebita, ( nici f. buna dar nici extrem de proasta) se pot atinge 200 km/h.
Franarea aerodinamica creste cu patratul vitezei, nu la cub... Desigur acceleratia e lenta si nu e potrivita pt. depasiri. Minimul de sportivitate este raport de 1/ 10 putere in CP/ greutate in kg cu tot cu sofer, de ex. 130 CP pt 1300 kg, 160 pt 1600, etc. |
|
#52
Posted 29 April 2021 - 22:35
connectorxp, on 29 aprilie 2021 - 21:51, said:
Fix pix. Pe Duster 1.2 TCe 125CP nu am reusit sa trec de 175 pe Autobahn, conditii de vreme calma. Poate TCe 150 sa ajute mai mult, dar de la 160 ai senzatia ca zbori. |
#53
Posted 29 April 2021 - 22:35
Ahasverus, on 29 aprilie 2021 - 21:24, said:
Aia cu limitarea automata probabil va fi optionala, nu iti doresti sa mori intr-un Renault pe DN, intr-o depasire de caruta. Da caruta aia se deplaseaza cu 100km/h cumva de trebuie sa prinzi tu 180?De fapt ce sa zic,in ro sunt numai autostrazi cu 4 benzi de va plangeti cu nu puteti mere cu mai mult de 180. |
#54
Posted 29 April 2021 - 22:37
andreic, on 29 aprilie 2021 - 22:22, said:
Probabil e o masura generala pentru a evita teribilismele pe autostrazi gen 200-230kmh si pusul pe youtube. 180 e totusi mult si asa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users