Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2

* * * - - 6 votes
  • Please log in to reply
3356 replies to this topic

#2395
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007
Da de când a devenit oficial treaba cu noul program rabla, in care se dau 3000 lei pentru rable fara să cumperi mașină nouă.

#2396
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 29.10.2017

 Octavian___, on 04 iunie 2022 - 10:00, said:

Timpu de acc 0-100 nu iti face o idee 100% corecta despre cum te descurci/simti pe serpentine sau la o depasire.

Da, conteaza reprizele.. dar astea sunt turbo toate.. cateva comparatii

https://zeperfs.com/duel9180-9865.htm
sandero 1.0 160nm 90 vs jogger 1.0 200nm 110
diferenta e sesizabila, aceasi diferenta e si la motorul 1.0gpl cand merge pe benzina

https://zeperfs.com/duel9108-9865.htm
sandero 1.0gpl  170nm 100 vs jogger 1.0 200nm 110
aici sunt mai echilibrate, Sandero fiind si putin mai usor

https://zeperfs.com/duel9865-7656.htm
jogger 1.0 200nm 110 vs Megane 1.3 240nm 140
aici diferenta e covarsitoare

 bobitad, on 04 iunie 2022 - 10:10, said:

sa stii ca e si meganul spatios.

asa e, dar fiind si inalt probabil joggerul se simte mai incapator. Dar asa inalt si cu garda la sol inalta tinuta de drum va fi mai spre o duba fata de megane

#2397
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Diferente clare, covarsitor as spune intre 1.0 tce 90/100 cp si 1.3 tce. Cam ce am experimentat io la Focus inainte si dupa resoftare 80-120 ~10+sec vs 6,5-7 sec pe tr 4.

#2398
florin.tanasa

florin.tanasa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,964
  • Înscris: 20.07.2007
Eu mi-am comandat cu GPL, chiar dacă fac numai 5000 km într-un an, pentru a avea și o altă opțiune de combustibil, care momentan este mai ieftină și mai puțin poluantă.
Dacă ar fi implementat și cu cea de a 3-a sursă, cu energie electrică, era și mai bine.
Ar fi meritat ca toată energia de la frânare sa fie recuoerată în baterii și la un moment dat de folosit de către motorul electric.

#2399
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012

 florin.tanasa, on 04 iunie 2022 - 18:31, said:

Dacă ar fi implementat și cu cea de a 3-a sursă, cu energie electrică, era și mai bine.
Ar fi meritat ca toată energia de la frânare sa fie recuoerată în baterii și la un moment dat de folosit de către motorul electric.
Si cine crezi ca ar da pe asa ceva >25000 euro ? (pe o dacie).

#2400
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,373
  • Înscris: 24.09.2017
e cam 4500 euro diferenta intre Clio 1.0 tce 90cp si hibridul de 1.6. de diferenta asta primesti cutie automata si 145 cp si doar 205nm cuplu. iar chestia asta te ajuta in mare parte daca circuli in oras, la drum lung chiar e enervant si naspa, a facut robert de la turatii review. si nici la emisii de co2 nu e mare smecherie, se incadreaza pe undeva la 100g/km.

cat despre gpl, clar daca iti iei dacie iei si cu gpl, e automat aproape. la jogger as fi luat motorul fara gpl, chiar daca jurnalistii zic ca motoarele sunt similiare, nu sunt asa similare. dar e cu 1000 de euro mai scump, ca era 700 parca upgrade-ul si pierzi si bonusul la gpl pe care-l da statul de 300 de euro. stiu ca pe hartie scrie 10cp in plus si 30nm fata de 1.0 cu gpl, acum daca merita sau nu, fiecare decide.

Edited by bobitad, 04 June 2022 - 20:34.


#2401
florin.tanasa

florin.tanasa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,964
  • Înscris: 20.07.2007

 kiario, on 04 iunie 2022 - 19:42, said:

Si cine crezi ca ar da pe asa ceva >25000 euro ? (pe o dacie).
Pot sa ceară dacă concurența nu are așa ceva sau cer cu mult mai mult.
Dar nu cred că 2 sau 4 patru motoare cu rotor disc și o valiză de acumulatori costă încă 12000 de euro.
Eu aș pune motoare cu rotor disc pe fiecare roată.
Cum spuneam important este sa fie o opțiune în plus pe care concurența nu o are.

#2402
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,183
  • Înscris: 12.09.2013
Nu ai ce sa-i faci...dacia tot dacie e....din rahat bici nu poti sa faci!

#2403
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007

 bobitad, on 04 iunie 2022 - 20:26, said:

e cam 4500 euro diferenta intre Clio 1.0 tce 90cp si hibridul de 1.6. de diferenta asta primesti cutie automata si 145 cp si doar 205nm cuplu. iar chestia asta te ajuta in mare parte daca circuli in oras, la drum lung chiar e enervant si naspa, a facut robert de la turatii review. si nici la emisii de co2 nu e mare smecherie, se incadreaza pe undeva la 100g/km.

cat despre gpl, clar daca iti iei dacie iei si cu gpl, e automat aproape. la jogger as fi luat motorul fara gpl, chiar daca jurnalistii zic ca motoarele sunt similiare, nu sunt asa similare. dar e cu 1000 de euro mai scump, ca era 700 parca upgrade-ul si pierzi si bonusul la gpl pe care-l da statul de 300 de euro. stiu ca pe hartie scrie 10cp in plus si 30nm fata de 1.0 cu gpl, acum daca merita sau nu, fiecare decide.
Era cu 500 euro mai scump plus 300 de la rabla, deci 800. Eu am comandat-o cu GPL, se adună toate și ajungi la final la un preț cât nu mai face. Așa la 16.000 euro Extreme cu toate opțiunile in afară de Media Nav parcă e ok. Dacă vă uitați la review-ul lui Robert Adam despre Jogger, spune acolo de mai multe ori că mașina pe care o testează costă 23000 euro (cu accesorii și fără rabla) și concluzia destul de clară este că nu face atât. Clar că nu face atât, dar eu am considerat că 16000 face. Acum fără GPL și după scumpiri ar ieși vreo 18000, atât sigur n-aș fi dat pe ea.

Edited by tabek, 04 June 2022 - 22:32.


#2404
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
O face atatia bani pt vestici. Piata din RO e nesemnificativa si fara nicio prioritate pt francezi, au scos cu totu variantele cu GPL doar in RO, in Germania, Franta sunt disponibile.
Deci "criza" de instalatii/componente pt GPL e valabila doar pt piata RO

#2405
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,373
  • Înscris: 24.09.2017

 Octavian___, on 05 iunie 2022 - 07:26, said:

O face atatia bani pt vestici. Piata din RO e nesemnificativa si fara nicio prioritate pt francezi, au scos cu totu variantele cu GPL doar in RO, in Germania, Franta sunt disponibile.
Deci "criza" de instalatii/componente pt GPL e valabila doar pt piata RO
interesant ca vesticii nu prea sunt cu gpl. desi pare o generalizare, vesticii cred ca sunt mult mai neatenti decat noi, in sensul ca ei nu stau pe forumuri si pe facebook sa vada daca masina are probleme. probabil se uita la 2-3 reviewuri pe net, le place cum arata si cumpara. desigur au si ei saracii lor care oricum nu au bani de mai mult si poate le e frica sa cumpere sh.

la noi citesti 1000 de pagini pe softpedia, inca 1000 pe loganclub, inca 1000 de posturi pe facebook, trebuie sa te prinzi care motor e ala bun, ce au schimbat fata de acum 3 luni, daca s-a rezolvat problema x de la primele loturi, care dotare, fentezi youtuberii care fac prezentari generice si spun numai lucruri bune, eventual citesti si vreo 3 jurnale de bord sa fii sigur.

#2406
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Da, poa' sa fie si asta ca vesticii nu prea comanda Dacia cu GPL  (nu stiu care e ponderea) si nu s-au stresat sa scoata din configurator variantele cu GPL.

Au alte prioritati in viata, la noi citesti romane si ramai mai confuz, intri bou si iesi vaca :)))

#2407
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007
În Italia e destul de răspândit GPL-ul.

#2408
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,373
  • Înscris: 24.09.2017

 tabek, on 05 iunie 2022 - 09:05, said:

În Italia e destul de răspândit GPL-ul.
asa stiam si eu. si s-ar putea si in Spania daca nu ma insel. dar in restul tarilor aia nu prea stiu ce e gpl.

#2409
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Pentru români este o variantă bună și cât de cât economică Gpl ul,cel puțin deocamdată!

#2410
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007

 Octavian___, on 05 iunie 2022 - 07:26, said:

O face atatia bani pt vestici.
Asta nu prea înțeleg. Românii cumpără numai Rav4 de 40.000 euro sau ce? De ce numai pentru români o mașină de minim 5 ani și 200.000 km e mai bună decât o Dacia nouă?


#2411
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Therockstar, on 05 iunie 2022 - 10:22, said:

Pentru români este o variantă bună și cât de cât economică Gpl ul,cel puțin deocamdată!
Doar pentru români?

Am un coleg neamț care-și alimentează acasă Audi-ul A4 2.0 TDI cu heizol, că-i mai ieftin decât motorina.

#2412
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,373
  • Înscris: 24.09.2017

 tabek, on 05 iunie 2022 - 11:17, said:

Asta nu prea înțeleg. Românii cumpără numai Rav4 de 40.000 euro sau ce? De ce numai pentru români o mașină de minim 5 ani și 200.000 km e mai bună decât o Dacia nouă?
eu si cand am avut dacie am zis ca as prefera orice alta masina, dar sa scrie ala care mi-o vinde ca nu o sa am probleme mari urmatorii 10 ani. romanii cumparau masini cand erau fiabile. nu prea exista factor de risc daca iti luai ceva de la VW cu 1.9 tdi, sau alte marci cu motoare aspirate simple, plus cutii de viteza manuale care tin de obicei cat viata masinii. in rest, o bucsa, un amortizor se rezolva, oamenii nu luau de fabrica si existau n producatori, depindea doar de buget. plus ca pe vremuri nici samsarii nu erau ca acum.

cam asta era logica pe atunci si inca e. da, poti sa zici ca unii dintre ei vor ca sa se dea mari, altii vor ca e alta calitate, altii ca asa a vazut la vecinu. acum samsarii s-au nesimtit, motoarele s-au complicat, ai dpf-uri, ai mai multa electronica, se aduc masini cu multi/multi km dati inapoi, unii aduc chiar scufundate.  

oricum nu m-am gandit niciodata cat am avut dacie, 6 ani, sa-mi apar masina, mai ales cu argumente, pai vesticii o cumpara, sau a zis nu stiu ce youtuber nu stiu ce despre ea. pur si simplu stiam ce am, iar pentru perioada in care m-am aflat, m-am descurcat cu ea.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate