Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Grup pe whatsapp romano-maghiar

Procedura numar inmatriculare lua...

masina ieftina pentru incepator. ...
 Pareri achizitie masina 20-25k

Scuter electric ce se poate condu...

Taximetristii de la Gara Obor ref...

Dorul, specific romanesc, si o re...
 Noul Design Dacia

Pareri despre facultate

Motocilclistii un pericol

scooter electric
 Parere VW GOLF 5 Din 2005 1.4 FSI

Berlin, odinioara unul dintre cel...

Indicator benzina și tempera...

Tranzitare ape teritoriale straine
 

Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
2445 replies to this topic

#19
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,081
  • Înscris: 15.12.2009

 cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 16:22, said:

Acum parca  ne-am  prostit  ne  trebuie minim  100  de cp pe o masina  ca sa  facem  o  depasire,sau sa plecam  undeva  cu  masina  incarcata.
E vorba de confort, nu de prosteala. Desi in viata de zi cu zi nu folosesti mai mult de 40CP, nu strica niciodata sa ai o rezerva de putere pentru acele momente cand mergi pe autostrada si nu strica sa ai niste rezerve de cuplu pentru acele momente cand tragi o rulota, ca exemplu. In plus, in zilele noastre este foarte ieftin sa adaugi putere si cuplu in limite rezonabile. Linia curenta de motoare ofera 65, 90 si 100 CP ceea ce acopera toata gama necesara clasei asteia de masini .. e chiar OK. Ii lipseste un motor de 120-130 CP ca varf de gama, in opinia mea, pentru cei care vor mai mult si sunt dispusi sa dea diferenta de bani.

#20
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,896
  • Înscris: 24.11.2015

 cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 16:22, said:

Tot  aud,vrem  motoare  mari  puternice  pe Dacia.Sa  facem ce cu  ele?La  ce  va trebuie   frate masini  cu  sute  de  cai  putere?Am   devenit o natie de  grabiti,de  mici  piloti  de curse,pe sosele patriei.Si   cine  zice,ca sa  faci  o  depasire  nu poti.Inainte  aveam oltcit,si  mergeam  si  cu ala  cu  140  lejer,faceam  depasiri,cu masina  incarcata  si nu  am  sughitat.Acum parca  ne-am  prostit  ne  trebuie minim  100  de cp pe o masina  ca sa  facem  o  depasire,sau sa plecam  undeva  cu  masina  incarcata.

Esti pe langa subiect. Altii in alte tari nu au masini mai puternice ? Nu merg tare ? Mie nu imi ajung nici 100cp in acest moment, nici nu vreau sa stiu cum e cu 65cp incarcat si sa pornesti la drum cu el, in contextul in care un camion merge destul de tare si are reprize bune.

#21
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 09.01.2009

 TruculMagic, on 29 aprilie 2021 - 16:59, said:

Esti pe langa subiect. Altii in alte tari nu au masini mai puternice ? Nu merg tare ? Mie nu imi ajung nici 100cp in acest moment, nici nu vreau sa stiu cum e cu 65cp incarcat si sa pornesti la drum cu el, in contextul in care un camion merge destul de tare si are reprize bune.
Foarte   bime.spune-mi  si mie cu  ce te ajuta   cei   200  de  cai  in plus,cand  mergi   bara la bara  in  traficul  urban,sau  cand mergi  bara  la  bara  pe  dn-uri?Eu  merg   cu   cei  65 cp,tu mergi cu masina  cu  400  cp.Astea  sunt  gandite pt  oameni  care  de  atat  au  bani,vor o masina  noua,s-au saturat  de  sh-uri  si  atat  le este plapuma.

Edited by cotizo_dacul, 29 April 2021 - 17:18.


#22
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,385
  • Înscris: 29.10.2017

 PiticVerde, on 29 aprilie 2021 - 16:13, said:

Nu stiu ce ma face sa cred dar Renault baga bani seriosi in buzunare de pe urma Dacia cu aceste preturi...

E gresit spus castiga de pe urma Dacia. Dacia fiind detinuta de Renault, modelele dacia sunt renault-uri cu o alta sigla ..deci castiga vanzand masinile concepute si produse de ei. La fel si in cazul 'Dacia a salvat Renault de la faliment'

Sau 'nu au facut Sandero si Logan mai bune ca sa nu canibalizeze vanzarile Clio si megane'. Nu, nu pentru asta nu le-au facut mai bune, daca le faceau ajungeau la acelasi pret cu clio si Megane... ori din start nu asta urmareau, ci sa pozitioneze masinile la preturi inferioare ca sa ia banul clientului care are mai putin de dat pe o masina
Chiar si cand un client alege un sandero dotat la acelasi pret cu un clio entry level pentru ei inseamna profit vanzarea oricarei din cele doua masini, deci nu se supara ca ai ales sandero in loc de clio. Daca un potential client viziteaza 3 showroom-uri unde se intereseaza de sandero, clio si Fiat tipo are 2 sanse din 3 sa aleaga un produs renault.

#23
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Cei 65 de cai sunt suficienti pentru majoritatea oamenilor care se duc la serviciu si de careva ori pe an mai ies la un concediu sau o plimbare. Ai spatiu interior sa-ti duci puradeii la gradinita si sa umpli portbagajul in week-end. La serviciu am Loganul de 65 cp DCi, primul model, prin oras n-ai treaba cu el si cand am drum prin judet are un consum de-a dreptul ridicol de mic. N-am ce face cu rezerva de putere la ea, am eu rezerva de rabdare.

#24
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,723
  • Înscris: 06.04.2007
10-11000 pt Logan cu 65 cp e mult, n-as da atata nici batut, doar din cauza motorizarii slabe

#25
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,277
  • Înscris: 08.12.2005
10.900 e versiunea Comfort, fara rabla. Cu rabla scade la 9 mii si ceva. Essential, probabil mai buna pentru unul care alege aceasta motorizare, e 10.150, cu rabla se duce bine sub 9.000 (adica 8.600). Parca erai mai echilibrat, ai inceput sa spui si tu prostii? Poti sa iei de la altii altceva, de la 15-16.000 fara rabla.

Edited by ursamajor, 29 April 2021 - 17:59.


#26
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,385
  • Înscris: 29.10.2017
Ca sa fi multumit de masina asta, trebuie comandata in echiparea Comfort cu motorizare 1.0 tce sau 1.0 tce gpl.
+Pachet parking sau montat senzori cu afisaj pe spate aftermarket (dar nu senzorii lor acustici); Aer automat, volan piele dupa preferinte
Si neaparat cea mai scumpa folie llumar, avantgarde 15% spate si air blue 80% laterale fata

#27
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,896
  • Înscris: 24.11.2015

 cotizo_dacul, on 29 aprilie 2021 - 17:17, said:

Foarte   bime.spune-mi  si mie cu  ce te ajuta   cei   200  de  cai  in plus,cand  mergi   bara la bara  in  traficul  urban,sau  cand mergi  bara  la  bara  pe  dn-uri?Eu  merg   cu   cei  65 cp,tu mergi cu masina  cu  400  cp.Astea  sunt  gandite pt  oameni  care  de  atat  au  bani,vor o masina  noua,s-au saturat  de  sh-uri  si  atat  le este plapuma.

Care bara la bara ? Si ce trafic urban ? Romanul cand ia Logan de 65cp il ia ca atata isi permite si il va folosi si in extraurban, nu doar in oras. Una e sa faci o depasire in siguranta in scurt timp si alta e sa strangi din buci la fiecare depasire si sa tragi de motor la peste 5000rpm in treapta 3-a cand vrei sa depasesti.  Chiar as fi curios sa conduc unul sa vad cum se comporta. Apoi nu mai zic de turatii, la 1.0sce de pe varianta anterioara masina aia nu o poti tine ok la +100km /h in afara ca merge prea turat.

#28
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,241
  • Înscris: 14.12.2007
@Stalker
Dacă nu configurezi mașina cum zici tu, nu poți să fii mulțumit de ea?

Edited by ericmario, 29 April 2021 - 18:49.


#29
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,277
  • Înscris: 08.12.2005

 stalker2142, on 29 aprilie 2021 - 18:40, said:

cea mai scumpa folie llumar, avantgarde 15% spate si air blue 80% laterale fata
Astea deja sunt din zona cocalareasca... Le umplu frigiderele cu carne alora cu folii, de nu poti vedea nimic in fata lor.

Edited by ursamajor, 29 April 2021 - 18:50.


#30
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,896
  • Înscris: 24.11.2015

 ursamajor, on 29 aprilie 2021 - 18:49, said:

Astea deja sunt din zona cocalareasca... Le umplu frigiderele cu carne alora cu folii, de nu poti vedea nimic in fata lor.

Tu te uiti prin celelalte masini ca sa vezi in fata ? Posted Image
Sa vezi ce fain e noaptea cand n-ai folie si ai lumina in interior din spate Posted Image

#31
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,241
  • Înscris: 14.12.2007

 ursamajor, on 29 aprilie 2021 - 18:49, said:

Le umplu frigiderele cu carne alora cu folii, de nu poti vedea nimic in fata lor.
Gândește-te că ai în față o dubă sau un tir și lasă frigiderele oamenilor în pace.

Edited by ericmario, 29 April 2021 - 18:53.


#32
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,277
  • Înscris: 08.12.2005
N-are a face una cu alta.

#33
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 112,999
  • Înscris: 07.02.2003

 dimripper, on 29 aprilie 2021 - 15:33, said:

Au ascultat obsesia cu spatiu pe care o au multi romani
Si obsesia oamenilor nomali care nu vor sa dea cu coatele in de toate in masina Posted Image Spatiul = confort superior. Iar dupa ce s-a intamplat la testul elanului ar trebui sa fii mai bucurors ca e mai lata...

Edited by andreic, 29 April 2021 - 19:03.


#34
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,896
  • Înscris: 24.11.2015

 ericmario, on 29 aprilie 2021 - 18:52, said:

Gândește-te că ai în față o dubă sau un tir și lasă frigiderele oamenilor în pace.

Tot felul de frustrati pe drum Posted Image

#35
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006

 TruculMagic, on 29 aprilie 2021 - 18:52, said:

Sa vezi ce fain e noaptea cand n-ai folie si ai lumina in interior din spate Posted Image

Vezi ca oglinda retrovizoare are o pozitie pentru noapte Posted Image

#36
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 09.01.2009

 TruculMagic, on 29 aprilie 2021 - 18:47, said:


Care bara la bara ? Si ce trafic urban ? Romanul cand ia Logan de 65cp il ia ca atata isi permite si il va folosi si in extraurban, nu doar in oras. Una e sa faci o depasire in siguranta in scurt timp si alta e sa strangi din buci la fiecare depasire si sa tragi de motor la peste 5000rpm in treapta 3-a cand vrei sa depasesti.  Chiar as fi curios sa conduc unul sa vad cum se comporta. Apoi nu mai zic de turatii, la 1.0sce de pe varianta anterioara masina aia nu o poti tine ok la +100km /h in afara ca merge prea turat.
Se adapteaza.Nu mai  face  depasiri  in scurt, calculeaza  atent.Lasa  ca    s-au  condus atatia ani dacii  1300, oltcituri,trabanturi ,skode si    s-au  facut depasiri  ,si  in scurt si  in lung.Mai  tii minte?Se  incarcau  cu porcii  in portbagaj,sacii  de cartofi  sus, tot  familionul  in  masina,si  te  deplasai.Si oricum  unor soferi  nu  le trebuie nici  macar  o trotineta, nu mai vorbim  de masini  cu sute  de cai putere.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate