Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2
Last Updated: Apr 19 2024 18:40, Started by
Dany_Darke
, Apr 29 2021 14:26
·
52
#2395
Posted 04 June 2022 - 10:47
Da de când a devenit oficial treaba cu noul program rabla, in care se dau 3000 lei pentru rable fara să cumperi mașină nouă.
|
#2396
Posted 04 June 2022 - 15:46
Octavian___, on 04 iunie 2022 - 10:00, said:
Timpu de acc 0-100 nu iti face o idee 100% corecta despre cum te descurci/simti pe serpentine sau la o depasire. Da, conteaza reprizele.. dar astea sunt turbo toate.. cateva comparatii https://zeperfs.com/duel9180-9865.htm sandero 1.0 160nm 90 vs jogger 1.0 200nm 110 diferenta e sesizabila, aceasi diferenta e si la motorul 1.0gpl cand merge pe benzina https://zeperfs.com/duel9108-9865.htm sandero 1.0gpl 170nm 100 vs jogger 1.0 200nm 110 aici sunt mai echilibrate, Sandero fiind si putin mai usor https://zeperfs.com/duel9865-7656.htm jogger 1.0 200nm 110 vs Megane 1.3 240nm 140 aici diferenta e covarsitoare bobitad, on 04 iunie 2022 - 10:10, said:
sa stii ca e si meganul spatios. asa e, dar fiind si inalt probabil joggerul se simte mai incapator. Dar asa inalt si cu garda la sol inalta tinuta de drum va fi mai spre o duba fata de megane |
#2397
Posted 04 June 2022 - 18:26
Diferente clare, covarsitor as spune intre 1.0 tce 90/100 cp si 1.3 tce. Cam ce am experimentat io la Focus inainte si dupa resoftare 80-120 ~10+sec vs 6,5-7 sec pe tr 4.
|
#2398
Posted 04 June 2022 - 18:31
Eu mi-am comandat cu GPL, chiar dacă fac numai 5000 km într-un an, pentru a avea și o altă opțiune de combustibil, care momentan este mai ieftină și mai puțin poluantă.
Dacă ar fi implementat și cu cea de a 3-a sursă, cu energie electrică, era și mai bine. Ar fi meritat ca toată energia de la frânare sa fie recuoerată în baterii și la un moment dat de folosit de către motorul electric. |
#2399
Posted 04 June 2022 - 19:42
florin.tanasa, on 04 iunie 2022 - 18:31, said:
Dacă ar fi implementat și cu cea de a 3-a sursă, cu energie electrică, era și mai bine. Ar fi meritat ca toată energia de la frânare sa fie recuoerată în baterii și la un moment dat de folosit de către motorul electric. |
#2400
Posted 04 June 2022 - 20:26
e cam 4500 euro diferenta intre Clio 1.0 tce 90cp si hibridul de 1.6. de diferenta asta primesti cutie automata si 145 cp si doar 205nm cuplu. iar chestia asta te ajuta in mare parte daca circuli in oras, la drum lung chiar e enervant si naspa, a facut robert de la turatii review. si nici la emisii de co2 nu e mare smecherie, se incadreaza pe undeva la 100g/km.
cat despre gpl, clar daca iti iei dacie iei si cu gpl, e automat aproape. la jogger as fi luat motorul fara gpl, chiar daca jurnalistii zic ca motoarele sunt similiare, nu sunt asa similare. dar e cu 1000 de euro mai scump, ca era 700 parca upgrade-ul si pierzi si bonusul la gpl pe care-l da statul de 300 de euro. stiu ca pe hartie scrie 10cp in plus si 30nm fata de 1.0 cu gpl, acum daca merita sau nu, fiecare decide. Edited by bobitad, 04 June 2022 - 20:34. |
#2401
Posted 04 June 2022 - 20:38
kiario, on 04 iunie 2022 - 19:42, said:
Si cine crezi ca ar da pe asa ceva >25000 euro ? (pe o dacie). Dar nu cred că 2 sau 4 patru motoare cu rotor disc și o valiză de acumulatori costă încă 12000 de euro. Eu aș pune motoare cu rotor disc pe fiecare roată. Cum spuneam important este sa fie o opțiune în plus pe care concurența nu o are. |
#2402
Posted 04 June 2022 - 22:00
Nu ai ce sa-i faci...dacia tot dacie e....din rahat bici nu poti sa faci!
|
#2403
Posted 04 June 2022 - 22:31
bobitad, on 04 iunie 2022 - 20:26, said:
e cam 4500 euro diferenta intre Clio 1.0 tce 90cp si hibridul de 1.6. de diferenta asta primesti cutie automata si 145 cp si doar 205nm cuplu. iar chestia asta te ajuta in mare parte daca circuli in oras, la drum lung chiar e enervant si naspa, a facut robert de la turatii review. si nici la emisii de co2 nu e mare smecherie, se incadreaza pe undeva la 100g/km. cat despre gpl, clar daca iti iei dacie iei si cu gpl, e automat aproape. la jogger as fi luat motorul fara gpl, chiar daca jurnalistii zic ca motoarele sunt similiare, nu sunt asa similare. dar e cu 1000 de euro mai scump, ca era 700 parca upgrade-ul si pierzi si bonusul la gpl pe care-l da statul de 300 de euro. stiu ca pe hartie scrie 10cp in plus si 30nm fata de 1.0 cu gpl, acum daca merita sau nu, fiecare decide. Edited by tabek, 04 June 2022 - 22:32. |
#2404
Posted 05 June 2022 - 07:26
O face atatia bani pt vestici. Piata din RO e nesemnificativa si fara nicio prioritate pt francezi, au scos cu totu variantele cu GPL doar in RO, in Germania, Franta sunt disponibile.
Deci "criza" de instalatii/componente pt GPL e valabila doar pt piata RO |
|
#2405
Posted 05 June 2022 - 08:30
Octavian___, on 05 iunie 2022 - 07:26, said:
O face atatia bani pt vestici. Piata din RO e nesemnificativa si fara nicio prioritate pt francezi, au scos cu totu variantele cu GPL doar in RO, in Germania, Franta sunt disponibile. Deci "criza" de instalatii/componente pt GPL e valabila doar pt piata RO la noi citesti 1000 de pagini pe softpedia, inca 1000 pe loganclub, inca 1000 de posturi pe facebook, trebuie sa te prinzi care motor e ala bun, ce au schimbat fata de acum 3 luni, daca s-a rezolvat problema x de la primele loturi, care dotare, fentezi youtuberii care fac prezentari generice si spun numai lucruri bune, eventual citesti si vreo 3 jurnale de bord sa fii sigur. |
#2408
Posted 05 June 2022 - 09:09
#2409
Posted 05 June 2022 - 10:22
Pentru români este o variantă bună și cât de cât economică Gpl ul,cel puțin deocamdată!
|
|
#2410
Posted 05 June 2022 - 11:17
#2411
Posted 05 June 2022 - 11:18
#2412
Posted 05 June 2022 - 12:11
tabek, on 05 iunie 2022 - 11:17, said:
eu si cand am avut dacie am zis ca as prefera orice alta masina, dar sa scrie ala care mi-o vinde ca nu o sa am probleme mari urmatorii 10 ani. romanii cumparau masini cand erau fiabile. nu prea exista factor de risc daca iti luai ceva de la VW cu 1.9 tdi, sau alte marci cu motoare aspirate simple, plus cutii de viteza manuale care tin de obicei cat viata masinii. in rest, o bucsa, un amortizor se rezolva, oamenii nu luau de fabrica si existau n producatori, depindea doar de buget. plus ca pe vremuri nici samsarii nu erau ca acum. cam asta era logica pe atunci si inca e. da, poti sa zici ca unii dintre ei vor ca sa se dea mari, altii vor ca e alta calitate, altii ca asa a vazut la vecinu. acum samsarii s-au nesimtit, motoarele s-au complicat, ai dpf-uri, ai mai multa electronica, se aduc masini cu multi/multi km dati inapoi, unii aduc chiar scufundate. oricum nu m-am gandit niciodata cat am avut dacie, 6 ani, sa-mi apar masina, mai ales cu argumente, pai vesticii o cumpara, sau a zis nu stiu ce youtuber nu stiu ce despre ea. pur si simplu stiam ce am, iar pentru perioada in care m-am aflat, m-am descurcat cu ea. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users