Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2
#1262
Posted 02 September 2021 - 23:06
ro_explorer, on 02 septembrie 2021 - 21:20, said:
Eu nu am Dacia.... Dar vreau una. Cu mine ce ai? Mai bine opreste-te tu din flame. (Asta ca să știe și colegul ursamajor ce tigaie conduci.) Dar da, pentru făcut mâna, cum se zice, e ok un Sandero. PS. Pe modelele precedente de Smart, am văzut că aveau aceeași cutie de viteze ca pe Logan. Cooperarea... |
#1264
Posted 03 September 2021 - 07:54
ericmario, on 02 septembrie 2021 - 20:04, said:
Ce treabă au macaralele geamurilor spate cu soft-ul? Te pomenești că au pus procesoare la geamuri?! N-am spus-o eu, au spus-o cei carora li s-au inlocuit macaralele si nu s-a schimbat nimic, respectiv aceeasi functionare/nefunctionare aleatorie ca mai-nainte, in conditiile in care li s-a verificat si instalatia electrica. Nu e musai sa aiba procesoare. |
#1265
Posted 03 September 2021 - 09:03
jiovrica-ciobanoiu, on 02 septembrie 2021 - 19:01, said:
Doar sa mai descretim fruntile: ceea ce vreti sa spuneti este ca, in caz de glitchuri software, in cazul automobilelor moderne, coboram si mai urcam odata, nu? 😛 Eu (de fapt tata) am pățit-o odată acum peste 10 ani, când s-a blocat computerul de bord la un Megane 2 fix pe autostradă. Nu mai reacționa la comenzi, dar mașina mergea în rest. Am oprit în prima parcare, dat jos, încuiat, descuiat, pornit, totul ok și n-a mai avut probleme de atunci. Mașina e în uz și-n ziua de azi. Iar azi auzi de multe ori de probleme, în special la sistemul multimedia (dar nu numai), care se rezolvă "după repornire". Deci... ericmario, on 02 septembrie 2021 - 20:04, said:
Ce treabă au macaralele geamurilor spate cu soft-ul? Te pomenești că au pus procesoare la geamuri?! Da, azi toate au chipuri în ele. Nu-i nevoie să aibă procesoare de server, dar "chipuri", adică semiconductori (de-ăia de-i cu criza acum) au toate. |
#1266
Posted 03 September 2021 - 15:22
#1267
Posted 03 September 2021 - 16:11
Am luat masina de la reprezentanta. Impresii dupa 12km
+ Motorul imi place mult, cum se aude, si cum "trage" in comparatie cu vechiul motor 1.6 16v. - Agata cand bagi in viteze. Nu am apucat mai mult de treapta 4, dar in treapta 1 mi se pare ca trebuie sa o fortezi un pic sa intre. "that's what he said" Zici ca se freaca metal pe metal. Sa speram ca o sa se mai unga/uzeze ce angrenaje sunt pe acolo. - Nu imi plac covorasele de la dealer. Au o "limba/profil" chiar sub pedala de acceleratie si am atins de cateva ori profilul ala. Imi dadea asa o senzatie de corp strain. Edited by Bonzo_Madrid, 03 September 2021 - 16:22. |
#1268
Posted 03 September 2021 - 16:54
Am mai trecut si eu pe la reprezentanta de curand si la fel mi s-a parut, am schimbat vitezele cu motorul inchis la una dar se simtea rudimentara si greoaie cutia
|
#1269
Posted 03 September 2021 - 17:17
stalker2142, on 03 septembrie 2021 - 16:54, said:
Am mai trecut si eu pe la reprezentanta de curand si la fel mi s-a parut, am schimbat vitezele cu motorul inchis la una dar se simtea rudimentara si greoaie cutia Iar daca te urcai intr-un Clio sau Captur era geniala, rafinata, desi e aceeasi cutie. Stim sentimentul de frustrare... |
#1270
Posted 03 September 2021 - 17:50
Bonzo_Madrid, on 03 septembrie 2021 - 16:11, said:
- Agata cand bagi in viteze. Covorasele sunt, se vede, ceva foarte ieftin, material de calitate nu foarte mare, dar mie imi plac ca limile acelea despre care vorbesti, acopera zonele unde altfel ar fi stat talpa direct pe mocheta. Adica n-am batai de cap ca se impregneaza mocheta de praf. Am urat chestia asta la masina anterioara, zona unde odihneam piciorul stang. Edited by ursamajor, 03 September 2021 - 17:53. |
|
#1271
Posted 03 September 2021 - 18:00
ursamajor asa sunt cutiile facute la Pitesti, agata a 2-a, intra greu 1-a, caraie marsalier.
Daca tu ai fost norocos la Braila, nu generaliza. |
#1273
Posted 03 September 2021 - 21:42
Trebuie neapărat sa fac un testdrive cu una. Acum m-ați făcut curios cu schimbătorul asta. Bine, pentru băiat... eu prefer direct drive, fără cutie de viteze, fără schimbător.
|
#1274
Posted 04 September 2021 - 13:36
Am mers și eu acum 3 zile cu Loganul (de 90 cai - doar benzinar) al unchiului meu. Mașina avea 400 km și 2 săptămâni. Cam zgomotoasă și asta pe drum bun. Pe drum nașpa, cu denivelări, la 90km/h ai impresia că se dezmembrează. Dacă mai luai vreo piatră în anvelope, când sărea, ziceai că te-a lovit drept în căpățână. Deci, insonorizare canci! Mi s-a părut că agață din 1 în 2.
Minunăția aia de tabletă din bord s-a blocat și și-a revenit doar după ce am oprit motorul și scos cheile din contact. Centura de siguranță nu se poate regla iar cum eu am alunițe proieminente în zona gâtului și doar în tricou, e deranj mare... Consumul a fost in jur de 6.5%. Nu i-am dat în gură deoarece mașina, fiind nouă, am zis să facă rodajul ca la carte. Mare greșeală am făcut deoarece chiar eram curios de niște ”demaraje periculoase” și nu știam că nu îl împacă deloc mașina. A achiziționat-o fără să facă DT, doar după recenzii de pe net și youtube. La cât de încântat era când a făcut comanda, atât de dezamăgit a fost în acest timp de când o are. Azi m-a anunțat că i-a găsit deja client, luni fac formalitățile și își va lua Octavia. Nici eu nu mă văd client al acestui brand. |
#1275
Posted 04 September 2021 - 13:41
florin.tanasa, on 03 septembrie 2021 - 15:22, said: A crescut dar si s-au comasat functiile de cand cu introducerea CAN-BUS. La cea condusa la test nu agata, chiar lucra frumos fata de Dokker si Lodgy, dar se poate regla din timonerie, sigur este ceva necurat acolo, fa o vizita la dealer si nu accepta placa cu asa fac toate. Eu am luat automata din cauza ca nu mi-a placut etajarea cutiei si diferenta de pret era digerabila, mereu la Dacia si Renault am avut impresia ca "mestec in fasole" cam des. Sa ne bucuram ca vom avea hibrid si pe astea doua, cu solutia EMR3 de la Vitesco si cuplata la motorul de 1.6, desi zvonurile vorbeau de un 1.2 in 3 cilindri pentru masinile mici. Mai de vreme de 2023 sa nu visam la el. Iar zvonul cum ca va exista si un TCe110 pe ele se pare ca are un sambure de adevara si posibil sa avem si echiparea Prestige pentru Sandero si Logan, cu ocazia acestui motor. Edited by connectorxp, 04 September 2021 - 13:42. |
|
#1276
Posted 04 September 2021 - 13:45
ro_explorer, on 03 septembrie 2021 - 21:42, said:
Trebuie neapărat sa fac un testdrive cu una. Acum m-ați făcut curios cu schimbătorul asta. Bine, pentru băiat... eu prefer direct drive, fără cutie de viteze, fără schimbător. Acum fie vorba Sandero ala de Suedia care l-ai pus pe paginile anterioare e un mare rip off la 16 mii euro. Logan/sandero stepway se cumpara in Romania in varianta pe GPL si cu bon rabla la un pret intre 10.500-12.500 In schimb in Suedia se gasesc masini second hand interesante la preturi bune, sigur gasesti o Toyota Avensis spre exemplu intretinuta bine chiar si la jumatatea pretului |
#1277
Posted 04 September 2021 - 13:50
Mai repede recomanda-i un Yaris sau i20, ca vrea ceva mic si relativ ieftin.
|
#1278
Posted 04 September 2021 - 13:54
connectorxp, on 04 septembrie 2021 - 13:41, said:
...fa o vizita la dealer si nu accepta placa cu asa fac toate... Acum nu mai e cazul. Mai mult ca sigur el aștepta ”un motiv” să renunte la ea iar eu am fost cel care i-a dat imboldul. Luni va fi deja istorie. connectorxp, on 04 septembrie 2021 - 13:50, said:
Mai repede recomanda-i un Yaris sau i20, ca vrea ceva mic si relativ ieftin. Nici vorbă! Încerc ”să-l deturnez” spre Golf 8. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users