Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2

* * * - - 6 votes
  • Please log in to reply
3364 replies to this topic

#2323
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
Logan/Sandero Step nu s-au scumpit (inca) .
Reducerea aia de 300 euro ca nu se mai acorda la comanda ti-o zis vreun agent sau?
Mie mi-o zis sapt trecuta cand am semnat contractu ca din Mai n-o sa mai fie, dar nu l-am crezut, am pus-o asa pe seama sa ma faca sa ma simt mai bine.

Ieri am vrut sa platesc impozitu, asa am aflat ca Loganu meu 1.6 figureaza ca autoutilitara...vreo 300 lei in loc de 80...ba esti nebun...?
S-a rezolvat, dar am pierdut ceva din timpul meu

#2324
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007
De fapt se acordă doar 100 de euro reducere in loc de 300. Uită-te pe vanzari.dacia.ro. Aceleași reduceri primești și în reprezentanțe.

L.e.: Văd că l-au scos de tot, cel puțin pentru Jogger.

Edited by tabek, 03 May 2022 - 21:58.


#2325
drax

drax

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2003
Dacia v-a avea niste surprize mai putin placute :)
Cu Jogger cu motor de 1L la 20000 de euro

#2326
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,381
  • Înscris: 24.09.2017
cand am vazut joggerul am zis ca o sa ridice pretul destul de mult. masina aia are un public anume si efectiv chiar nu are concurenti care sa fie prea aproape. cred ca puteau pune 1.3-ul si sa adauge 2000 de euro ca tot era cumparata. mai ales ca e masina de drum lung. hibridul o sa coste destul de mult si o sa fie pentru acei cativa oameni care o folosesc ca masina de carat prin oras.

#2327
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
E subiect dedicat pt Jogger, dar ca s-a pomenit aici, zic si eu ca e deja sus tare cu pretu.

Nu e nimic nou in sensu ca s-a pastrat "traditia" , e fostul Logan MCV Stepway, Jogger e derivat din Logan/Sandero, aceeasi platforma, greutati doar sensibil mai mari, spatiul interior similar.

In versiunea Comfort sunt ~4000 Euro intre Logan si Jogger, si asta in varianta de 5 locuri si cu 1.0 tce 90/100 cp.
Daca pui si versiunea de 7 locuri si motorizarea de 110 cp, ai spune ca e alta clasa de masina, vizavi de pret.
Ne-am dat naiba..

Nu mai stiu care era diferenta la bani/procente in modelu precedent Logan vs MCV, dar nu cred ca era asa de mare chiar si procentual

Edited by Octavian___, 04 May 2022 - 07:01.


#2328
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,381
  • Înscris: 24.09.2017

View PostOctavian___, on 04 mai 2022 - 06:59, said:

E subiect dedicat pt Jogger, dar ca s-a pomenit aici, zic si eu ca e deja sus tare cu pretu.

Nu e nimic nou in sensu ca s-a pastrat "traditia" , e fostul Logan MCV Stepway, Jogger e derivat din Logan/Sandero, aceeasi platforma, greutati doar sensibil mai mari, spatiul interior similar.

In versiunea Comfort sunt ~4000 Euro intre Logan si Jogger, si asta in varianta de 5 locuri si cu 1.0 tce 90/100 cp.
Daca pui si versiunea de 7 locuri si motorizarea de 110 cp, ai spune ca e alta clasa de masina, vizavi de pret.
Ne-am dat naiba..

Nu mai stiu care era diferenta la bani/procente in modelu precedent Logan vs MCV, dar nu cred ca era asa de mare chiar si procentual
mcv-ul era cu 1000 de euro mai scump. deci depinde si ce varianta iti iei ca sa conteze procentul. hai sa zicem ca mcv stepway-ul era cu 1500 mai scump, ca jogger se vrea cu garda de 20.mie imi picase ochii pe unu mcv stepway 0,9 tce la 10.000 euro, de 2 ani si vreo 30.000 km. dar parca era prea mult.

stepway-ul era 12.000 la lansare si era echivalentul echiparii confort al joggerului. deci 12.000 vs 17350. o sa fie avantajati pentru prima data cei cu loganuri vechi. cei care cumpara acum, desi preturile o sa creasca, cred ca nu o sa vanda sh dupa 6-8 ani cu preturi bune. daciile se deprecieaza destul de mult, destul de repede. dar om vedea, chiar sunt curios cum o sa evolueze piata asta pe viitor, mai ales cu euro 7 din 2024-2025 si cu propaganda ”eco”.

Edited by bobitad, 04 May 2022 - 07:20.


#2329
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,214
  • Înscris: 04.11.2016
Asa scump cum este considerat deja se vinde peste asteptari. La sfarsitul lui martie erau inmatriculate 5.210 unitati iar comenzile sunt de 3-4 ori mai mari la un timp de asteptare prognozat de trei luni. Comparatia cu ultimul MCV este inutila pentru ca este practic o combinatie de break si monovolum cu aspect de crossover. Este mai lung cu 74 mm decat primul MCV si cu 49 mm fata de Lodgy. Ampatamentul depaseste cu 87 mm pe cel al lui Lodgy si este mai mic cu 8 mm fata de primul MCV.
Piata din Romania nu este deloc tinta principala a celor de la Renault cu cele doua Sandero, Duster si mai nou Jogger. In Romania se vinde sub 10% din productia de la Mioveni si majoritatea sunt Loganuri. Asa scumpe cum sunt vazute pe plaiul nostru mioritic vestul cumpara aceste masini cu echipari superioare si nu cu cele de baza in proportie de peste 70%. O sa se vanda probabil foarte bine si viitorul E-Tech mai ales daca de la sfarsitul lui 2023 o sa primeasca motorul de 1,8 litri, 130 CP, 180 Nm si cu o baterie de capacitate mai mare decat cea de 1,2 kW.
Din 2024 motorizarea de mai sus o sa fie disponibila pe noua generatie Duster (probabil intr-o versiune a motorului in ciclu Atkinson) si pe Bigster.

#2330
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
E urmasul MCV-ului, asa cum Loganu ultimu nu mai are legatura cu Logan 1, 2, dar e urmasul,  nici MCV nu mai are legatura cu modelul precedent, dar este poti spune fara retineri din Logan derivat, asa cum era MCV-ul precendent.
D-aia zic ca se pastreaza traditia, interior, spatiu e la fel, ba chiar ai mai mult spatiu ochiometric la genunchi la Logan decat la Jogger, botu e la fel, bordu etc




#2331
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Salutare! Octavian,de ce spuneai că nu te complici cu Gpl,nu sunt fiabile instalațiile cu care vin montate din fabrică pe toată gama Dacia?

#2332
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007
Au fost ceva probleme cu un senzor de presiune, care nu era in stoc la Dacia si nu puteai s-o schimbi pe garantie. Dar este un senzor de vreo 200 de lei pe care-l poti schimba foarte usor si singur in parcare. Nu stiu daca s-a rezolvat problema la modelele actuale sau nu...
Dupa parerea mea, asta nu este un motiv sa nu-ti iei cu GPL daca vrei GPL...

Edited by tabek, 05 May 2022 - 10:39.


#2333
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Lodgy nu se mai vinde în România?
Dacă nu, de ce?

#2334
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007

View PostTherockstar, on 05 mai 2022 - 06:29, said:

Salutare! Octavian,de ce spuneai că nu te complici cu Gpl,nu sunt fiabile instalațiile cu care vin montate din fabrică pe toată gama Dacia?
N-am treaba/stres legat de fiabilitate instalatie. Oricum o dai cam toate calculele/detaliile arata in mod evident ca e mai ok sa fie echipata si cu gpl din fanbrica, mai ales daca si faci km mai multi decat media.
Asa ca nu pot oferi un motiv intemeiat, e doar mental, ca vreau totusi o roata de rezerva cand o sa mai merg pe coclauri, ca prefer sa merg mai incet pe benzina daca vreau sa fac economie, ca nu pot sa accept/intelege de ce la fiecare 30000km iti ia o caruta de bani la revizia instalatiei gpl...deci strict subiectiv, nimic obiectiv/intemeiat.

#2335
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
LE: mai e chestie observata, Logan 1.0 CVT vine cu cuplu "limitat" la 142 Nm. Sandero Stepway CVT vine cu 160 Nm ca la manuala...
Deci nu e treaba ca nu tine cutia, sunt ei magari.
La valorile astea mici de cuplu 20Nm se simt indubitabil.
Ceva update de soft ar trebui sa se poata face (in reprez) sa aibe si Loganu CVT 160Nm.

Inuman

#2336
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Salut Octavian__, la ce iti trebuie cuplu mai mare pe motor de 1,0? Ai de gând sa ii faci cumva soft de tuning la 1,0?
Este masina noua. Verifica mai întâi cum este cu garanția la mașină, sa nu ti-o anuleze dacă ii faci soft la motor și cutie CVT.
Mai bine puneau cutia EDC de pe Duster 4x2 decât CVT, părerea mea.

#2337
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,602
  • Înscris: 30.07.2003

View Postericmario, on 07 mai 2022 - 14:49, said:

Lodgy nu se mai vinde în România?
N-am prea vazut multe pe strazi si asta poate fi o cauza. Apoi se vrea ca Jogger sa fie un inlocuitor.

#2338
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007

View PostMembruAnonim, on 07 mai 2022 - 18:32, said:

Salut Octavian__, la ce iti trebuie cuplu mai mare pe motor de 1,0? Ai de gând sa ii faci cumva soft de tuning la 1,0?
Este masina noua. Verifica mai întâi cum este cu garanția la mașină, sa nu ti-o anuleze dacă ii faci soft la motor și cutie CVT.
Mai bine puneau cutia EDC de pe Duster 4x2 decât CVT, părerea mea.
La mine va fi manuala.

Garatiaaaaa, da garantia, spaima masinilor noi. Ce sa verifici? Sa te duci la ei si sa intrebi stiti io vreau sa surubaresc pe la softu masinii, pierd garantia...? Asa am facut la Focus, dar logic ca nu i-am intrebat de garantie, doar m-am interesat daca pot sa faca resoftare (faceau in trecut, neoficial) .
Initial 1.0 tce avea 100 cp si 170 Nm (si acum pe gpl) de ce sa nu fie si acum pe benzina cuplul 170 Nm ?
Daca gasesc posibilitate o sa-i fac resoftare sa aibe macar aia 170 Nm cat ii are pe gpl. Vezi si la teste, demareaza mai bine/repede pe gpl .

#2339
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,602
  • Înscris: 30.07.2003
Modificand softul tot vei avea tot diferente intre benzina si GPL, acesta din urma arde si ofera diferit. Crezi ca Dacia tine limitata povestea artificial sau au la baza niste date tehnologice?

View PostOctavian___, on 07 mai 2022 - 17:50, said:

Logan 1.0 CVT vine cu cuplu "limitat" la 142 Nm. Sandero Stepway CVT vine cu 160 Nm ca la manuala...
E o greseala pe site, si Sandero simplu CVT are tot 142.

Edited by neagu_laurentiu, 08 May 2022 - 10:07.


#2340
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Octavian__ ai ales bine cu cutia de viteze manuala. Iti livreaza masina mai nou cu 5 trepte? Sau cu 6 trepte.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate